I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nattens inneboendedrama...

Övrigt - Blandat

2007-02-03 10:12
ni är för fan helt jävla tragiska EMIL flytta hem till dina fräldrar ..

2007-02-03 10:26
Peppis: Din mamma är grabben, softa retoriken, va är det med dig? Jag sa ju att jag ska ta lägenheten om den är okej.

Pendel är fortfarande pendel och man ska fortfarande springa genom hela centralen för att ta sig till anslutande tub. Pendel är dessutom ofta sen och fullkomligt hopplös på vintern. Men som sagt, jag ska ta den om den är okej.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2007-02-03 12:31
.......då har du inte åkt röda linjen under hösten I take it.
om man ens överväger hässelby vs huddinge pga tid tror jag inte man kan sin sl.se

varför får jag inte kalla dig grabben?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-03 12:35
frågan är inte om du får... frågan är varför du VILL kalla en vuxen man, grabben.

2007-02-03 13:07
Tvära kast i detta drama.

Ehm, jag sitter konfunderad och kliar mig i skallen nu. Gick precis ner för att prata med kvinnan om att flytta ut tidigare, eftersom det har varit så tryckt stämning sen "incidenten".

Jag frågar om hon skulle vilja diskutera en tidigare utflyttning eftersom jag tror att det skulle vara ömsesidigt. Hon frågar om det är det jag vill, jag frågar samma sak igen och hon svarar nej, det är inte ömsesidigt.

Hon berättar att hon och hennes partner gjorde slut den kvällen och att hon inte var sig själv. Jag blev helt paff och undrade varför hon då dagen efter fortfarande var defensiv och smsade om att hon får göra vad hon vill när hon vill i sitt hem. Hon bad om ursäkt och sa att hon skämdes och att hon jättegärna vill att jag bor kvar, om jag vill.

Jag är fortfarande helt ställd men rent spontant så känner jag fortfarande att jag ska åka och titta på lägenheten i Huddinge och ta den om den är riktigt najs.

He he, nåväl, ni får följa resten av dramat i min blogg, innan någon kommer och talar om för mig i tråden att jag borde skaffa en blogg för ingen är intresserad av att läsa om sånt här.. ehum.

2007-02-03 13:11
emil- jadu, varför vissa använder ord o andra andra ord kan väl du skriva en spoken word om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-03 13:32
peppis: jag har läst om det i skolan, det kallas härskartekniker.

2007-02-03 13:44
Som "tur" var, var det något som hade hänt så det kanske inte upprepar sig. Hade aldrig pallat med att bo med någon som hade betett sig som hon gjorde en längre tid.

2007-02-03 13:49
Emil_Brikha P28

Jätterolig tråd att läsa! Och jag håller med om att det är tyyyypiskt för vissa konflikträdda människor att bråka/kommunicera via sms.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"

2007-02-03 14:22
Emil_Brikha P28

Jag håller helt med BountyBoo F27 och hoppas verkligen att du ser igenom ursäkten hon gav dig och får lägenheten i huddinge.

"Hon berättar att hon och hennes partner gjorde slut den kvällen och att hon inte var sig själv."

Den där ursäkten kommer hon garanterat kunna komma dragande med flera ggr, att hon inte mår bra pga av relationen, känner sig ensam etc. Det är en given ursäkt som kommer leda till flera ju längre du stannar och frågar. Hade hon en ny partner som hon bröt med eller är de barnens far som hon bröt med? (tänker på barnen som måste genom gå den här situationen)

Nu får jag väll frågor om jag inte har någon empati för andra människor men av det man kunnat läsa här om henne så har hon verkligen alla de här karaktäristiska dragen för att missbruka alkohol, det kommer knappast bli bättre nu när de är bara är hon och ibland hennes barn i hennes liv.

2007-02-03 15:01
Refused

tycker bara det är synd att se att man inte har andra vänner än whoa

ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-02-03 15:59

Yey! I rule. Härskartekniker, yes you should know all about em

2007-02-03 16:20
brikha du är en sån jävla gnällkärring
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.
Producent

2007-02-03 18:42
varför tog du inte henne till sovrummet och stoppade om henne? det later som att hon inte skulle klara sig mer än ner pa golvet om hon försökte upp igen. och voila bada problemen skulle vara lösta!

typiskt killar! :}
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."