Sluta snusa!
Slutade snusa efter nyår..känner mig verkligen som en junkie på avtändning såhär två dagar senare, igår var jag för bakis för att kunna lida av det, idag är jag helt darrig. Några tips för att lindra??
http://www.myspace.com/dirtydonline
slutade röka 1 min innan 07.... börjar kännas nu lackar stenhårt på diskningen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nikotinplåster och nikotin och tobaks-fritt snus. Det ska jag köra med till jag en dag klarar mig utan båda delar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ha ett substitut under läppen, typ toa-papper eller ngt.
Jävla förbandade förband
jag slutade för 5 dagar sen.. under denna tiden har jag hunnit med ett antal tjaffs med min sambo och med mig själv också för den delen.. kvinnan gillar inte mitt humör av någon konstig anledning. tips för att lindra skiten är väl nikotinfritt skit under läppen, inte för att de hjälper så jävla mycket men de är väl bättre än inget alls I guess. Jag känner mer och mer sug efter snus för varje dag.. men om ca två veckor borde jag väl må lite bättre. Ett tips är att träna iofs, de funkar för mig. När du tränar så kickar ju endorfinerna in å då försvinner suget lite iaf, fast någon timme efter träningen så kommer suget tillbaka ändå ;)
ät frukt?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
snusa nikotinfritt snus.
SKU - SKU - SKULASON!
vanligt tuggummi, hoppas verkligen att jag klarar detta!
.,--..
Jag har inte rökt sedan 12slaget. Ligger 3 cigg i min väska men känner mig inte ens manad att ta dem. Duktig Th1ef.
My heart lives in my vagina.
i feel you man. måste också sluta
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Hehe, nu kickade känslan av att sluta snusa in ordentligt. Köpte två dosor för 73kr :) Min ekonomi klarar inte av detta, inte just nu iaf.
har dom höjt priserna än? imorse när jag kollade både på OKQ8 och Coop var det samma priser som innan.
i get more pussy then panty!
i min hood har dom inte höjt ännu.
SKU - SKU - SKULASON!
Tack för tipsen gott golk. men jag föredrar att inte prova substitut, ska jag sluta så ska jag sluta ordentligt, inte byta ut varan mot något annat. Men okej, i skrivande stund är jag ruskigt snussugen så det där med Nikotinfritt snus lätt dumt som fan men ändå lockande.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Confidence: Enstaka ställen har höjjt. Jag handlade på nån tjorre som jag aldrig handlat snus på tidigare. Sen kollade jag pressbyrån, där var priset billigt.
FunkyMan P33 hehe starkt :P
SKU - SKU - SKULASON!
FunkyMan P33 Kära du, det har gått en två dagar...
På G som i Göteborg men ändå inte.
*Vet inte om det framgick riktigt, men tjorren jag handlade på hade alltså höjjt priset :)
jag köpte på mig en stock + ett par dosor iaf :) jag har provat nikotinfritt, och det var värre än vanligt snus. 1,det smakade bara jenka, visst är det en helt okej smak men inte i längden. finns säkert olika men denna var.. halvdan. 2, äckligt torr. har aldrig någonsin gjort så ont under läppen när jag har tagit en snus. det sveb och gjorde så fruktansvärt ont. jag och en polare provade och det vart mest en tävling om vem som inte skulle börja grina först. 3, efter att den svidande känslan gick över gick det ganska bra, man tänkte inte på vanligt snus + att man kunde ha den inne i säkert 2 timmar med fräsh andedräkt osv. 4, ingen större hit endå, sista valet om inget annat funkar.
Dieallot hehe :D otur. vad köpte du och vad kostade det?
Confidence: Köpte en dosa General bak och en General portion. Blev 73 kr. Betalar 56 för det på Pressbyrån.
holly crap! det var inte billigt. om vi nu ska vara sånna så minns jag back in the days när en dosa kostade 20kr och sen var det bra med det. fan.. tur att jag har köpt på mig lite, får ta mig en funderade sen :)
Mjo, den där funderar lär jag suga på jag med. Fan, lägga ut 73 kr på snus varannan dag är lite väl....lite väl...Jag vill inte!! Varför kan det inte bara som vanligt? Blir tokig! Tokitoki!! :(((
jag har också slutat.l jag kasstade t.o.m mina doser för att jag inte skulle kunna ta nån. snart ska jag iväg o köpa onico. Kännslan att ha en snus under läppen är det bästa och den vill jag ha nu! det kommer bli ett helvete att sluta men så många veckor kan det inte ta tills man vant sig.
