Kan du sitta på huk...
Kan du sitta på huk med hela fötterna i marken? Alltså inte bara på tå. Jag klarar bara av att sitta på huk på tårna. Det är fan omöjligt att få ner hela foten, då ramlar man ju! Men vissa har tydligen den talangen att man klarar av det. Hur king är du på huksittning? Gå å testa nu!
www.marysoul.com
Undra hur många som kommer läsa "Kan du sitta på kuk". :)
www.marysoul.com
inte jag :O ^o)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Provade nyss, och det gick hur bra som helst!
haha det var ju simpelt :D.. jag är talang jag kan resa mig upp sittandes också, utan att använda händerna
Jag kan
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
det är den bekvämaste sittställningen varför skulle d va svårt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
You have a fat ass don't you?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Jag kan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan, ett ex såg mig sitta så och blev helt förvånad "hur kan du sitta så??!"
shimmy shimmy yo
skitlätt ju..
K.I.S Killaz In Suits
jag läste kuk ;(
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Toastare
2007-05-07 12:30
Om det finns EN tjej här som inte klarar av det så blir jag konfunderad.. vi har suttit så sen barnsben då vi kissat utomhus. jag testade nu och jag sitter med armarna rakt ut lagda över mina knän, så typ knäna vilar i mina armhålor. Armarna behöver iof inte vara precis rakt ut, utan korsade, men jag låser fast med den i armhålorna. det lät rätt knepigt nu såg jag..
Jag skyller allt på Emma!
Hangaround
2007-05-07 12:35
Spelar det nån roll hur brett man har fötterna isär? ju bredare isär desto enklare.
Toastare
2007-05-07 12:37
Tech, det gör det nog.. eftersom vi tjejer inte vill kissa på skorna så har vi ju fötterna brett isär ;)
yes I, jag kan också. jag är sjukt duktig på rulla runt på låga nivårer, bra när man brottas.
Hangaround
2007-05-07 12:39
BB: hehe, jo givet..tänkte mer för att jag kan göra det med fötterna isär, men ihop går inte.
BountyBoo Haha tror det har mer med anatomi än övning att göra iofs :D Även om ditt resonamng torde förtjäna viss uppmärksamhet. Sen föreslår jag att du ritar en bild så vi förstår hur du menar :)
Hmm.. Jag kan men det var inte så skönt. Hellre på tårna. Tår ftw!
gick alldeles utmärkt...då har jag iofs rätt maffiga fötter också som underlättar balansen
jag kan inte...visst, ett par sekunder om man lutar tillräckligt långt fram, men sen blir det så obekvämt att jag måste gå upp lite och ramlar baklänges. jag tror inte jag kan böja fötterna tillräckligt långt uppåt typ..
Delam tange barat
det har o göra med hälsenorna. jag gick på sjukgymnastik för sånt innan. har man inte så utstretchade hälsenor så är det faktiskt inte lätt. man tippar bakåt om man sätter ner hälsen, eller så kan man bara ha tårna i..
Toastare
2007-05-07 12:50
jag kan inte, men jag tror det beror på stora lår och annat som är i vägen för mig att kunna sitta helt på huk med fotsulorna i golvet. Precis som erkan sa, det har med anatomin att göra.
hehee i sann kurdisk mellanöstern asiatisk anda sitter jag alltid så. Jag sitter så på toasitsen när jag skiter (kom igen nu jag vet att ni tyckte det var intressant information) Men ni vet ni gör fel, lutar man fram med armarna i knät och så magen är jäms med låren är det omöjligt att tippa. Men folk som är vana att huka på tå, när dom vill testa är de oftast för rakryggade då det kan bli svårt. Kan tänka det har mer med balans och vana än vighet. och teknik jafan att huka på hel fot är en konst värdig en egen gren i OS
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
haha snygg röv Bounty!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
jag kan inte :'(
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
haha jag kan bara om jag står brett isär med benen pappa kunde med benen så tätt in till sig som dt gick. haha jag ramlar bara bakåt
ja undrar hur många som testa att göra så när dom läste de hehehe... jag kan med..
kul att de körs
Bounty. Haha, jag läste din beskrivning och undrade hur fan du menade egentligen och varför det skulle vara nödvändigt att sitta så, men sen när jag testade själv föll bitarna på plats. Inte särskilt bekvämt, men bra om man skall kräma. Eller när ni kissar, för det är stabilt när man har låst upp hela kroppen. Fin bild. Softaste hukarställningen är väl ändå vänsterfot platt mot marken, något framskjuten och högerfot på tå snett inåt bakåt, under rumpan. Då hittar jag inre frid. En stund, sen får man ontan. :/
Göteborg på låtsas.
Med benen hyfsat brett är det ju enkelt.
Look with your own eyes - See with your own mind
gammalt, jag å en kompis brukar slåss så, inta gullom ställning and fight
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag sitter alltid så när jag typ väntar på typ bussen. Ser lite halvmongo ut men det är skönt när man inte orkar stå.
Alltid när jag sitter på huk så har jag hälarna i marken, detta har påpekats ett flertal ggr av folk i min omgivning.
jag testa just, och jag kan nog jag. utan problem
prövade nu. mycket bekvämare på tå men kan sitta med hela foten också.
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Jag kan, lite instabilt dock men det blir lättare om man håller armarna som på Bountys bild
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
läste "kan du hitta din kuk" och nej kan bara med tårna, provade just.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag kan med hälarna i golvet. Jej
My heart lives in my vagina.
Haha, fan va roligt att så många testade! =) Det måste va mitt feta ass som gör det då! För jag kan fan inte, och de verkar som att dom flesta ändå kan. :) Men som ursäkt för asset så håller jag mig till ursäkten att mina hälsenor nog är ostretchade :)
www.marysoul.com
Producent
2007-05-07 18:08
jag kan men då ser jag ut som en apa som letar efter kryp på marken :|
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
åh vad folk är trångsynta. "kan man inte är man dum i huvudet!"
Inte med fötterna ihop. Alldeles för strama vadmuskler.
My oral illustration be like clitoral stimulation
Kan inte:P
Jag kan inte sätta mig så genom att först stå och sedan huka mig. Jag måste sitta på golvet med fötterna på marken och sedan lyfta upp mig i huk-ställning med armarna.. då funkar det.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Jag kan, men bara om jag hållar armarna rakt fram, för att få någon sorts balans, eller motvikt.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!