Tjejer förnekar bögar?
Varför händer det så ofta att tjejer förnekar totalt att bögar är bögar? Varför måste de se att snubben tjånkar en annan snubbe i röven innan de tror på det? Heiki, killen som gick runt och pratade smink och bara hade tjejkompisar men aldrig flickvänner var såklart inte bög, bara känslig. Sen efter ett par år fick man höra att han kommit ut som bi och ingen var chockad förutom just tjejerna. Shire, programledaren på MTV, har jag hört otaliga gånger "nej vaddå varför skulle han vara bög? lite feminin kanske men vaddå" men snela douglas, TITTA på snubben! Samma sak händer hela tiden, på repeat. Varför?
i dagens metrosexuella samhälle så kan det ju faktiskt vara att de inte är det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom är väl ledsna över att dom går miste... Annars är det ett kul fenomen med folk som hävdar att alla är bisexuella men att vissa vägrar erkänna det. Kul hjul.
Jag har aldrig märkt en sån genomgående tendens. Snarare att vissa tjejer påstår att en kille är bög bara för att han dissat dem.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
ptolemajo, det finns inget som är bisexuell
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mellon: Nähepp?
nej alla bisexuella är antingen homosexuella egentligen eller så vill de bara experimentera lite.
mellon, ehm, ok, verkar lite respektlöst mot alla de som kallar sig bi. Och hur vet du det?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
De är ju notoriska 'omvändare', något som jag själv har fått erfara, vilket säkerligen beror på att de inte står ut med att inte vara omtyckta av alla. Mellon, finns inte bisexualitet?
respektlöst eller inte. Jag utgår från alla homosexuella jag pratat med och även bisexuella. Bisexuell är egentligen mer accepterat att vara för på senaste tid har det varit en innegrej. Därför kan det som homosexuell vara enklare att säga att man är bisexuell.
mellon: Men alltså, vad bygger du din teori på? Den är ju rätt kontroversiell.
Jag är bisexuell i själ och hjärta, så nog fan existerar det.
Jag bygger min teori av vad jag hört av Homosexuella och Bisexuella. Deras åsikter runt omkring hela grejjen. Ja den är säkert jättekontroversiell men det är inte det tråden handlar om. förlåt om jag förstörde den
mellon: Så dina homosexuella vänner kan bestämma att alla andra människor som säger sig vara bisexuella inte är det? Var och en vet nog bättre vad man själv är än dina vänner. Är det verkligen så konstigt att folk blir kära i en person och inte i ett kön? Inte det minsta konstigt enligt mig.
Mellon Jag bygger min teori av vad jag hört av Homosexuella och Bisexuella. Hör du inte själv hur dumt det låter? För att skapa en teori krävs att prata med mer än 5 stycken vet du...
Skåne!
Shire på MTV måste vara gay, Blir rädd varje gång han dyker upp i rutan å avslutar med att säga något fyndigt som "Morsning korsning" å andra skumma utryck ;S sen hans sett att kolla in i kameran med sin homoerotiskablick,it gives me the crepes :S
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Jag tvekar på att Shire är homosexuell, bisexuell kanske. Stötte på honom när vi skulle gå på bio en gång, tillsammans med en tjej som han var väldigt närgången - De kysstes osv. vill säga, och nej... inte i en "men det är lugnt, han är bög så vi kan kyssas lite ändå *fniss*" -way.
Killar tror att om en annan kille har andra intressen än bilar och slitz-tidningar t.ex så är man automatiskt gay?Tjejer kanske tänker annorlunda.Eller,från person till person snarare.
AayFukYuuuu :@
ChewwY_ Alla besitter inte de där fördomarna, som tur är.
...inte att ditt inlägg var en fördom då alltså.
& hur definierar man en bisexuell?? Måste man bli kär i någon av båda könen? Om jag som tjej tänder på andra tjejer, är jag bi då? Eller förlåt mig Mellon, jag kanske är flata?
Skåne!
