I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad har du för konstiga saker för dig?

Övrigt - Blandat

2006-10-20 11:25

Vad har du för konstiga saker för dig?

Själv så äter jag okokt spagetti som snacks. Berätta om vad ni gör för saker som ni tror att andra tycker är konstigt.

foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-10-20 12:04
jahopp
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2006-10-20 13:36
Jag har styrteknikslektion, det är konstigt :)
U like it, don't ya?

2006-10-20 13:37
jag har inte sovit så mycket och det brukar leda till erektion O_O så jag sitter här skitseg med årets boner =(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2006-10-20 14:56
jag pratar med mig själv ganska ofta, även när jag är med kompisar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-21 01:09
jag måste bädda sängen innan jag går och lägger mig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-21 01:24
JAG CHILLAR MEST, VADÅRÅ?
Anima Sola

2006-10-21 01:26
Jag annvänder fortfarande min tammagutchi.. /:

2006-10-21 01:28
det mesta...

2006-10-21 01:31
brukar dra upp mina körtlar i sidan vid käkarna och sen snura runt med dom tills mitt ansikte bedövas

2006-10-21 01:35
blazeandamaze P20 Haha, kan du inte berätta hur det började? ;)

2006-10-21 01:38
nja jag kom bara på att jag kunde dra upp dom så dom var mitt på käken, fast bara om jag håller fast dom såklart..

sen blev det någon slagstvångs sak att göra och sen började jag massera dom och då går det typ en ström genom hela ansiktet
är nog inte så bra att göra men kan inte låta bli imellanåt

2006-10-21 11:01
brukar dra upp mina körtlar i sidan vid käkarna och sen snura runt med dom tills mitt ansikte bedövas

hahahahahaha! om nått är skummt så är det de! hahahaha
 Haters gon' hate...

2006-10-21 11:23
dippa popcorn

2006-10-21 11:39
jag Älskar rå choritzo. Det är nog de enda konstiga med mig..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2006-10-21 11:40
Vilka körtlar pratar blazeandamaze om? Bild tack!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2006-10-21 11:46
Jag måste klicka med tungan mot vänstra undersidan av tandköttet typ hela tiden, jävla tics skit!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-10-21 12:03
kyssa träd och tro att jag är en superstar

2006-10-21 12:06
jag brukar göra något liknande smisk..

om det står 12:06 kollar jag om det är lika många streck i 12 som i 06...
<3

2006-10-21 12:07
brukar räkna streck som jag går på tex övergångsställen eller betongplattor, är det ett jämt tal som jag sätter sista steget på så blir jag glad en stund, blir det ojämt så blir jag förbannad på mig själv..har absolut inga tvångstankar..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-10-21 12:14
Word-rec:
Jag gör exakt likadant. Det ser och känns bättre ut.

2006-10-21 12:22
Jag hatar mest att mätaren är grön.. Den ska vara röd. Rött är tufft :)

2006-10-21 12:24
när jag är ensam för länge börjar jag göra konstiga ljud ock oartikulerade skrik. brukar också ha psykopatiska konversationer med mig själv eller sjunga med ljus hög röst.
fast det kanske alla gör?

2006-10-21 13:08
word-rec P22
Haha ja är likadan, mina vänner sänker alltid i winamp, då måste jag höja i winamp och sänka på högtalarna annars blir jag irriterad!

2006-10-21 13:11
att ställa sig i svackan mellan köpenhamnskorset och stjärnhov och skrika.
-olle jag ska äta upp dig! kan också anses konstigt.

2006-10-21 13:23
Jag lyssnar på The Sounds när jag städar.
My heart lives in my vagina.

2006-10-21 13:29
rätt ofta tänker jag högt. ska EJ blandas ihop med att jag talar med mig själv. sen så är det ju tvångstankarna, men sånt går vi inte på.
We call them winerbrods.

2006-10-21 14:16
Har en grej att jag måste "balansera" antal ggr jag ser på streck, t.ex. Om jag ser en lyktstolpe så måste jag se på så här : nerifrån -> upp | upp -> ner = 1 gång sen motsatt sätt nästa gång d.v.s. uppifrån -> ner | ner -> upp = nu är jag nästan klar
tredje ggn : upprepa 2:a ggn
fjärde ggn : gör om ettan

På så sätt har jag kollat nerifrån -> upp 2ggr och uppifrån -> ner 2ggr. Så där måste jag också göra när jag drar handen mellan två punkter eller med tungan på insidan, utsidan, bit sidan. Jag måste göra klart allt innan jag kan vila annars är det bara o starta om.

Jag gör så egentligen med allt som jag drar mina händer/fingrar på :/
Riktigt jobbigt ibland när man är trött och bara vill sova så börjar jag pilla på säng kanten and here we go :/

Kanske jobbigt att läsa, men vet inte riktigt hur jag ska förklara det...
>:D

I rz 3vul g33nuz

2006-10-21 14:28
yazer:: dude bara att du kan beskriva det beteendet göt dig crazy =)
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-10-21 14:37
Brunsås

http://www.fass.se/LIF/RootMedia/Portalredaktion/Media/1092264/03-lymfsystemet.jpg

är dom körtlarna högst upp på bilden.. så tar jag tag vid halsen och drar upp dom vid käken

2006-10-21 14:40
Hm, jag gör inget som är konstigt enligt mig. Men det finns säkert andra som tycker det.
Som exempel, om jag rostar mackor så är det så äckligt att lägga dem direkt på bordet/tallrik, för de svettas.. så jag måste alltid lägga papper under.
Sariiiiiiiish

2006-10-21 14:42

När jag delar ut tidningar så kan jag inte stå still. Det GÅR inte. Kan inte heller gå normalt utan tar små halv-steg fram och tillbaks, snurrar och går baklänges fram och tillbaka tills jag blir yr. Jag har försökt sluta för jag blir så trött och alla tycker att jag är dum i huvet men det funkar inte.

