I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

knäppa dejter

Övrigt - Blandat

2007-01-23 00:36

Träffade en tjej, vi kör biljard först och går sedan o fikar. där pratar vi på ganska bra osv. va rätt nice, men sedan kläcker hon ur sig "är du bland dem coola eller ocoola i din skola?" hahahah, ja va tvungen o verkligen bita i läppen för att inte garva sönder.

hahahha fy fan va vidriga människor ni träffar

2007-01-23 07:25
OTG P21
HAHA! Exakt det där har hänt mig fast jag gick på andra året på gymnasiet. Fan vad skönt det är med  tvillinagr. Om jag hade tjej och en tvilling bror hade jag haft sex med min tjej sen smygit ut ur rummet för att låta min bror få en del av kakan.

2007-01-23 07:35
crazy_breaker:
jag tyckte det var en ganska rolig fråga. man får ju se vad personen man dejtar har för förhållningssätt till sig själv.
Rehab is for quiters.

2007-01-23 07:56
Crazy: HAHA

Kanske inte samma sak men när jag var på besök på min farsas jobb som föv jobbar med förståndhandikappade på en skola.

Jag sitter i ett hörn och kollar ut över klassen och plötsligt kläcker
den mest snevridna människan i klassrumet ur sig

- ÄR HAN NY HÄR? *PEKAR PÅ EMIL*
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-01-23 07:58
Har en annan också , en kille som är rätt skön och går i farsans klass var med farsan hem och skulle hämta skidutrustning och bad att få komma in och hälsa på min morsa, när han kommer in blir han bara stående och det blir väääldigt tyst.

när dom sitter i bilen så får han ur sig skrämt och förvånat

-men bengt din fru var ju inte tjock?!

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-01-23 10:21

ERIK UPDATE
vi har kommit på fler roliga grejer med erik.

* han mormor äger plantager på Kuba. Bananodlingar ska hon tydligen hålla på med.

* Hans pappa är uppväxt i en penthouse på manhattan. hehe

syumoan akoinwe!
Graffare

2007-01-23 10:53
inte en dejt, men jag bode i england några månader och så var det en granne som var mytoman... en dag satt jag med honom till centrum, och varje snygg bil, båt, lägenhet eller tjej sa han att det var hans..men han bode dock i ett raduhus av tegel, med 6 syskon och sin far
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-01-23 11:20
mytomaner är sjuka, det är ju synd om dem.

Ja, dejtade en kille EN kväll. Sedan dissade jag honom och han började förfölja mig. Kom hem till mig och ville träffas kl. 10 på kvällen. (avvisade honom självklart) Han fattar budskapet tillslut och vi hörs ej av på ett par månader. Men möts på krogen sedan (ca 3 mån senare) då är han förlovad med någon brud i Götet och säger till mig med darrande stämma: "She can have my body, but my heart belongs to you" (han är ej svensk)
hahaha. Efter EN dejt. stackars blivande frugan!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-23 11:50
suyoman. ahahha jag har en liknande!

han ljög om exkt allt!! att han hade vart med om en bilolycka och haft bandage för hela ansiktet halva sin barndom. eh hur andades han? inga spår alls på brutit ansikte?
att han varit basketproffs, haft 5 olika lyckade företag inom någon bablalbranch, redan som 15åring osv.
alltså det låter inte som uppseenedesväckande, men han leverar så sjuka historier rad på rad, och det blir bara för mkt.
minns inte allt han sagt.. det är så jävla mkt
Femme fatale

2007-01-23 12:04
haha kul läsning!

Jag hade fest en gång förra året och blev cpfull och hånglade tydligen upp nån brud, somnade sedan efter en härdad fylla o vaknade och såg att hon hade hört av sig, vi bestämde att glo på en film tillsammans på våran baksmälla, det var en jobbig stund och magen lät och man var sådär ap-bakis som man kan bli. Sen får hon skjuts av min polare och mig hem och i bilen kläcker hon ut : Kan ni köra lite snabbare jag är så jävla bajsnödig!

Jag fick sån chock och blev helt stum och försökte titta ut genom fönstret och hänvisade allt med kroppspråk till min vän som körde bilen..

2007-01-23 12:06

hahaha. skönt med en sån avslappnad tjej :)

vill du att hon bajsar i din bil elelr? vavava? :)
Femme fatale

2007-01-23 12:20
brainstorm 

hahahaha jag dör. sågs ni nåt mer? tänkte om hon alltid va sådär avslappnad . shit
jag levde för kicken , precis som du

2007-01-23 12:58
haha alltså, kan någon hooka upp mig med den här Erik, han verkar vara the thang! :D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-01-23 14:12
Lite offtopic angånde mytomaner, var på väg hem från bussen idag då jag gick med grann ungen som går i 6;an tror. Jag har med mig en kasse med 2 cola flaskor och lite mat och sånna saker. Då säger jaha ja du ska dricka cola du? Jag svara "Mmm, ska sitta upe hela natten och dricka cola och titta på porr." Han svarar "Haha, det ska du alltså? Själv har jag fixat knull med en 17åring på söndag."
Han ljuger om allt den där snubben. Ganska roligt att snacka med han, ljuger så han tror sig själv.

2007-01-23 14:17
störd unge, dock kallade alla mig mr morbid när jag var lite men var mäst för jag lurade i tex mina yngre kusiner att deras mamma hade blivit styckmördad m.m. det var helt förstörda men jag tycket det var strålande kul när jag var runt 7års åldern.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-23 14:59

Det finns nu en tråd om mytomaner så vi slipper gå offtopic:)

syumoan akoinwe!

2007-01-23 19:45
nu kom jag på lite fler saker.
var på dejt med en sliskig italienare o blev tvångshånglad. det var......speciellt. hade lite svårt att komma ifrån.
trodde först att han skulle ge mig en typ puss men det var det ju iiiinte riktigt. haha det är roligt när man tänker tillbaka.

sen råkade min bästa vän ut för nått ganska lustigt.
hon skulle hem till en kille som hon hade träffat ute o dricka tea. lite sådär oskyldigt. detta resulterade i ett seriöst tvångshångleri o hon ringde mig i ren desperation.

han kallade sig själv dessutom helt seriöst för GUD. sen efteråt så hade han kommit ihåg hur hon i förbi farten hade nämnt spexet vi höll på med. och han kom dit! hon fick panik o tvingade mig att prata med honom o han kallade sig själv för GUD igen.

haha.

syumoan akoinwe!

2007-01-23 22:06
Hannich
Ja mot alla odds så lärde vi känna varann ganska bra men mer än vänner blev det inte haha, tacka fan för det=)

2007-01-23 23:31
clone

Där kanske du har rätt iofs, men som hon visade sig själv att vara som person och hur hon även ställde frågan, så var det bara för mycket. brukar skämta om det där ibland, taskigt nog :P

2007-01-23 23:35
brainstorm

HAHA!

2007-01-23 23:41

Haha.. Häng mer med Pelle!
Gör en dokumentär om honom!
He freakin rox! \m/

I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-01-23 23:46
en polare berättade en sjukt rolig grej som hans brosa hade gjort tror jag det va aja hur som helst.
Han sa till sin tjej idag får du ta på dig fint och så för idag ska jag bjuda dig på en fin resturang, DEn gyllne måsen. Hans brud hade blivit glad och klätt sig i sin finast dress.
enbart för att blivit bjuden på mcdonalds
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-01-23 23:53
kaos 
hahaha

2007-01-23 23:57

Hade på g med en kille för några månader sen, han kom hem till mig o var jätte trevlig mot mina föräldrar och det var jätte sött o han var söt mot mig också..
Men sen när vi satt och pratade så fick jag ingen syl i vädret överhuvud taget, han pratade bara om sig själv.. vad han gillade, att tjejer hängde efter honom osv..
Fast då tänke jag att han var nervös eller inte visste vad han skulle prata om.
Men sen träffades vi igen, och det bara fortsatte.. o tillsist sa han; "om jag skulle bedöma mig själv från 1-10 så skulle jag säga en stark nia, de flesta skulle säga tio, men jag säger nio"
o då tänke jag, men shit vad är det för kille egentligen..
Senare sa han; "alltså du har tur du"
o så frågade jag honom varför..
så sa han; "att du har en sån snygg kille här med dig"

Grejen var att han var seriös också.. sen hörde jag inte av mig något mer.

Sariiiiiiiish

2007-01-24 00:07
syumoan
"hon skulle hem till en kille som hon hade träffat ute o dricka tea. lite sådär oskyldigt. detta resulterade i ett seriöst tvångshångleri o hon ringde mig i ren desperation."
Så kan det gå när man inte vet vad "dricka te" innebär.

2007-01-24 00:09
So0 F18
hahaha

Fan vilka sköna människor alla träffat här.. Jag vill också ha ett roligt liv!

2007-01-24 00:37
Eccan P19

Det var faktiskt roligt till en början då jag tyckte att han var söt när han höll på så. Trodde ju att han drev :D
Sariiiiiiiish

2007-01-24 00:39
min lillasyrras bästa kompis var med om sjuk grej.
hon jobbade en del på ett ställe på avenyn tidigare och en kille som verkar gullig och harmlös frågar om han får ringa henne så kanske dom kan ta en fika nån gång? eftersom han är bekant med hennes polare ger hon honom sitt nummer. sen blev hon tillsammans med sitt ex igen, hur lycklig som helst och försöker let him down easy. killen får rycket. ringer och ringer. smsar och smsar och smsar. ringer från dolda nummer, ringer från pappans kontor, skickar rosor åt höger & vänster, bjuder henne på weekend-resor (alltså skickar flygbiljetter till henne). det hela kulminerade med att han varje dag i 2 veckor körde fram till huset där hennes familj bor i en hyrd vit limousin och försökte locka ner henne med champange, löjrom, smycken etc. innan julafton lurade han med hennes lillasyrra som smakråd på julklappsshopping till tjejen. killen försöker på allvar köpa en rolex-klocka. lillasyrran blir livrädd och det slutar med att han sitter utanför huset i sin jävla limousin med en julklapp för HUR MKT pengar som helst och vägrar komma ur bilen.
och den här killen är -86a!!! sick.
han är polisanmäld och hon har flyttat till sin pojkvän i usa nu. :)

2007-01-24 00:40

So0
Ännu roligare och sötare att vara allvarlig med det ju!

Senare sa han; "alltså du har tur du"
o så frågade jag honom varför..
så sa han; "att du har en sån snygg kille här med dig"

Så jävla bra.. Funderar på att dra den någon gång om man får chansen. Måste bara kunna hålla mig..

2007-01-24 00:52
Eccan P19

haha det är bara svinigt :D
Sariiiiiiiish

2007-01-24 01:00

So0
Skrattade du åt honom eller blev du "rädd" av den raden?

2007-01-24 01:00
Deyaz

Vad är hans nummer?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-01-24 01:02
Eccan P19

Inget av dem, jag kollade på honom med en nedlåtande blick och sa "okeey, ja det är ju tur"
sådär lite ironiskt..
Sariiiiiiiish

2007-01-24 01:15
vaddå, vill du dejta honom? :O

2007-01-24 01:16
deyaz

Vill och vill, men man kan ju tjäna storkovan ffs.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2007-01-24 01:28
är du en 2 äpplen hög, skitsöt och extremt petite 18-årig blondin med oklanderbar uppfostran samt snäll mot exakt alla människor du träffar? och just det, tjej? isf, go for it! vi kan ta det i meddelanden.

2007-01-24 04:00
Jag hade träffat en tjej på en fest, DÅ var hon skitrolig och hur lätt som helst att snacka med, dessutom snygg (iaf som jag uppfattade då) - allt var kanon. Hur som helst, vi bestämde oss för att hon skulle komma hem till mig och göra the usual: Glo på film. Sen så skulle hon tydligen sova hos mig hade hon bestämt, sure thing, vi båda somnar efter ett tag.

...men sen helt plötsligt vaknar jag av att hon lägger av en tvärfet prutt. Först låtsades jag sova och att jag inte hörde den, men den var grym, det kändes verkligen som att näshåren brändes bort. Så efter 10 sekunder börja man småfnittra lite och då märkte ju hon att jag hade vaknat av prutten. Det var akward.

2007-01-24 04:29
Ändroo
hahahaha!!

Isoptera F18
vi kom hem ( han skulle släppa av mig och hälsa på mina föräldrar (?) och syrran och mamma var i full gång att dansa dansmatta.. ( skit skoj förövrigt )  

vad är det och hur gör man?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-01-24 04:42
rhetoric har d aldrig dansat dansmatta?

IT IS THE SHIIIIII.....

finns för playstation och Xbox och man kopplar in det där etta player och tvåa player vanligtvis sitter. finns massa speciella dansspel. t ex djungelboken eller dance dance revolution. asskoj!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-01-24 08:59
 Eccan P19
haha. nej det var faktiskt meningen att de bara skulle dricka tea. hon sa till honom klart o tydligt att inget skulle hända.

men vissa killar bara älskar att tvinga in sin tunga i flickors munnar.
syumoan akoinwe!

2007-01-24 09:48

det här är ingen date jag faktiskt gick/tänkt gå på... men en kille frågade mig nu här om dan på sms om vi inte kunde gå på date på fredag. jag frågade vad han tänkt sig, då han svarar mkt detaljerat sina planer..
det hela började rätt trevlig, han skulle laga lite middag och köpa lite gott vin, sen skulle vi se film, men sen vände vinden då han skriver om hur han ska (bokstavligen) pussa på min mage , smeka neråt och .. ja , mer än så kan man nog kanske inte avslöja, men det hela var otroligt detaljerat ända in i slutet då vi skulle "ligga nakna och pussas när jag var tillräckligt tillfredsställd" och jag fick värsta chocken. skriver att jag inte är intresserad och har pojkvän., tro då fan att han fortsätter och skriva.. jag undrar verkligen, trodde han att de där skulle gå hem på mig? hahah

jag levde för kicken , precis som du

2007-01-24 09:58
varför känns det som att killar är knäppare än tjejer?:)
syumoan akoinwe!

2007-01-24 12:57
för att killar tycker inte att det är lika sjukt med sjuka tjejer, utan gillar det ganska mkt faktiskt.
 Ingen klass - Bara stil

2007-01-24 13:52

ok, har en del på lager...

vi kan börja med man som en kväll fick följa med mig hem. när jag kommer tillbaks från badrummet håller han precis på att ta av sig byxorna och säger "aoup, I forgot to put on underwear" precis som att det skulle vara den naturligaste saken i världen att glömma. ok dude, kör du commando stå för det..? natten blev lång då denne man tycker om att slicka folk på ryggen. 

en annan kille som jag träffade hade keps, hästbett och en mycket söt kompis. killen fick följa med hem. när killen tog av sig kepsen hade han inget hår. alltså, inte frivilligt utan helt ofrivilligt. jo, natten var helt okej men sen... råkade han glömma sina nycklar hos mig. och började ringa. och ringa och ringa. och hade en speciell förkärlek för att skrika "are you sleeep?? waake up! don't sleeep more, are you sleeep??" i falsett tills jag la på luren. 
en morgon dök han upp hemma hos mig. klockan åtta. bör tilläggas att han bodde på andra sidan stan och säkert varit igång sen klockan sex för att komma hem till mig.
året efter visade det sig att hans kompis var exakt likadan.  

träffade en mycket söt kille ute, vi träffades dagen efter, det blev lite pussar. två dagar senare var jag hemma hos honom i tjottahejti, det visade sig att han hade en son och ungefär 146 hyllmeter film av densamme. som han tvingade mig att titta på under glada tillrop. 
i ett och samma andetag ville han sedan avkräva mig löften på att laga middag till honom, hjälpa honom att måla om hans sons rum och sedermera gifta mig med honom. jag åkte hem och fick influensa och ringde aldrig mer. 

och det värsta är att det här bara var en bråkdel av alla grottmongon jag träffat.

behave young scallywag!

2007-01-24 13:53
 fuckfuckfuck 
ok så du skulle gilla en tjej som låt säga kastade en prilla på dig?
syumoan akoinwe!

2007-01-24 16:06
Träffade en kille en gång som försökte övertala mig att ha sex med honom.
Jag misstänkte att han hade flickvän när man kom hem till honom. Tecken? Hårsnodd på golvet- "jag har ej städat på ett tag, det är mitt ex" (han sa att de hade gjort slut för tre veckor sedan)
Han hade massa kort i bokhyllan som var på hans "kusin"
- familjekär kille!
Ett exemplar av Glitter med Mariah Carey - den var hans kompis film, som han hade lånat.

Insåg nånstans att han var upptagen still. Nobbade honom, men var för sent att ta mig hem själv.

Då körde han en övertalningstaktik som gick. "Säg inte nej till mig..." typ i tre timmmar (!) och massa annat tjaffs. Oavsett än idag om jag råkar slänga in ett "meh, snälla säg inte nej till mig..." får jag kalla kårar för jag tänker på det freaket....

Vissa killar är desperado!

2007-01-24 16:46
 La_Latina 

Bodde han i Haninge? Låter EXAKT som en kille ja datade EN gång

2007-01-24 16:48

HAHA! :D, sjuka killar

2007-01-24 16:49
herregud vilka människor det finns därute.

enda halvt skeva dejten jag haft var min andra spraydate; damen som raggade på mig visade sig inte direkt vara den hon framställt sig som, något som blev rätt uppenbart när det visade sig att hon var hästtjej & ungefär alla hennes skivor var av absolute nånting-karaktär.
It's only gay if balls are touching

2007-01-24 16:54
Kupo P27

Vad hade hon utgett sig för å vara?