I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra jävla stil [Bildtråd]

Övrigt - Blandat

2007-01-30 02:15
Seriöst? Fy fan va nice.. Ska lätt ta kontakt i.s.f har älskat den tröjan sen jag såg den som sagt.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-01-30 02:32
Sluta tjut, och kontra med folk med schysst outfit istället..
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2007-01-30 02:35
Min gode vän Simon kan komma undan med alla möjliga plagg, asså..
Dessa är iof ganska så neutrala, och sjukt stiligt på honom
1 2
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2007-01-30 02:46
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-30 02:49
albin P21

Är du stenad? fan va coolt

storpajsarn P23

Jag slutade titta på dina länkar efter den första..
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-01-30 02:51
synd för dig då, tyder ju på att du inte har något sine för estetik eller klassiska drag. men å andra sidan gillar du väl bara rök heroin och spyor. fan vore om något var lite uppstyrt och genom tänkt, till och med väl skrädat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-30 02:53
tyder ju på att du inte har något sine för estetik eller klassiska drag.

hehe, jasså du.. du verkar ju känna mig rätt bra du, mästerkocken

2007-01-30 02:53
ända som postat något vetigt var albin och resten känns mer som bilder på bajs nödiga electro indie kids med crazy glasögon och galna tigths. den som kan miss matcha fläst plag ur rea lådan på myrorna vinner.

2007-01-30 02:54
ja när han är mät så är han på top

2007-01-30 02:54
alla kan inte sitta i sina andra världskriget-rockar, kommunisthatten på sne och röka ciggarer homeboy

2007-01-30 02:57
vad har kommunist hattar och världs krigs rockar med saken att göra. känns som du inte har öga för något som hälst mode reltaret rent historiskt. du är så där 20år fel i din totala miss till analys, sorry men det är 60-70 tal.

2007-01-30 03:00
jag har aldrig brytt mig om mode.. du som gick på mig, när jag kommenterade dina länkar.. Jag bryr mig verkligen inte om vilket årtionde modet kommer ifrån.. vilket ork, borde ju aldrig sagt något till dig, fast så blir det när man har tråkigt..

Kan du skriva mer jobbigt by the way?

2007-01-30 03:03
nej kan jag inte men jag är dyslektiker så jag kan ju försöka

2007-01-30 03:04
om du inte kan något som hälst om mode eller ens vet vad du bablar om så varför ens börja kommentera. menar okej om du sakt som var fel med första bilden på en saklig nivå så okej. men du sa inte ett skit mer än att du sluta glo. säger rätt mycket om dig i den här tråden thats all.

2007-01-30 03:22
Tenfingers inte så att du blev kär i HAN när du såg längs fram i taxin? ahhahah fucking faggot
Straight up Menace

2007-01-30 03:25
okej att killen enligt mig ser ut som en tåg crash men vad fan har det med hans sexuela lägning att göra?

2007-01-30 03:31
synd för dig då, tyder ju på att du inte har något sine för estetik eller klassiska drag. men å andra sidan gillar du väl bara rök heroin och spyor. fan vore om något var lite uppstyrt och genom tänkt, till och med väl skrädat.

23 år gammal och redan en gubbe. vid 25 kommer du inte göra annat än att skriva arga insändare, dricka kaffe och ta lång tid på dig i kön...

2007-01-30 03:33
ahhahahah Demento du är fan för skön lätt en Whoa favorit asså ahahah
Straight up Menace

2007-01-30 03:35
det där gör jag redan. fan har det med att vara gubbe att göra. det har med att man förståt visa saker här i livet.

2007-01-30 03:36
för övrigt rockar gubbar fan så mycekt mer än homofoba perpubertala miffon.

2007-01-30 03:41
nej det gör dom inte din lille gubbe

2007-01-30 03:42
word upp på demento

2007-01-30 03:47
ja har inget problem vara vis nog för kallas gubbe fårgan om varför ni är så stolta över att ni knapt har köns hår och än så länge gillar turtles tröjer och mjukisar när det kommer till mode. kaffe är vist också fel, ska väl vara svag blandad bob saft eller oboy med 8 mat skedar pulver i för er.

2007-01-30 03:49
du pratar nog om dina egna känslor nu, sök psykolog man

2007-01-30 03:50
egna känslor för vad?

gubbe ^^

det du pratar om. jag är 21 år mannen tror du att du är en gamal veteran eller? 

