mytomaner
haha. tråden om de störda dejterna resluterade en massa historier om övriga mytomaner så här är en tråd om mytomaner. kan berätta om en person som jag kände väldigt väl. han hade tre ferraribilar bland annat i sitt garage o skulle flytta till usa. men sen kom det fram att de inte alls skulle flytta. dessutom skulle ha få en lägenhet på östermalm give me mooore!
syumoan akoinwe!
en kille på mitt jobb har haft sex med över 300 brudar, innan han fyllde 18...
http://www.sthlmmd.se
han kanske hade stor familj?
UK
fyllt ska det såklart stå
http://www.sthlmmd.se
fins rätt många som snakar skit när man tränar kamsport. söker sig rätt många osäkra små indevider dit. fan allt möjligt man hört visa jönsar säga i omklädnings rummen är många gånger helt psyk. en snubbe har alltid nya jobb på G för folk han antaligen inte ens skulle få skaka hand med. alltid lika kul höra hur han slingar sig ur alla följd frågor han får veckan där på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
syumoan Du förstör ju hela grejen! Han snackade om att hela hans familj skulle flytta till Hawaii, USA. Ingen trodde på honom men han svor på allt han ägde. En av hans polare berättade detta för sin mamma och hon sa" "Det är inte alls omöjligt då hans pappa är en respekterad forskare inom hjärnkirugi" Så mamman ringde hem till mytomanens mamma och frågade om de var nervösa inför flytten. "Vilken flytt?" "Ja, ni ska ju till Hawaii" HAHAHAH :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Canadicken haha den historien hade jag glömt! jag talar om en annan grej. då han ska ha börjat gråta i skolan o hans vänner undrade varför o det var för att de var tvugna att flytta till usa.
syumoan akoinwe!
En kille som jag gick på högstadiet med var en guldgruva i mytomanhistorier.
Kan dra några av dem som jag minns.
1.
Han hade hackat sig in på Nasas hemsida och knäckt passwordet. Det var Aesis. eller nått sånt där. Aningens kort lösenord för nasas hemsida tycte vi men han försäkrade att det var riktigt.
2.
Han kunde Mailbomba Vita huset så att hela internet slocknade. Han hade gjort det sent en kväll och CIA hade hotat att komma med helikoptrar och storma hans hus om han gjorde det igen så han kunde inte göra om det.
Tillslut gick han dock med på att följa med en kompis hem efter skolan och göra det från hans dator. Det gick dock inte så bra vilket han skyllde på att kompisen inte hadde rätt mailbombarprogram samt att han hade glömt bort vita husets Mailadress.
3. Hans pappa körde lastbil. Men det var inte vilket oglammigt lastbilsjobb som hellst, nej hans pappa hade nämnligen en lastbil som var värderad till runt en miljard.
Att vi påpekade att en lastbil helt i guld och juvelfälgar inte hade kostat så mycket fick honom inte att rubba på historien.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Hooka mig med Erik ffs!! :D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Hans pappa körde lastbil. Men det var inte vilket oglammigt lastbilsjobb som hellst, nej hans pappa hade nämnligen en lastbil som var värderad till runt en miljard. Att vi påpekade att en lastbil helt i guld och juvelfälgar inte hade kostat så mycket fick honom inte att rubba på historien. En sådan skulle garanterat kostat mycket mer än en miljard.
<3
en ex-polare till mig, hahah han säger till folk att han heter sean john, när han heter geffory, och han säger till folk att han e 23 år när han e 29 hahaha. men sen raggar han bara på 17åringar. svart ehan me om ni kanske kude gissa till er de ;)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
frost P19 erik är en trevlig prick. han råkade ringa mig en gång sent på natten o trodde han ringde min syster. jag trodde att det var en vän som höll på o fulade sig så han fick sig en liten utskällning;)
det visade sig tillslut att det var erik. o jag skrattade o sa god natt.
syumoan akoinwe!
Jontish Nja. diamantfälgarna räknade vi inte på men vi räknade lite på det där med kilopriset på guld och kom fram till att om hans lastbil var helt i guld skulle den inte kosta så mycket.
