kommer efter 3min
Alltså, jag såg på fråga olle igår, och kan inte säga att jag är så insatt i detta men enligt statistiken så varar ett samlag i genomsnitt 3min... Det låter ju sjukt lite? Jag bryr mig inte om någon säger att dom klarar 3 timmar eller om någon klarar 1min, jag respekterar ingen mer eller mindre för det men jag har på något sätt trott att det iaf borde handla om ett snitt på 20 min. Klart man kan komma på under 10min om man inte bryr sig ett skit och bara vill få det överstökat men ärligt... 3min, hur roligt kan det vara? Vet inte riktigt vart jag vill med detta men kan det verkligen vara en rättvis undersökning eller har dom bara frågat överkåta 14 åringar?
Rock out with your cock out!
Dom ljuger typ alltid med sån där statistik för att folk inte ska känna sig onormala om dom kommer efter 3 minuter och har 3 cm lång balle.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Tror fan också att det är skitsnack. 10min skulle jag köpa, men vafan, tre minuter? Det kan bara inte vara möjligt.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Visst har man kommit efter typ 3 minuter några gånger, men inte som att det gör någon verkan på statistiken.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
fan det sista skulle jag aldrig sagt :S
Brunsås fan det sista skulle jag aldrig sagt :S HAHAHAHAHAHAHAH
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
samma sak som att medelkuken skulle vara på 15 cm, eftersom det är medeltalet är det väldigt många med små jävlar där ute... å andra sidan känns det lite otroligt att läkarvärlden skulle ljuga om sån statistik för att ge de minde lyckligt lottade mindre ångest :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är väl fullt möjligt.. Har en polare som ofta kommer efter 10-20 sekunder bara. Ta honom, o en som kommer efter 2 minuter o sen en som kommer efter 7 minuter o räkna ut snittet. Det är många som kommer sjukt snabbt, o sen om andra kommer efter 10 minuter blir det ändå inte många minuter i genomsnitt. Jag själv kan typ komma när jag känner för det. Men det brukar blir efter 5-10 minuter för jag känner att sexet i sig blivit mer av en vana än en upplevelse, tråkigt men sant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, jag såg det med! och svaren på frågan "hur länge varar ett samlag", människorna på stan svarade... 10 minuter liksom?! WTF! ofta man inte jökar längre än 10 minuter!
Haha, man kunde ju bara vänta sig en sån här tråd. Jag tycker inte det verkar orimligt som någon slags snitt egentligen. Samlag är ju bara en del av sex. Man får i alla fall hoppas att de flesta gör annat också :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Hehe, det märks att ni inte är tjejer...
<br>
Om förspelet är bra behöver själva "penis-penetrerar-vagina" grejen inte vara så maratoninspirerad. Det är bara dumma snubbar som tror att antal minuter spelar in.
conspicuous Ja fast nu handlade det ju om själva samlaget, inte sex i sin helhet
Klokt sagt conspicuous, alla vet ju att det enda som spelar roll efter själva införandet är storleken :)
two_grand Hur ofta börjar du köra på som rocky utan att ha kliat tjejen lite på musen innan?Brunsås det är klart, om tjejen är stor som en hink måste ju killen i princip ha rätt stor balle. men jag går efter principen "bättre liten o rapp, än stor och slapp!"
Dem snackade om medel samlaget, det betyder inte att folk kör tills dem kommer, vilket i för sig låter lite otroligt men okej. Folk kör ju mycket snabbisar Sen det där med kuken vet jag inte, men fan spela roll
conspicuous det här handlar inte om mina sexvanor och jag är inte intreserad av att prata om dom =) Men ett snitt på 3min var inte beräknat på hela sexet, utan själva samlaget.
Alltså att snitta någotsånt här är väldigt svårt och det är helt klart att det är felaktigt. Jag menar visst det skulle funka om du kanske frågade 100 personer. Men för att få ett bra snitt kanske du vill ha hundratusen personer.
Detta var sjukt, kan inte tänka mig att snittet ligger så lågt. Själv snittar jag 7-12 min, och det tycker jag är oerhört pinsamt.
det låter lite kort tycker jag också. men det känns som att ganska många där ute har dåligt sex. tycker alltid man läser om det i alla blaskor som tar upp ämnet sex & samlevnad. och när man har hört sig för bland vänner och bekanta verkar många av dem också ha dåliga sexerfarenheter. så det är nog fullt möjligt att själva penetrationen snittar på 3 min. folk behöver komunicera mer i sängen tror jag...