Handlar väl både om känslor och attraktion i en skön harmoni?
Så om jag bara har blivit attraherad av en brud? Inte bi?
Skåne!
princessleija Jag är nog fel person att fråga om detta. Vafan, känns det bra är det bra ...sluta analysera och kategorisera :)
Hehe, ville nog egentligen att sexualitetsexperten Mellon skulle svara :)
Skåne!
om du tänder på en tjej och är tjej själv är du homosexuell. Om du är kille och tänder på en kille så är du homosexuell. men visst, låt leva i vår lilla hippievärld och säga att vi blir kära i personerna bakom könet. låt oss.
dessutom, låt oss lämna den här disskusionen nu för det är inte det tråden handlar om.
ChewwY Har man andra intressen är Slitz och bilar så är man äldre än 15, inte nödvändigtvis gay.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
mellon Och om man tänder på både killar och tjejer så är man....?
Bara för att du snackat med några homosexuella som hävdar att bisexualitet inte existerar så betyder det inte att det är så. Det finns folk som hävdar att förintelsen aldrig ägt rum också. Tänk lite istället för att vara så trångsynt.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Shire är ju råbög
Fix & Trix AB
dom flesta i den hära tråden är 0 procent realistiska mtv snubben är gay gay gay, och alla som beter sig som han är GAY GAY GAY! om inte dom är det så ser dom ut och beter sig, som en bög! penguin "Öhm? Nej?" gay
www.gbg031.se
När det gäller läggning så tror jag att det är en rätt stor skillnad på kärlek (när jag säger kärlek menar jag djupa känslor) och sexuell attraktion. Väldigt många människor har ju homosexuella erfarenheter, men är vad man kallar "heteronormativa", alltså de blir bara kära i personer av samma kön. Ett exempel på detta som jag misstänker att de flesta har stött på är dessa gäng med tjejer som påstår sig vara bisexuella och hånglar med varandra på fyllan. Trots den påstådda bisexualiteten har de enbart förhållanden med killar. Finns fler exempel, som medelålders män som är gifta och har barn men "alltid drömt" om att testa sex med en kille, utan att de för den skull kan tänka sig att leva ihop med en annan man. Vart jag vill komma med det här vet jag inte riktigt... antagligen konstatera att sexualiteten är ett smörgårdsbord, medan våra känslomässiga referensramar är trängre...
Intressant, mästerkatten. Jag tror också sexualitet är helt skiljd från kärlek, men snarare från "andra hållet". Jag har i princip blivit kär i en kille, men eftersom jag inte tänder på killar så skulle det aldrig kunna bli nåt. Min teori är att man eg kan bli lika kär i bägge kön, men man "hejdar sig" dels pga samhälleliga normer och dels pga sin sexualitet (i de fall den inte passar).
Shire måste bara vara homosexuell.
Jag är den första som ser när någon är gay, you can't hide your gayness from me. I have gaydar! Men seriöst, när jag lärde känna en killkompis som var gay visste jag det från början. Däremot så trodde hans tjejkompis att jag var kär i honom och sa det till våra gemensamma vänner. Sen frågade hon "jaha, så du och David gick runt stan tillsammans, gillar du honom" . När jag svarade att jag tyckte att han var grym men obviously gay svarade hon "VARFÖR SER ALLA DET UTOM JAG, ÄR JAG BLIND ELLER?!??! ". Hon hade tydligen varit kär i honom och han hade hintat i månader på att han var gay genom att be henne hämta nåt i hans väska där det låg gaybrochyrer och gaytidnignar (?!) så vissa har helt enkelt inge koll eller så bryr de sig bara inte. Haha!
