justja, i italien fanns det kinderägg som man fick riktiga bmx-cyklar i.
PAO!
vum P18 haha rolig kille, straffet för grovt narkotikabrott är fängelse i lägst två år.
tijuana , mjo.. är jag mkt medveten om. Har själv åkt dig på Ringa Narkotikabrott och DET var 1400:- i böter.
Be wise, Legalize!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
haha vilket folk det finns. jag har en kompis som hittar på nya saker dagligen. för några år sedan kom han på att hans pappa helt plötsligt inte var hans pappa utan hans riktiga kom från italien och att han har en bror som sitter inne. men varje gång vi frågar han vad hans brorsa sitter innne för säger han olika saker, en gång var det misshandel en anna gång hade hans brorsa huggit ner nån med en yxa. vi har frågat hans RIKTIGA syskon hur det ligger till med italienska farsan o brorsan som sitter inne men dom har aldrig hört talas om dom. och min polare är helt seriös med det här också. en annan sak han hittat på är att han vart förlovad i två år. det har han berättat för folk han känner lite halvt. han har aldrig sagt det till mig men vet inte om han ska spela cool inför folk som inte känner honom så bra. sen drar han ofta små historier om häktningar, jakter, bråk m.m. jag tycker bara synd om mytomaner.
Min första låtsaskompis (när jag typ var 4) hette "Lillebror". Han fick ta allt skit jag gjorde. Typ när jag kissat på golvet (eller färglagt en fin fotölj med hjälp av röda tuschpennor, eller spolat ut vatten över hela badrumsgolvet osv.) så skyllde jag allt på "lillebror". Ha ha, han var fan grym! Så en dag sa jag bara: "Mamma. Lillebror är död." Sen talade jag aldrig om honom igen. Då fixade jag ganska snart en ny låtsaskompis som hette Drake. Han funkade så länge jag mest hittade på saker för mina föräldrar. De hade inte hjärta att ifrågasätta (skulle inte jag heller ha som förälder). Sen när jag fick riktiga kompisar tyckte de det var sjukt konstigt att man kunde heta "Drake" så då döpte jag om honom till Peter. Denne Drake/Peter hade typ det mesta. Allt häftigt jag kunde hitta på och lite till. Olika coola filmer/TV-spel/leksaker/legoprylar/vapen m.m. Tror han fanns till jag fyllde 7 eller nått. Men jag kan verkligen inte kalla det för mytomani. Snarare ett barns goda fantasi och sagoberättarkonst, klart man kan hitta på saker som är mycket häftigare än verkligheten. Och då kändes det så mycket lättare att låtsas som det var verklighet istället för att säga att jag hittat på det. Min lillebrorsas låtsaskompisar hette "Thomas & Tennis". De hade och kunde också det mesta, ungefär som Drake.
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
har en kille som bor här i krokarna som bland annat påstått att han hade en osynlig helikopter på sitt radhustak, och ett hus i rent guld i sri lanka. bästa i tråden hittils måste ändå vara "det var en kille i högstadiet som sa att han en gång hade åkt skridskor så fort att isen gick sönder bakom honom."
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Mytomani är typ ett tvångsmässigt beteende, och de tror ibland på sina egna lögner och ibland inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, jag kan berätta lite roliga saker som min polare sagt En gång förra vintern var vi ute och åkte bob baki hans skoter och det gick som max 70 km/h vilket är jävligt snabbt. Men när han berättar det för folk säger han att han körde 130/140 km/h med TVÅ bobbar baki knytta i varann .. vilket inte är sant ;P Han skryter dock också om att hans pappa funnit EN miljon i KONTANTER i en normalstor plånbok .. =P sant?! rätt ball att höra folk som bara snackar när man vet att dom ljuger :) ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kom på en till nu, en polare till mig hade fixat ett par braller för 200. han har dom till skolan, så kommer en av hans polare och säger "kolla mina brallor (likadana som min polares), dom kostade lite över 1000" min polare: haha, nej, dom kostar väl runt 200? hans polare: nej, jag svär, köpte dom på NK i helgen. min polare: haha, jag har fan likadana, dom kostar 200 hans polare: ok då......
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Mytomani är inte roligt någonstans alltså.
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
Pastasallad men nu ljuger du väl ändå en aning?
känner många mytomaner. tex. en tjej som jobbar på min mammas jobb..ibland så har hon en valp..ibland en gammal hund och ibland ingen hund alls. och en gång när vi gick förbi systemet så hävdade hon bestämt att varje fredag så ställer dom ut alkoholen som blivit över för dagen (ja d vet ni väll att det blir alkohol över öh) så där brukar hon hämta sin alkohol..japp. Hon är en sånn som blir sur om man inte tror på det hon hittar på.. å d verkar som att hon absolut tror attt det verkligen är så. Det svåra med sånna personer är ju att veta när dom ljuger och inte.. ett tag berätta hon att hon hade träffat Darin å gjort en intervju med han för en tidning..och det lät ju som en lögn.. men det visade sig va sant.
har också haft polare som ljuger en del.. det sjuka är att det är om så små och ovärda grejer de myttar om.. gotta love it
whatone det var väl inte rap_queen?
det var väl hon aaliyah, som skulle gifta sig med en afrikansk prins också och allt vad det nu var?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag hade en polare när jag var liten som påstod sig ha ett dinosaurie-skelett hemma. När jag sen ville komma hem till honom och kolla på det låg det tydligen under en höbal som var lika stort som ett hus.
Hey
jag hade en brud i min parallellklass när jag gick i högstadiet som alltid ljög. en lögn hon hade var att hon hade ramlat ner från ett 5 våningshus rätt ner på stenplattor när hon va 3-4 månader gammal :P enligt henne hade hon en skyddsängen med sig!yeeeah right!!
Trodde du ja!
En dude i min klass går runt och säger att han dödat 2 st och begravt de i hans skog. Sedan säger han också att han blev jagad av 20 polisbilar för att han körde över ett övergångsställe med sin skateboard vid rött ljus. Han säger även att han är kusin med Eminem och att han har skivkontrakt med Ken rings producent. Hmm dessutom sa han även en gång att han kände min bästa vän som begick självmord (han gick i samma skola som oss innan då med). och ja, den dagen han sa det.. ja.... behöver jag ens berätta mitt utbrott?
justja, i italien fanns det kinderägg som man fick riktiga bmx-cyklar i. haha underbart.
Jag vet en 20årig kille som har en egen helokopterplatta på skoltaket, har varit med i vietnamkriget, har en egen bas under vattnet, är halvt utbildad advokat + tandläkare och blev utbildad i sthlm (han bor i karlstad) & har den bästa datorn i världen. Enligt honom i alla fall...
Sariiiiiiiish
en bekants pappa påstod att han var gynekolog, fast han var arbetslös.
Hade en kille i min högstadieklass som mytade om att hans farbror hade stoppat en arabisk shejk som tydligen va strapped med bomber från att komma in i området där George Bush va under göteborgskravallerna. Han fick en utmärkelse av självaste Bush dagen efter. Sen hade hans granne massa bilar, skotrar och båtar han fick låna när som helst. Det där med Bush va dock droppen för oss, så vi mobbade ut han för första gången för att han va mytoman, sen dess lugnade han ner sig rätt rejält.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Jag ljuger som fan för främlingar när jag är full, men jag vet om det och tycker bara det är kul att driva med folk man ändå aldrig kommer träffa igen.
SkankyWhore Ja, vem fan gör inte det :)? jag kör alltid en "vit lögn" i början, köper dom den så fine. Varför inte bli bjuden på drinkar o skit bara för att dom är dumma nog o tro det man blåser i dom :D annars hadde jag en rätt frän mytomankompis (han hade även en mytomanpappa o en mytomanbror) en bror klarade sig o hans mor va reko. Så det va 3 utav 2. Han hade köpt en dator för 25.000 men när vi ville se den så va hans ursäkt "nej, jag orkar inte hämta ut den från posten" (då tillhör det till historien att han enligt sig själv hade betalat den innan dom skickade den) En annan grej va att han hade fått ett topp-jobb som datasäkerhetschef för regeringen men orkade inte ta det. Och att han va ägare till en u-båt han hade i svart-ån i örebro. Sen lite småskit också :D
En polare sa att han fått i sig runt 8 tusen E-tabletter på ett halvår sammanlagt ^^.
http://Soldjah.blogg.se/
stackars mytomanmax.
syumoan akoinwe!
Mytomani ja. Har en polare som sade att hans far hade en så sjukt snabb båt (dubbla volvo penta motorer) så han kunde köra från landskrona över till danmark (över hela öresund då) och handla en back öl och sen tillbaka på under en kvart. DET DU! DET E SNABBT! samma person hade också fått en BMW M5 (tror jag det var) men när vi tjataade på han att få se den i flera månader sa han till slut att han sålt den, andledning? Den var för snabb för han, hans farsa va rädd att han skulle krocka. och samma person mytar även om allt mellan himmel och jord, allt ifrån stora saker som det jag nyss berättat till små saker som att han bänkar 100, när han egetnligen bänkar 95. Etc.
b0b0b0b0
misery_chick , nu när du säger det.
whatone jag tror det iallafall, är inte 100 dock.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
det känns iaf som du har rätt. det ringer en klocka. jag tänkte nog rap_queen bara för hon ljög om allt annat.
En gammal bekant: Jag va på en polares nollning fett kul asså! dom hade ställt uppe alla dom slampigaste tjejerna i skolan nakna på rad framåtböjda. Sen fick alla snubbar i hela skolan gå och sätta på dom en efter en! Han har sagt så mycket mycket mera saker som är helt otroliga.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Jag har en väldigt god vän som....ska få en Ducati av sin pappas vän. ....har fått en Porsche, som står i ett garage i Norrtälje för den behövs lackas om.....har en lägenhet som renoveras och bor därför just nu hemma hos min polare. ....tjänar 80.000kr efter skatt (han jobbar i ett garage). shit, som alla andra säger... det finns hur mycket som helst.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Just det sedan har jag en "vän" som... haft sex med en polisman, haft sex med en brandman, är gogo-dansare, dansar porrdans vid bilutställningar och får massa gratis kläder utav bilägaren hon dansar för som bor i en annan stad, hånglat med basshunter på öland under midsommar, har hela nazigänget i Linköping som back up (för hon tydligen suttit och fikat med naziledaren som bankat in massa SKIT och bullshit i hennes huvud), har lurat en gubbe till att köpa 5 stringtrosor åt henne vid ett stånd i öland och sa att hon skulle klä av sig naken framför honom men att hon tog stringen från han och sprang, spridit runt till alla hon känner att jag haft sex med hennes ex när jag egentligen bara hängde med honom när han måla en gång, säger att hon haft sex med sthlms kändaste writers osv osv osv........... Finns en hel del storys bakom den där bruden.. Och aa.. Hur mycket ska man tro på egentligen? Jag menar det är aldrig någon som kan intyga det hon gjort.
Har en föredetta vän som var sån sjuk mytoman att han trodde på sig själv.. Han hade: Ett par Boots som han hade köpt på military shop i malmö som gick att sparka genom en pansarvagn med... Hans pappa hade kört från Helsingborg till Malmö på Tjugo minuter.. Hans pappas kusins systers svåger hade badat en neger i blekningsmedel (han var helt seriöst när han berätta det)
haha träffade nån snubbe som sa att han hade vart o dykt i tyskland och finland och hittat massa guld o champange o sålt till nån i usa för flera tusentals dollar. han hade 1 miljon på sitt konto också men bankomat kortet va trasigt. hans brorsa va med i ryska maffian också.
CHILLNANI
Meth det är ju det som är grejen med mytomaner, dom förstår ju inte att dom ljuger.
En snubbe där jag bor är känd mytoman och drog den här sköna: "Jag var kom ut från NK med 3 tjejer som jag hade köpt underkläder till för 20lax typ, och då kommer det ett nazzegäng på 25-30 pers o börjar hota mig, jag säger till tjejerna att sticka väg för sitt egna bästa. Då tar nazzeledaren fram en flaska och krossar den, med flaskan så rakarn han bort mina ögonbryn och sen tog han fram en rakapparat(det är något man går omkring med tydligen) och rakar av mig allt hår så jag sänker han(varför inte innan?) och några av dom andra innan jag springer och gömmer mig i skogen(vilken skog finns i närheten av NK, kungsan?)." Detta berättade han när en snubbe frågade vad som hade hänt med hans ögonbryn.
