I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ditt värsta bakisminne

Övrigt - Blandat

2006-11-25 14:13

Ditt värsta bakisminne

Japp då va de lördag gott folk, dags att vara bakis i några timmar innan alvaret drar igång igen =)
varför inte passa på att berätta ett roligt bakisminne?

här är mitt...
tror att de va en torsdag, hade varit ute på onsdagen och blivit askalas. dagen efter så ska jag och mina föräldrar åka och kolla på en lägenhet till mig som en gammal tant skulle hyraut i andrahand. Jag kände redan i bilen dit att nåt va fel i magen, så vi kommer dit och går in. Tänk er senariot nu. ni sträcker fram handen du har dina föräldrar på varsin sida om dig, sen inom loppet av en "flugfis" så kommer ett stort *blarg* och den största pizzan på länge kommer..

de va lite pinsam men ganska roligt att se tillbaks på =)

så bring it on foxs!

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2006-11-25 14:26
HAHA..

I sommras drog jag från en fest runt 4 tiden på morgonen. Jag gick hem, lyssnandes på min Ipod och världen va bra fin. Väl hemma slänger jag av mig kläderna och börjar gå mot sängen. Rullgardinen var neddragen så det var totalt mörkt.
    Kanske en meter från sängen känner jag att jag råkar sparka ned ett glas, som hamnar under min fot när jag sätter ned den. Glaset går i bitar under foten och glasskärvorna trycktes upp i foten.
    Totalt blödadandes sprang jag runt i lägenheten för att leta efter diverse hjälpverktyg för att stoppa blödningen. Jag står klockan 5 i min dusch och muttrar för mig själv.
    Dan efter vaknar jag med ett stort jävla sår i foten då rengöringen inte fungerat som den skulle efter diverse rusdrycker. Jag drog snabbt på morgonen för att jag inte pallade bakfylle ångesten hemma.
    Senare blir jag uppringd av min inneboende som kommit på morgonen och sett allt blod. Han trodde jag blivit sönderslagen, eller spöat nån... De var roligt. Sen kunde jag inte bada på flera veckor:/
...

2006-11-25 14:30
Jag söp till rätt hårt en härlig sommarkväll...mycke sprit och öl.

Det resultera i flera timmars hulkande på muggen, ingen röst på en vecka och baksmälla i några dagar...med andra ord...jag va inte vacker när jag låg i fosterställning i sängen med polarna sittandes i soffan skrattandes åt mig och mina bravader...fy fan.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-25 14:40

slog upp ögonen,ett stål hanfat, en stål toalett och phett med städ grejjer. jag blev aningen förundrad för mitt rum ser inte alls ut på de viset men jag reste mig och borsta av kavajjen.
låset satt på innsidan av dörren så jag öppna den sakta å kika ut. till vänster var en trä disk och en väcktare till höger var en glas dörr. jag slängde upp dörren och sprang ut. kollade bakom mig då var jag på föreningssparbankens fastighets förmedling. sen började kolla runt mig då insåg jag att jag aldrig varit där i hela mitt liv. jag började gå efter nån flod/vatten drag(!?) sen tänkte jag skönt då jag tyckte att jag såg nån tunnelbana! men neeej då var de en tvär bana utte på stora essingens station! hur faan har jag lyckats tagit mig dit mitt i natten jag bor i spånga och parta i stan?!?!
hade lite ångest efter den fyllan måste jag säja..

" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2006-11-25 15:02
* vaknat upp i bagarmossen hos två 60 åriga tanter.

* vaknat på tillnyktringsenheten.

* vaknat hos någon snubbe och hans tjej i örebro.

* vaknat med minnet att jag porrfilmshånglade upp polarens pojkvän i fyllan kvällen därpå.

