I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Udda giftermål..

Övrigt - Blandat

2006-11-16 02:08

Udda giftermål..

Tjenare whoa. Jo, det är såhär att jag dras med ett mindre dilemma.. Jag har ett relativt stadigt förhållande sen 4 mån tillbaka, och min flickvän har kommit på en ganska bisarr idé.

Min bästa kompis, som iofs inte är en speciellt attraktiv, och min flickvän ska gifta sig, PÅ SKOJ i början av nästa år. Jag är 17, han är snart 18, min flickvän är 16. Jag har inga större problem med det hela, iochmed att det inte går att ta seriöst nånstans, men samtidigt känns det fel på något sätt. Nu kanske ni tycker att det här är helt sjukt, men det är bara en rolig grej liksom. Flummare imellan.

Hur borde jag känna i ett läge som detta? Borde jag skita i allt, låta dom gifta mej och muncha på bröllopstårta nån gång i mars nästa år, eller säga ifrån? Om jag säger ifrån så förstörs hela poängen och jag kommer väl antagligen anses vara tråkig, fantasilös, och mitt sinne för humor kommer aldrig mer kunna tas på allvar, i min bekantskapskrets.

hjälp?

fuck all you haters!

2006-11-16 02:13
jag förstår inte, varför är det en rolig grej ?
jag skulle aldrig gått med på nåt sånt
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-11-16 02:14
Haha, men han är inte sån. han är inte ute efter det som andra skulle vara, han vill bara gifta sig, liksom...
fuck all you haters!

2006-11-16 02:15
varför vill han "bara gifta sig"?
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!

2006-11-16 02:15
Varför inte hitta en brud som inte är ihop med hans polare då ?

STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-11-16 02:19
blubb 
tror inte han menade att han är ute efter att gifta sig för att han är ensam...det är ju ett skämt. även om det inte är särskilt roligt. mest...dumt?

2006-11-16 02:21
nejnej, ni missförstår mig. han är inte i behov av sällskapet, det är mer en rolig grej han fick för sig att göra..
fuck all you haters!

2006-11-16 02:36
varför ska dom gifta sig? Ett giftermål ska va bland två som älskar varandra? It's alot of money behind a marriage..
whoopzidoo

2006-11-16 02:41
det kan ju inte finnas en frisk cell i kroppen på en person som vill gifta sig med sin bästa kompis flickvän - "på skoj".

och om hon också vill göra det så är jag seriöst intresserad av vad fan hon knaprar till frukost.
skriv kort, helst inte alls

2006-11-16 02:43
Det är väll skit samma, låt dom ha sitt roliga. Det lär ju knappast förstöra ert förhållande.
Ni får väll dela på smekmånaden om inte annat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-16 02:49
men varför ska man gifta sig med någons flickvän? Jag hade inte "lånat ut" min pojkvän till min fulare bästa vän.
Man lånar inte ut någon man älskar..
whoopzidoo
Battlerappare

2006-11-16 02:50
Det är väll skit samma, låt dom ha sitt roliga. Det lär ju knappast förstöra ert förhållande.
Ni får väll dela på smekmånaden om inte annat.

mja men det är ju så korkat så att det blir jobbigt ens o läsa? "höhö, lungt om jag gifter mig med din brud eller? asså inte seriöst, bara på skoj!"

:c

2006-11-16 02:52
Men det är ju som sagt på skojj, självfallet finns det ju kanske roligare saker att göra men har man tråkigt så har man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-16 02:54
jag ser bara inte vart det ska vara skoj?
skriv kort, helst inte alls

2006-11-16 02:55
har man tråkigt så gör man något oseriöst och kul. Kanske kollar på en film eller sover.
Man ska inte springa ut och gifta sig.. Man gifter sig inte bara på skoj!!! Helvete vad sånt flippar ut o förlorar mening nu för tiden.
Alla förlovar sig från höger till vänster & nu börjar folk gifta sig?
whoopzidoo

2006-11-16 02:55
Soulchild P22
nä.. verkligen inte jag heller..
whoopzidoo

2006-11-16 02:56
Better then doin drugs?

2006-11-16 02:57

inte riktigt samma sak.

whoopzidoo

2006-11-16 09:42
HAHAHAHAHAHA

Seriöst, vad är det för fel på folk? Kan dom inte komma på något annat roligt att göra? Gifta sig? Ska dom skaffa barn på skoj sen också eller?

Dom måste driva med dig förfan.

2006-11-16 09:48
det luktar fjortis lång väg det här..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-11-16 09:50
man GIFTER sig inte på skoj... va fan e e för fel på folk:S å att du inte vågar säga till henne va du tycker??? VA
fan har ni för rellation egentligen! :S
oh my oh my

kan man ens gifta sig som 16 åring i sverige:O? 
!! :)
Producent

2006-11-16 10:12
om din flickvän är 16 sa kan du ta det lugnt. man far inte gifta sig förrän man är 18 :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2006-11-16 10:22
Shiet fan e de för idiotiskt?? Skulle någon av mina polare säga att han vill något sådant skulle jag fan smälla till den jäveln.. Skärp er förfan, detta e inge kul, bara dumt
www.Myspace.com/InsoMusic

2006-11-16 10:30
hahahah ska dom knulla bara på skoj också sen eller?