Var hemma hos min kompis och snackade med hans lillasyster skompis.. Hon var helt störd. Haha! Hon berättade om massa pedofiler och tjejer som hon kände som bankade hors som 13åringar. Sen berättade hon om hennes hund att den var skit grym ficktjuv och att hon bara hehöve säga år den att haffa någons plånbok så gjorde den det direkt och hade gjort det 1000 gånger och aldrig blivit påkommen. Och sen började hennes pedofilhistorier gå till överdrift något så otroligt. Hon började snacka om en gubbe som hade hängt upp hennes kompisar på väggen och piskat dom. HAHA! Och det var den ena tråkiga historien efter den andra.. Tillslut frågade jag "Har du bara tråkiga erfarenheter??" Och då sa hon "nää men jag e sånt.. tänker alltid på sånt, har alltid gjort det.. eller aa.. i två år.. eller ett och ett halvt.. eh.."
"Ett par Boots som han hade köpt på military shop i malmö som gick att sparka genom en pansarvagn med..." HHAHAHA!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Producent
2007-01-24 17:14
En i min förra klass flickvän var Kristin Kreuk >.< Hon från Smallville! Men då hon hette Kristina och bodde i Lund. Han hade 3 lvl 60 gubbar på WoW, han kunde bara bevisa en av dem :P En gång under en helg sa han att han hade varit i New York med Kristina -.-
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
skez: hahaha så sorgligt!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
en kompis vill ofta göra sig mer intressant än han är (efter sommarlovet i åttan fejkade han att han hade kommit in i målbrottet), vilket fick lite märkliga uttryck i lågstadiet, t ex: "Jag har en uppstoppad alien hemma. Den viskar till mig på nätterna, så jag funderar på att göra mig av med den." eller alla hans släktingar som hade dött men kommit tillbaka, spökupplevelser och hela hans släkt som blivit utplånade av kommunisterna. nu har han bytt efternamn till Montana. Bonde var tydligen inte tillräckligt ballt.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Jag har en tjejpolare som berättade att när hon då var 14-15 hade vart på efterfest med usher´s lillebror här i sverige, dom hade gått på stan och blivit frågade om dom ville haka på.. Jag dog av garv,, hon har dragit så många rövarhistorier så jag vill inte ens lyssna på henne längre.. haha
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
en lirare i bagarmossen säger till min polare. "åh röker du gräs? jag vet en kille som säljer" -so? "eh ah , han har allt, pistoler, ice, ALLT!, vill du ha hans nr?" -ah okej om han e så som du säger så soft. han ger min polare nr o när han ska spara nr finns det redan på hans telefon, en helt vanlig brajj becknare? lr. samma snubbe innan de anrda hänt . Ska vi gå på bio frågar han mig . Tyckte synd om honom så jag gick med på det . o dan efter får jag höra att den här lilla jäveln har gått runt o sagt till alla att vi hade haft "wild sex" på bio toan .... yeah okej what ever
Det flesta ni talar om är ju vanliga blåljugare, Inga mytomaner.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Tänk om någon här är mytoman och ljuger att dom känner mytomaner? OVERKILL-mytomani!! för övrigt så älskar jag att konfrontera mytomaner, dom blir så knäckta! :D hahahaha
Jag har inte tagit mina piller idag.
"nu har han bytt efternamn till Montana. Bonde var tydligen inte tillräckligt ballt." shiiit....där snackar vi om att ta hela grejen rätt långt!m0e Fan, har konfronterat min mytoman-vän men när jag frågar tex. hur mycket han köpte sin porsche för som står i ett garage så mumlar han lite och ler.... precis som om det vore något hemligt. Till slut ger jag upp för hela grejen med att han ljuger är så uppenbar att jag inte behöver bevisa någonting :)