I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Oväntade "föräldra-prylar"

Övrigt - Blandat

2007-03-27 21:10

Oväntade "föräldra-prylar"

Det är mycket man inte vet om sina föräldrar. Jag letade efter min skolkatalog idag som min farsa hade för ett tag sedan men som jag inte hittat sen dess. I alla fall, jag kollar vid hans sängbord, i lådan, där hittade jag 2 kondomer och "Tonår-Parlören" eller något. Den boken trodde jag inte min farsa skulle ha och kondomerna var helt oväntade.

Anyway, berätta nu. Har ni hittat något oväntat som era föräldrar har? Jag har faktiskt aldrig hittat porrtidningar osv. Men har märkt att han tankat porr på datorn precis när vi fick den, han har inte gjort det sen dess i alla fall. Aja, berätta nu!

2007-03-27 21:20
min kompis hittade gräs i sin mammas byrålåda..

2007-03-27 21:23
jag hittade glidmedel i min mammas låda en gång ahahahahahahahaha

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-27 21:30
jag hittade min farsas knivsamling i en kartong när jag var liten, var i dåläget ganska överraskande

2007-03-27 21:34
jag hittade ett ninjasvärd i pappas garderob, kanske inte så spännande men lite mystiskt

2007-03-27 21:35
inte jag.
men en kompis var hemma hos en kompis och hittade ett raffset i dennes mammas byrålåda.
när jag fick höra om det hade jag en dröm där den mamman kom till föräldrar mötet klädd i det. det var inte trevligt, hon är en rätt så rejäl kvinna...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-03-27 21:45
Den mest otippade saken som jag har råkat se, var ett sorts avsågat skjutvapen i cykelförådet.

2007-03-27 21:47
jag hittade en pistol i verktygsskåpet i hallen
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2007-03-27 21:48
hahaha, fan va vapen. Har någon frågat föräldern om vapnet sedan då? Isf, vad sa han/hon/de?

2007-03-27 21:48
hittat ett antal nakenbilder på en kompis mamma
de va läskigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-27 21:51
jag vågade inte prata med farsan efter det.
så fattade han att ngt har hänt.. då sa jag, han har typ licens eller ngt och det är ngt med luft, kulorna är iaf runda :P det var lugnt efteråt och han lät mig skjuta lite i källaren tihi
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign

2007-03-27 21:51
Jag blev nog mest överraskad eftersom jag alltid tänkt att min farsa känns så säker som farsa och så har jag aldrig tänkt på att jag är hans första tonåring. Och kondomerna, jag är hos honom varannan vecka men jag har inte sett honom med en tjej sen han skilde sig med mamma, vilket var över 8år. Kommer inte ihåg när de skilde sig..

2007-03-27 21:53
jovana, haha. Jag vill också skjuta pickadoll!!

2007-03-27 21:56
en titt i mina föräldras medicinskåp gav mig också en del otrevliga insikter i deras psykiska hälsa. piller mot depression, impulshanteringsutjämnande eller vad fan man nu kallar det och liknande. nice. dock inte oväntat egentligen men lite trist att se ändå.

2007-03-27 22:05
ten

hehe ;D

2007-03-27 22:06
Jag hittade en ninjadräkt och ett blodigt svärd, med en spetsad dvärg på.

Skämtar du att jag blev paff då, eller?
Signatur får rum här

2007-03-27 22:10
ett gömt medecinskåp me 100-pack av meds som citodon o lite morfin preparat, jag konfronterade o fick till svar att morsan opererats nåt år innan o låtit medecinerna ligga kvar....(?)

2007-03-27 22:12

När jag var kanske 5 så hade min farsa en Buttefly han brukade trixa med när han trodde att jag och min bror sov, det är därför jag är besatt av knivar!