2006-11-16 10:32
kan man ens gifta sig som 16 åring i sverige:O?

Va jag kommer ihåg/kommer på så kan man inte gifta sig som 16 åring i Sverige OM det inte är så att i ens hemland så är det lagligt.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2006-11-16 10:32
vaaa?
när ska dom skilja sig sen då?
:O

2006-11-16 10:55
...det är du som är skämtet.

2006-11-16 11:22
...va?
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Groupie

2006-11-16 11:41
forumsignatur: Du skämtar, right? Annars hoppas jag fan det är dom som driver med dig.

Om inte så är fallet är detta nog något av det dummaste jag hört i hela mit liv, var någonstans ligger det roliga i detta? Det låter bara tråkigt, efterblivet och så jävla korkat att jag inte förstår att en person kan komma på det. Hade jag varit i din siutation hade jag undrat om min polare var riktigt klok.

2006-11-16 11:46
jag är ledsen men jag tror att din polare bara vill ha en ursäkt för att få spänna på tanten :( 

2006-11-16 11:54
Shit vilka efterblivna ungar... För mkt röka där ja...

2006-11-16 11:55
Förstår inte riktigt heller vad idén med det hela är.
Du bör kanske överväga igen om du vill vara med henne?

2006-11-16 15:58

Nu kanske ni tycker att det här är helt sjukt, men det är bara en rolig grej liksom.

"skoj"!??!!? vänta bara tills bröllopsnatten ska äga rum..

2006-11-16 16:03
asså shit...VAD är de för roligt me de? som flertalet sa här så hade min polare fått en fett smäll eller 3, även om de bara är på "skoj" :S:S:S:S idioter de finns
BAHA!
Poet

2006-11-16 16:56

Vad är det för jävla polare och flickvän du har? :S

At the gates of Eternity...

2006-11-16 17:00
Va?! Hahaha. jag hade fan aldrig låtit min pojkvän gifta sig med en polare. no way.
Jag förstår inte vart det roliga ligger i det hela?! "höhöö, ska vi ha skoj? jag kan gifta mej med din flickvän, det skulle väl vara skoj?" Vafan liksom.

din polare är skev. och din flickvän också.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-11-16 17:37
 W T F ?
work some magic

2006-11-16 18:10
jag troooor.. att han förstår att det är en dum idé nu.. Räcker nog med folk o deras dumförklarningar.
whoopzidoo

2006-11-16 18:29

Tycker detta är en sjukt soft idè.

Tre förvirrade kids som är helt öppna med att de inte tycker att giftermål tvunget måste innehålla kärlek, föpliktelser eller äktenskapsförord. De tar ritualen med en avslappnad, pubertal klackspark, och skiter i vad resten tycker.

När sedan folk på whoa lackar ur, för att hela spektaklet skär sig mot deras egna sinnebild av vad äktenskapet innebär, blir situationen än roligare....

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2006-11-16 18:38

lide det inte knäcker ett förhållande som har hållt på i fyra månader att dom gifter sig?

Varför sätter du inte in dig i situationen? Det är inte o.k att "låna ut" sin partner helt enkelt.

whoopzidoo

2006-11-16 18:41
kick some AAAAAAAAAAAASS with the wigger

2006-11-16 18:46
Tänk dej bröllopsnatten.
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!

2006-11-16 19:06
Trekant på bröllopsnatten, hehe.

2006-11-16 19:10
Felici-JAH F17

Kom igen, nu. Vem av oss är det som inte kan sätta sig in i deras situation?

Du måste lära dig att när andra människor lägger upp sina problem för belysning och problemställning, kan du inte klamra dig fast vid dina egna övertygelser och tro att alla kommer reagera likadant. Uppenbart är det, trots trådskaparens tvivel och osäkerhet, så att de inte ligger och trycker på samma känslor som dig när det kommer till giftermål. 

För dem är det en rolig lek, ett "häftigt" ställningstagande och ett bildligt "fuck you" till den äldre generationen, för dig är det något heligt och fint...
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2006-11-16 19:12
that's sick dude
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-11-16 19:13
Om tjejen din är 16 får de inte gifta sig enligt svensk lag. Så tråkigt för er :( :( :( :(
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-11-16 19:28
och uppenbarligen fins det grund att behåla den lagen som synes.

2006-11-16 19:43

hade ointe pallat det ifal men om du vill att din tjej gifter sig med en av dina bästa polare så visst det är lungt lixom

Blääää

2006-11-16 20:02
phlegm P22
måste han välja någons tjej? Det finns många ensama människor där ute, han behöver inte välja sin bästa väns flickvän? Och om han vill göra något rebelliskt kan han väl plocka upp en sten o kasta den o skrika något provocerande.. Man ska inte behöva gifta sig för att "sticka ut".. 

This is  beyond fjortisfasoner..
whoopzidoo

2006-11-16 20:16
"han vill bara gifta sig, liksom..."

Jag är gift med min polares ex. PÅ SKOJJ!
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2006-11-16 20:22
När ska folk börja inse att sånt här inte är roligt?

Alla trådar i blandat borde gå igenom en censur innan de postas... Fy fan.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"