I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra jävla stil [Bildtråd]

Övrigt - Blandat

2007-01-30 16:09
sewsis

Snubben ser ju ut som en brud, fett ful ju..

jag ska leta upp en chill stil, glor på prison break, gör det sen
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-01-30 16:12
jävlar, vadfan är det folk tänker när dom tar på sig nåt så sjukt fult? hatar såna "design" kläder.. som bara ser ut som en stor bit tyg som någon sytt ihop på vissa ställen.. sett en bild hittils som vart sjukt clean:

pöörpääll!

va?

2007-01-30 16:15
ashid - vaaa? var hitta du dom? martin heter han va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

japp, dom kläderna var bättre

visst Hanal visst... :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-30 16:31
för övrigt räcker det att ha på sig tshirten på min sida för att vara bäst klädd. bästa och smartaste t-shirten ever.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2007-01-30 16:32
nej jag klär mig i det för jag är så obekväm eller för jag tycker det ser sjukt bra ut. tänk efter själv dum pucko.

för övrigt har kostymen aldrig varit bunden till ålder eller gåt ur stil.

sen är the strokes ett skit band jag inte lyssnar på ens under pistol hot sammt att det inte kan klä sig alls i det där jävla bandet. midje korta läderjacker och tighta jeans är för kvarnen mongon utan känsla för stil som vill fiska biliga kvart i tre ragg och lyssnar garanterat på både strokes och annat skit. men kul att mr hanal har så sten tuff koll om han tror cary grant eller gregory peck har något med strokes att göra.

2007-01-30 16:34
Hur kan ni hata på storpajsarn och albin? De märks ju att de kan uppskatta bra stil även ifall jag själv inte alls har samma stil så kan man ju ändå se vad som är snyggt och vad som bara är titta-på-mig-nu-rave-stil...

2007-01-30 16:38
skulle jag vilja att folk glode på mig hade jag nog varlt något annat än klassiskt herr mode som ut gångs punk för min garderob.

http://photos1.blogger.com/x/blogger/6684/2250/1600/204526/R0014955.jpg

hahahaah böööög
69 - Try it you'll like it

2007-01-30 16:44

2007-01-30 16:47
amen kom igen, nu är ju vi fast.. smaken är som baken, jag tyckte att din sög.. det är ingen konst att klä sig i kostym, men inte gör jag, eller du för den delen det dagligen?

2007-01-30 16:56
storpajsarn P23 tycker både du och bilderna du lagt upp visar på bra stil. men att säga att band som the strokes skulle sakna stil är ju helt sjukt. Bara för att du inte gillar kläderna och musiken så saknar de stil?
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2007-01-30 16:59

2007-01-30 17:01
ColdE P60

sant, men jag är mäst tröt på att folk som förknipar allt som inte är hiphop med the strokes så jag skylfade lite skit tillbaka. dock kan jag tycka hela strokes hysterin hos det svenska pop/rock publiken är lite väl. sen har väl det stylister som alla andra brats från manhatan som liger på stora bolag.

2007-01-30 17:03
69 - Try it you'll like it

storpajsarn P23 självklart mannen! håller med dig om hela grejen också men det kändes precis som du sen sa att du bara skyfflade på lite extra för den andra användarens okunnighet :)

whay vad?

2007-01-30 17:17
TenFingers P21
Hälften av alla stilar här skulle platsa i vår studentfest med "bad taste" tema.

som att det är mänskligt möjligt att ha sämre smak än att man arrangerar studentfester med skojiga utklädningsteman menar du? cooooooorny...

storpajsarn P23
har förövrigt inget emot mer klassiska stilar. tycker däremot att det är rätt jobbigt med folk som låst in sig i sin egen lilla modevärld och ser sig själv som bättre än övriga. du kan sitta och rabbla usla förolämpningar om turtleströjor och könshår tills du äntligen får börja inkassera pensionspengarna men det förändrar inte det faktum att du är en gnällig, subkulturslåst och trångsynt ung man (vilket dina insiktsfulla kommentarer kring street wear visar mer än tydligt)

såg att det gjorts en dokumentär om dig old chap! :)
http://bubblare.se/varan_tv_svartpensionar/

japaner är coola:

1
2
3

man måste digga uppfinningsrikedomen ändå, finns en del jävligt flippade grejer på: http://www.japanesestreets.com/

2007-01-30 17:28
har bara problem med folk som ska klaga på mode av alla slag när det uppenbarligen är helt ute och cyklar i både referenser och annat. bilderna jag postat är på allt från mods och skins till stora hollywood skådisar så säga jag skulle vara inlåst i en subkultur är kanske lite fel. men jag bygger ofta min garderob på klassisk herrmode ja. inget jag säger alla bör gära om man inte känner sig bekväm i det då man antagligen bara kommer framstå som jävligt bajs nödig. dock är det ju trevligt om folk kan ens hantera någon över huvudtaget mer än camo jackor och ryggsäkar. jag är inte främande för andras stil då jag skulle tycka det vara sjukt jobbigt om alla såg ut som mig. men frågan är fort farande varför det skulle göra mig till 70 bast helt plötsligt.

2007-01-30 17:28
Demento att dömma ut andra för deras typer av fester eller liknande tyder ju på att du är ganska smaklös också. du verkar ju anse att ditt tyckande skulle vara mer värt än deras. Jag fattar inte varför folk ens bråkar i den här tråden. Allt mode alla stilar är ju feta när de kickas på rätt sätt sen kanske man inte vill klä sig så. Du verkar vettig inte det men det är väl mer omoget att hacka på någons temafest än att faktiskt ha en temafest?!

