Tvära kast i detta drama. Ehm, jag sitter konfunderad och kliar mig i skallen nu. Gick precis ner för att prata med kvinnan om att flytta ut tidigare, eftersom det har varit så tryckt stämning sen "incidenten". Jag frågar om hon skulle vilja diskutera en tidigare utflyttning eftersom jag tror att det skulle vara ömsesidigt. Hon frågar om det är det jag vill, jag frågar samma sak igen och hon svarar nej, det är inte ömsesidigt. Hon berättar att hon och hennes partner gjorde slut den kvällen och att hon inte var sig själv. Jag blev helt paff och undrade varför hon då dagen efter fortfarande var defensiv och smsade om att hon får göra vad hon vill när hon vill i sitt hem. Hon bad om ursäkt och sa att hon skämdes och att hon jättegärna vill att jag bor kvar, om jag vill. Jag är fortfarande helt ställd men rent spontant så känner jag fortfarande att jag ska åka och titta på lägenheten i Huddinge och ta den om den är riktigt najs. He he, nåväl, ni får följa resten av dramat i min blogg, innan någon kommer och talar om för mig i tråden att jag borde skaffa en blogg för ingen är intresserad av att läsa om sånt här.. ehum.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)