Kan dock ha räknat fel. La inte så mycket tid på det. En lastbil för en miljard måste iallafall vara en lyxig jävla lastbil
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
det var en kille i högstadiet som sa att han en gång hade åkt skridskor så fort att isen gick sönder bakom honom. En annan dag när han kom till skolan sa han att han hade haft på sin dator hela natten och på morgonen när han vaknade hade han tankat ner ALLA låtar på hela Napster.. hehe.
K.I.S Killaz In Suits
kom på några till. mytomanen hade varit på mauritius och så åkte de vit limo vart de än skulle. dessutom skulle han fira jul i florida o skicka julklappar tills oss vänner med expressbud. han firade jul hemma:)
syumoan akoinwe!
en kille på skolan hade tydligen varvat wow på 7 dagar, sen hade också fifa 06 näre va typ år 2004.. å han var seriös, skulle visa mig nån dag men det sket sig tydligen, hade sålt spele till nån, samma person hade också en hemlig bror som var med i FFL, tror inte han har nån polare kvar, kanske har ljugi sig till nån stackare
en som sa att han hade en HISS ner till polen. från sitt hem. o att han ahde en pizzaugn i bakluckan på sin bil .. kommer inte ihåg allt sen känner ja en tjej som sa att hon blev skjuten i ryggen så att de blev ett stort hål så man kunde kolla igenom henne så där som på film, så dom fick täppa igen henne med en plastbit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sewsis Hahahaha!! Sköna... Jag har en vän som "har det mesta". Hans farsa hänger det mesta runt. Han har tydligen en Ferrari, Porsche och typ 10 andra sportbilar som jag kunde välja mellan att åka i när jag skulle åka ut till hans far. Han hade två poolar också och hopptorn. Han hade även vunnit 40 miljoner och skulle få nobelpris (hans far fortf) När jag väl kom ut till denne "stenrike" far hade han precis sålt huset och hade en liten motorbåt som inte var hans, det var allt... Det var de suraste 5 dagarna den sommaren. Kompisen för övrigt hade 5 crossar i garaget, som han hade gömt så vi inte skulle få se. Det var en som va intresserad av att köpa en, men han fick ju aldrig se den... När jag började hojja bmx kom han på att han hade en skitfin, fast hans far hade tyvärr slängt den... (synd, verkligen) Sen åker han snowboard också, och sätter "allt", dubbel backflip 720 var alldeles för lätt, och han skulle lägga av för han kunde allt och inte kunde utvecklas mer. Stackarn... Han är väldigt kort också, och kör på en skitstor bräda. Jag själv har aldrig sett honom landa ett vanligt hopp kan tilläggas. Kan hålla på hur länge som helst, och det är inte bara jag som har mängder med historier om denna gosse, de jag umgås med har minst lika mycket också.
haha jag vet inte vart jag ska börja. känner en snubbe som verkar ha trippat lite för mycket o lever i en annan verklighet. han påstår bland annat att han har en vinyltolva värd 1,5 miljoner men vill inte sälja den för han ska spara den till barnen. Han själv är luspank. Han har dött flera gånger men alltid vaknat upp igen. Det mesta han säger är den ultimata sanningen och om man inte tror han får man skylla sej själv när jorden går under. Han blev dumpad häromveckan o i hans gästbok kunde man läsa nåt i stil med "jag kan inte träffa dej längre.du tror ju fan att du är gud o allt du säger är sant o saker som ingen annan vet om"
haha kom på en till rolig sak han berättade häromveckan.. det finns ett naturreservat söder om tyresö utanför sthlm. där påstår han att det årligen är flera personer som går vilse där o aldrig återfinns.
jontish du inser att en miljard är 1000 miljoner ?
gamertag :ridleywhoa
nån i sthlmsområdet som hört talas om mytomanmax?
danet berätta om mytomanmax:D
syumoan akoinwe!
Haha kände en brud vars farsa var "VD på Eriksson" och som alla killar/och även de flesta tjejer var "sååå kära i", när hon gick i mellanstadiet så hade hon haft 20 pojkvänner redan, varav en av dem var en 270 cm lång tuff miljonärsgangster i övre 20-årslåldern som till slut hängde sig på psyket och testamenterade sin förmögenhet och lyxvilla till henne.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
haha mytomanmax? TELL US MORE!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
syumoan haha okej.. han gick i mitt ex klass först innan han började i min skola.. då påstod han att hans mamma var död.. men när hon sen kom på ett föräldramöte så påstod han att det var hans riktiga mamma som dött..även hon dök upp vid ett senare tillfälle. som alla andra mytomaner hade han en massa saker som man aldrig fick se. hans 15 minutes of fame var i pratshowen hannah som gick på 3an för några år sen då ämnet handlade om huruvida svarta har större kukar än vita.där han såklart gjorde bort sej rejält.
hahaha fan vad ballt. hur många mammor hade han? bara två?:) vad sa han i tv då?
syumoan akoinwe!
syumoan haha han hade säkert flera mammor.. shit det var en massa grejer han skröt om..sist jag såg han höll han på o dansade breakdans på centralen..han har säkert blivit breakproffs nu med ett miljonkontrakt..i alla fall om man frågar han själv.. i tv sa han att i alla fall han hade mycket större kuk än dom flesta andra.han sa flera mått.inget av dom särskilt stort heller.. haha just ja han påstod att svarta hade större för att förr i tiden hade dom inga kläder och allt fick hänga fritt o sen gjorde tygndlagen sitt..så nu vet vi alla det.
En polare jag hade förut ljög om att hennes pojkvän hade dött i typ cancer i hennes säng, han hade tydligen fått åka dit från sjukhuset för att säga hejdå, helt sjukt. Och sanningen har inte kommit fram än, hon kommer nog aldrig säga sanningen.. /:
Fejna fezken!
hade en kompis som
hade knivat ihjäl en kille skulle vara med i OS i simning men slutat träna så det blev inte av hade prostituerat sig tillsammans med en annan tjej för att få knark hade hindrat mig från att ta livet av mig genom att hoppa från ett högt berg hade hindrat sin dåvarande pojkvän från att hoppa över relingen på en estlandsbåt, han skulle visst hoppa eftersom han älskade henne så mycket. gick runt och pratade (ljög) om hur många jag haft sex med sen i efterhand har hon bland annat skickat mail om hur ful hennes kille som aldrig träffat mig är, och snackat massa annan dynga om ungefär alla hon känner.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
insane M P22 Allt guld som någonsin blivit utvunnet på jorden skulle ta 15 kubikmeter i plats, så nog skulle det gå åt en hel del guld för att göra en lastbil?
Är det möjligt att ni räknade med en lastbils vikt dividerat med guldpriset? För en lastbil i guld skulle väga mycket mer än en lastbil av metall och plast...
<3
Jontish Du läser natur, eller hur? Hursomhelst, mytomani är intressant, verkligen. Frågan är om de inser att alla andra genomskådar dem efter ett tag? Hur känns det för dom? Eller är det så att de själva tror på det de säger?
ASSÅ VAD FINNS DET FÖR MÄNNISKOR! HAHAHAHAA Märker dem inte själv hur dumma i huvet dem låter?! Flippade grejer
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Just, ja hon ljög också om att hon hade njurcancer samt att jag och ett par andra av hennes "vänner" var lesbiska och kära i henne!
Jag stötte på en i höstas. Hon hade kört 340 hk i sin M5:a, men sålt den. Trots att hon borde ha en hel del stålar kvar efter försäljningen så hade hon ett halvtaskigt deltidsjobb. Hon hade fått flera erbjudanden att vara med i Slitz (hon var inte så snygg, nej...) osv etc mm. Inga sjuka grejer, som att åka skridskor så fort att isen går sönder bakom, det var sjukt kul! Hade även en mytomankompis förut, men det pallar jag inte ge några exempel på. Men varför ljuger mytomaner så mycket? Är det nån slags sjukdom eller tvångssyndrom?
oh! min mytoman ljög även om att hon gick hos psykolog för sin mytomani, och att hon blivit botad jättejättefort. men hon fortsatte ljuga...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Hade en vän som ljög om att han hade skelettcancer, att han legat i främlingslegionen, att han hade ett arv på några miljoner som väntar osv. osv. Det är lite sorgligt, dessa personer tror sig själv till slut.
som att åka skridskor så fort att isen går sönder bakom, det var sjukt kul! HHAHAH !! det va iaf bättre än att bar aräkna upp vilka bilar man har, det är trevligt när de anstränger sig lite. :)
mästerkatten Nja, tekniker..
