En bild från andra dagen me Aldo, då va det lite småirriterat o Madonna spöade honom lite strax efter bilden togs:http://whoaimg.basthard.com/hi/2313.jpg
Gulle!Min birma dog i november, så sjukt jobbigt. Han var verkligen min gosiga lilla bebis som följde mig överallt. Han hade också nåt fel på njurarna, det är tydligen vanligt hos birmor enligt veterinären. Men han dog av en ENORM hårboll som han inte klarade av att smälta/spy upp. De opererade ut den men han klarade sig ändå inte:( NisseBabyJag har lovat mig själv att aldrig mer skaffa katt bara för att det är så jobbigt när de dör.
Jenna och Miho 1Jenna och Miho 2två fina huskatter, misstänker dock att Miho (den helgrå) är renrasig norsk skogskatt. hennes mamma var renrasig och de tror att pappan är grannkatten som också är renrasig
märia:Härlig Birma!!! Ganska lik våran. Tråkigt med njursjukdomen, har också hört att det drabbar många birmor... Jag ställde mig också tveksam till att skaffa en katt till, men eftersom vi har en dam som inte kan va ensam så var vi tvugna. Ville absolut inte sälja henne, skulle jag inte klara!mdubb:Den andra bilden va riktigt härlig! Söta katter!!!Bounty:Vi kan ordna en titelmatch om du vill, min birma mot din kisse.. Räkna bara med att du får gå över ett stort område o plocka delar efter din lilla mise ;)