2007-01-30 03:51
lillgammal måhända..

2007-01-30 03:51
nej ni gör värkar det ju som

2007-01-30 03:52
nitad?

2007-01-30 03:59
???

2007-01-30 04:00
nu följer jag med

hur är det?

2007-01-30 04:03
följ topic, diskutera mode. sluta hopp på folk för det skulle vara mer bevandrade i vad som fins mer än t-shhirts med färglada tryck med spry burkar på (så kallat street mode). eller att visa skulle vara gay. posta en bild eller knip käft.

2007-01-30 04:15
okej, gubbe.. säg va du vill din stil är ol,ooool school

min morfar bär samma kläder bättre än dig

2007-01-30 06:20
"min morfar bär samma kläder bättre än dig "

Vilket förstås betyder att du är längst ned i den näringskedjan. Yngst, och med minst koll.

2007-01-30 13:45
jag fattar inte hur man kan klaga på storpajsarn när det gäller hans bilder. killen är ju en av få här som har en utvecklad känsla för stil, även om jag inte delar hans uteslutande fascination för 60- och 70-talskläder.

jag postar några fler så kan ju de som gillar det gilla det och de som tycker att man ska se ut som brad pitt i fight club (wtf?) tycka det och vara tysta.

ingrid.
cary och ingrid.

joe.
snygg jacka.

vill ha.

snygg klänning
.

"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-01-30 13:46
och med "vill ha" på den näst sista bilden menar jag både hans kläder och henne.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2007-01-30 14:04
har inte kollat igenom riiktigt alla länkar men jag gillade albins och storpajsarns. ska posta egna när jag är hemma.

för många som länkar folk som bara tatt på sig det skrikigaste de har för de så gärna vill vara speciella. det värsta är ju att folk tycker att de är det också.. ååååå han har gröna skor, röd hatt, prickig klänning och randig slips. han har STIL. o råkar man klä sig som en människa så är man en gubbe.

2007-01-30 14:07
SpT's var med fina.

2007-01-30 14:08
albin och storpajsarn sittin' in a tree

kom igen, varför ska man klä sig i gubbkläder när man är 20-25? titta på mig, jag vill vara speciell medan jag lyssnar på min strokes platta

2007-01-30 14:12

hanal så man ska klä sig som en luffare så länge man är ung? varför? sen tycker jag det är tråkigt med bara kostymer, men du tycker väl inte att allt annat än t-shirtar med jättetuffa tryck på är gubbkläder?

2007-01-30 14:15
sewsis

för att jag kommenterar saker i denna tråden så antar du att jag sitter med ett par silvriga 2pac byxor i strlk. 60, en phat farm t-shirt i strlk. XXXXXXL?

Varför leka äldre än sin ålder?
Jag klär mig i det som känns skönt, blir ofta inte byxor som sitter uppe med hängslen, yllekavajer och skit, kom igen kompis..

2007-01-30 14:21
hanal . hahah okej då, fair enough. man kan klä sig snyggt och samtidigt "yngre", det är sant. men om någon gillar 'äldre' stil måste man inte ta dom för en gubbe för det. posta gärna länkar på fin stil enligt dig, om du inte redan har, kan ha msisat.

2007-01-30 14:27
bilden som albin länka där en kille och tjej står. hon i klänning och han i skjorta o byxor ser inte så gubbig ut lrhur?

2007-01-30 14:32
Men.. Hahaha..
Sluta tjut, börja posta fler bilder med tillhörande motiviering.

Det är väl för helvete inget nytt under solen att smaken är som baken?
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2007-01-30 15:23
shit va fan drar folk på sig för trasor?

2007-01-30 15:42
Hälften av alla stilar här skulle platsa i vår studentfest med "bad taste" tema.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-01-30 15:45
bild 1

bild2

snygg kille med snygga kläder. orkar inte leta upp mer bilder just nu.

2007-01-30 16:01
riktigt bra tråd.
och ja snooks tröjja var riktig jävla feeeeet!

Producent

2007-01-30 16:06
usch jag blir sa less pa alla blekfeta fresh prince/cazal hiphop-wannabes! det sjukr är att 99% av folk med den stilen är vita, och att det inte passar alls da.

hip-poppare är inte skönt/snyggt/coolt. det är snarare en pinsam  identitetskris/uppmärksametshoreri
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."