* varit bakis tre dagar i sträck.

behöver jag tillägga att jag inte dricker alkohol längre?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-11-25 15:05
Haha ah precis! När man kan börja käka runt 8 på kvällen =)

Det värsta är ju när man tror att allt är lugnt..o sen, smyger sig bakfyllan sig på en och totalt överrumplar en. Det har hänt mig ett antal gånger, men den absolut värsta gången var på nyårsdagen för tre år sen. Vi kröka på ordentligt och vid ettiden så kommer jag och en polare på att vi har en kvarting kvar. Vi sveper den och softar lite. Efter några minuter slår den utav bara helvete så jag drar o däckar i en soffa, spyr även då i en balja som en polare ställt bredvid soffan.

Dagen efter vaknar jag rätt pigg. Förvånad över att vara så välmående tackade jag glatt ja till en talrik fil med sylt och müsli. Men ack, i takt med gunget (vadå gunget??) som blev när folk kom in och satte sig i soffan för att slökolla på tv börjar jag må illa. Till slut inser jag att mitt öde har kommit ifatt mig, jag får gå balansgång ut ur rummer och snubblar så fort jag kan ner till undervåningen där toaletten låg. Tokspydde när jag kom in. Klockan var runt 11 när jag kom in. Sen låg jag där och ockuperade toaletten till halv 4 ungerfär med undantag för farsan till polarn vi var hos som akut behövde pissa.

Det vidriga med det hela var att jag hade en äcklig låt på hjärnan hela tiden som jag hatar, refrängen går nåt i stil med: "Sometimes when we touch, the honesty's to much".
Sen tänkte ta ett varmt härligt bad, brukar va riktigt skönt när jag är bakis. Men inte denna dag! Förutom att vattentrycket var obefintligt, det tog ärligt talat 20 min att fylla badkaret, så var maxtemperaturen inte alls varm utan ljummen. Fick ligga helt stilla för att inte frysa som fan. 

Kul när man hörde några stå och prata utanför:
- Vem är på toan?
- ***. Han har vart där inne hela dagen...

Helt klart en av de värre bakfyllorna för mig! =)
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg

2006-11-25 15:33
Vaknar upp en, vad jag tror, morgon hos en kompis av att det knackar på dörren. Virrig i bollen (fortfarande aspackad & bakis) som jag är stiger jag upp och kollar i nyckelhålet. Utanför står två, för mej, okända människor. Står ett tag och glor på dem, medans de fortsätter att banka på dörren, slutar stirra när dom skriker "öppna dörren, det är polisen!!". WHAT?!, tänkte jag och går in till de andra och säger "ööh. snuten knackar på dörren!", någon går och öppnar och in stiger herr blå i sin civilutstyrsel. Lägger mej i soffan och klämmer fram "Jaha, här kommer ni mitt på morgonen och väcker oss, det var det jävligaste!!" och får ett svar av den kvinnliga fröken blå att klockan inte alls är mitt på morgonen utan faktiskt 18.00, på kvällen! haha. Började bli mer och mer bakis och ville bara spy.
Till råga på allt skulle jag & pojkvännen åka på lägenhetsvisning och snubben som vi skulle till skulle hämta oss 18.00 exakt. PANIK! sprang, spydde, sprang och spydde mer för att hinna hem. Spydde hela resten av kvällen och kunde inte åka med på lägenhetsvisningen. : (

det var både jobbigt och roligt. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-25 16:20

när jag var bakis på pdol vare inge skoj, hade ju inställningen att börja supa direkt när jag vaknade men direkt jag smakade på en öl vart de kräka av det hela. Men tillslut lyckades jag göra comeback efter ett antal timmar av stirrande upp i himmlen..

Sen när jag fick handskrubba golvet 3 ggr och röjja upp hela gården på ölburkar och fimpar och sen åka till mormor och morfar och käka och samtidigt dölja min bakfylla var inge vidare.. Fast de var dom första varma soliga dagarna efter vintern så lite glad var jag ändå!

Men lika glad är jag för det!

