Feniix F20 men när blev du tilltalad?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min tråd din idiot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu märker jag att alla tog mig på allvar där. Och ursäkta min felstavning. Jag tycker inte att kvinnor ska diska, städa eller laga mat. Ni är helt enkelt in kompetenta nog. Nu skämtade jag igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag efter år av tjat om den här feministiska debatten försöker slänga in ett lite skämt. Ska försöka ta det på blodigt allvar igen.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candide. e la inte så ball å skämta jämnlikhet eller? asåå fattar va du menar men ändååå
Feniix F20 vafan är de för fel på dig helt plötsligt?
Min humor är uppenbarligen inte samma som din. Ska jag vara ärligt så tar jag hela mänskligheten som ett skämt nuförtiden. Jag tycker att det ska vara jämnlikt. Men jag har även insett att det är rätt svårt att komma dit. Och ska jag vara ärlig så måste jag, i egenskap av man och innehavare av personliga intressen, ställa mig emot exempelvis kvotering då det ger mig en sämre chans att få ett bra jobb. Skulle naturligvis köpa att en kvinna fick ett jobb före mig om hon var bättre kvalificerad, men inte annars. (Jag är nu medveten om att jag skrev "ska jag vara ärlig..." två gånger, funderade på att ändra det men orkar inte)
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
borstade håret nyss, riktigt noggrant, där fick jag nog 100+ poäng
candide..här är d ingen svenska lektion haha så läneg man fattar va man menar så e d cool..ne men fattar precis va du menar...a d e la lättare å ta saker som kritik än som skämt..iaf jag tar tillbaka mitt tjöt på dej
jag har gått i konståkning ! 10 poäng till sir!
blowhoe va bara tyst
Feniix F20 amen vad är det här? ja ja skitsamma, dra du dina väninnor i håret och kalla dig kvinnlig
HAHAAHAHAH orka kommentera BLOW away HOE
Feniix F20 men herregud, sluta bete dig som om du vore 2 år
Andra catfighttråden på en vecka. Och jag är här att bevittna det. Vad är detta? Har gud återvänt till planeten? Är Jesus återuppstånden. Tankarna och bilderna kommer i mitt huvud igen.
ok LÅT MEJ VARA KVINNA Å AVSLUTA detta tönteri blondie..
Feniix F20 du har ju problem, grinar över ingenting, allt ja har skrivit har DU tagit åt dig av, snack aom attention whore
lilsis var är du?
jag pimpar bitches då borde jag få 100 poäng
www.youtube.com/prendel
kasnke för att du skrivit FENIX varje gång du velat uttrycka dej vem är det som är en whore..snälla blowhoe...iaf,,lägg ner
ja har inte alls skrivit ditt namn varje gång, läs.
här e jag. båda ni är rätt okvinnliga när ni håller på. systerskap är kvinnligt. det finns fler kvinnor än män men ändå så har alltid männen de höga positionerna, för att dom alltid håller ihop. tjejer ska alltid hata så mycket. håll ihop va fan!
lillasyster ser dig
lilsis!! haahha du e den som får mej å leee ber om förlåtelse kära syster blowhoe ;)
40 poäng till Feniix, hon var kvinna nog att lägga ner det
lillasyster ser dig
Feniix F20 vi är inte systrar, men du är förlåten
jag förlåter dej med syster blowhoe ;)
prone nope
5 + till blowhoe som tar emot feniix hand men 5- till hennes främlingsfientlighet
lillasyster ser dig
lilsis! ur a rose... and a rose is still a rose..
alla har sina åsikter med det är sant vi har tappat ämnet
myste med tända ljus, musik å vin i ett varmt bad. 5 p
Jag tvättade håret idag med ett väldoftande schampo (typ blommor på flaskan): lätt 2p. Jag använde schampot som tvål: -1p. Jag smakade på schampot: -1p. Summa: 0p idag. Jag återkommer imorgon med nya resultat.
baby giiiirl you're still a flower, he can't lead you and then take you, make you and then break you, baaaaby YOU HOLD THE POWER!!!! och ni kan lägga ner denna tråden nu, för vi alla har ju redan kommit fram till att jag är phenomenol women! :P och Feniix me fast allra mest Ämli du me blowhoe
lillasyster ser dig
HAHAHAAH AMEN!! men drottningen av dom alla..MAYA ANGELOU..
Drack X-mas i helgen, inte för att den är god, men för att den glittrar så fint.
25p
nu ska jag smörja in mig med bodylotion som luktar persika. 20p peace! lilsis u rule du med blowhoe
Okey! dagens poängsamling! - Duchade efter fotbollsgym med Axe shampo. -2 Har tagitfram mina verkstadskläder inför praktiken imorrn. -3 + Jag har skrivit en g+ uppsats om mina tankar om kärlek på svenskan. 2 Jag har pratat om mina kännslor. 3 Kommer inte på nå mer man även jag kan återkomma imorgon Med ytterligare rapport =P Peeys
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
ja för axe är ju sånt tjejer använder?
Jag gav mig ju -(minus) för det Peeys
krossad_anka: Använder tjejdoftande shampoo, balsam, hårinpackning och sån där mojs som man har i håret innan man fönar det så det inte slits. Använder även en annans slags grej ibland för att få upp glansen +5 Gråter till sorgliga filmer + 5 Har ingen aning om hur man tvättar - 10 Plockar ut & in från diskmaskinen + 2 Städar varannan söndag +2 Bär alltid halsband och örhängen + 2 Får ångest över min vikt om jag gått upp ett par kilo +4 Går utan smink i skolan - 3 Sminkar mig såfort jag ska göra något speciellt + 3 Tar lång tid på mig i badrummet + 5 Lagar endast mat när jag tröttnat på mackor - 1 Humörsvängningar + 1? Målar aldrig naglarna - 3? Erbjuden som hårmodell för min morsas frisör (vet inte vad stället heter dock), klädesmodell för solo & med sminkning från make up store. + 10? (dock tackade jag nej) - 9? Föredrar cider och vin före öl och sprit + 5 Bråkar aldrig med mina syskon + 4 Äcklas om någon tuggar med öppen mun och/eller snaskar +3 Torkar de rosor jag får och hänger upp de på väggen +3 Använder dyra sminkborttagningsmedel & ansiktsvatten för att få bort smink + 3 Spelat tennis i 8 år - 5 Dansat streetdance i 7 år + 5 Kunde trixa med skateboard som 9e åring - 5, men glömde bort hur man gjorde efter senare år + 2 Skriver dagbok och gömmer den + 5 Sjunger & dansar till den musik jag spelar när jag är själv hemma + 3
jag är så desperat efter kvinnopoäng att ja hyrde lejon kungen och grät i slutet... och i början...
smutsiga södern.
Frech my memory! vad är det i slutet! I början så förstår jag ju att du förmodligen menar när mofasa dör! ='(
jo men i slutet vinner dom ju över scar.. glädje tårar om du fattar vad ja menar :')
smutsiga södern.
jag är man och har köpt ett graviditetstest... ger det något kvinnopoäng möjligen? ....och nej, det var inte till mig! ifa nån skulle försöka göra sig lustig.
idag har jag solat solatium, tvättat och gjort vofflor till min man! en 7 poängare MINST till mig!
Trodde du ja!
när man kommer ihåg vad som händer i sex and the city avsnitten +30 hahaha kollade på sex and the city hela kvällen med killarna på min bästa väns korridor. DE visste allt som hände o vilka killar som var vilka, medans jag satt där o inte kom ihåg. kan tillägga att de var förkrossade när carrie var otrogen med big mot aidan.
syumoan akoinwe!
Jag fattar inte riktigt den här leken, men jag kan berätta vad jag har gjort idag så kan ni avgöra om det är brudigt eller ej. Ätit 6 mackor till frukost. Duschat. Kollat "Tre Kronor" och kommit på Clark är söt. Kollat på "Förkväll". Snackat skit med Felici-JAH. Ätit mat. Klämt ett dubbeltnougat och ett glas fanta. Antar att jag kammar hem skitmånga brudpoäng.
EmCi_Emm F17 såhär skulle jag poängsätta!Ätit 6 mackor till frukost. inge spec 0 poängDuschat. -||- Kollat "Tre Kronor" och kommit på Clark är söt. 3 poängKollat på "Förkväll". 3 poängSnackat skit med Felici-JAH. 4poäng om det är klassist "tjejsnack" Ätit mat . inge spec 0 poängKlämt ett dubbeltnougat och ett glas fanta. ojj, inte kvinligt iaf! -1 poäng
Jonzon9 hahahaha. vad är det att käka choklad då? djuriskt?