Jag blir lite mörkrädd nu, man måste tydligen skaffa sig låsbara skåp, nu när man ska bli förälder.. Det skulle ju vara trevlig med lite privatliv kvar fast man har barn, och inte att det blivande monstret lägger ut detaljer om ens sexliv på nätet.. :)
Tar du min mat, så äter jag din hand.<br>
Graffare
2007-03-29 09:52
jag har hittat röka i min farsas nattduksbord, att tilläga är att han är chefsläkare på en större motagning i södertälje!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
PuGe P18 Det kanske var för medicinskt behov ;)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
har aldrig rotat i mina föräldrars lådor eller garderober... är rädd för att hitta nåt olämpligt. fast en gång hittade jag nån fet kniv i farsans bil (i det där lilla facket man har i dörren på förarsidan), handtaget var gjort av en "ren-fot". jag frågade honom what the fuck? så svamlade han nånting om att man måste skydda sig. med en kniv.
We call them winerbrods.
Toastare
2007-03-29 12:34
skunkafied Åh din pappa och jag kan bilda klubb. Jag har en kniv där skaftet är en rådjurskidsfot! Fast den är oslipad :(
Jag skyller allt på Emma!
bounty - varför har man en kniv som är oslipad?
We call them winerbrods.
kallas samisk hemslöjd jävla 08a
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bootsy: du ska se min morfars "slänt", som han kallar det. Vi har haft ett hus i Lönneberga under typ hela mitt liv och nu har han flyttat ner permanent. Under hela tiden vi har ägt huset har vi aldrig åkt till någon container - och pappa och morfar har byggt och renoverat skiten ur det där huset. Allting har slängts ner i en skogslänt bakom huset som slutar i Silverån. När jag var liten var det en utmaning bland ungarna att gå bakom garaget och titta ner. Där låg det tv-apparater, kylskåp, bilar, sängar, toastolar, you name it. Sen blev det översvämning för några somrar sen och ån svepte med hela skiten! Så nu är det bara att börja om igen. Min morfar är en riktig miljöhjälte.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
fan han rockar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kallas samisk hemslöjd jävla 08a jo för det är ju bara samer som pysslar med knivsmide och hemslöjd i sverige har jag hört...jävla 08a!!!
puge de e ju positivt för dom som röker :) om han som läkare kan göra de så kan de la inte va så farligt :)
kommer ihåg att farsan hade nån konstig pistol i badrumsskåpet. Kan dock inte komma ihåg vad fan det var för puffra eller va i helvete den gjorde i badrumsskåpet.
/Este G -In Yo Area
Toastare
2007-03-29 14:46
skunkafied inte direkt så att jag sitter å täljer? Eller använder den, den är ju fruktansvärt äcklig. Men de säljs ju som souvenirer de där knivarna.. och då säljs de oslipade. Jag tyckte den var fin när jag var liten och köpte den.
Jag skyller allt på Emma!
Hittade en dildo i mamma mins byrolåda, Och en amatörporrfilm som mina föräldrar gjort. De va läskit!
teN P16 haha aaa, visste inte vad jag skulle göra så vi sa ingenting om det men nu är dom skilda, vem vet kanske var därför :P
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Demento softa ner nu lite din renskötare, det var ett citat från robert gustavssons skiva glädje tåget.
Hittade nyligen en luftpistol ovanför våran kyl i någon sorts låda, letade efter mina drivrutiner till min dator för där har jag alla lådor typ.
haha jag hittade sprejburkar och skisser under min mammas säng och ett higlighits kvitto när jag var liten gick jag med kassarna och frågade vad hon gorde med dom hära hon sa jag färgar cykeln då frågade jag med 10 olika färger? och du har ingen cykel!! var fett kul senare när hon hittade mina jag sa som hon:)
e_m_i_l P0 , nehe? Målade din morsa? Fett coolt! Hur gammal var hon när hon fick dig? Kan inte tänka mig en morsa på 40 som målar.
Jag hittade kondomer i min pappas byrålåda när jag var typ nio, tio år nånting. Blev sjukt chockad och trodde att han var otrogen eftersom jag tänkte att han inte skulle använda kondom med mamma. Såhär i efterhand tror jag nog ändå att det var påsättning av mamma de användes till. Annars har det väl inte varit så farligt, min mamma vet inte ens vad en dildo är.
shake it!
Jag har faktiskt aldrig hittat något konstigt... Jag har haft en bra uppväxt. Efter att ha läst den här tråden tänker man i alla fall att det är tur det finns kuratorer och psykologer. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
diverse naughty bilder på min kära mor och hennes rövhål till snubbe.
Men va sjukt löjliga alla är, ska man sluta ha sex för att man fyllt 40 eller? skäms på er.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
hon får gärna ha sex, men inte med snubben som förnedrar min syster och försöker spela allsmäktig. sen slipper jag iofs gärna hitta bilder när jag ska ha nya glödlampor.
diverse naughty bilder på min kära mor och hennes rövhål läste jag först
Jag har skilda föräldrar sen 12 år tillbaka, och en "ny" mycket bättre pappa sen 10 år. Han är mer som min bästa vän kombinerat med pappa och det är honom jag frågar om det är något jag undrar över, dessutom har han en mycket bra inblick i hur det är att vara ung. (Han har jobbat i många år med ungdomar på olika anstalter o.d.) och har alltid ansetts som en "bästa" inom sitt yrke bland vänner, familj, och hans "elever". Sen så tror han ju ofta att han fortfarande är 25, haha. Det jag fick veta för tre månader sedan var att de två första åren i våran familj så hade han fotboja (vet inte vad han gjort) och har även varit något utav en s.k "hitman" (dock inte dödat någon!) Vad säger man?! Man ser oftast inte sina föräldrar som något annat än just en mamma/pappa, och det märks hur den synen ändras när man blir äldre. I vilket fall så har min bild av honom har inte sjunkit och han är fortfarande bäst!
haha man märker att det är de unga personerna som har hittat mest freaky stuff :D för dom har yngre föräldrar och shit ^^Ämli HAHA skön brorsa
jag "hittade" en historia om att en granne till farsan hade frågat om hans ragg var hans dotter höhöh, gubben är snart 54. annars lite kondomer och porrtidningar typ, inget märkvärdigt så, hans kommunistskor är lite roliga också. min mamma är så präktig så jag tror fan inte ens hon har några jobbiga saker att hitta