smells like funk
Redaktionen
2007-01-02 13:58
jag slutade för 25 dagar sen´.. fast då slutade jag me nikotinfritt snus.. då hade jag snusat en stock av det.. Onico.. nåt annat funkar fan inte.. kanske tog min sista riktiga snus för 35 - 40 dagar sen.. och det går fan sjuukt bra.. inte ens sugen nu längre.. antar att det va det nikotinfria som hjälpte till.. försökte sluta för nåt/några år sen.. och det gick inte super.. men fan.. ett tips e att köpa nikotinfritt Onico.. sen tar du typ varannan snus Onico och varannan vanlig.. sen när du kört det ett tag byter du den vanliga snusen mot en annan sorts Onico och kör varannan Onico pepparmint och varannan vanlig Onico... så gjorde jag.. iofs av en slump.. men då tyckte man den vanliga onico va god.. iaf jag.. och då blev det som det vanliga snuset.. aight? aja.. jag e kass på att förklara saker.. hoppas du förstog.. puss och lycka till..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
jag tog mig precis en snus. direkt från kylen, oöppnad dosa, kall och go, ligger sådär perfekt under läppen. känns absolut perfekt. men du har ju slutat, typiskt.... ;)
Jag slutade för 5 veckor sen. Slutade tvärt efter att ha snusat 1,5 dosa portion om dagen i 6 år. Har man karaktär så funkar det skitbra,lätt som en plätt.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Redaktionen
2007-01-02 14:11
Redaktionen
2007-01-02 14:11
Jag hade som nyårslöfte att sluta snusa o röka, rökte väl ett paket om dagen o snusade en halv per dag. Nu har jag varit utan i två dagar, mitt huvud snurrar, jag kan inte koncentrera mej, livet känns lite sämre än var det redan gjorde.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Slutade snusa för två år sedan efter tio års snusande. Jag sysselsatte mig med att organisera i köket och göra allmänt nyttiga grejer hemma. Efter nån vecka är det inte lika jobbigt längre.....men, fortfarande kan jag bli sugen på snus....typ nu när jag tänker på det :P
Redline!
Tog min senaste snus på nästan exakt 6månader sedan, när suget är riktigt illa eller när man reser osv köper jag onico.
Rastaman vibrations, yeah!
för nästan*
Rastaman vibrations, yeah!
Ingefärakarameller sägs lindra en del. Har dock inte provat själv.
dom jävla asen har höjt i affärerna runt mitt område, 38 spänn för en jävla dosa, vartfan är världen påväg D:
va?
ingefärakarameller är ju exakt hur skit äckligt som helst också :)
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
word! , tänker inte ge efter för dom jävlarna.. blir väl till och gå ner och sno några stockar eller nåt eller börja röka smuggelcigg
va?
Fan jag köpte tre stockar general white, när jag snusat slut dom ska jag sluta snusa... Hoppas jag.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Hangaround
2007-01-02 17:36
finns det inte nikotinfria ciggaretter?
Hangaround
2007-01-02 17:36
iof är det vanan som är den svåra biten för mig.
Jag slutade med på nyår. Och känner samma som du igår var det lugnt men idag klättrar jag på väggarna. Det är det enda jag kan tänka på, snus och ciggareter. Men jag ska bli helt ren från nikotinet så jag kör straight edge utan snus cigg och nikotin tugg. Sitter och är skakis och kan inte sitta stilla nu. Mitt tipps är att lägga in lite papper eller nått innanför läppen om det blir för tungt. Käka mycket också det kan hjälpa.
Hmm..! ?
jag är också rätt sugen på en snusssssss. 12 slaget här me
Random Heroe
Snus har blivit rätt dyrt så man e ju tvungen att sluta, alliansen tänker på min hälsa men sänk skatten på grönsaker o annat nyttigt tänker dom inte på. Btw nikotinfri snus, den smakar väl nånting? den ska visst innehålla kryddor o grejer. Vilken smak ska man köpa på nikotinfri snus om man snusar general white nu?
nikotinfri snus är skit, kan lika gärna göra det själv.. smakar piss om alla bara tar och börjar stjäla sin tobak så borde detta ordna sig snart D:
va?
köpte ett stort marlboro nyss.. 46 spänn.. blir att försöka lägga av med skiten asså..
tog min förhoppningsvist sista snus på nyårsafton. blivit förskyld som ett as nu vilken gör det lättare att hålla sig borta från det.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
slutade röka i torsdags.. det är bara att härda. Var en man!
ja har inte slutat än, men ja tänker inte köpa mer snus.. intalade mig själv att när snuspriserna gick över 30 kr så skulle ja sluta och nu är tyvärr den tiden!.. ja har en stock i väskan med 8 dosor i som ja fick i julklapp så dom ska ta slut sedan är det slut för mig, ciggen tog ja oxå som nyårslöfte och slutade med.. snuset kommer bli ett helvette... vet hur det är när ja inte snusat på 20 timmar.. lätt irriterad och förjävligt.. min kära flickvän kommer få det hårt.. men hon sa något om att om ja lägger 20 så lägger hon ut resten så ja kan fortsätta.. på det viset slipper ja betala de 30 kronorna.. och hon får en glad och trevlig prick till pojkvän :) jag lider med er som slutat.. en vacker dag tar min stock slut!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Shakes P20:
"Fan jag köpte tre stockar general white, när jag snusat slut dom ska jag sluta snusa... Hoppas jag."
hahahahaha fan vad jag känner igen mig =P.. sen blir det en stock till för du ska ju ändå sluta ;)
jag har alltid rätt.
JAG SKA ALDRIG SLUTA SNUSA!!!!!
these drugs aint as good as we wish they were
Jag har fyra dosor kvar i min stock i kylen. Känner att jag borde sluta när dom är slut, men jag är klyven. Ska dom jävlarna få ta något jag uppskattar så mycket som snus ifrån mig? Jag blir kallsvettig på blotta tanken att aldrig få snusa mer. Jag börjar dagen med en snus, slutat dagen med en snus. Min vardag är uppbyggd kring snus. Det är iofs ganska Fucked, så jag borde kanske ta tjuren i penis och bara försöka sluta cold turkey. Fan också. Lycka till alla tappra som slåss mot begäret! Ni har mitt fulla stöd!