413

2007-03-27 22:21
Jag har hittat Steven Segalfilmer hemma i filmskåpet... kan lova att jag chockades svårt!!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-03-27 22:30
Jag och en vän var på resa och i en väska han tagit hemifrån fanns det massa piller, däribland några för plötslig ångest och även några kondomer. Bra jobbat!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2007-03-27 22:35
restinpieces F20
jaha det var väl inte särskilt underligt? vissa läkare är jävligt generösa med att skriva ut smärtstillande efter operationer eller överhuvudtaget till folk som inte passar in på deras missbruksprofil...inte alls ovanligt att man har kartor med piller kvar, så du kan nog vara lugn...din morsa är förmodligen ingen knarkare :)

2007-03-27 22:46

demento
d sjuka va att dem va orörda så jag undrar va hon gjorde åt smärtan i såna fall...palla spekulera ja bodde inte hemma ändå, o du har säkert rätt men som unge blir man lite övernojjig..

2007-03-27 22:57

Pistol och hasch under farsans soffa, chockade mig när jag var tolv även om jag inte fattade att det sistnämnda var hasch förns nått år senare

Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2007-03-27 23:37
asså jag har inte hittat nåt sådär... mina föräldar har sitt glidmedel, piska osv framme på sängbordet. Haha!
JMD, Jag Måste Dansa!

2007-03-27 23:44
restinpieces F20
det är ju möjligt att hon inte hade så mycket smärta alls efter operationen, mycket mindre än vad läkaren trodde att hon skulle få dvs...men ja som sagt, palla spekulera

2007-03-28 09:09
jag och en polare(jehovas) va hemma hos han och lirade nått uråldrigt tvspel. då fick han för sig att visa nått kul... fine tänkte jag och följde med. på hans pappas sängbord så låg det nått i det största paket med kondomer jag sett. kan nästan garantera att det va ett 100pack fast det låg kanske inte mer än 20-30 st däri. vi va nog inte mer än 10 år.

:D

det jag själv hittat hemma som jag blev mest förvånad över va ett lås till en cykel som jag hade önskat mig jättelänge. Just det! och en armborst! skitcool!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2007-03-28 09:42
Jag tvättade/lånade farsans bil , jag öppna bagageluckan, så låg det en batong där, .. kanske inte så värst för jag har hittat värre gejjer, men haha batong... soft=)..

2007-03-28 10:29
När jag var tio och hittade min morsas p-piller, jag var skräckslagen i ett år över att mina päron hade sex, det var skrämmande för mig.

2007-03-28 10:39
hittade runt 20 gram hasch när jag letade efter en tändare att tända ljusen på brossans födelsedagstårta...
Don't trouble trouble until trouble troubles you
Rätta mig om jag har fel.

2007-03-28 10:47
min förra kompis visade mig vad hennes mamma hade i garderoben, en dildo. jag kräktes.

2007-03-28 10:50
förresten så hade min kompis hittat porrbilder på sin morsa och morsans pojkvän, när jag var där tog hon fram dem och konfronterade sin morsa.. nio år gammal

"mamma, vad fan ska det här föreställa va? VA?"

Hon var rätt kaxig som liten, jag vågade aldrig gå dit igen...

2007-03-28 12:09
Helt fel tråd att läsa när man äter, I learned that the hard way :(
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-03-28 14:20
haha rotar man så blir de så de händer ibland.

kondomer, roliga bilder ifrån när morsan var ung typ festar bilder där å röker å sånt på.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-03-28 15:27
Okej, nu har jag väntat länge nog, hängt runt i tråden och inte vågat skriva. Men nu jävlar!
Min pappa äger en gpunktsstimulator för män. Att sådana ens existerade hade jag ingen vetskap om, och än mindre att min pappa var stolt ägare av en.

Stort jävla "ew".
My heart lives in my vagina.

2007-03-28 16:15

Dildos hos mor och kondomer hos far.

2007-03-28 16:23
När jag hör sånt här tänker jag aldrig gå in i mina föräldras sovrum, aldrig. Hur kan ni sova på nätterna när ni vet vad som försegår?

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-03-28 16:33
Tyckte inte det var skumt då men när jag var liten hittade jag babyolja i föräldrarnas sovrumslåda, kan tänka mig vad dom... *gulp* ...använde den flaskan till.

Är jäkligt glad att jag inte bor hemma nu btw.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2007-03-28 17:27

När jag var kanske 7 år och letade efter någonting i mamma och pappas lådor så hittade jag några bekanta saker. Det var flera prylar som jag hade lagt under julstrumpan som presenter till tomtenissarna som kom med julklappar och la i strumpan. Förstår fortfarande inte hur dem hamnade i mina föräldrars låda :S Har tänkt på detta i 12 år nu...

