Kvinnopoäng
Kvinnopoäng?
Här kommer en tråd för alla riktiga kvinnor
Efter kollat på tråden för manspoäng så tyckte jag att d borde finnas en med kvinnopoäng! Samma sak som på manspoäng tråden Så får ni poäng beroende på vad för Kvinnlig syssla ni gjort, sätt egna poäng på saker och ting tills dom blir allmänt erkända som det. vad är ett minus? vad är plus ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Jag ska gå modell snart! Hur mycket poäng får jag ?
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
10 poäng till mig,förra veckan tittade jag på alla sex in the city avsnitt och i helgen har jag haft hemma spa helg med ansiktsmasker,fotbad,bastat och hela kittet 10 poa pour moi
lillasyster ser dig
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
20 poäng t mej när jag fick en lapdance av min lärare! d e la kvinnligt? å ta för sej ? eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
damn girl, ta med mig nästa gång! e han fräsh?
lillasyster ser dig
het latino dansar street som en gud...fresten ska fan ha 30 lr nåt..fick mej känna mej som en gudinna.. alltså måste jag fört mej annu mer som en kvinna yeaaah!!!
Jag har läst ebba won sydows blogg idag, får jag kvinnopoäng?
lilsis har du nånsin dissat en brud med vänliga ord.. där är du en RIKTI kvinna.. oof..het
EBBA SUGER - 20000000
Jag måste försöka komunicera med alla barn jag möter, vart det än är = 8p
Gerdaman
fenix: jag gillar ebba...
jag har hatat män med min homosexuella killkompis... COME ON minst 5
anarkos emma är bara minus minus..men d spelar ju ingen roll för du e en man haha =)
well, feniix, you know me! jag har aldrig vart någon hettsig brud,min tunga kan bli vass när man trampar mig på tårna. jag är vänlig men det svider
lillasyster ser dig
SNARA det där e LÄTT 10p ..så typiskt haha
lilsis så länge du inte för brudig i fajter..d e då man ska visa sina manliga sidor vettö.. men har dej hellre på min bra sida
jag frågade chans på en manlig arbetskollega via sms idag.. 3p? eller kanske bara gaypoäng?
http://www.sthlmmd.se
ja har städat, lagat mat och tvättat..hur många points är de då? sen kan man ju dra av att maten smakade skit
Feniix: menar la det! vad fan har jag mer gjort..jag har gosat och lekt med massa kids, det är fan kvinnligt, modersinstinkterna du vet!
snara: btw, hej då, så fort du loggar ur kommer du inte kunna få se whoa på ett tag, hoppas det var värt alla phlegm uppningar..
http://www.sthlmmd.se
prone sen när blev fjortisaktgt kvinnligt?
lillasyster ser dig
Prone kvinnlig..typ nästan inget som visas på tv. en riktig kvinna kan fånga uppmärksamhet utan att va naken. en rikti kvinna gör sig aldri blåst för att få nån snubbe. en riktig kvinna ser hennes familj som allt en rikti kvinna hatar inte på sina systrar haha typ så
puszel: puss! nu var jag kvinnlig igen!
att vara kvinlig är att vara stark och upplyst.. inte pantad och tyst å gullig..
Feniix: hahah sluta låtsas att du inte känner mig haha jag ska få några minus poäng oxå: jag är sämst på att laga mat och jag gillar att äta med händerna
lillasyster ser dig
lilsis.. SAFIA JAG KÄNNER DEJ!!!!!! jag har fan skrivit en dikt t dej. 50 p till mig..romantisk ;)
hahahah sant det där va faktiskt en 10 poängare!!! men fan skriv inte mitt namn på internet sådär eva :P
lillasyster ser dig
VA FAN TA BORT MAJ NAME haha..skit samma..
dragit i en annan bruds hårförlägning när d va fajts.. + 3`?
Feniix. att ta för sig är manligt inte kvinnligt, eller hur var det? Var det flest kvinnor med ledande positioner i världen?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
FENIX jag körde dig i en kundvagn mitt i natten för att du inte orkade gå, jag tog hand om dig, 3+ till mig
lillasyster ser dig
candide vet att man inte ska hata på nån..men såna där kommentarer irriterar bara.. ne d e ju inte jämnställt precis...
Jag tycker att den här tråden är PK och funderar på att inte läsa genusvetenskap till hösten... poäng?
http://www.earforcefm.blogspot.com
men vafan, dra någon i håret är väl inte kvinnligt, det är ju bara idioti och sandlådefasoner
blowhoe haha sant sant..men d e ju typiskt brudit :P
Feniix F20 när man va 5 år ja
asåå sett en masas sånt på krogen ..senast nyår.. säger inte att d inte är barnsligt..bara att d e sånt vissa gör
candid: med den attityden kommer du verkligen inte komma långt. feenix, helt ärligt så vill jag inte ha det hundra procent jämnställt,min man ska cater to me! och candid: jag kommer att ta för mig av allt det goda han och livet har att erbjuda. hur ska ni män veta hur vi vill ha det om vi inte visar
lillasyster ser dig
Lilsis Håller med dej helt hållet.. sånt där mentaliet funkar inte alls.. candid ..välkommen till 2007
Feniix. Säger det inte för att irretera dig. Ville bara göra dig uppmärksam på läget. Om jag ville irretera dig skulle jag göra följande lista över kvinnlighet: Diska - 10 poäng Laga mat - 10 poäng Stryka - 10 poäng Hålla käften och låta männen tala - 20 poäng Inte veta vad ni pratar om - 10 poäng Konstant prata om saker som saker som ingen tycker om - -10 Men jag vill inte irretera någon som sagt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candide P24 vafan, kvinnor kan stava bättre, fan minuspoäng för dig..Irritera inte irretera..usch vad jag störde mig på det där
candid: du irriterar oss inte, tvärt om, jag skrattar, och jag tillägnar en ledsam liten tanke åt den svaga bruden som kommer bli din
lillasyster ser dig
candide.. u make me smile..
å jag stör mej på ditt blonda huvud så tööst
Köpte smink för 1400 kr förra veckan: +5p Städar/diskar/lagar mat (god) hos mitt ragg: +5p Blir skjutsad till skolan av densamme: +3p Låter killpolare bjuda på krogen (ibland): +2p Gillar barn och icke skräckinjagande hundar: +2p Driver männen i mitt liv till vansinne med mina humörsvängningar: +10p Gråter när jag kollar på film: +2p Dricker öl på krogen: -3p Kan byta däck: -5p Har varit på strippklubb: -10pFair?
Ämli en riktig kvinna. keep on doin ur thing girl! haha
Ämli: du är en riktigt kvinna du! :)
lillasyster ser dig
prone beror ju på hur du läser de
blowhoe sluta paja stämningen här med ditt hat