maran Nice comeback:/ Du är tråkig.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Steem F20 Det känns som jag leder ganska så stort hittills, men jag ska inte ligga på latsidan för det. När helst det passar mig så kommer det upp en ny ninja-session! (crazy smiley of some sort!)
Baboso P24 fhör daulitt...
Baboso P24 tack, jag är tråkig du är patetisk. räcker fint för mig. tack och hej
SKU - SKU - SKULASON!
Uhu maran kalla rmig patetisk:/ Nej jag tror jag ska gå och rocka skurt med palestinasjal.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
and-one: jag trodde att du aldrig skulle fråga ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller, så pratar jag inte skånska, och är bättre ninja än du! Mwaha! I östergötland pratar alla lustigt, för det vet jag!
Baboso P24 haha bara säg till om vi ska börja med personangrepp ? eller klanka ner på varandra ? haha
SKU - SKU - SKULASON!
Det är för lite bilder här
Yellownegro . Nu drar jag och badar, ha det gött och lycka till med er beef!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har aldrig lagt upp något, men jag väljer nog ett par festtillfällen!
Grillmaestro Bob Dylan Och slutligen en bild som visar att man faktist blir skitsnygg av att skaka på huvudet när någon tar kort.
Till höger
Jävla förbandade förband
maran P2 jag vet att du av alla människor inte klagar över personangrepp iallafall?
det är ju något av ditt specialområde.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
från vandrarhemmet i copenhagen i sommras=)
Anima Sola
Steem F20 Isåfall är det ju bara ännu mer pinsamt för dig att jag är den bättre ninjan!
http://img64.imageshack.us/my.php?image=dsc00697um5.jpg
Har du tiden? För min klocka går efter.
Walking the street of dreams
sen när slutade whoa folket ragga på varandra i bildtrådarna? nu bråkar ni ju bara. tråkiga ni e!!
indiantjejen få se en bild på dig då så kankse jag raggar om du har tur.
eller otur, beror på hur man ser det :D
indiantjejen Jag tycker att den här tråden innehåller en salig blandning. Inget kött utan beef som man säger.
Walking the street of dreams
alla har blivit så fula.. :(
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
här är jag dårå: http://www.stavangeravisen.com/images/archive/p200603262036-32070.jpg
indiantjejen F6 Fan va ful du va
^ Smart sagt.
nä sexyy
så pamela får dissen? shit
Zooville är hetast hittills:). För han spelar gitarr. MUMMA
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
FAAAN Zoolive....menar jag
Haha Zooville kan bli den svenska versionen! ;) Men tack för komplimangen!
Jävla förbandade förband
Shit vad alla är arga i den här jävla tråden. Lilla maran är ju en riktig suris.
Shit vad alla ska klaga på att alla är arga i den här jävla tråden. -Nisse- är ju en riktig klagare. Droppa en fin kommentar själv då :(
^ Smart sagt.
Niobe hahah aa, money in the bank
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Poker_face det är skilland på att klaga och vara arg. Men visst... Ååååh vilket fint namn du har. Gulligull. :P
pax på niobe!
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK
Zoolive Haha ellehur^^, Hur kunde jag skriva så fel egentligen:P Vassego';)
-Nisse- F23 Tack <3<3<3<3<3333<33<3
^ Smart sagt.
Maran ser ju för jävla dum i huvudet ut också (:
hejhej
Visst är vi:). Skulle nästan kunna va syskon;)
Poker_face P1 Varsågod. Men nu är ju grejen att du ska säga nåt snällt till mig med... :/
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
-Nisse- F23 Ahaaaa, okej men asså fin.... eh...... jo men, fint... namn? ;);)
^ Smart sagt.
Här är jag till
höger !
ciao ciao!
Hihi
Producent
2007-03-06 22:54
Niobe Jag vill fortfarande ligga med dig.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
haha piff å bull^^, pax för bull