Är det på G så hänger det.

2007-03-28 17:41
det här med glidmedel är aldrig trevligt att konfronteras med.
jag vill inte ha det i mitt hem och definitivt inte i min mammas.
speciellt inte då hon varit singel i drygt 7år och jag skulle märkt om skulle fått nåt(då kanske hon skulle le lite).

2007-03-28 18:31
conspicuous F19

hahah!

2007-03-28 19:17
Jag ljuger inte nu tro mig. Jag och en kompis var hemma hos en annan kompis och när vi gick in på hans farsas data och skulle leta efter musik så hittade vi typ nakenbilder på massa olika tjejer, det roliga va att bilderna var alla tagna i hans farsas sovrum haha asså riktigt knas var för runt 3 år sen ungefär! :D
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-03-28 19:29
hitade massa 7,56 amunition hos min farsa som vad jag vet inte ens gjort lumpen även om han höl på med skytte som ung. sen hitade jag en sopp säck med porr men han var ju ungkarl så jag tycker det stora jackt knivarna och amunitonen till grov kalibriga vapen var fan så mycket väre då han bode i en två på hornsgatan och aldrig jagat i hela sitt liv.

2007-03-28 20:10
JEJE P60, haha. Är kompisens föräldrar gifta? Sa han något till farsan?

2007-03-28 21:30
Jag har faktiskt aldrig hittat något pinsamt eller oväntat hos någon av mina föräldrar, och tro mig: jag har snokat i mina dagar haha!

Däremot försvann MIN babyolja från mitt rum, och jag återfann den i min brorsas rum av en slump. Det är lite bisarrt när man tänker på det.
Toastare

2007-03-28 23:55
Min pappa skulle visa bilder för mig och min bror på datorn.. då råkade en kvinnlig bakdel komma upp. Det jobbiga är att pappa inte skäms.. och visst det ska han egentligen inte. Men jag tycker det är smått jobbigt.. min bror var helt ignorerande.
Jag skyller allt på Emma!

2007-03-29 00:00
Har hittat glidmedel i mammas byrå när jag bodde hemma...

2007-03-29 00:02
Tja... Jag och föräldrarna skulle kolla på en gammal film hemma som råkade vara överspelad/felmärkt. När vi satte igång filmen var det värsta porren och mina föräldrar bara harklade sig och skruvade lite på sig...
Toastare

2007-03-29 00:11
Min pappa är iof 64 år och har varit skild från min mamma i... hmm.. 12 år Så lite porr är väl på sin plats.

MEST förvånad över var jag över något jag inte hittade, men nästan. Ringde honom och skulle snacka.. då sitter han barnvakt!! Min pappa... barnvakt. Nu visar det sig att han dejtar nån kvinna vars yngsta unge är typ 2 bast (ja, min pappa har cash) Fast pappa säger "nej alltså vi är inte tillsammans".. och då kontrar jag alltid med "tycker HON ni är tillsammans"

Tydligen hade hon frågat när hon får träffa mig och min bror. Vi är liksom 27 och 30 år gamla. Jag bor i GBG och kommer ner och hälsar på ibland. Är inte det lite märkligt att träffa sin pappas flickvän då? Det är som om jag skulle ta ner en pojkvän till mina föräldrar som jag bara dejtade.. jag är ju vuxen. Ok, min sambo träffar ju mina föräldrar å vi firar jul och sånt.. men vi har också varit tillsammans i flera år.

så det konstigaste jag hittat.. en golddigger och hennes ungar ;)

2007-03-29 01:37
mina föräldrar är för normala, men när vi röjde ur min morfars hus hittade vi tre tvättmaskiner, åtta vinkelslipar, två snöslungor och en motorcykel bakom vad som måste ha varit tidningsbergens everest. han var lite speciell min morfar..

Toastare

2007-03-29 02:06
Bootsy

Men det är liksom mer legitimt.. man kan ta åt sig det där med. En knasig morfar...

2007-03-29 02:06
jag har hittat ca 5a kola. och weed rester i våran bil. inte så mkt mer än det
The Only Good System Is A SoundSystem!
http://www.myspace.com/thundahvibesound