det var ju hyffsat lätt, men prova med att ha fötterna intill varandra ...
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Gäller ju att hitta jämnvikten med armarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, jag kan sitt på huk med hela fötterna i marlke. Jag gör alltid det, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra det. Det e skitbra.
nu ska jag testa å de gick jättebra:)
Jag har små fötter men kan endå :) båda brett isär och tätt ihop :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
jovars, men det är inte särskilt stadigt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Ber beror la på att ni har fläskiga ben va?
vilka kan med fötterna ihop då? jag kan iaf
Graffare
2007-05-07 21:38
jag kan, men inte fan har man samma ställning väl? jag klarade det om jag gjorde som bounty boo.
They called me Mr. Glass
Kan med fötterna ihop och armarna runt knäna. Det ni.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om vi ska skryta om vad vi kan göra med kroppen är inte jag sen att säga att jag kan få båda fötterna bakom huvudet samtidigt, och jag kan få in knytnäven i munnen.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
läste "kan du hitta din kuk" haha jag med :) tänkte att vilket mongo gör en sån tråd? men det var ju svinlätt att sitta så vilken jag inte verkar vara ensam om att tycka ;)
Haters gon' hate...
hehehe jag me faktikst.. tänkte vafan .. jo då klart jag kan sitta på huk .. kan stå på ett ben och gå ner på huk och upp igen med;) det ni :P haha
Hjulet snurrar men hamstern är död
Nej det kan jag inte men ser inte nyttan i det när man istället kan ligga i gräset.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Klart jag kan. När man gräver efter vinyl i gamla backar som ställts direkt på golvet är fan ingen annan ställning möjlig...
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Jag kan både med fötterna tätt ihop och brett, en naturbegåvning må jag säga!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
haha de går ju bara om man lutar sig framåt feeett mycket!
JMD, Jag Måste Dansa!
Jag kan inte det, bara på tårna som normala människor.Men min farsa kan det...efterblivet.
Credit crunch crunch baby
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
jag kan på alla sätt! :D
"if you cant beat them, join them"
äää duva
Credit crunch crunch baby
Det går me händerna långt fram och fötterna brett isär... men inte fan är det bekvämt!!! Haha Nas kan :D
WHADUP
jag kan också.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Jag skulle provat om jag inte satt i biblan. men jag ar saker pa att jag kan.
Jag är mästare på att sitta på huk av nån anledning, det är min naturliga stance. Om jag plockar upp saker från golvet kan jag vagga fram på huk och ta saker hellre än att stå upp och böja mig framåt. Ser lite sjukt ut men det är fan en värdefull talang när man har valp - det går så otroligt smidigt att plocka tidningsbitar och torka kiss! Jag väger i och för sig ingenting just nu så jag misstänker att det är därför det är så lätt.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Toastare
2007-05-11 12:16
HA jag kan också ha fötterna bakom huvudet, jag kan sitta i skräddare med båda fötterna ovanpå låren. Jag kan sitta skräddare med fotsulorna ihop och knäna i marken. OCH.. jag kan rulla på magen.. vann jag nu?
Jag skyller allt på Emma!
Själv kan jag nite sitta på huk på något sätt då mina knän e helt fuckade. O andra sidan kan jag sitta skräddare som bountyboo och sen gå upp på knäna och gå runt som en dwarf. (fast då trashar jag mina knän ännu mera..)
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Toastare
2007-05-11 12:37
haha, jag kan också gå runt så där på knäna. Ser ut som man inte har några ben..
Jag skyller allt på Emma!
jag kan jag kan
MoDo - the Heart of hockey!
hahaha hur skulle man INTE kunna sitta på huk med båda fötterna i? förstår verkligen inte :S är ju bara att sätta sig ner?
spräng: kanske för att det står med hela fötterna i, opch inte båda. :P alltså inte bara på tå, utan hälen i oxå..
www.marysoul.com
provade nyss, man känner av att man faller bakåt, men man står emot bara :P
jag 'r gris full så jag skiter i villket
There is plenty off fish in the sea.
det förklara r stavningen
There is plenty off fish in the sea.