Vad har ni på er idag? [Bildtråd]
Jao, länkish!1. Länka bild på vad ni har/hade på er idag: Idag körde jag präkt hemma. 2. Skriv vad ni har på er (om ni vill/vet vad det kostade kan ni ju skriva det...) Skjorta - Philosophy Blues Original Cardigan - Whyred Slips - Second Hand Jeans - Edwin Ed-55 Raw Denim3. Posta inlägget. ...
www.projectedwin.blogg.se
åh som det inte vore nog att du målar fint ^^ iaf. det kommer bli sån jobbig tråd om folk ska skriva va allt kosta. folk kämpar sig alltid på varann för sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jeans och en t-shirt där de står "dont hassel the hoff"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-01-13 23:10
Flash flash, gaytrådish. Som vanligt.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Underkropp - Hängbraller av märket Pelle Pelle för 500kr.Överkropp - Röd med Che Geuvara-tryck på för 200kr, och en svart VCT-jacka över för 150kr från JC.Huvud - Truckerkeps från H&M för 50kr Obs. Kameralös.
Producent
2007-01-13 23:14
vita adidas forum mid svarta strumpor diesel jeans vit t-shirt grå ziphuvtröja grön jacka utan luva, halvkort.. grå mössa.. lite bling å en nyckel i ett snöre, öh!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
sewsis// Tackar. ^^CharlyTheChit// Vad är Pelle Pelle för märke? Aldrig hört...Squirtle P18// Ryck upp dig vettja! Posta en bild på din outfit! :)
Legat i soffan iklädd endast boxers idag. Alla vet hur boxers ser ut, behöver inte posta bild :P
Moderator
2007-01-13 23:21
KRS-one Word, det är väl jag som är gayish. Jag pallar inte rotafram kamera och posa, så jag nöjer mig med att skriva ner det.Ljusgrå tisha med hål utan tryck men med hål på. Mörkbruna éS mysbyxor. Vita splitter nya sockor. Svarta siden kalsipper med glada älgar på. Real yoyo outfit homeboyz!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
KRS-one P18 Vet intr hur man ska svara på den frågan, men jag ska försöka: Ett klädmärke kanske? :)
bra bildtråd! själv hade jag lee-jeans, vanligt hm-linne, en bikboktröja (nigguh whut!), kattstrumpor och vita underkläder. nej, har inte heller tagit ngn bild.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Eckö jeans Eckö red t shirt Rosa adidas träningsjacka celtics jacka nikita mösskeps baby phat sneakers inte heller nån bild haha
det var ju en BILDTRÅD ffs!
you can't scare me, i'm sticking to the union.
Jag postar ibland i sådana här trådar på diverse forum, men idag har det inte blivit att jag fotot något...
men iaf har jag på mig:
*Carhartt ziptröja
*Zoo York tee
*Edwin Nashvilles
*Nike SB Blazers
KRS-one P18 Pelle Pelle är ett sk gammalt "hiphop" märke som var populärt på slutet av 90-talet...
eftersom ingen verkar fatta vad bildtråd är får jag leda er in på rätt spår. :)
ja hade klänning o kofta.....
bild.
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
beigea prasselbyxor, world industries, trasiga av cykeldrev grå nike luvtröja mörkblå ice-q tröja med en fisk på.
UK
nu tycker ja vi börjar komma nånvart. ta kort imonn med !
k1x-mjukisar o serbien montenegro-jersey, bara chillout framför NFL-slutspelet idag hehe
skriv kort, helst inte alls
Idag blev det:
Milt väder Manchesterkavaj - Triple 5 soul
Tröja - Mid Munk
Jeans - Vailent
Sneakers - Nike AirMax 90
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
pelle pelle är för riktiga old school g's. för övrigt så hade jag på mig ett par stringkallingar och en söt rosett.
Yeah!
idag va ja ute och rollerbladade och de va kallt, så svarta strumpor babyblå kallingar grå långkallingar camobyxor eckötee grindhouse longsleeve nike hoody och en svart neweracap och ett svart grindhouse vristband jow
meskker lookin' fine som vanligt.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRiA::tackar, long time no see =)
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Situationsterapi// ?
jag är imponerad av herrarna i tråden! :) very nice
Azziz::jag känner mig träffad så tack =)
min vinröda adidas europa tracksuit och ett linne typ.
http://www.earforcefm.blogspot.com
sewsis: jättesöt klänning verkligen! jag har på mig betonghjälm idag, och en overall av ångest. kanske postar en bild imorgon.
Rehab is for quiters.
vit t-shirt svart AIK WTC lee jeans vita reebook AIK
OOOOH AIK STOCKHOLM!
tofflor linne boxer-trosor en typiskt bakis/glo på film dag helt enkelt =)
Svarta manchesterbyxor, vit t-shirt, ljus/mörkgrårutig skjorta. :]
meskker,
det där är väl ett par nike air classic bw? inte ett par air max 90.
var tvungen.
johan::nopp..det är ett par air max, lite annorlunda äldre modell bara
air max 90 har alltid sett likadan ut, jag är inte övertygad.
definitivt en air max classic bw för att förtydliga.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
xpertize P21 Vad hård du ser ut, ungefär som en nallebjörn...
tack clone :)
xpertize P21 HAHA kanske skulle passa in på lunarstorm den bilden. kiddning
REACT RICOCHET CREW
Skivsamlare
2007-01-14 03:18
Yes! In Concert — For the love of music
Skivsamlare
2007-01-14 03:38
chea!
Yes! In Concert — For the love of music
en dala kaffeservice tröjja 0:- mjukis brallor 100:- burton mössa 350:-
PAO!
* Emerica jeans, gråaktiga * Nån H&M long sleeve * Nike linne * Dunderdon kortärmad skjorta * Adidas vindjacka * Adidas Superstar skor
Meskker: det där är som sagt inga air max 90. johan har nog rätt med att det är ett par classic
Forumssignatur...<br>
Vem hade skjorta+slips och lila cardigan? Den personen + bojjan hade snyggast kläder.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
S F22 se första inlägget. och nej, det hade han inte.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Wie, det var jag. S F22// Tackar. Men jag tror den cardiganen är grå, eller, ljuset förstör lite. Men det är kanske en lila ton i den... Vad vet jag. ^^ Rhetoric P21// Smaken är som baken.
alkor::kan vara så, den enda skillnaden isåfall är att swooschen inte är kapad på hälften
har inga kläder på mig...
Haters gon' hate...