I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bilder på era katter

Övrigt - Blandat

2007-05-04 08:43
mina kissar e finast. för fina för er.

2007-05-04 08:52
sizzla e ond

sizzla e söt

sizzla i kruka

tyvärr bor hon inte längre hos mej, men e min ändå. hon fick flytta för hon har damp. men lätt coolaste katten i stan.

2007-05-04 16:53
Hagabergare P23

jag vet! Hon var sjukt söt. Älskar henne. Brukar sitta och sakna henne jämt. Hon släppte mig inte heller när hon skulle sova för att hon ville sova i min famn. jag skulle alltså bära runt henne som en liten bebis. därför sover hon med käften öppen på bild nummer 2 när jag sitter vid dator. Hehe
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-05-04 18:22

En bild från andra dagen me Aldo, då va det lite småirriterat o Madonna spöade honom lite strax efter bilden togs:
http://whoaimg.basthard.com/hi/2313.jpg

2007-05-05 13:50

Gulle!

Min birma dog i november, så sjukt jobbigt. Han var verkligen min gosiga lilla bebis som följde mig överallt. Han hade också nåt fel på njurarna, det är tydligen vanligt hos birmor enligt veterinären. Men han dog av en ENORM hårboll som han inte klarade av att smälta/spy upp. De opererade ut den men han klarade sig ändå inte:(

Nisse

Baby

Jag har lovat mig själv att aldrig mer skaffa katt bara för att det är så jobbigt när de dör.

"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Toastare

2007-05-05 14:08
Jag skulle fota min katt, eller ja egentligen bor han här hos min "svärmor" nu och är utekatt. Men han hälsar att han är för cool.. han var upptagen med att ligga blickstilla och stirra dödligt på två andra katter. Deras revir möts nämligen här utanför..

Han är född i en tunna utanför en ladugård i småland. Var fylld med löss när jag tog honom.

Blev lite vettig och sen ovettig. Kramas gärna med klorna ute och älskar att bitas i fötterna. Han har mjäll och fäller all vinterpäls nu och det tar aslång tid.
Ibland vill han gosa länge och då spinner han och fäller all sin päls på en.

Han är tjock och hungrig hela tiden och min sambos mamma ger han mat för han ser söt ut.

Hans jaktlycka består av gräshoppor och fjärilar.. it ain't easy för en gammal innekatt.

Han är iaf mer gangster och äkta vad nån av era katter någonsin kommer bli. fjollor!
Jag skyller allt på Emma!

2007-05-05 16:12
Har tyvärr ingen bild på min katt, den dog för några dagar sen:'(. men den åt oliver och lite annat konstigt:D

2007-05-05 16:18

2007-05-05 16:18

2007-05-05 17:56

Jenna och Miho 1

Jenna och Miho 2

två fina huskatter, misstänker dock att Miho (den helgrå) är renrasig norsk skogskatt. hennes mamma var renrasig och de tror att pappan är grannkatten som också är renrasig

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-05-05 18:10
mdubbelc Fina! Den grå ser ju ut som en skogskatt i ansiktet, lite längre nos sådär men brukar de inte ha JÄTTElång päls redan när de är små?
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2007-05-05 19:13
jag är allergisk men det här är mina katter

Bolschevik
Drochtov
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2007-05-05 19:37

märia:

Härlig Birma!!! Ganska lik våran. Tråkigt med njursjukdomen, har också hört att det drabbar många birmor... Jag ställde mig också tveksam till att skaffa en katt till, men eftersom vi har en dam som inte kan va ensam så var vi tvugna. Ville absolut inte sälja henne, skulle jag inte klara!

mdubb:

Den andra bilden va riktigt härlig! Söta katter!!!

Bounty:

Vi kan ordna en titelmatch om du vill, min birma mot din kisse.. Räkna bara med att du får gå över ett stort område o plocka delar efter din lilla mise ;)

2007-05-05 21:00
märia F20

hon är långhårig, kanske inte syns så bra på bilden dock. om man tar svansen som exempel så ser man inte var katten slutar och svansen börjar, den är lika bred som resten av kroppen.

sen kan du också jämföra med jenna, den andra katten, miho är mindre än henne i kroppen, resten är päls
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-05-05 21:28
http://files.kavefish.com/pictures/collections/funny_cat_pictures/funny_cat_pictures_23.jpg
A historian is a prophet in reverse