I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kriminell?

Övrigt - Blandat

2006-12-09 20:56
SunRa 
: jag ska komma o spraya bajs på din vägg! vill du ha de på din vägg? nej, men jag tycker det är konst, de går inte att tänka så kompis!
BAHA!

2006-12-09 21:36
det jag inte anser är ett brott är inte kriminellt..

för det första: (lag-)brott och kriminellt är synonymer.

det finns inget som heter "anser är ett brott"
står det i sveriges lagbok att ngt är ett brott så är det det, allt annat är lagligt.... finns inte plats för åsikter
Mabuhay!

2006-12-09 21:57
när man gör något olagligt.
whoopzidoo

2006-12-09 22:06
SunRa 

hobbykriminalitet är när man begår brott mest för grejens skull, som ett fritidsintresse, och som egentligen tar mer tid än vad det ger pengar

till skillnad från yrkeskriminalitet, när man lever på att begå brott och större delen kommer från kriminella handlingar

aha, jag hajjar, hustlers and pimps, d e grabbarna nere på ica?

men nu hade han ju tydligen slagit och våldtagit nån tjej, så det var kanske inte klantigt att han torskade...

2006-12-09 22:11
Graffare

2006-12-09 23:49
IDIOT

Va?

2006-12-10 10:31
SunRa 

nazkar såklart, läser du inte tråden?

2006-12-10 21:42
SunRa 

TedBorg_peace skrev

Daterat
 Igår 18:09tycker att det är ganska svårt att stämppla nån som kriminell... har t ex en kompis ( som skrivit i tråden såg jag hehe naz :P) som suttit på kåken.. bl a för misshandel av en tjej som han även våldtog fast det åkte han inte dit för, gick itne att bevisa... men iaf den kompisen begår ganska oftra brott och jag gör också det.. men fastän man begår brott så känns det inte rätt att stämplas som kriminell om ni hajar vad jag menar..?? är ju ändå snäll oftast och så, och laglig minst lika ofta som olaglig.. och är schysst mot barn och allt, och ja personligen har aldrig våldtagit nån (och jag tycker att alla ska få en annan chans om ni undrar varför jag är kompis med en som har gjort det)..

2006-12-10 21:46
haha jävla mongon.
Yeah!