Toastare
2006-10-22 14:23
_babyphat haha jag sitter alltid med benen i skräddarställning... som nu framför datorn.. och när jag äter också. Fast jag gör det inte typ när det är middag hos någon annan.. men hemma hos mamma eller pappa gör jag det alltid. Jag är 26 år och sätter mig på golvet i hallen när jag sätter på mig skorna.. även fast vi har en pall där. jag älskar rått kött... det är nått av det bästa jag vet. Speciellt fint kött som oxfilé som liksom smälter i munnen... men vanlig köttfärs går också bra. Jag kommer få trikiner någon dag.. och dö. Annars har jag inga konstigheter för mig... ibland får jag talticks, alltså fastnar på nått ord eller ljud som jag säger för mig själv. Å vanliga saker som att gå runt och tänker kukfitta tre gånger och biter ihop käkarna för att inte bli skitförbannad när jag typ missar spårvagnen.
Jag skyller allt på Emma!
Jag leker att jag är mat-Tina när jag lagar mat, pratar om vad jag gör med maten och sådär.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja leker mat tina överallt. plus så kan ja inte gå ifrån ytterdörren om inte alla skorna står tillsammans med sin andra sko och dom står fint. hela paketet med skoställ och skor ska helt enkelt se bra ut. annars... ja annars kan ja knappt sova.
what u know´bout me
Jag är 26 år och sätter mig på golvet i hallen när jag sätter på mig skorna.. även fast vi har en pall där. det där var kanske, på fullt allvar, hur sött som helst :)
Jag petar mig i näsan med topps. FRESH!
alltså använder folk winamp fortfarande.?? Varför skulle man inte använda winamp fortfarande? det finns inget annat som är bättre...
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Manfred båda dom där sakerna är ganska normala. Jag gör iaf båda sakerna.
Nej, Barbiedoll. Du gör inget konstigt, du är konstig :D
Sariiiiiiiish
Gör som Manfred, fast nykter. ^^ Typ tittar mig själv i ögonen i spegeln, tänker typ: "Du ser ju fan trött ut, gå och lägg dig." Skrattar till, spolar, tvättar händerna och går ut. Varje gång är det nå nytt.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Moderator
2006-10-23 12:27
Orkar inte dra upp en massa saker men kom på en lite lustig grej. När jag läser en tråd på whoa och ska scrolla ned så försöker jag hålla pekaren still och använda scrolfunktionen på musen, men ändå lyckas med att pekaren är en pil istället för ett sånt där streck. Jag blir tillfreddsställd när jag lyckas och irriterad när jag misslyckas. Och så måste jag trycka rätt på tangenterna.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag gnider alltid med ena foten när jag ligger i sängen och ska sova. Sen om jag ska ta ett glas eller flaska måste jag alltid skölja ur det tre ggr..
Jazztobak
Manfred P16 jag gör exakt lika dant på fyllan!!! galet...va fan kommer det ifrån liksom...skitzofreni?
softa hårt
Jag snackar jääävligt ofta om min guld moppe, men de kanske bara är skryt?
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
.. för alltså jag har en moppe av guld..
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Jag klarar inte av att låta volymen på tv vara på ett udda tal. 27 funkar inte, då måste det vara 26 eller 28, typ. 44 är oxå ett tal jag gjärna undviker.
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Manfred P16 : HAHAH JAG TRODDE INTE ATT NÅGON ANNAN GJORDE SÅ PÅ FYLLAN ÄN JAG!! HAHHA fan va nice!!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
KaptenKrok P21 ; sådär tror jag oxå att ajg gör om jag uppfattat din grej rätt.
Den Svenske Fanclub
när jag hör musik, så klappar jag takten i låten med tänderna...kuk ångest, har fett slitna ytor pga det....
House is hiphop on fast forward ..