2006-11-25 16:22
kommer ihåg en gång när jag va i bulgarien

alla som har varit så där kallas fulla som bara ni kan vet att man blir kung över alla språk

anyway

glider runt där i baren svin full trodde man va värsta pimpen
ska spela lite kaxig inför mina vänner så jag säger

ge hit det starkaste ni har fast på engelska då då

o där slutar mitt minne

vakna upp med 3 st tyska mc knuttar långt åt helvete typ ute i bushen mitt pass e borta mina pengar med..
o dom där knuttarna kunnde inte ett skit på engelska
så dom skratta o babbla nått på tyska hajja noll
så jag börjar gå för att försöka hitta hem
till vårat hotell

vilka kommer då jo om inte snuten
det första jag tännkte va ju shiiit har inge pass eller nada
så nu får jag väll ruttna i nån cell

men dom va shyssta dom körde mig till hotellet o förklarade hur jag skulle gå till väga med pass o skit

kom till hotellet träffa mina polare o familj o dom bara garva åt mig

sen forsatte vi supa hahhaha

2006-11-25 16:39
Var på Halloweenfest dagen innan en stor visning. Tänkte inte stanna så länge, men så blev det ändå.
Dagen efter vinglade jag halvt vaken ut på catwalken i alldeles för höga klackar.
Längst fram på catwalken stannar jag, vinglar till, och sätter mig ner. Tog inte många sekunder innan jag fick hjälp ut.
My heart lives in my vagina.

2006-11-25 16:44
jag skapade en tråd för ett tag sen där det finns detaljer om min värsta bakisdag på väldigt länge...dock inte enbart alkohol inblandat vilket kan förklara varför sunkigheten inte visste några gränser.

att vakna dagen efter man torskat för snatteri och blivit hemskjutsad av sina föräldrar var väl inte heller någon höjdare...annars vet jag inte, brukar inte bli så farligt bakis

2006-11-25 17:06
  *..emelie..* 

varför kom polisen då? :)

2006-11-25 17:43
Firre
Jadu, inte vet jag. Utifrån?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-25 17:52
va?

2006-11-25 17:54
mitt värsta var på juldagen 05, även känt som frälsarens födelsedag.

jag hade varit ute på julafton med brorsan och varit på bira och sprit i manliga mängder.

vaknade dagen efter av att familjen klampar in och sjunger, och jag ville bara hoppa ut genom fönstret.

fick mina presenter, sen låg jag och rörde mig väldigt försiktigt, som om jag var full av nitroglycerin, ända till åtta på kvällen.

sen gick jag upp och taggade till en chillfest där jag satt och var paj.

det som hänt dagen innan är också en kul berättelse, but that's a story for another time.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2006-11-25 18:06
Firre
Ja, du frågade väl vart dom kom ifrån?

2006-11-25 18:06
Firre
HAHA! nu läste jag rätt. förlåt! : )
Jag vet inte, dom letade efter någon annan tror jag. ingen större grej iofs.

2006-11-25 18:24
usch. var 16 hade varit på en mega fest i en håla utanför lund.
jag hade blivit aspackad. trillat baklänges o slagit i huvudet vilket resulterade i lätt hjärnskakning och stukat foten. dessutom hade jag spytt ner hela mig o kastat vatten på min bästa vän när hon försökte ta hand om mig. haha usch. det är numer ett mega skämt i vår umgängeskrets. jag kommer bara ihåg att jag drack nått grönt på en toalett med en tjejkompis o att vi lekte med galgar. som sagt. jag var 16 o dum.
syumoan akoinwe!
Toastare

2006-11-25 18:56
Det vidriga med det hela var att jag hade en äcklig låt på hjärnan hela tiden som jag hatar, refrängen går nåt i stil med: "Sometimes when we touch, the honesty's to much".

haha, jag hatar den låten...
Jag får också låtar på hjärnan när jag är bakis och ligger och spyr.

