phlegm P22, håller med dig, de är yngre som leker med det traditionella sysättet på bröllop och bara kör deras grej (dock kan jag väl även förstå trådskaparen, men jag skulle mest tyckt att det kunde ha varit en kul grej också, beroende på "contexten"). ganska kul att läsa hur alla blev helt knäppa på whoa, jag har en fix grej i mitt huvud att whoa ska vara ganska relativt moget, öppna för nya grejer, inte döma direkt etc. vet inte direkt vart jag fått det ifrån, för det har aldrig stämt, men men, kanske berodde det att personen som tipsade mig om whoa är sådan.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
jag hade ju inte vart ett dugg positiv till det iaf... fattar inte det roliga med det.. hmm
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Men bröllop betyder ju att man sluter sig till en partner & håller sig trogen för alltid till just den personen.. och om det inte passar kan man skilja sig. Eftersom alla förlovar sig från höger till vänster så är det inte så konstigt att vissa tycker att detta är "kul ". Om det ändå inte är allvarligt så kan man lika gärna skita i att gå igenom allt stoj för att gifta sig.
whoopzidoo
Felici-JAH F17 Åter igen, du skjuter dig själv i foten när du använder dig av termer som "man ska inte behöva..." och dina bakomliggande motiv till varför du deltar i tråden blir än mer synliggjorda. Du vill basunera ut dina åsikter, dina funderingar, och din ståndpunkt och har inte en tanke på att bidra med något konstruktivt till tråden. Som sagt, det handlar om tre förvirrade tonåringar i Varberg (eller var de nu bor) som vill leka förälskade sjörövare för en dag och som uppenbart inte delar dina åsikter angående giftermål. Denna incident kommer alltså inte att rucka på eller skaka det äktenskapliga fundamentet...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
phlegm P22 det är bara dumt helt enkelt, o vad jag förstår så lär dom ändå inte kunna gifta sig. Eftersom han undrar hur han borde reagera så kan du själv fundera över hur du hade reagerat om din tjej hade velat gifta sig med din bästa vän. Hade du slått ihop hälarna o sagt "Fan vad trevligt, kul för er! Säg till när du är klar så jag vet när jag kan träda in som pojkvän igen!"?
whoopzidoo
Felici-JAH F17 Eftersom han undrar hur han borde reagera så kan du själv fundera över hur du hade reagerat om din tjej hade velat gifta sig med din bästa vän. Hade du slått ihop hälarna o sagt "Fan vad trevligt, kul för er! Säg till när du är klar så jag vet när jag kan träda in som pojkvän igen!"? - Du ser inte felet du upprepar gång efter gång? Han frågar inte hur jag hade reagerat, utan hur han ska agera i denna specifika situation. Visst, jag hade inte blivit alls glad om min flickvän hade velat gifta sig med min bästa buddie och hade med all säkerhet gått i taket... Men nu handlar det om en tokig trio i Trollhättan som vill reta upp sin omgivning samtidigt som de får sig ett gott skratt. Och då jag inte kan se hur deras fadäs påverkar min syn på mitt kommande bröllop, varför inte lägga undan bibeln ett tag, och låta dom få ha sitt roliga?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
låt dom gifta sig! fett ballt ju
http://www.sthlmmd.se
Jävlar vad tråkigt liv man måste ha, att man ens kommer på idéen?
Delam tange barat
phlegm Hahaha, fan vad bull...
fan vad omoget av dem.
syumoan akoinwe!
phlegm P22 Två stycken lär få sig ett gott skratt, han kommer nog inte att skratta så mycket. Han verkar inte vara så tokig i idén alls, och om han ser att andra reagerar så här negativt på att det är en korkad idé så kanske han slipper känna sig dum som säger ifrån om han nu vill göra det.
whoopzidoo
jag och en kompis skämtade också om det där. att gifta sig, bara för att ha gift sig, sen skilja sig direkt. så kan man säga att man vart gift. skitkul ju
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skilja sig direkt? måste man itne ha varit gifta x antal månader innan?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
inte vet jag, men då får vi väl vara gifta några månader då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu, kanske jag är lite sen men.. Vad är poängen? Vad är det roliga? Jag tycker du ska skälla ut båda två och fråga vad fan de menar. Seriöst. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Om tjejen din är 16 får de inte gifta sig enligt svensk lag. Så tråkigt för er :( :( :( :( Jodå. Hon får gifta sig, men hon måste ha tillstånd och det får man nästan bara om man kommer från ett land där man får gifta sig när man är i hennes ålder, rent lagligt.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Jag förstår inte det roliga?