Varje gång jag går och handlar mat och går till rullbandet slår min tävlingsinstikt igång. Ända från att jag var barn har jag alltid kännt att kassören vill djävlas med en och dra varorna så snabbt det går för att sen sitta där utan varor medan du packar upp och kolla självbelåtet. Jag vill vinna, så varje gång jag kommer fram till rullbanden vid affärerna slänger jag så snabbt jag kan varorna på rullbandet. Om jag vinner så går jag fram och är lite besserwisseraktig över att jag vann. Det är nog min värsta konstiga grej. Sen kan jag inte gå på toaletten utan någonting att sysselsätta mig med, men det verkar rätt vanligt. Jag pratar med mig själv på franska, engelska och påhittade språk ibland och kan komma fram till riktigt smarta grejer. Fantiserar om att slå ner människor när man går förbi dem eller typ skjuta nära vänner. Eller att vara lite elak. Har mycket annat också :P
Unweaving the rainbow.
du verkar fett skum . :P
- men nog om dig nu.
Nej då, jag är snäll :D
Unweaving the rainbow.
Fantiserar om att slå ner människor när man går förbi dem haha den tanken slog mig för några dagar sedan, läskigt juh :D
Haters gon' hate...
jag viftar på näsborrarna jag med..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
- HAHAH JAG TRODDE INTE ATT NÅGON ANNAN GJORDE SÅ PÅ FYLLAN ÄN JAG!! HAHHA fan va nice!! - jag gör exakt lika dant på fyllan!!! galet...va fan kommer det ifrån liksom...skitzofreni? Jag gör också likadant. Jag trodde det var vanligt. Kan tänka mig att väldigt många gör så. Det kanske är för att man är glad eller nåt.
Rycker i dörren o kollar så det är låst typ 5ggr vaje kväll och så kollar jag ju självklart så spisen/ugnen är avstängd samt att kylskåpsdörren/frysen är stängd, Det jobbiga är att ja gör det så många gånger för ja inte kommer ihåg/känner mig osäker på att jag låst/stängt\av
-- Mr.L --
Jag mumsar på aromat. Det är skitgott att hälla ut lite i handen och slicka i sig. Blir jag spyfärdig av cider för att det blir för sött så käkar jag djungelvrål och kan dricka ännu mer. :)
jag gillar att göra en electric boogie ibland innan ja trycker på enter,spec när ja skickar ett mail.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
So0, du har så rätt så! jag är konstig, men man blir ju som man umgås ;)
If I tell you, I will have to kiiiiill you!
gulie lasagne är verkligen skitäcklit! -linn- det där me tungan å blinkadet gör jag också. arj-som-fan jag äter också okokt spaghetti
här ligger jag med ett strykjärn på ryggen på full effekt så det ryker rätt hyggligt fråga inte varför, eller varför jag e naken eller varför jag gör sånna märkliga saker
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Jag måste olla tallrikarna när jag har gäster...
Jag tränar fridyk, det brukar folk knappt veta vad det är (konstigt nog)
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Inte så konstigt igentligen, men om jag drar fingret i en skarv så måste jag dra hela vägen och ibland så slutar det inte där utan jag måste dra fram och tillbaka flera gånger detta kan vara jobbigt om det är en skarv i till ex matbordet hoss en ovetande kompis. Om jag inte slutför draget i skarven så får jag ångest och ont i magen... kan vara ganska jobbigt ibland.
alltså på basis av hur ja kört över Abrunnar i fall jag gjort det (som jag inte borde).. utgår jag från hur vissa saker, eller på vilket sätt vilka saker kommer att gå.. jag tycker det är ganska konstig men på samma gång är det liksom ett sätt att hålla sej på banan på något sätt, vet sen ej men... men just att typ skjuta nära o kära, eller liksomom det har hänt nånting eländigt med nån så kan ja inbilla mej att det skulle hända nån nära o ja vet ej varför, inte för att ja skulle hoppas det men ändå.? konstigt
Ordet klotter får närmast betecknas som ett pejorativ och lämpar sig därför inte i seriösa sammanhang
Jag brukar hälla strössel på hundbajs.
Jag pillrar med pärlplattor när jag har tråkigt.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
jag snackar med ungnar o dylik. säger saker som att -jahapp skit i att samarbeta , d e lungt med mig. lever i min egen värld ibland o skrattar utan att det låter då o då. mmmmm