2007-01-30 17:29
storpajsarn P23 jag är på din sida hela vägen bror :D

2007-01-30 17:38
ColdE P60
hm...ja du har väl en poäng. men alltså...jag MÅSTE hacka på taffliga temafester, det kan inte hjälpas

storpajsarn P23
vilket är exakt vad du själv gör när du yttrar dig om streetwear, no? näe pensionärsassociationen gjorde jag inte p g a kläderna utan mer hur jag uppfattat dig i övrigt, du verkar lite gubbaktig liksom. och eftersom du uppenbarligen känner dig rätt bekväm med det så hade jag ju ganska rätt!

2007-01-30 17:42
http://www.kinoweb.de/film2001/Blow/pix/bl9.jpg

scchhteeek
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD

2007-01-30 17:52
klart man är bekväm då gubbe är en person som är landad och inte någon jävla snor unge. sen att andra uppfatar det som gubbigt är en sak jag kallar det suntförnuft och och bildning.
Hangaround

2007-01-30 18:09
Linus
Enkelt och stilrent. Men framförallt så är det tröjan som är det avgörande då jag heter Linus.

Hot Chip (Alexis Taylor)
Hittade ingen bra bild på just Alexis. Men han har alltid en skön stil som är lätt att ta in. Färglatt och spexat. Oftast ett par vita sneakers, ett par färglada bågar.

Justice
Rockigt och vackert.

2007-01-30 18:26

olika stilar är nice, jag gillar de flesta bidragen i tråden. Stilar och kläder är nice i alla former. Jag gillar att blanda stilar och kicka olika från dag till dag. Kan bidra med bilder utan aniskte då det är kläderna i sig jag vill posta:

1
2
3
4

2007-01-30 18:27
haha shit vad fult mitt inlägg blev, skyller på att jag är crunked och lyssnar på Leonard Cohen....

2007-01-30 18:34
ColdE

Gillar bild tre, schysst flamboyantmode.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-01-30 20:43
personligen föredrar jag Mick Jones före Joe Strummer

hon i mitten ( Annie Potts) är rätt så skön
Pretty in Pink är alltid en källa till inspiration

Petert Murphy i sin fina bussiness man möter new wave outfit
hela she's in parties videon är ju insprerande.

vi gillar Nick Cave

ja, vi gillar Nick Cave

(jag har egentligen varken stil eller smak..)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-01-30 20:48
nick cave hade i alla fal smal att dra ner lite på new wave loken alla andra körde på som hängde runt snubben. mycket smakfullt måste jag säga.

2007-01-30 23:08
gillar den cleana stilen, precis som storpajsarn. klassiska plagg på er snubbar behöver inte se gubbigt & fult ut som här.

med dreads
haha, vad kan jag säga. otroligt skön snubbe.

gubbkoftan 
den funkar till allt!

lirare
klassiskt, snyggt, avslappnat.

blingbling
haha. what's not to love?

2007-01-30 23:11

meen.. det brukar oftast sluta baggy om kläderna sitter på mig.

Hangaround

2007-01-31 08:10
jag utnämner schism till whoa's sötaste

2007-01-31 09:59
spt

överdriv inte nu va

2007-01-31 10:29
kaktus - aa medan du behöver dra ända till JC och MQ va?

2007-01-31 10:31
"som att det är mänskligt möjligt att ha sämre smak än att man arrangerar studentfester med skojiga utklädningsteman menar du? cooooooorny..."  //Demento

Don't shoot the messenger, jag har inte arrangerat jack s**t. Jag bara gick på dom. Sen att tjejerna i  paralellklassen är corny är inte på något sätt mitt problem.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-01-31 12:43
schism

den första bilden du länkade är ju skitsnygg. modiga färgval, grymt matchat och allting, även om det är en gubbe.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-01-31 14:06

2007-01-31 14:14

2007-01-31 14:27
sweet shit!

2007-01-31 14:28
snorty vet hur en kvinna ska se ut.

2007-01-31 16:48
SpT 

haha jag kanske ska förtydliga, det är inte jag som är tjejen på bilden. jag förstår om alla gråter tårar av blod & besvikelse nu ;)

albin

jovars, det kanske inte är det fulaste jag sett, men ville visa att man behöver inte se gammal ut bara för att man har kostym. två stycken som alltid klarar att bära upp en kostym med klass är ju snubbarna i outkast.

2007-01-31 18:11
ashid 

sant! andre kommer undan med nästan vad som helst, hur galet det än låter eller ser ut.

2007-02-01 10:31
det var för att många klagar på folk som tycker att kostym är fint bara för de själva aldrig skulle gå någon annanstans än till JC osv. du verkade passa in precis...

Sen tror jag inte att folk här som visar bilder på stilar de tycker är fina själva nödvändigtvis klär sig exakt så själva, det var ju inte det som var syftet med tråden, att visa vad man själv har för stil.

2007-02-02 11:56
okej kaktus, nu har jag kollat igenom tråden bättre. jag trodde att du när du skrev dra till tippen var i samma skara som de som skrev att man inte ska ha på sig något som kan kännas som "gammalt". därav tippenkommentaren. men du syftade på de färglada kläderna antar jag. själv har jag också skrivit att jag tycker de kläderna är fula så no need att fortsätta tjata om att något är fult, gillar man det inte så gillar man det inte.

2007-02-02 16:55
Kaktus: men vad är roligast egentligen: konservativism (alltså: en snygg kostym slår allt) eller kids som försöker se så se CP ut som möjligt? jag röstar lätt för det senare.
http://wifebeaterlove.blogspot.com

2007-02-02 23:20
Så här.
Ska man se ut i vår.

Tiocfaidh ár lá!
Uh Ah! Victoria popular!

2007-02-03 00:05
www.lartik.com

Han gör fett sköna kläder! Någon annan som sett andra grejer han gjort? Har hört att han typ bara är 18 år eller något, fett skön!