I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart kan man ta henne?

Övrigt - Blandat

2007-03-23 21:37

:D antar att de gick sådär....

Bmtf
Toastare

2007-03-23 21:44

besudla hennes köttros!

www.twitter.com/jimmypistol232

2007-03-23 21:53
m4505 P1

haha, underbart, jag tycker om dig, du gjorde min förfest bättre. tyvärr är jag ensam :(

I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-03-23 21:54
eller det är jag iofs inte... bara det att jag sitter vid datorn med 2 kompisar där nere som diskuterar sina flickvänner... så med andra ord är jag faktiskt helt jävla ensam inser jag nu. tack iaf! fred!
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-03-24 17:52
- i röven.
Hahahahaha, fattar ni? i röven!
Vart kan man ta henne?
- i röven.

Is that answer enaff fer yeh? Huh?
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2007-03-25 12:31

du lär juh bjuda hem dej själv till henne, komma dit aspackad och granska henne.

Är du full och på bortaplan har du enbart fördelar.

no 1 - Damen ifråga kommer förhoppningsvis vara ett snäpp vackrare än du skulle tyckt ett par timmar tidigare.

no 2 - Bortaplan är bäst. När du lägrat och inser att allt du egentligen vill är att skrika ut din ångest och springa därifrån är detta mkt lättare än om ni råkat hamna hos dej.

Förhoppningsvis är kvinnan alkoholist och nappar självfallet på att vara full med dej.
Om inte finns risk för att hon tycker du är efterbliven och vill inte alls hänga med dej.

/Este G
-In Yo Area