Sen så ser det flesta baksmällor likadana ut för mig.. men nu har jag börjat med en sak när jag kommer hem på fyllan -bada med min hund. Det är inte djurplågeri, för han gillar det.. men ändå, jag hade aldrig gjort det i nyktert tillstånd.
Plus att jag undrar dagen efter hur skönt det är att sova med en blöt hund.. men han är alltid torr på morgonen, å väldigt fin i pälsen!
Jag skyller allt på Emma!

2006-11-25 19:36
Var ute en kväll mitt i vekcan när jag gjorde lumpen. Kom in på logementet, jag o polarna härjade lite så dom andra vaknade.

På morgonen typ vid 5 så har en klivit upp och drog igång sin stereo med lejonkungen på högsta volym, de va inge kul.

Somnar om och får sova i typ en kvart för sen så e de någon dum jävel som står o ggormar i korridoren och blåser i en visselpipa. Den dumma jäveln var våran major som stod och skrek "BRANDÖVNING!!" Fick typ dra på sig kängorna o springa ut utanför kompaniet och stå där i 20min. De va i december.

Då var de fan inge kul att vara bakis!
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-11-25 21:10
Fan vilken rolog trad, lite synd att man kanner igen sig i vissa situationer :/

Anyways, kan dra en liten historia som iofs hande en polare och inte mig, men det ar anda vart att beratta da det var bland det vidrigaste jag nagonsin varit med om.

Vi hade festat som tva rabiata elefanter en sommarkvall for nagra ar sen, jag hade flyttat in i hans lagenhet under en vecka och vi passade pa att ha ett antal feta fester. Hursomhelst sa hade vi bada druckit ganska mycket kvallen innan, sa nar jag vaknade i hallen nasta morgon sa pallade jag inte gora nagot alls forutom att krypa till badrummet pa alla fyra for att pissa. Nar jag narmar mig badrummet sa kanner jag en helt sjuk stank som letar sig in djupt in i mina nasborrar, en san stank som genomsyrar hela ens vasen kanns det som, dvs. en riktigt fet sprit-spya. Dorren till badrummet star pa glant, sa jag ropar lite halvhogt ifall det ar upptaget.

Da hor jag min polare muttra nagot lite halvhogt, sa jag glider in i tron att det ar lugnt. Da ser jag den javeln ligga i badkaret, halvfullt med vatten, och till andra halften fyllt med spya. Stanken i badrummet var fan obeskrivlig, och han lag med bara huvudet stickandes ut fran vattenytan, med olika chunks flytandes omkring han. Jag fick reda pa att han hade tappat upp ett bad i tron att det skulle hjalpa hans bakfylla, men inte pallat ga till toan nar han borjade spy, sa han sket i det och fortsatte att spy i badkaret dar han lag i minst tva timmar. Fy faaaan.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2006-11-25 21:18
Jag vaknade upp imorse asbakis och insåg efter en stunds letande efter bilnyckeln att jag hade låst in den i bilen på fyllan. Inte så roligt då kompisen vi va hos typ bor ute i skogen.
Hata eller lova det

2006-11-25 23:23
En gång vaknade jag i ett sjukhusttält med en ren strumpa  och min handuk brevid mig. Först tyckte jag att det va helt otroligt hur dessa saker hamnat där. Dem var hur rena och fins som helst och dem var mina. Men sen visade det sig att några packade vänner hade varit oroliga för mig och sprungit till mitt tält och hämtat en handuk och en strumpa till mig! Sött va?!

Det kändes lite sådär smålustigt för stunden.

2006-11-28 11:47
Jo den är fan förjävlig bounty! behöver jag tillägga att jag avskyr den än mer idag? =)
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg

2006-11-28 12:41
En valborg när jag var "liten" drack jag några klunkar vin :P
Dagen efter hade pappa en kompis hemma som satt och åt frukost med sin son när jag spydde utanför fönstret på väg mot kompisarna :)

Pinsamt :/
Jag pallar inte ha ett citat här.

2006-11-28 13:04
vaknade en morgon efter en rejäl fylla. det första jag ser när jag går upp är min kusin står o tvättar mina nerspydda jeans....för hand. (hon var också jättebakis, men var tvungen att hålla masken framför sin brorsa). sen lagar hon frukost, bestående av stekta ägg, stekt korv, ajvar, sallad o annat gott. jag går o sätter mig vid bordet, tittar på maten, känner doften, o går på toa o spyr.

under dagen träffade jag på en massa folk från kvällen innan...jag kom inte ihåg dem, med de kom ihåg mig. fick höra kommentarer typ "hur är det med dig?" "kom du hem igår?" "hoppas inte bilturen var för hemsk" "du spydde ner mina skor höhö". efter en lite promenad i byn kommer vi till baren där vi var o får höra "eh...ska ni tjejer betala för spriten ni stal, eller?"
We call them winerbrods.

2006-11-28 13:28
Manel 

haha fick du lägenheten ? :P

FarmorBerit P20

haha du mördade tråden, det där var fan det vidrigaste jag hört ever tror jag :P
SKU - SKU - SKULASON!
Redaktionen

2006-11-28 13:37

Jag brukar inte bli sådära överdrivet bakis, men de gånger jag har blivit det är ganska värda att berätta.
Synd bara att jag inte orkar.. ;P

Den ena var dagen efter midsommar, jag o kompisen hade hamnat i fyllecell och sånt så det vart inte mycket sömn eller så den natten.. Sen skulle man sitta i en bil i ett par mil och hålla masken, skitenödig o jävlig.. och när jag väl kom hem till min stad vart jag tvungen att ta bussen hem från stan och gå o hålla på.. usch..

Andra tillfället jag kommer o tänka på var i somras i bulgarien, när jag d-beck o *..emelie..* är ute o ränner hela natten och däckar vid poolen efter frukosten.. haha

namaste

2006-11-28 13:42
Värsta bakisminnet är nog dagen efter skolavslutningen i 1:an (gymnasiet) hade varit full sen kl 07.00 på avslutningen och nu var klockan 08.30 dagen efter. Hade inte sovit en blund och bestämmde mig för att ta morgonbussen hem. Hoppar på Eskilstunabussen (8mil från Nyköping) för att hoppa av 1.5 mil från stan.
Sätter mig och knäcker en sista bärs. Somnar i stort sett direkt och varknar upp 1½ timme senare i Eskilstuna. Bärsen som jag bar ahade hunnit ta ett par klunkar ur hade rammlat och vurpat omkring i hela bussen.
Bärs-indränkt hoppar jag snabbt av och glider en bit för att vänta på nästa buss tillbaka. Som gick 1 timme senare.
Hoppar på den och märker att jag bara har 60 kr (kostar 90kr till Nyköping) så jag åker på halv och sätter mig nöjt ner.
Somnar till och väcks av att en Securitas-vakt går förbi. Hon vänder sig snabbt mot mitt håll och frågar efter biljetten. Jag sträcker fram den och hon ser direkt att jag ska åka på hela egentligen!
Så när jag väl är hemma har jag 600 kr i böter, en förjävlig bakfylla och ångest till 1000!
Första dagen på sommarlovet började inte så jätte perfekt :P

Peace
U like it, don't ya?

2006-11-28 16:20
fan va skönt de var på den tiden man inte blev bakis
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-11-28 17:04
Jag har några ess bland mina bakfyllor:

En kväll var jag ute och svingade bägare med mina polare, allt var hur grymt som helst... dagen efter vaknade jag tokbakis och spydde och var beredd på en hel dag av självömkande. Då droppar föräldrarna bomben och säger att jag måste ta på mig finkläderna och följa med på min kusins konfirmation. Så den dagen spenderade jag tokbakis i en varm kyrka med gråtande bebisar och tittade på konfirmanderna som sjöng "Jaaag går till kyrkan... en chans att tro på gud, tro på gud..." Kombinera kristendomen och Gyllende Tider som soundtrack till en bakfylla i en varm kyrka. Then hell breaks loose.

En annan fest var i min gamla hemstad Hudiksvall där jag sov över hos en tjej, hon bodde i ett kollektiv på en folkhögskola. Dagen efter var jag så tokbakis, jag spydde 4 ggr hos henne, det var rätt pinsamt för mig och för henne, haha. Sen åkte jag in till stan, spydde tre ggr på ett café och två ggr på tågstationen. Sen väl framme i Söderhamn mötte jag upp med farsan som skulle skjutsa mig till örebro, jag spydde fan fem ggr till i bilen, jag fattade inte var allt kom ifrån! Sen missade jag en polishelikopter som jagade en fortkörare (eller nåt sånt) på E4:an bara för att jag hade huvudet i en påse... bollocks.

Sen en annan gång var det fest på min gamla folkhögskola, jag blev inte så bakis, men det var ett kasst uppvaknande. Nån hade ställt in en fem meter hög jävla krukväxt i mitt rum så det kändes som att jag vaknade upp i en djungel, sen hade nån fontänspytt i mitt badrum och satt stopp i mitt handfat... med spyor. Den stanken försvann inte på några veckor. Sen hade nån jävel ätit upp min mat i det gemensamma kylskåpet också...
In the old days it was not a crime

2006-11-28 18:53

Det finns många minnen. Men det jag minns bäst är när jag och min bästa vän kom hem efter att ha firat in år 2005. Och jag vaknar upp fem på morgonen efter en timmes sömn och mår nått för jävla illa. Så jag går upp och släpper spyan lös för att sen gå och sova igen.
Klockan 11 vaknar jag på golvet med spya överallt, och min bästa vän Uua ligger kvar i min säng även hon i mina spyor.
Det va en härlig bakis dag som tillbringades i tvättstugan och med skurborstar.

Just fan, det är jag som är Satan.

2006-11-28 18:57
Blubb

Hahaha...Fy fan
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!

2006-11-28 21:14
maran P2 Jo tack, ett riktigt fint minne blev det iallafall och han lider annu... Varje gang vi ar ute o han raggar pa nan frasch flicka sa kommer jag alltid fram o kor med "tjena grabben, fan vad kul o se dig, kommer du ihag den gangen da du flot i dina egna spyor? haha det var tider det!" sen drar jag bara darifran. En lang och utdragen hamnd is the only way ;)

smocke P17 Haha, the first day of the rest of your life, lyckat dar :D
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2006-11-28 22:39

Hade varit ute en fredag, det var ett himla kalas:) sen dagen efter skulle jag med farsan å kolla på skor. Så vi beger oss mot stadium, då han sitter där å provar sina skor, så känner jag hur magen, bolstavligen vänder sig ut å in och jag spyr i ett par DC skor, fick brottom där ifrån sen.

- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!

2006-11-28 23:02
ahhh minns när jag och mitt ex var hos hans syster och festade hela natten, drack min sista grogg mellan 6 och 7 på morgonen, och klockan 9 kommer hans mamma och hömtar upp oss, då vi ska åka ett x antal mil på hans kusins konfirmation. kommer dit, och träffar tläkten för första gången, stinker sprit, mår illa som fan, och allt snurrar. det börjar med att han spyr i bilen, och jag känner att det är på väg för min del också. klarar mig bra, tills vi sitter i kyrkan, då jag känner hela tiden att jag måste springa ut, men pinsamt, kunde jag ju inte göra. jag var dock fotfarande full, vilket märktes. JA , det var sjukt insamförsta intrycket framför den större delen av släkten.
att jag var full kanske märktes när dom sa typ "nu är det slut" och jag ställer mig upp och säger "YES" . sen märkte jag att alla andra satt ner fortfarnde, så jag satte mig i skam och ville sjunka under jorden.
jag levde för kicken , precis som du

2006-11-28 23:41
The Tivoli i HBG - utkastad, skrek på vakten, slog på en glasruta i onödan o skrek svordommar högt o bette mig som en 14 åring på malmöfestvalen.

oerhört skamset att ens försöka komma ihåg vad jag sa o inte sa, o veta o inte veta vad folk tyckte.
Känner mig fortfarande lite generad såhär i efterhand, bara ens av tanken på att åka tillbaka.
whoopzidoo

2006-11-29 10:11
FarmorBerit P20

haha va taskigt :P men fan ligger man och simmar i sina egna spyor så ska man fan få höra det :P haha
SKU - SKU - SKULASON!

2006-11-29 11:33
Den 1:a januari i år var den värsta. Ok jag har mått dåligt många andra dagar och andra dagen efter nyår men den här var den absolut värsta.

Spydde som fan, allt snurrade, jag låg på golvet och jämmrade mig hela dagen och mådde dåligt några dagar efter detta.

Aldrig mer att jag dricker så mycket igen, no way!
shimmy shimmy yo

2006-11-29 14:48
Blubb hahaha
Just because i stand over you don't mean you understand me

2006-11-29 15:51

vet inte det värrsta men det senaste var vidrigt efter en firma fest med dyng fylla och fight med stor chefen hade jag lyckats släpa hem en mindre snygg tjej som jag även är arbetskamrat med  och hafft 6 me under natten när jag vaknar med henne naken! bredvid och inser att allt inte var en mardröm jag mår illa och hjärnan bultar och försöker komma ut ur skallen så kommer RAPEN som smakar gårdags f¤¤¤a då blev det bara för mycket då blev det toalett stolen

Jag är en tviiiiivelaktig figur

2006-11-29 16:49
Mitt värsta måste varit då jag var med 2 gamla sköna polare på någon slags gothfest ute i nån förort till stockholm. Hur som helst var det ju inte min cup of tea, så jag å polarna började shotta smirnoff, rent ur dricksglas. Tillslut när 1,5 liter var upphalsat så raglade vi ut därifrån. Jag var så jävla full att jag inte visste vart jag var. Då var klockan ca: 04.00

Jag skulle börja jobba på pressbyrån, öppnade butiken 09.00 med en kollega söndagen efter. Jag raglade dit 15 minuter för sent och var fortfarande dyngrak. Jag satte mig bakom kassan, för man kunde sitta och satt och åt en tallrik med jordgubbskräm samtidigt som jag knappt orkade säga hej till kunderna.. Fy fan alltså..   aldrig mått så dåligt.. eller jo.. men inte p ålänge iaf. Blev nykter sent in på söndagskvällen...
+46

2006-11-29 17:20
när jag festat från fredag-måndag morgon.. utan nån sömn alls nästan.. fyfan, trodde aldrig jag skulle bli människa igen

2006-11-29 19:01
Värst var la den gången jag lyckades få hem ett ragg.

på morgonen vaknar jag av att tjejen väcker mig. å att jag håller på å dö av bakisness, så börjar tjejen prata med mig, å de funkade inte för då ville jag bara spy för jag mådde så bajs, så jag bad henne vara tyst å att hon skullel igga helt stilla för ifall hon rörde sängen blev jag även spyfärdig.

så jag fick henne å ligga stilla i två timmar, sen pallade hon inte mera å sa att hon skulle dra hem,
så dåligt jag mådde bad jag henne hitta dörren själv men de ville hon inte, så jag fick följa henne till dörren, men de slutade med att jag sprang in på toa å spydde å hon sa hej då via därren.

roligaste e la att de  var första gången jag träffade den tjejen och även sista gången.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-11-29 19:50
Hahahahaha fick du lägenheten?

2008-03-29 10:49
hahahahaha! Roliga historier. ´ni får en historia från en bakis kille som precis spytt...

