det finns ett vitt té som heter Tahiti. ett sånt där pyramid-té. jag köpte det på city gross men det lär finnas överallt.... Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Jag brukar köpa Yogi på Coffee cup på morgonen, kryddat te med kanel.. Jätte gott! Köper man båder te och kaffe blir det som kaffe och kanelbulle!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Sitter och dricker en kopp chai-té just nu. Går att köpa på de vanligaste affärerna. Fett gott!:)
Lägg av, är det sant?
earl grey med antingen en skiva citron i eller lite mjölk. antingen det som finns på jobbet (lipton) annars köper jag tea från tehuset java här i lund.
syumoan akoinwe!
Toastare
2007-03-02 09:57
chai thé är ju en försvenskning.. annars heter det ju bara chai
Jag skyller allt på Emma!
sjukt gott med chai.. glömt köpa hem det. det måsta ja göra idag är det fredag
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
jag stör mig skitmycket när folk skriver thé jag dricker yogi tea, te med bara kryddor typ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blanda lavendel, johannesört och citronmeliss och gör te på det, ska funka mot huvudvärk.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Earl Grey såklart Chai Söderblandning sent på kvällen när man vill dricka något varmt blir det kamomill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det godaste téet jag druckit var ett saffransté på långbro värdshus...måste få tag på nästa jul.. jag gillar fruktigt té, rabarberté är gott bla
Ey! Jag röker té!
...och det är det som är så fint med whoa!
om du har en vit man kan man alltid testa vit teabagging
...
Vaniljte är ju skiten! Och man ska fan handla på Willy's!
mint-te å chocklad, AAAAAAH
Irish Cream är också en jävligt fin en... chokladte.. haha.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Grönt te för det mesta. lite lite honung och några droppar havremjölk
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Friggs Nyponte (finns typ överallt...) och Bailey's lös-te från systrarna grene
We call them winerbrods.
fowtyblace det lät jävligt gott faktiskt.. fan vilken combo! måste jag testa.. satan
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Jag har aldrig sett manligheten i botten på en kaffekopp.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
nuss F23: aföffan det är en riktig höjdare det där... glömde nämna att det ska vara mintchoklad också, after eight eller nåt hehe. annars gåre inte
icecream Det är iofs inte bara på indiska det betyder det, även på arabiska och ett flertal andra språk i den Vilda Östern.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Jag dricker Oregon chai på morgonen och Chamomile Tea på kvällen. only organic! Sist beställde jag från mountain herbs.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Jag dricker mestadels Cream, Stockholm eller tyresö bönan från Kahls i Tyresö Centrum, bra priser och trevlig personal! Brukar ni dricka i Kanna eller använder ni Te silar? Själv älskar jag te kannor och gör en hel liter te trots att jag dricker själv och bara dricker typ 4dl te ^^ Är det bara jag som har rutiner för hur allting ska göras också? Ska alltid vispa med skeden innan jag tar en klunk, trots att jag gjorde det 3sekunder tidigare, mjölken ska alltid gå i först också!
Follow the dao, right about....NOW!
chai är indiska som betyder just: te Indiska är en affär; i Indien talar man främst hindi, urdu och bengali.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Toastare
2007-03-02 22:37
snara det heter thé eller te.. absolut inte tea, det är engelska.
För mkt hat i tråden, te är kärlek!
Follow the dao, right about....NOW!
Grönt te med citron är gott, annats brukar Kobbs ha bra lös påsar.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Toastare
2007-03-03 12:24
köp lösthé.. eller ja, blanda för ibland kan det vara skönt att bara stoppa en påse i muggen. Men med lösthé får man mer the för pengarna och det är en helt annan smak.
Fatceasar Det är det där jag menar. Fast äppelteet är godare!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Hallon o Vanilj eller rabarber grädde.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Is te är det te som är godast. Persika ska det då smaka
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
märia F20 Vet inte riktigt hur gott det är med äpple te :P men man får la ta och smaka kanske
bountyboo ja men temärket jag dricket heter yogi tea... nigga please, eller ska jag skriva om det för att svenskan är så viktig?
sir williams är det enda te värt att dricka
Hemmabrygt te med roliga svampar är det enda. Har försökt dricka vanligt en gång. Fy helvete vad det smaka illa.
Toastare
2007-03-04 14:37
Snara Lämna ricki lake attityden utanför whoa, det klär inte unga damer.. du skrev att du störde dig på folk som skrev thé. Men tea är ju engelska och du dricker förslagsvis ett engelskt thémärke..