Idag är jag farlig
Lyricist
2007-05-10 13:51
Tre minuter? jävla skryttid
trodde man skulle försöka komma så snabbt som möjligt?
fortsättning följer...
det är bergis alla medelsvenssons som körpå gammal rutin vid löningshelgen
deras fel alltså, att snittet ligger där. eller jag vet inte,
Begge vad är acceptabelt för dig då
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
20 sek hej å hå, sen taggar man hem
Jag älskar fegon_ <3
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
JEJE P60 Vad menar du? Allt är väl acceptabelt, låter lite konstigt bara. Jag har aldrig lixom hört någon jag känner eller nån kommit efter 3 minuter.. Det har hänt mig nån gång, och då trodde jag att jag var den ända i världen, men tydligen inte :) ..
Begge, folk brukar väl inte skryta om att dom kommer snabbt direkt
easyskanking P20 Näe det är klart, men har man ärliga vänner så förväntar man sig väl ett ärliga svar. Tror inte dom sitter och ljuger när man väl kommit in på ett sånt samtal.
Jag tror faktiskt det. Jag är iofs jäkligt ärlig och rak gentemot mina medmänniskor. Jag kan skratta åt mig själv, men alla kan inte det
okej helt ärligt, praktiskt taget varje gång det är FÖRSTA gången med en tjej, så brukar det gå på under 1 minut för mig.. sjukt jobbigt, ska nog sluta försöka ha sex när jag e packad, det suger.. men dock endast när det e första gången sen fixar det sig..
Precis, i know. Ryktas om att det är du som är nattkrig så, genom dina texter tror jag dig.
jag gillar inte ens att ha sex, bara svettigt och jobbigt.. har bara sex för att komma, så hade jag fått välja hade jag nog velat komma efter 30-60 sek eller så. yeah I said it.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
tahoma Inget ont men då tror jag du har en kass partner
Men behöver väl inte ha dåligt sex bara för att penetrationen varar kort tid? Då låter det väl sämre om man bara gör det och håller på i 20 min.. inte så kul för tjejen heller :) Sedan undrar jag hur många här som brukar klocka sig själva :) //NickeMannen
känns lite som en manlig skryttråd det här, "ääh 20 min asså fett pinsamt håller killar inte på längre än så?". blir inte automatiskt bra sex för att man kan knulla i 40 min liksom. fast ja tänker inte skriva vidare nu så det inte ser ut som jag tror ja kan allting.
Nickemannen: Man brukar väl inte direkt klocka sig, men märker ju när tjejen suckar "Jahapp..." och sedan rullar över och kollar på TV att man inte direkt kommit imål efter ett maraton :)
NickeMannen Jag kollar klockan ibland, mest för att jag är tidsfixerad överlag i alla avseenden, men även för att det alltid är lika kul när man tänker "fan är klockan så mycket" eller "vafan är klockan bara så lite". Tidsuppfattningen rubbas ganska stabilt när man meckar... tycker jag iaf.
two_grand: Ja, precis det som är min poäng. Jag tror folk har ganska dålig uppfattning om hur länge de håller på. Sedan känns det som om samlagstiden är ganska irrelevant om man inte alltid kommer efter typ 10 sekunder... då kan det ju vara ett problem. Jag håller med fiddy... Pinsam tråd det här.. //NickeMannen
Jag tycker det är högre nivå på tråden än jag trodde det skulle bli :) Pojkar kommer alltid vilja skryta om dicken
Jag tycker om han kommer så tidigt, eller blir narvös när han ska ha sex. han borde fan runka innan då kommer han inte lika snabbt. ;) Aldrig testat men kan fungera.
nånting måste man ju kunna göra för att inte komma så snabbt ;p men vad?
Jag blir glad om jag håller längre än 3 minuter :) Fattar inte hur ni klarar er :)
Highfive anyone, anyone?
jag knullade alltid i cirka 1h med mitt ex
Käft då.
Ärligt, 3 minuter liksom, BULL SOM FAN. 2 hade låtigt liite rimligare. Men som alla säger.. "förspelet blablabla" räknas inte det in i tiden som ett samlag.. så har jag alltid trott iaf.
En timme? hur fan klarar man det.. hjälp!
man lär väl sig hålla tillbaka? inte så att man knullar allt vad man kan hela tiden?
Käft då.
1985!!!!!!!!!!!!!!!!! SÖÖÖÖTTTTTTTTT
Käft då.
haha näe, det är klart. Och näe, jag lär mig nog fan aldrig.. har nyss haft ett nästan ett års förhållande och jag höll mig aldrig mer än 10-12 min.
Fyra sekunderbart e kort.
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose