I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

knäppa dejter

Övrigt - Blandat

   

2007-01-22 10:04

knäppa dejter

Satt o diskuterade med min syster igår över en del "kap" som hon har gjort. Hon har två väldigt roliga killar efter sig.

vi kan kalla den första för erik.

Erik- extrem mytoman som tror att hon går på all dynga han kläcker ur sig.
 
De hade precis tagit studenten o diskuterade alla presenter de hade fått. Och då kom en rolig grej som fick mig att skratta så jag grät när jag hörde det. Han hade fått en bild på ett hus på bermuda. Och huset på bilden var ett "mansion" (hans ord, inte våra) som låg precis vid vattnet. detta hade han fått av sina familj som inte tjänar så himla mycket.


han flyttade till Paris direkt efter studenten. I Paris säger hans sig ha bott i en lyxvåning mitt i smeten på de fina adresserna och han ska ha jobbat som marknadsanalytiker på ett respektabelt större företag. UTAN någon utbildning. På helgerna ska han ha festat med vad han själv kallar för folk man bara ser på tv. han ska dessutom ha varit på efterfest hos louvrens chefsintendents dotter o han vaknade upp i ett rum med utsikt över seine.

senare kom det fram att han hade pluggat och bott hos sina föräldrars vänner.

På eriks 17 årsdag så gick de två och shoppade. han gick på sparbanken för att få nytt kort.
min syster: "aha, har du sparbanken?"
erik: "ja, fast det är kopplat till ett konto i schweiz."

freak nummer två. vi kan kalla honom pelle.

pelle- min syster hemma hos pelle o tittade på tv då plötsligt incidenten inträffar. pelle häller ett glas vatten över min syster. helt out of the blue. min syster blev förbannad o krävde att få låna en tröja av pelle. han frågar om hon blev arg på riktigt.
sen gick hon hem.

en dag gick syrran o pelle på gatan då pelle plötsligt tar ut en snus ur munnen och kastar på henne. helt out of the blue igen.

har ni haft killar/tjejer som har gjort totalt knäppa saker i er närhet?




syumoan akoinwe!