hahahahahahahhahaha okej ärva kläder men preventin medel känns lite väl. att ärva något någon har haft i sig är som att få någons spya i en påse när det bjuder på lunch.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jadu, innan roskilde för ett par år sen så sa min morsa lite allmänt om att jag ska ha kondom, sen la hon till "Och kom ihåg att om en tjej säger nej så betyder det nej" tack för att du tror att jag ska våldta tjejer på roskilde mamma! strike two: innan jag drog till amsterdam förra året så höll hon en underlig utläggning om att hon hade läst om hur en prostituerad kvinna hade spridit HIV till massa kunder. tack för att du tror att jag tänker köpa sex mamma! haha min farsa gav mig ett skönt råd för ett tag sen när jag var ute och åkte bil med honom. jag snackade lite om hur dryga krogvakterna är och då höll han en lång utläggning om hur han och hans polare brukade svina på och slåss på krogen men att han minsann aldrig blivit utslängd. hans råd var helt enkelt att man ska hålla huvudet kallt och framstå som den nyktra parten i ett bråk samtidigt som man lugnt förklarar för vakten att det kommer att bli fan så mycket värre om han blandar sig i det hela. men han är och var rätt mycket mer skräckinjagande än vad jag är så jag tror inte att det funkar mot kroggorillorna :) vid närmare eftertanke involverar dom flesta råd jag fått av min farsa våld, han brukar dra igång långa historier om slagsmål och liknande för att förklara något men i slutändan finns det oftast ingen sensmoral. typ "om någon är jobbig, slå dom på käften!" möjligen...
Haha, härliga tips. Min brorsa och vår kompis var ute och gick en solig dag, plötsligt var de vilse. Då ringde de till kmpisens pappa för att få hjälp att hitta hem, då ger han dem det skönaste tipset, och visst att det kanske funkar, men om man är typ 13-14 år? "Följ solen så hittar ni hem."
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Follow the dao, right about....NOW!
mina föräldrar sa att jag fick va kompis med vem jag ville men jag skulle akta mig för moderater.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känner en kille som fick ig i massor av ämnen.. hans pappa sa till honom under kvartsamtalet "tommy, vill du vara en påse skit eller ett silverfat?"
Hey
diffused P24 Låter som ett bra råd :P, ungefär vad jag skulle ge mina barn
Follow the dao, right about....NOW!
Pappa: Ska du göra brott ska du göra ordentliga brott, inte råna små tanter och kiosker så jag får skämmas över dig Pappa: Skaffa inte en svensk kvinna, de är lättklädda som horor drar upp kjolen för vem som hellst och skiljer sig när de fått nog med kuk. Skaffa inte en arabisk kvinna de stinker. Skaffa inte en iranska de är värre än svenskor. Gift dig inte med en kurd från Irak, de är djur. Skaffa inte en turkisk kvinna de är inte människor. Gör du det är du inte min son. Mamma: Du behöver en fru för att lugna ner dig och bli stabil i din hjärna, du har jättesöta kusiner i Turkiet. Mamma: Om någon bråkar med dig, ta en sten och krossa hans näsa så kommer han inte glömma att inte bråka med dig
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Prata ALDRIG religion eller politik med främlingar, spelar ingen roll om du försöker vara tillmötesgående och respektfull, det kommer ändå misstolkas och sluta med tjafs va juh ett skit bra tipps där har vi en gubbe som vart me ett tag alltså detta tipps skall jag ge mina ungar.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
råd från morssan; om någon bråkar me dej slå första slaget hårt som fan, så kommer han inte bråka mer. öh pappa kan du fixa sömntabletter till mej?, inte fått sömn på länge...:(på knaglig engelska) why do you need pills when you have marijuana. det var nog inte seriöst menat men dock ett bra tips om man vill sova som en kung^^ farssan när han inte ville att ja inte skulle röka mer;fan säljer du eller?, sånnt är ju inte gratis direkt... (det är inte tufft o röka holk)
Hiphop är inte bara stora jeans och crack, det är horor också!
när jag var 5 år fick jag det enda rådet jag fått av min pappa när du slår någon knyt inte näven med tummen inuti då bryter du den.
