I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör ni i livet nu och vad är era mål?

Övrigt - Blandat

2007-02-23 19:48
sitter och sitter.. ska skaffa jobb och tjäna cash så jag kan komma bort från den här infista lilla ön.
skaffa ett husdjur och börja dansa igen.

sannorlikheten?
- ganska stor.
- men nog om dig nu.

2007-02-23 19:49
vapenvila, din flickvän? :p
- men nog om dig nu.

2007-02-23 20:05
haha , javene ? :p syftade vä lite på din "upptagen" status då va :]
- men nog om dig nu.

2007-02-23 20:23
nilsL

Tyvärr så får jag inte göra det. Möjligt att jag kan praktisera, men jobba får jag inte göra pga mitt visum.

Och nej, jag har gjort mitt prov som motsvarar SAT. (tror det är GED, inte säker, Placemen Test kallar dom det) så det jag gör sen är att gå till ett annat college och väljer mitt "major". Nu går jag på ett Community College för att få min Associets in Sciense, vilket är ett riktigt college, bara att det är billigare och man går där för att i princip få bort några grundläggande kurser som alla behöver läsa. (Även de som gått high school). Så alla mina test och grejer är klara, det är i princip pengar som avgör om jag kan plugga vidare efter den här skolan!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-02-23 21:00
GED motsvarar väl en gymnasieexamen... Det jag tänker på är om det finns kvalificerande prov för vidare studier, t.ex. LSAT och MCAT som diskuterades ovan, för dessa borde ge någa fördelar när det handlar om att söka stipendier..?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-23 21:25
nilsL

Ahh, kan mycket väl vara så! Iofs så tror jag att om jag får bra betyg här så kommer det räcka!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2007-02-23 22:00
måla mer tavlor, komm in på kläddesignlinjen och börja designa mer, bli grymmare på breakdance, må allmänt bra
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2007-02-24 07:43
vapenvila. ah mjo, fast bara om du är skitcool :o min unge ska ha en cool farsa.
o kan du flyga också så är det en merit ;]
- men nog om dig nu.

2007-02-24 09:04
Det ar inte sno i buenos aires nu, wooooohoooo!

Fuck sno.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause