I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

knäppa dejter

Övrigt - Blandat

2007-01-22 10:04

knäppa dejter

Satt o diskuterade med min syster igår över en del "kap" som hon har gjort. Hon har två väldigt roliga killar efter sig.

vi kan kalla den första för erik.

Erik- extrem mytoman som tror att hon går på all dynga han kläcker ur sig.

De hade precis tagit studenten o diskuterade alla presenter de hade fått. Och då kom en rolig grej som fick mig att skratta så jag grät när jag hörde det. Han hade fått en bild på ett hus på bermuda. Och huset på bilden var ett "mansion" (hans ord, inte våra) som låg precis vid vattnet. detta hade han fått av sina familj som inte tjänar så himla mycket.

han flyttade till Paris direkt efter studenten. I Paris säger hans sig ha bott i en lyxvåning mitt i smeten på de fina adresserna och han ska ha jobbat som marknadsanalytiker på ett respektabelt större företag. UTAN någon utbildning. På helgerna ska han ha festat med vad han själv kallar för folk man bara ser på tv. han ska dessutom ha varit på efterfest hos louvrens chefsintendents dotter o han vaknade upp i ett rum med utsikt över seine.

senare kom det fram att han hade pluggat och bott hos sina föräldrars vänner.

På eriks 17 årsdag så gick de två och shoppade. han gick på sparbanken för att få nytt kort.
min syster: "aha, har du sparbanken?"
erik: "ja, fast det är kopplat till ett konto i schweiz."

freak nummer två. vi kan kalla honom pelle.

pelle- min syster hemma hos pelle o tittade på tv då plötsligt incidenten inträffar. pelle häller ett glas vatten över min syster. helt out of the blue. min syster blev förbannad o krävde att få låna en tröja av pelle. han frågar om hon blev arg på riktigt.
sen gick hon hem.

en dag gick syrran o pelle på gatan då pelle plötsligt tar ut en snus ur munnen och kastar på henne. helt out of the blue igen.

har ni haft killar/tjejer som har gjort totalt knäppa saker i er närhet?

syumoan akoinwe!

2007-01-22 10:32
varför träffat man såna her personer om och om igen då det värkar helt störda?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-22 10:39
roligt o se vad de nu har hittat på?:D
syumoan akoinwe!

2007-01-22 10:42
haha hon träffar verkligen toppen killar hon, hehe.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2007-01-22 10:44
 Canadicken P22
visst gör hon?! she learned from the best.
snacka om självironi. det hade jag inte kunnat säga för ett år sen.
syumoan akoinwe!

2007-01-22 10:53
HahAhhaha!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-01-22 13:55
min syster: "aha, har du sparbanken?"
erik: "ja, fast det är kopplat till ett konto i schweiz."

HAHAHA vilken charmöör
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2007-01-22 14:24
HAHAHA klockrena, måste ta och fundera lite, kommer nog på ett o anant att skriva i tråden ...
jag levde för kicken , precis som du

2007-01-22 14:29
hahahahah :Dstackare!
!! :)

2007-01-22 14:31
jag tycker pelle verkar som en rolig prick!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-01-22 14:32
  fimp F23
jo pelle är skitrolig. när han kastar snus på nån annan:)
syumoan akoinwe!

2007-01-22 14:32
Första dagen jag träffade min tjej hände något grymt pinsamt. Vi var hemma hos henne och hade precis ätit. Efter att vi hade myst lite började vi pussas, detta övergick till hångel. MEN så händer det, jag rapar henne i munnen, helt out of the blue... \o/
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-01-22 14:35
 frost P19
hahaha. fan vad illa. hur reagerade hon?
syumoan akoinwe!

2007-01-22 14:35
frost P19
"Första dagen jag träffade min tjej"
hehe det verkade gå hem iallafall.. :P

2007-01-22 14:36
frost P19
"Första dagen jag träffade min tjej"
hehe det verkade gå hem iallafall.. :P

2007-01-22 14:36
fan jag skcikade bara en gång :S

2007-01-22 14:54
syumoan F20

Båda två blev lika chockade, vi tittade lite konstig på varandra, typ "what the....????". Haha fyfan vad svinig man kände sig, som tur var skrattade vi bara åt saken.....och hon jävlas fortfarande med att dra upp det när hon hör att jag rapar  "aahh tur att du hann vända dig nu...".

Hannich F0

Ptja, testa själv ;P

2007-01-22 14:56
hahaha aaa ska minnas de tippset till nästa gång , skriver ner sen hur de gick . HAHA

2007-01-22 15:00
Ja gör det, se till att du har ätit något som inte stinker bara, du vill inte dra in polisen i det här :P

2007-01-22 15:08
hahahahha ushh va vidrigt^^

2007-01-22 15:34

En sån där mytomankille har jag också råkat ut för.

• Han sa allt han rimligen (och orimligen) kunde för att få mig intresserad. Jag skulle komma på audition för hans musikvideo (och killen har inte ens spelat in en låt)

• Han skröt om hur bra kompis han var med en rappare (som han aldrig träffat, dock gjorde han det efter ett tag, men det var jag som fick följa med honom hem)

• Han berättade hur han bodde i ett stort eget hus med sin modell-girlfriend. I själva verket bodde han hos sin förståndshandikappade mamma i en lägenhet i en förort.

Och det bästa är att han har whoa..

My heart lives in my vagina.

2007-01-22 15:35
thief, oooh, berätta vem!

2007-01-22 16:05
  Th1ef P12
aaaw. killen ville bara fånga din uppmärksamhet ju:D
syumoan akoinwe!

2007-01-22 16:08
haha:D
kom på nu att ja nyligen träffade en kille som BARA pratade om sig själv..Så fort ja sa ngt så titta han som att man va dum i huvet som ens vågade öppna käften å avbröt snabbt med ett..."aa men.. iaf! jag har....etc etc"

2007-01-22 16:15
Th1ef

Ja, vem?
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-01-22 16:18
jag vill också veta Th1ef
syumoan akoinwe!

2007-01-22 16:19
"aha, har du sparbanken?"
"ja, fast det är kopplat till ett konto i schweiz."

så sjukt klint.
It's only gay if balls are touching

2007-01-22 16:19
Men fan, that would make me a snitch bitch. Han är liksom 23 eller något också, så det är rätt synd om honom...
My heart lives in my vagina.

2007-01-22 16:21
men vadådå, han får ju skylla sig själv, kanske lär honom en läxa hehe
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-01-22 17:13
"han är liksom 23 eller något också...."

Klockren ironi!

2007-01-22 19:02
Jag gick på dejt med en kille en gång, (han hade tjatat som fan) men plötsligt var han tvungen att jobba och tog med mig till ett internet-cafe som hans familj hade. 
...jobba gjorde han i alla fall inte. Utan han satte sig framför en dator och läste nyheter om sitt hemland på nätet och ignorerade mig. Den enda som ville snacka med mig var hans tre år gamla systerson, som nog inte var så bra på svenska. (Eller prata i största allmänhet, vad vet jag.)
Efter att han hade dissat mig länge nog så gick jag. Misslyckad dejt, tänkte jag.  Åååh, vad mysigt tänkte han och ringde mig igen. och igen. och igen.   Det var konstigt.

En gång hade jag en pojkvän som kastade snorkråkor på mig. Hellre snor än snus!

2007-01-22 19:13
För ca 1½ år sedan något sånt..  så skulle jag ut på en första dejt med en ny kille jag hade på g..

Vi var vrålhungriga och hämtade upp några av hans polare och gick faktikst till Mc donlads..

När vi nästan vara klara frågade hans polare hur länge vi varit tillsammans..  jag började svara typ "Nje men vi".. tills han avbröt mig och sa högt.. "IDAG... IDAG BLEV VI TILLSAMMANS..."

Jahapp tänkte jag det får vi nog snacka om sen då .. och kollade lite mysko på honom..

Sen åkte vi till harrys och skulle kolla in hans gamla jobb och ta något att dricka..

vi satt och kollade på big brother på stortv'n som var framför oss..
vi snackade lite och så frågade jag något i stil med..

" tycker du hon är söt?"
han svarade -  njee hon ser alltför plastig ut..

sen sa han .. " men den där killen är väl snygg"
- njee svarade ja.. inte så värst..

jag tog en stor mun av drickan  och precis när jag gjort det kollade han på mig och sa..

Jaaa... föresten .. visste du att jag var bisexuell ..

jag sprutade ut colan och ja sa att det visste jag inte NEEE...

vi kom hem ( han skulle släppa av mig och hälsa på mina föräldrar (?) och syrran och mamma var i full gång att dansa dansmatta.. ( skit skoj förövrigt )  

vi kollade på och helt plötsligt säger han
"KOM SVÄRMOR SÅ GÅR VI OCH DANSAR"

Kan säga att det inte "höll" mellan oss speciellt länge.. :P
Hjulet snurrar men hamstern är död

2007-01-22 19:13
 offtopic F23

hellre snor än snus? tycker du?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Groupie

2007-01-22 19:24
Hahaha denna tråd hamnar bland favoriterna! Men jag säger som ovanstående talare, "hellre snor än snus", say what!? Snor är väl ändå sjukt mycket värre än snus?

2007-01-22 19:25
jag hade nog hellre tagit snor än lössnus, men portionssnus är bättre än snor enligt mig.

2007-01-22 19:30
frost P19, jag blev trackad i typ ett års tid av min tjej när jag rapade henne i munnen. Det var också precis i början av vårt förhållande. Vafan gör man? ibland måste man rapa.

2007-01-22 19:44
hehe frost P19
Jag har varit i ungefär samma sits.Råkade hosta till medan jag och min dåvarande flickvän hånglade. Hon fick en trevlig liten slemklump i sin mun. Det var inte en av våra bästa stunder :p
Blev trackad över det ett bra tag
AIK

2007-01-22 19:45
Ptolemajo P20

Alltså, hade jag vetat att en rap var på ingång då hade jag avbrutit hånglandet och tagit avstånd från henne för att sedan rapa. Men då kom rapa från ingenstans, liksom, vad gör man?? :D

2007-01-22 19:47
ja det är ju inte som att man gör det med flit..

2007-01-22 19:50
Försök att försvara dig med en fras som "oj, jag visste inte att den var påväg" :P

2007-01-22 19:51
"jag gjorde det av kärlek" får man köra med..

2007-01-22 19:55
Klockrent. Folk, lär er nu!  :)

2007-01-22 20:17
haha jag gjorde det av kärlek, klock ren ju

2007-01-22 21:12
haha vilka människor det finns!

Skulle snor vara bättre än snus?! USCH!! Det är ju mindre äcklig att få en snus på sig än att få en jävla äcklig kråka. Väljer fan till och med att få en kladdig blöt bak snus klump rätt i pannan än att få snor på sig som dessutom tillhör någon annan!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-01-22 21:27
ja, snor är sjukt mycket värre.

2007-01-22 21:47
whaat? snor är ju åtminstonde en del av den man älskar. (hmmm)  Det är inte så olikt sagge, som många här säkert har fått på sig ett otal gånger. Fast sagge är värre, för det är mycket mer och överallt.
Och snus stinker ju apa. Det gör inte snor...   och seriöst, vem åt inte snorkråkor när man var liten?

Så här är det... Om det är någon jag tycker om; hellre snor än snus.  Om det är en främling; hellre snus än snor.

2007-01-22 22:02
offtopic

(haha fattar ni)
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2007-01-22 22:58

jag har asmånga

en, vi kan kalla honom Johan, började prata om att han verkligen vill att vi ska bangbanga och att han äslkar betsel på kvinnor på vårt första möte. han håller på o små förföljer lite fånigt på internet. ger inte upp, och tjatar om att vi ska ses igen

när jag sa att det vill inte amar, säger han surfitta. tre år efteråt fortsätter han ändå att gnälla om en dejt

ja. dem hittar mig alltid, de där psykopaterna
Femme fatale

2007-01-22 23:31
jag stör mig bara på brudar som ska snacka om deras jävla EX hela jävla tiden när man är med dem.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-01-23 00:17
Ha, kom och tänka på hur jag träffade mitt ex.
Först och främst, hon har en tvillingsyster som är ganska lik henne (sjukt lik tyckte jag back in the days).
Hur som haver, jag läste lite kurser ihop med dem bägge på gymnasiet och på en av studentfesterna i 3:an så blev jag riktigt full.
Efter att ha dansat och hånglat typ hela kvällen med en av dem så kommer jag på att jag inte har en aning om vem av tvillingarna det är jag raggat upp. Jag försöker med en:
"Vad heter egentligen din tvillingsyrra? Kommer aldrig ihåg hennes namn."

Ha ha, tjejen (som tydligen varit kär i mig ett bra tag) förstod direkt att att jag inte hade en aning om vem av dem jag hånglat upp. Hon blev ganska kylig resten av kvällen.

Märkligt nog så lyckades jag flörta in mig i efterhand och vi var tillsammans ca. 18 månader (innan jag gjorde slut).
Aja, det måste varit en ganska märklig date. =S
Representing "Fresh N' Keff"!
Det är jag som är Keff!

2007-01-23 00:19
jag är nog typexemplet på den här tråden haha