jag låtsasgifte mig också med en polare när jag var tonåring. det var en kul grej då. hade någon av oss haft partner hade det däremot inte varit kul någonstans.
jävla challaballacha.. du är ju helt sinnesdumihuvudet
skulle aldrig göra nåt sånt. Gifta sig gör man med nån man älskar.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
för helvete. get someballs och sägvad dutycker. !!! det e för faan din bruuuud. du är en svag karaktär
Carry on tradition.
du snubben som skrev att dom gör det som ett ställningstagande eller whatever...dom här fjortisarna skulle inte känna igen ett ställningstagande om det så slog dom i ansiktet
skriv kort, helst inte alls
Ja gud, inte kan man narra det allra heligaste institut vi har i detta land; äktenskapet. Gifter sig gör man uppenbarligen, helt objektivt, bara när man älskar nån a la Askungen och ska leva lycklig alla sina dagar. Stig ur fantasivärlden, äktenskap är inget mer än ett socialt kontrakt.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
må så vara. men det förklarar fortfarande inte varför det skulle vara SKOJ att gifta sig med sin bästa väns flickvän?
skriv kort, helst inte alls
Swagman: Jovisst, men vad är poängen med att gifta sig med sin polares flickvän? Varför ska han acceptera det? På vilket sätt är det inte olämpligt? //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Får inte polaren stanna i landet eller?
o |\_o )) \
Javla ungar. Din brud ar ju for fan knappt rumsren (vad for ord finns om manniskor for att beskriva lag alder?). Hon kan inte gifta sig, ni maste skriva brev till kungen. Sa har va.. Det kommer inte att bli nat. Ni ar ett gang ungar som inte har vett nog att forsta att ni bara snackar skit. Ga och lagg dig!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
forumsignatur Prata med din flickvän och säg att det inte känns bra vafan, jag skulle bli helt galen. Det skulle tjännas helt galet kefft om min flickvän gifte sig med min bästa kompie även om det är "bara på skoj".
forumsignatur Du kommer inte anses tråkig du kommer anses som en kärleks full person som bryr sig om ditt förhållande och inte vill driva med det utan va säriös.
ok att de ska gifta sig på skoj. men frågan är: ska de gifta sig på låtsas, eller ska de verkligen ingå äktenskap? för om de verkligen ska göra det så kanske de ska tänka över vad det faktiskt innebär. och nej: inget tjafs om att man måste älska varandra, utan mer att man kan bli skyldig att betala underhåll till sin make/maka, att det är juridiskt bindande hur skojigt man än hade när man gifte sig. men ska de bara leka att de gifter sig som två fyraåringar; ja, varför inte? så länge din flickvän inte är otrogen mot dig under denna lek så är det väl lugnt för din del. jävligt löjligt, men lugnt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
De va det dummaste jag hört...!
och vad skulle hända om din flickvän dog strax efter bröllopet. då skulle ju din kompis ärva henne.. haha
Vadfan, ge din såkallade vän en fet jävla smäll och gift dig med din brud själv istället!!!!! Alltså vem fan kommer på en sån idé?! Det är inte kul heller för den delen ?
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
ETT BIG FUCKIN VARFÖR? "Om jag säger ifrån så förstörs hela poängen och jag kommer väl antagligen anses vara tråkig, fantasilös, och mitt sinne för humor kommer aldrig mer kunna tas på allvar, i min bekantskapskrets. " Jag hoppas att du förstår att du måste byta bekantskapskrets. Din flickvän och den här kompisen måste tillhöra bland de omognaste jävlarna i det här landet, blanda inte in humor i det här, det här är bara skrattretande patetiskt.
Customer's Choice
Producent
2006-11-18 20:55
LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!!LETS GET MARRIED!!! LETS GET MARRIED!!!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
vafan bruden verkar lika mycket med på det som kompisen?
kompis du får stila upp din skit
Producent
2006-11-18 21:10
Kan inte du gifta dig med din tjej istället? Som en rolig grej? Eller du kanske vill förlova dig förståss?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
men helt seriöst!? gifta sig? frågan jag har är varför?
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Producent
2006-11-18 21:14
Eller hur, vad är det som är så bra med att gifta sig? Räcker det inte med att vara tillsammans?
hihi, ganska skoj. fast det vore roligare om din polare säger nej när han skall säga ja, och du och din polare ingår partnerskap istället. (med samma prälle och allt) som på film typ. fast gay.
Producent
2006-11-18 23:24
Jag håller med offtopic.