"man ska pröva så många som möjligt medan man har chansen" i snacket om flickor
AIK
"Om du har bekväma kläder som inte är utmanande så har du större frihet att bete dig vilt" Det var det klokaste jag hört på länge...
Det enda min pappa lärt mig var att g-punktsorgasmen var något som hittats på av damtidningar av någon luddig anledning han inte riktigt kunde precisera. :D Ja jävlar alltså...
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
pappa: rök hellre gräs än sup dig packad
these drugs aint as good as we wish they were
demento jadu, innan roskilde för ett par år sen så sa min morsa lite allmänt om att jag ska ha kondom, sen la hon till "Och kom ihåg att om en tjej säger nej så betyder det nej" tack för att du tror att jag ska våldta tjejer på roskilde mamma! HAHAHAHAHAHAHAHA
vi är överallt!
bästa tråden nånsin
vi är överallt!
"Akta dig för analsex" - morsan
hon syftade då självklart på att det var synd om tjejen isåfall
Eftersom att jag är så hetero en männsika kan bli så, ja!
min farsa vattnade blommorna pa balkogen en solig vardag nar jag var mindre och sag mig bli spoad av tva lite storre pojkar. han rusade ner fran balkogen och bad killarna stanna dar. sa sa han att jag skulle ga framn och spoa nskiten ur dem.. och killarna var skiiitradda for min pappa, sa dar lyssnad ejag pa farsans "forst en hogerkrok och sen med vanstern i nmage· och fick ntillslut sla dem
Haha, fan vilken fet tråd!
There is plenty off fish in the sea.
När jag skulle ut å affischera.. sa farsan: "och kom ihåg: Om snuten kommer - spring!"
samma med min far men vi affischerade tillsammans mellan jag var 13-17 år.
Farsans "ge fan i MIN sprit ungjävel" kommer nog aldrig lämna mig..
mama said knock you out
Mamma " skaffa aldrig barn det e ett helvete" d e nog sant i många fall men långt ifrån alla...
Min mamma sa en gång att jag inte skulle flytta till Estland, eftersom hon inte trodde att jag skulle kunna hålla mig ifrån att ligga med ett aids-smittat luder :/
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
denna tråden borde bli en sticky, det blir till och med kunskaper över efter att ha läst denna
chase the clouds away
Pappa: "om nån är i vägen för dig, så är det bara armbågen som gäller" "man kan förlåta allt...men inte om nån dödar din mamma. då är det kört" "börja aldrig slåss...men om nån lappar till dig ska du slå tillbaka" Mamma: "lita aldrig 100% på en man. alla män är svin. din pappa också" "midjan och neråt är du hans , men uppåt är du bara din egen...berätta aldrig allt för din man, vi kvinnor måste ha våra hemligheter"
We call them winerbrods.
"det är ok att testa droger, men bara testa - inte fastna i nåt pundarträsk" -pappa.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Mamman: va gör du fall du möter en gube som tar tag i dig? dotern: drar ner byxorna på honom och drar up tjolen. mamman: e du helt från vetet unge? dotern: ne en 17 årig tjej med tjolen up springer vel fortare en en gube me byxorna nere liten historia som kasnke pasar i tråden peace
morfar brukade nyp oss skit hår i nacken när vi var där som små, kom i håg att han sa att det var för att trycka ut skiten ur oss. vad för skit sa hand dock aldrig men tror det var när vi titade för mycket på dumburken.
Min polares farsa: "Välj en tjej som är snygg. Resten kan du ändra på."
Pappa:Gå ut om ni ska va här inne
You already know, den e on lean!
ni ska inte lyda råd ni får av päron! om ni får råd av päron har ni nog käkat för mkt e^_^
"Bli inte förälskad i en muslim, dom dödar folk som blir tillsammans med deras döttrar och systrar" /min amerikanska mamma
Hey
Paeppe - päron ger ju dom bästa råden...det märker man med åren.
We call them winerbrods.