Sen pratar jag med min cykel i huvudet varje gång jag går förbi den.

Ååh jobbigaste tanken också, att tungan inte passar i munnen. Faaan :( Och blinka med ett öga i taget varannan gång. Ser ut som ett mongo..

För han heter Glenn och hon heter Glenn...

2006-10-21 14:43
So0, gör jag nått konstigt? :D
Lyricist

2006-10-21 15:16
Hmm jag tänker också högt. Kan ha lite tics ibland...Blinkar en massa typ. Men inget sånt jättekonstigt...Eller om jag får en bil bakom mig på en mindre trafikerad väg måste jag köra tills jag inte ser bilen bakom mig längre haha. Det är lite cp

2006-10-21 15:21
Jag har haft röster i huvudet. En period när jag var kanske 10-12 så var det nån som viskade nåt ohörbart varje gång jag var själv och jag la mig ner. Samma sak hela tiden, alltid i höger öra.

Fast det kanske inte är nån konstig sak jag har för mig.

Nuförtiden kan jag ibland höra skrikande röster i huvet, men inte så mycket att jag hör dom som att dom finns där utan att höras if that makes any sense.
Sittin sideways...

2006-10-21 16:38
-linn-  :

Den där om att tungan inte passar i munnen verkar sjukt jobbig :p
 www.soundcloud.com/lirzproductions

2006-10-21 16:42
sitter med foten uppe på stolen och kollar på tv. De e väl lika konstigt som att käka okokt spagetti..

annars brukar jag prata för mig själv när jag skriver.
whoopzidoo

2006-10-21 16:50
-linn- F20
Dedär med tungan och blinka har jag också!

Sen märkte jag en konstig sak som jag gör nu när jag åt, jag måste först ha maten i ena sidan av munnen, när jag har tuggat en gång med den sidan måste jag ta maten på tungan och flytta över den och ta en tugga med den sida osv, vettifan varför jag gör så, men de känns konstigt annars.

Sen måste jag svälja 3 gånger innan jag ska dricka nåt.

Och sen om jag går ute, så måste jag torka mig om munnen när jag har gått ett tag, och jag får inte gå på vägsträck och om jag har gått på ett vägsträck så måste jag fortsätta gå på det tills det tar slut, och om jag går på en trottoar kan jag inte gå där det byts "trottoarstenar" utan jag måste gå så jag inte går på sträcken!

Sen får jag inte ha mössan över mitt vänstra öra men det är nog för att jag har örhänge!

2006-10-21 16:52
jag får tårar när jag bajsar

2006-10-21 16:56
Niobe haha!

Jag brukar tänka ut långa konversationer och händelseförlopp i huvudet dagligen, men det är kanske inte ovanligt?

2006-10-21 16:58
En gång onanerade jag till porrfilm på datorn, och hade samtidigt tjejkompisars MSN-fönster öppna i bakgrunden, så man såg deras ansikten bredvid själva filmen. Också sa jag det åt dom, det tyckte många av dom var konstigt
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2006-10-21 16:59
Jag dinglar HELA tiden på den där grejen som hänger i gommen, med tungan! Det började med att jag bara slickade på den, men nu dinglar vi för fullt, kommer in bakom den också!

Och det går inte att kasta en amerikansk fotboll med tungan i munnen..:S

2006-10-21 17:03
jag kan vifta på näsan, eller ni vet sådär som kaniner gör... jag kan röra den skitsnabbt, och ibland gör jag det omedvetet... men oftast så är det för att få någon att skratta.

2006-10-21 17:13
hehe varje gång jag ljuger så rör jag mig vid hakan... därför har jag helt slutat att ljuga!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-10-21 18:09
jag tycker inte om lasange (stavning?) det tycker många är konstigt...

2006-10-21 21:57
Jag kan inte gå på A-brunnar. Och så kan jag böja bak tummen ner mot handleden, det tycker dom flesta är konstigt. Jag sitter speciellt också, alltid med benen under mig, liksom vikta.. det är nog lite eget.

2006-10-22 00:34
jag måste spela musik på datan när jag lämnar min lägenhet fast jag har mp3:n runt halsen...Sätter på en låt i winamp och går ut..typ som "film musik" måste ha ett anthem..sjukt
softa hårt

2006-10-22 01:45
jag brukar böja mina tår när jag sitter ner alltså stödjer allt på tårna typ jag vet inte hur jag ska förklara men hoppas ni fattar =P
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2006-10-22 02:37
_babyphat    haha gör exakt det med.. har aldrig gått på a brunnar och om jag gör det eller någon annan gör det får jag panik och måste bli slagen eller slå någon i ryggen 3 gånger.
sitter med benen vikta under mig också :P

jag kommer alltid ihåg mina drömmar och jag tror att det kommer hända i verkligheten. Så ibland är jag nojjig.
Håller alltid på med mitt hår. Märker inte om jag gör en fläta.. typ ticks eller nått

2006-10-22 13:22
 L-BiaN hah .. ja mee :]

sen får jag typ panik när de kommer ett gäng fåglar o flyger över en ., tror att dom tänker bomba mig me skit så jag måste alltid ta skydd.

stannar jag o typ ., knyter skorna lr nåt(?) . ökar jag farten sen för att "komma ifatt" tiden . känns som man halkar efter lr nåt .

- men nog om dig nu.

2006-10-22 13:30
alltså använder folk winamp fortfarande.??
"Vissa hävdar ju att vår isglass Igloo Cola anspelar på kokainmissbrukande eskimåer..." gb-glass