Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-12-12 00:20
3 heiniken. 3 gånger 200 är 600.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Så den är uppe igen, trevligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
twinky_boy you r hot!!
www.susei.blogg.se
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
felle lägg upp en bild på dina muskler. vafan
Raze het. även om du såg ut att vara korkad.
haha inte precis som att går runt och ser ut sådär..
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
MoDo - the Heart of hockey!
ozzy: Gift dig med mig...
Nej ozzy, pick me!
^ Smart sagt.
Nej, vafan chilla grabbar! Jag löser detta genom att JAG tar ozzy, så slipper ni gräla!
Ok, förlåt.
^ Smart sagt.
ni får dela =)
Jag är både rik och snygg. Tänkte att det kunde vara bra att veta...
Jonka var inte heller illa pinkad
^ Smart sagt.
denhär tog jag idag, men man ser knappt hur jag ser ut. tji fick ni
skillz du har ju långt hår iallafall.. snälla säg att du är lång också? isåfall är du min
ozzy: Jag hade långt hår, rakat av det nu :(... Lång och lång, jag kan vara så lång du vill att jag ska vara ;)
Haha fan jag vet inte vad det är för fel på mig men jag kan inte hålla mig undan från dessa trådar, så here it goes.
poker_face: du är inte nog mycket hiphop:( sorry skillz: rakat funkar också :) haha yeye, show me!
ozzy: Bra, haha... räcker 180-185? ;)
skillz: låter fint. när kommer du?
Soft...jag kommer nu direkt ;)
vad är 1.80 - 1.85 för längd? det är väl ingen längd heller, mina 1.92 är bättre ;D
raze: du är också välkommen;>
woho! :D
Raze: Perfekt, du kan ju agera flaggstång ;)
nånå nu ska vi inte vara såna :) långt är bra
juste :(
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Förlåt, jag gav bara tillbaka :(
everlast. men jag tycker om...
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss