en handuk och en ska-au-go-go t-shirt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krs-one Stiligt, särskilt cardiganen!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
har svårt för lila dock
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack tack. Ska posta ny bild snart.. Den är inte lila, det ser bara ut så... :(
www.projectedwin.blogg.se
sewsis fett fina kläder:)
PAO!
Mjukisar och vit linne, ehhh slappt
Jeans Trojan t-shirt Kallingar Sockar och tjocksockar Röda hängslen Bomberjacka Dr martens
fryser du inte med bara t-shirt under bombern?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Just ja.. skjorta och pullover också. Men nu är det bara t-shirt, är ju inomhus nu så :)
tänkte väl det, farbror håler koll på alla skins där ute så ni inte fryser
Haha tur att någon håller koll på en när man inte kan det själv!
Vad har ni på er idag ripoff från manligt ^-^
oj, Bam din fomme.. tvinga folket att klä sig redigt!
va?
Idag blev det kofta och klänning igen, fantasilöst, denna har jag sytt själv synd att man inte ser mer av den på bilden pga koftan. Svarta stövlar till.
Bild Trrismtaack ^^
Eldon manligt är inte ensamma om det om vi säger så :)
haha, jäg längtar redan tills nästa bild sewsis :)
PAO!
Jag har på mig mina svarta basketshorts och ett par vita strumpor. Jag tycker om att gå i bar överkropp och gå förbi spegeln och ge mig själv komplimanger över hur snygg jag är. :)
meskker P24 mja inte riktigt va... men skitsamma det spelar ingen roll :)
Forumssignatur...<br>
Jag går bara klädd i kuken! HÖR NI DET, VA? Många fula klädstilar men misery_chick tar nog fan hem priset, ändå.
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
moget
Barnaerskoent för tubsockar, vans och kortbyxor/uppkavlade jeans är ju jäkla stiligt :P
Forumssignatur...<br>
alkor Japp, jag är en stilig karl som är mycket mån om mitt utseénde!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Lägger upp bild senare, har iaf en rutig klänning i rött på mig. Den är i tantmodell. Sen har jag svarta tjocka strumpbyxor, och ett pärlarmband till.
Barnaerskoent jag förstår att det sticker i ögonen att alla inte klär sig efter ditt tycke, men du kan ju trösta dig med att jag har en rätt varierad klädstil.
Misery_chick Ja, oja, denna smärtan!
mecca mjukisbraller Big L t-shirt Björn Borg kalsonger newbody sockar men hade jag fått för mig att jag ska stila upp mig hade jag nog tagit på mig LRG jeans istälelt för mjukisbyxorna dragit på mig matixhooden
Men lika glad är jag för det!
Misery_chick Fin t-shirt. :)
jag har en svart handduk "på" mig. blir mjukisstylee idag. ska egentligen öla men orkar inte. så blir mjuksöndag ist =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Haha, "dont hassel the hoff". BÄSTA!
NilsL: Haha, näe jag försökte bara få en så neutral min som möjligt, inte se hård ut. :p
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Överkropp: bruna regnbyxor med limegröna tulpaner på underkropp: en färdiganvänt våtservett av märket eldorado på huvudet: tvålkopp från duka
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
bara jag som tycker att det känns rätt löjligt att alla ska skryta om vilka flashiga märken dom har och hur mkt kläderna kostade?
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Jag har ett svart linne på mig, och på det har jag pappas vita gubbkofta som han hade när min broder döptes, alltså för 20 år sedan. (den är snygg och halvpösig) sen har jag ett par baggypants som jag inte minns vart dom är ifrån riktigt samt ett fränt bälte. och en svart "kondommössa" som jag givetvis stickat själv. mössan har jag bara på mig för att jag är påväg ut och har inte hunnit ta på mig jackan ännu. en bild kommer nog sedan om jag orkar leta fram kameran
MoDo - the Heart of hockey!
Hems2: Ja det hoppas jag. Det är ju intressant för oss att veta, på vilket sätt är det skryt? Anar jag lite jantelags-tänkande?
okej då vet jag. Känns bara som om det finns viktigare saker....men jag får väl skylla mig själv som läste den här tråden
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
ett par kallingar
Kärlek och respekt...
xpertize P21 Aah, okej, vi säger väl så rå'. ;) Misery_chick You're welcome, var det dyr frakt från Thinkgeek? Jag har varit sugen på att beställa därifrån men alltid tänkt att frakten är så dyr ... :)
Har ju ingen kamera =/ Men har på mig; Svarta adidas-strumpor. Röda boxer. Mörkblå carhartjeans. En gul t-shirt som det står "Black Clover Boxing Club" på =) Och såklart en toffs i håret ;D
http://Soldjah.blogg.se/
pool p1// :] Wiepa wiepa hej hej! Pärlisar nångång fan. ^^Props till trådskaparen fan, fett bra tråd.. : D
öööööööööööööh ja är naken, nån som vill se bild?
Don't fuck with kroll.
Ja, om du måste
Producent
2007-01-14 19:56
kul tråd.. men inte mkt till bilder, och jag orkar inte fixa nu :P kanske imorn
mörkblå eckö antifit-jeans... en mörkgrön t shirt jag snodde av mitt ex, vita strumpor... resten får ni lämna åt fantasin, haha
crap bojjan was hot!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
meskker,
det är svårt att förklara för folk som anser att ”den enda skillnaden isåfall är att swooschen inte är kapad på hälften”.
idag hade jag bara på mig en randig slips