Vi har karneval här nere i 3 dagar så hade jag en lägenhet under den tiden så tänkte vi: VI SKA KRÖKA SATAN NU! AHAHAHAHA!!!!!! ja hursomhelst så festa vi som SVIN. riktiga jävla svina. SNodde sprit på krogen, smuggla in sprit på krogen, tog roser från gamla ziganar tanter, ja allt.. Vaknar morgonen där efter bakis som fan!

men det e ju bara andra dagen så vi knäcker en öl. Känner att jag börjar bli normalställd.
Dricker igen och igen och ja igen. KOmmer inte ihåg så mycket av den kvällen

men den sista dagen. jag LOVAR jag kunde inte röra mig hur sängen. kunde inte lyfta mig själv det va galet. Sen ringer min polare (hade lovat att festa med han 1 gång under karnevalen)
ja? hallå?
- ja kommer du hit nu eller?
För helveetteeee!!!!

Får ju helt klart sticka dit. Han Tvinga mig dricka, alltså TVINGA!! så jag drack fantimig 10-12 öl & en halv soure apple (eller vafan dom heter) och jag blev fan nykter på det. gick hem vid 00.00 tiden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-29 10:58
Jag vaknar naken i någons säng inte riktigt säker på var jag är, jämte mig ligger min klasskamrat och vän sedan 3 år även han naken. I bakgrunden hör man absolute power ballads, lång ute i ödemarken, bussarna går typ 3 st om dagen och mina kläder stinker spya.

2008-03-29 11:15
vaknade upp på en tågräls förra sommaren. tågen börjar gå om 20 minuter inser jag strax vet inte riktigt hur jag hamnade där eller vad fan som har hänt.

skum känsla
oh no he didn´t!

2008-03-29 11:35
Oj oj oj, jag är bakfyllemästaren!
Jag har gått från att vara totalt odödlig på alkohol till att bli tidernas största mes!

Vakna i tunnelbanan vid Stora Mossen av att en tant snor mina pengar och kallar mig jätteäckel, medans jag är för bakfull för att röra mig.
Vakna i tvättstugetrappen, liggandes över tre trappsteg halvt badandes i kindereggsleksaker.
Vakna i fyllecell lagom till förhör.
Efter en korkad vardagskrogvända gått iväg till jobbet, stått och kexat i över en halvtimme på jobbet. Det två gånger också, sjukt snyggt jobbat.
Även lyckats dra iväg till jobbet helt kry och pigg, men helt plötsligt överrumplas av en total terrorbakfylla från helvetet på tuben och fått hoppa av vid T-centan. Att stå som ung kille och lukta öl och kexa på T-centralen en torsdagmorgon mitt i morgonrushen är nog det pinsammaste jag gjort.
Vaknat ståendes utanför en massa små kulturhus uppe på söder, med minnet av att jag precis slagit min bästa polare med en oöppnad ölburk rätt i pannan, ångest till tusen.
Vaknat upp med sår tvärs över händerna och en trafikskylt i sängen, tätt följt av kaskadspyor resten av dagen.
Haft en restaurangmenyskylt (En sån där man ställer ut på gatan) och en massa smutsiga kramdjur över golvet, inget som helst minne av varifrån dom kommit.

Har nästan slutat dricka helt nu, både kroppen och psyket har sagt stopp. I slutet av min rampage började jag spy galla och blod varje gång jag blev full, och hade ångest i flera dagar efter, inte värt det någonstans.

2008-03-29 12:28
vaknade upp på ett sjukhus i cypern med dropp i armen. Visste inte alls vart jag var. Aldrig varit så bakis som jag var då!

2008-03-29 12:54
vaknade upp naken, med bitmärken över stora delar av kroppen och julgranar och diverse annat ritat på min kropp med silverpenna. led dessutom av både normal bakfylla och avtändning från diverse droger. inser dessutom att jag haft oskyddat sex med en skääääbbig tjej.