Vart kan man ta henne?
Fick reda på att jag tydligen ska träffa en brud idag som jag aldrig träffat, snackat med eller ens sett på bild. Nu är ju frågan, va fan ska vi göra? Det kan ju inte baseras på något intresse eftersom jag aldrig ens träffat människan så något som typ alla gillar, har redan tänkt på allt vanligt som café, bio o sånt där och säg att vi går på café ska man sitta där hela dan eller? mycket enklare med tjejer som man känner innan...
Skön rubrik ; ) Ta henne på långpromenad? Kanske dyker upp nåt på vägen att göra?
I live my life one videogame at a time.
cafe e la gött så lär du känna henne å kanske kan hitta på nått från det ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns 3 ställen o välja på
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
haha hur fick du ta på henne då?
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Hem till dig. Räkor och vin.
ta henne o spela biljard de gjorde ja me min i början hon tyckte de va roligt + de blir inga pinsamma tysta stunder..
3fots_ninjan P20 ja har tänkt på det men vädret är inte det bästa, annars kunde man satt sig nånstans ute
Grandiisch F17 haha det är en lång historia som involverar polare och deras polare och deras flickvänner o ja vet inte vad..
Bjud henne på mat som du lagat . ? : p hade jag gjort lär du skänna henne också . hoppas det blir bra .
Bjud hem henne på micromat och xbox. Skit i vad hon säger om det, för du vet att det är guld! ;)
bakifrån
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
äppleone: Instämmer...givetvis.
strength
ring & bestäm något tillsammans?
work some magic
....eller kolla om hon är snygg först, innan du gör nånting överhuvudtaget.
work some magic
"Vart kan man ta henne?" varför får jag bara snuskiga tankar när jag läser det där? fyyyy på mig haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brodin1 P18 precis va ja tänkte..om hon e ful va fan gör ja då?
Corazonzita F21 d e meningen;) mindfuck! hahaa
Corazonzita F21 För du ser inte skilland på vart och var? ;)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
blinddate alltså. spännande! Mitt förslag: biljard. inkluderar ju ofta också alkohol som tyvärr är spännigslösande. kan behövas. och så får man tävla lite mot varandra och om man vill kan man anspela på sex. perfekt! ;)
Skivsamlare
2007-03-21 15:46
Dra till nån lite lyxigare bar. riche rekomenderas (iofs onsdag idag, då kan det va lite hög volym på gästerna)
fair enough..
ingenting som kostar pengar. glid bara runt, äta får hon väl göra hemma.
McDonalds
shimmy shimmy yo
Ta henne på kryssning, så får du ta henne på bröden.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Ah shit man.. Laga mat o lalallala ? Fack that, på en blind-date? Film funkar alltid, är hon tråkig så kan du se på film i alla fall.. Och är hon snygg, så äre ju bra.. Är hon ful så sätter du på henne o håller tyst om de :)
Highfive anyone, anyone?
MC donken
Shit 12:åringar ger råd om hur man ska förföra en tjej. Banna killen!!! Jepp jag är åldersfascist!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
drick ett par bärs nånstans
spolatillbaka P1 ja, om du upptäcker det, så gå på bio med henne, så slipperu kolla på henne iaf!
work some magic
....plus att det är mörkt i biosalonger så hon kanske blir lite mindre ful iaf!
work some magic
prata med henne och kom överrens om något. svårare än så är det inte
Hehe så skönt att jag inte är den enda med "a dirty mind". ;P Annars så sade Yoni det!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Vilka hemska svar vissa ger >.< Jag tycker att du ska bjuda på en filmkväll och hemlagad mat. Något ganska enkelt och som de flesta tycker om. Tips är att fråga de som känner henne om hon är allergisk eller är speciellt svag för någon krydda eller pastasort eller räkor eller whatever. Berätta gärna hur det gick sen och lycka till!
vegan power
tror alla förväntade sig att få läsa något snuskigt... oflyt
Nu är väl jag väldigt omogen men jag tänker på nått helt annat när jag läser rubriken.
You already know, den e on lean!
Hemlagat är ju lite överdrivet. om vädret tillåter så blir det promenix annars cafe.!
ta henne på skäggmusslan
tugga sönder skägg biffen på'na!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
skäggmusslan kan ju vara det fulaste någonsin. hur kan man ens vilja ta ngn på skäggmusslan när det kallas just skäggmusslan? hoppas det går bra på er träff, blindträffar är läskiga.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Hehe ja, eller skäggbiffen. Lika jävliga båda två. Tänkte direkt på sex som många fler gjorde så skulle gå in och säga ta henne i tvåan, men det sket sig. Hur gick det?
"alla tjejer som leser det här och blir bjudna på bio måste ju tro dom är jätte fula:S" hahahahaha
Är det inte lite konstigt om du inte ens vet hur hon ser ut på bild ?! Vart fan raggar du , Knullkontakt.com ?
MunQ En kompis har sagt att det finns bilder på knullkontakt
Så vad hände då?
Min tro är starkare än din övertygelse.
vart ska jag ta henne? i "lillen" såklart ;)
We call them winerbrods.
så hur gick det?... fan va tråkigt de e på jobbet!, att ja bryr mig om sånhär skit \o/
Bmtf
samma här joex, bara att vänta på att ehhr han kommer hem? hahaha
Min tro är starkare än din övertygelse.
För helvete!! uppdatera tråden!
Bmtf