Jag har en klasskompis, jag tror inte jag hört honom säga något sant någonsin, ändå tror jag honom varje gången han ljuger.. :S jag är sjukt lättlurad
<3
hahaha mytomaner for the win ! ;P Finns en tjej på spyken, lund som heter Sara som sa sig bo hos bert karlsson under hela högstadiet och hade skrivit ett antal låtar åt honom som spelats i melodifestivalen. Hon har även gjort visitkort där det står att hon jobbar för Bert Karlsson.
Rör inte min prilla !
Skrämmande va många mytomaner det verkar finnas, THEY'RE TAKING OVER! :O Undrar hur relationen skulle bli om två mytomaner skulle gifta sig med varandra eller vara bästisar.
"Ja O min polare Nicho va nere på byn, han e norsk mästare i thaiboxning. Så kom vi i bröl me två vaekter o han slog ner de bådedana så löjpte vi hjem..." "Ja O mine polare var i hjemsedal, så sköt vi me paintbollgevärane våre på pjolishelikopter, jag fick en prick i protokollhet före det haha" "Gutttar! ahsså brudarjna älskar accessoarer, titt på mej me min svettarmband o mitte pärlhalsband me krucifixe hadderandn gutte!" "Jae köpt ett par Oneil shorts som kosta 1000 i norge, här köpte jag de för 500" Hans syrra svarar: "Men Njoel så mycke kostar de icke..." Dum norsk som vill skaffa vänner ...MYTOMAN! M Y T O M A N !
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
När jag var liten (typ åtta-nio år), var jag mytoman. Och så hade jag en kompis som också var mytoman. ...jag lovar;)
Mästerkatten Frågan är om de inser att alla andra genomskådar dem efter ett tag? Ja de inser det, men kan då tar och hitta på en ny lögn för att hålla cirkeln hel, om du förstår. Hur känns det för dom? Eller är det så att de själva tror på det de säger? De tvingas tro på det de säger, det som är själva grejen med mytomaner är att de vill fånga folks uppmärksamhet, vilket de gör med diverse påhittade saker.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag ville inte vara utanför när jag var mindre, så jag "hittade" på en del. Att jag hade vart i tre länder. Danmark,Norge och Finland. Och att jag inte alls var svensk utan från gotland. Det får man tillbaks nu när man har samma vänner som då
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Jontish: Allt guld som någonsin blivit utvunnet på jorden skulle ta 15 kubikmeter i plats är du också mytoman? :)
---------
In 2001, global mine production amounted to 2,604 tonnes, or 67% of total gold demand in that year. At the end of 2001, it was estimated that all the gold ever mined totalled 145,000 tonnes.
(från wikipedia)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
var ju nån jävla skojjar3 på whoa förut som påstog han/hon hade inspelningar med tupac lost tapes ... :/
mr_D, rap_queen. lite av en legend.
Har en polare, lr har och har.. jag hade en polare som sa att han skulle åka ner till sthlm och hämta ett kg Kokain, när han sen kom tillbaka till min stad (Östersund) så hade 3 st små ungar "lekt" med hans "koks väska" och så vipps så hade 1 kg kokain runnit ut över hela golvet i tåget. Självklart torskade han ju på detta, men han fick "BARA" 1400:- i böter. "okej?"
Be wise, Legalize!
en snubbe i min klass påstod att hans farfar hade byggt en båt i trä som var lika stor som titanic. han tyckte visst att det var helt troligt... han ljög om småsaker också, att han var född i apans tecken, och född för att klättra, att hans farfar uppfunnit kappla-stavar och sånt småkonstigt.
PAO!