Alltså varför ska ALLTID tjejer skriva "åå ja får röka majja för mamma".. off topic men.. min pappa sa, ifall du träffar en kille och ni flyttar ihop. Säg att du e fattig så slipper du köpa möbler..
"sluta dricka efter klockan 12 och drick vatten mellan varje öl"
Men lika glad är jag för det!
om nikotin/alkohol: Pappa: "Bara för att jag snusar så finns det ingen anledning till att du ska göra det, så skyll inte på det! Om jag skulle kunna sluta snusa så skulle jag göra det med en gång . Sara, sluta snusa !" Pappa: "Så där som du håller på nu på helgerna gjorde jag aldrig när jag var mindre! ... Ska jag hjälpa dig öppna vinet?" Jag erkände för mamma första gången jag hade rökt som 13åring.. Mamma: "Var det äckligt?" Jag: "ja " (nej) Mamma: "tänker du göra om det ?" Jag: "nej " (ja) Mamma: "Bra " Och så gick hon därifrån.. om relationer: Mamma: "lita aldrig på killar, de vill bara EN sak " Mamma: "Ja den du har fått tag på nu kan ju i alla fall prata för sig, jämfört med den andra du hade som sprang och gömde sig så fort man fick syn på honom.. "största oro: Pappa: "Om du blir med barn, vart ska du bo då?" Pappa: "du tänker bara på de positiva sakerna med att flytta hemifrån! tänk på att det kostar att köpa mat "
Sariiiiiiiish
sämsta..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
min bror i kväll. "kan du sluta gilla budar med totala hjär fel dit jävla riks mongo". fan svarar man på det? nej jag illar det svåra sorten?
Mamma:- "Men emelie gjorde såååå..." -"Om Emelie åt bajs skulle du också göra de?" Med dumförklarande ton såklart. - "Men tänk va synd de blir om djuren då, dom har ju uppfostrats till att bli mat, åsså blir alla mat förutom ett stackars djur som blir helt ensamt och övergivet för att du vägrar äta kött, här ta lite för djurets skull" När ja va liten å vägrade äta kött
!! :)
Min mamma lärde mig som liten "Vad än folk säger så spelar fan storleken roll" tur att man fick bra anlag...
whoa är inte en community, det är en livstil.
Jag har faktiskskt bara fått ett enda tips av mian föräldrar, om man borser från att de har sagt några gånger att det är dumt att knarka (oftast med tilläget att de vet för att de provat själva). För några år sen när jag var nere och hälsade på mina föräldra som på den tiden just hadde flyttat till skåne sitter min mor och klappar en hund. Min mamma är otroligt alergisk mot typ alla djur som fins men en av hennes största talanger är att bli avgudad av hundar.. särklit hundar som normalt hatar allt och alla i hela världen. Hundens ägarae har viljat gå därifrånm i typ en kvart men kan inte få med sig sin hund. Annyways. Jag: varför kommer du så bra överens med alla hundar vi någonsin träffar på gatan? Mamma: Äh, det är bara att klappa dem så blir de glada och vill alldrig gå ifrån dig. Jag: jaha. Mamma: ...Det är precis likadant med tjejer. Det ärdet enda du behöver veta. klappa tjejernma så lämanr de dig aldrig.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Graffare
2007-03-05 08:25
Pappa sa till mig att vi skulle sno en fetny merceders med nycklarna i en gång, då blev jag skapligt förvånad. En annan så frågade om jag hade nått röka å sälja för han skulle på raggae-konsert (Ja han var seriös) Och sen har han uppmanat mig om attjag, om jag ska råna en bank eller dyligt måste göra det själv, Man kan inte lite på nån. ;)
" Ge alltid första slaget, annars är du en nolla "
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Får ofta skadade råd och tips från min förälder. Till exempel; "vem som är krim", "håll alltid shitet i handen om du köper röka" eller andra lektioner av den kalibern.
"Försök inte smuggla in alkohol, kom ihåg att polisen har ögonen på dig". mamma varje gång jag ska till danmark. man behöver ju inte vara paranoid själv när man har en sån morsa.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!