Niobe F0 Hehe, jobbigt att behöva komma ut genom att försöka få folk att upptäcka att man har gaytidningar i väskan=)Refused P26 "Jag har i princip blivit kär i en kille, men eftersom jag inte tänder på killar så skulle det aldrig kunna bli nåt" - Men när du säger "i princip kär" menar du då att det känslomässigt känns som att vara kär i en tjej? Jag har också killkompisar som jag verkligen älskar, men att vara kär betyder för mej att man har den där pirrande känslan... Och så är ju inte direkt fallet med killkompisar som står en nära? Eller du kanske räknar "pirret" som en del av den sexuella biten? hur som helst kan vi väl konstatera en sak: känslomässiga referenser och sexuella referenser är ofta olika...
preferenser even:-p
Mästerkatten: Ja, jag tyckte att det var sjukt roligt. Tycker även att det är skillnad på sex och känslor. Det är okej att knulla utan känslor genom att ha en kk men att det måste vara nån av motsatt kön för annars är man gay känns lite väl motsägande.
Det finns inget som heter bisexuell.
Niobe har förutspått att en snubbe hon träffat var homosexuell. Hon har gaydar. Kom igen. Säger inte alla att de har gaydar? Jag ifrågasätter det där med sexualiteter lite. Nog för att jag erkänner begreppen och själv använder dem, men eftersom jag tror på minimala skillnader mellan könen är jag i nuläget ganska inne idén att alla är bisexuella, men samhällets uppfostring tvingar fram och håller oss tillbaka från att känna upphetsning för olika personer beroende på kön. Jag ska väl tillägga att det är en fundering, ingen åsikt. För övrigt håller jag med mästerkisse ; skillnaden mellan lust och kärlek är stor. Frågan är intressant, jag tror att de flesta kan hålla med om att man kan känna lust utan att känna förälskelse, men kan man vara kär utan att vilja knulla personen i fråga? Jag tror det, men jag tror det är ganska ovanligt. För övrigt är ni ganska gulliga om ni orkar bry er om MTV-ikoners sexuella läggning. Ta en promenad!
<br>
Mellon Men jag har ju pojkvän och honom tänder jag ju på som fan. Plus att jag älskar honom, dvs att jag både har känslor för honom och attraheras av honom. Men jag tänder på tjejer också. Är jag stragiht eller flata?
Skåne!
kauka klart jag vet att jag är hetero. Men jag skulle gärna vilja ha mellons syn på det hela. hon sa ju innan att jag var flata bara för att ajg tänder på brudar.
Skåne!
Jågurt. Var det känsligt ämne eller? Klart som fan att man kan se vilket lag nån spelar på? Om man dömmer hunden efter utseendet så bevisar man inget annat än att man är totalkorkad, tyvärr. Ok så alla som har fördomar är totalkorkade? Det är inte så att det är en naturlig del i människans psyke som uppkom när vi bodde i grottor och träd då? Vad Shire är lagd åt behöver nödvändigtvis inte få det stämplat i hans panna tack vare att han måhända uttrycka sej feminint. varför?"men snela douglas, TITTA på snubben!" - Dummaste jag hört idag. Well, vet inte om du inte hajade mitt skämt eller inte (pizzabagaren i västerås som pratade i falsett och prutade ner ett skadestånd till en bråkdel med samma argument) eller om du har hittat på att man inte får skämta om avvikande folk. Fattar ärligt talat inte vad du egentligen vill få sagt med denna tråden. Jag undrar varför tjejer och tydligen du också förnekar att vissa bögar är bögar.
Rookie: Mm, det var ju mer ett skämt. Det är ju ingen som har en radar som upptäcker endast bögar så vitt jag vet. Fortsatte även mitt inlägg med "Men seriöst" dvs, allvarligt talat nu. Men du kanske ville inleda ditt inlägg med nåt "dräpande" synd att du misslyckades.
-verbose- Haha, baby, I pick my battles better than that!
<br>
verbose: haha, så fort två tjejer i en tråd inte kommer överrens skriver nån "cat fight!" och förbereder sig med kuddar och nötter.
jaaa vafan! sen ska ni försonas och blir jättefulla och börjar hångla! men det läskiga är, hur visste du om kuddarna och nötterna?
Vi tänker bara hångla om du erkänner att Peter Jöback inte är bög! ;)
<br>