nu har jag hunnit läsa igenom tråden till 18:18 svaret av bennybäng jag slår vad om att Amar har hunnit skriva ett nytt trippelsvar nu när jag postat detta. förövrigt är det sött med lite okunskap ala trollunge.
haha kääääft
Femme fatale
Amar F19 äh nu förlorade jag ju vadet hur som helst, ditt fel! du lever inte upp till mina trippelsvars förväntningar :( mer amar åt folket! oj avd snuskigt det lät... fasst jag menar på ett mkt osnuskigt oskylldigt trollpojke sätt!
försöker du spela fumlig tonåring nu?trollpojke..värsta jag hört :) klart det ska vara mer amar åt folket :)
Femme fatale
äh troll e coola.. heta vad man luktar.. jag skulle heta Koda, för jag skulle lukta koda.. det är jag bergssäker på... å va coolt at kunna använda trolldom till at skapa kläder å bygga om ansiktet hur man känner för't "idag ska jag ha jättelång näsa långa öron!" tänk å bo där mitt ute bland alla svampar... träd.
och vad ÄR flens?
om jag skriver en trippel nu så har jag ägt mig själv.
ajg undrar om Maran är Amar's hemliga account? apropå Amar.
oj mara menar jag förståss. ja fridge du är aar du men, i hemlighet. den här tråden är kapad.
Men shit pommes frittes big deal om hon inte visste vem snubben var. Jag är fan ballare än Ghandi och mig får man citera hejvilt, utan att veta vem jag är, när jag sa det man citerar eller vad jag menade med det jag sa som man citerar. Go ahead, citera och tatuera på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tänk om jag får en snigel i ögat nu...
ja, det är amar fasst omkastade bokstäver. igentligen är det hela en hemlig konspiration med massa amar som pratar med sig själv över hela whoa, å Amar-typen är rätt glömsk med mening när det gäller bvyta account när hon/han är inloggad på Amar, du vet kända brottslingar som vet dom gör fel brukar lämna små ledtrådar undermedvetet..
yes, mata mitt ego. du kan göra det runt mdma molekylen :).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHA ni är så jävla sjuka vet ni inte att det bara finns en och bara en Amar? har bara funnits en amarisk användare och detc är. jag . ;) jag ser att ni avgudar mig mina barn, speciellt som ni lyckas med bedriften att följa mina profetior om trippelinlägg. :)
Femme fatale
Ni (fridge och Watakushi) är härmed citerade på Amar af Whoas sida.. njut
Femme fatale
jag kan knappt bärga mig, längtar tills jag får beräta det här i skolan imorgon...! asså jag är stolt Amar af Whoas sida nu
Watakushi. bra där, spring iväg. ser att jag blivit kommentarcitat hehehe.. jag väntar bara på att folk ska börja tatuera in mina citat snart. :D
Femme fatale
Amar F19 vadå är det någon som påstår sig ej ha tatuerat citat från dig? finns väll inget att vänta på eller?
Watakushi. sant, ska genast be alla människor som passerar mig att klä sig näck så jag inspektera om de har amartatueringar. hoppas de inte gör fula tribals till min ära :)
Femme fatale
jag gilalr mer "Amar Skicka medelande Gästbok Daterat Idag 19:39" det är nog mer modernt också.,.. om man skriver det på kinesiska? nej Amar grejjer gör sig bäst på originalspråket.
Watakushi . haha vaaa vad yrar du om ? :D
Femme fatale
Amar F19 vad som är hottast på markanden över Amar tatueringar jusst nu. sen var det nått med glass också... fasst det kanske jag inte skrev? eller? plotten tätnar...
japp, jag borde få en glassort dedikerad till mig, eller åtminstone bli sponsrad av Ben n Jerry, daviden får stå för eventuell mellanskillnad jag är den enda person jag själv känner som kan käka en hel bunke b&j på 15 minuter
Femme fatale
fridge. vad är det för sketet citat? inte låter det särksilt amariskt..
Femme fatale
fridge klockrenast vore om du tatuerade in just: jag väntar bara på att folk ska börja tatuera in mina citat snart -Amar haha, med tanke på att du redan bemödat att citera mig..
Femme fatale
fasst igentligen vill jag tatuera in hela Amar över hela kroppen. med kläder förståss, hon kan ju inte va naken.. ush liksom.. eller förmodligen inte, har aldrig sett... men jag vill endå ha kläder.
Watakushi. vadå usch!? snacka om att nedvärdera..ahhaha
Femme fatale
Watakushi . med tanke på din fascination av hippiehår som jag är mindre stolt ägare till så kan jag väl få präntas in på din rygg i äkta the Ring stil med håret hängandes för ansiktet. Valfritt citat under bilden
Femme fatale
Amar F19 jag erkände ju faktiskt att det var allt annat än ush. men du, om jag ska tatuera en sån så måsste den ju va rätt gjordf å så... tänk om det inte alls liknar din kropp... alltså måsste ajg ha en bild att utgå ifrån... och jag har ingen bild att utgå ifrån... see what i mean?
fridge . jag käner mig som värsta hustler nu :) nu är ju helt undergivna. :D fråga 2. hur länge kan vi hålla på tills någon vilsen whoasjäl får hjärtattack av ca 100 inlägg oftopic? skyll inte på mig
Femme fatale
jag erkände ju faktiskt att det var allt annat än ush. men du, om jag ska tatuera en sån så måsste den ju va rätt gjordf å så... tänk om det inte alls liknar din kropp... alltså måsste ajg ha en bild att utgå ifrån... och jag har ingen bild att utgå ifrån... see what i mean? vad billig du är. bättre kan du. sexuellt ofredande hänvisas dessutom som vanligt tll gästböckerna
Femme fatale
Amar F19 billig, jag?? nej du missförstår mig totalt. jag är inte intresserad av varken sex eller förhållande eller strul med någon för jag vet ingen som intresserar mig på det sättet. det innan var hoppfullt driv, och inte förslag. jag är faktiskt bara bäng jusst nu, och jag vill absolu inte ha någon form av porr då jag ine är intresserad av sex såtillvida att jag inte är kär vilket jag inte är, och det inte känns som att jag nånsin kommer bli igen.
jag svär jag vill INTE att du skickar porr till mig! :(
HAHAHHA. daaamn, jag menade att du kunde försökt ragga till dig nakenbilder på ett fiffigare sätt. tyvärr finns det inga nakenbilder :D haha skönaste inlägg jag läst
Femme fatale
jag tror jag trampade på en öm tå.. yikes.
Femme fatale
Amar F19 jepp, de gjorde du nog :p har aldrig vart den som raggat webcam, är inte intresserad av den sortens "förhållande" till tjejer. är iof itne intresserad av nått annat än kompisförhållande jusst nu iof. fan förstörde jag stämningen :(
hahaha men Watakushi jag skojade ju med dig! ånej, du verkar lida av jag-är-inte-ett-slisk-syndromet, dvs killar som är livrädda att uppfattas som slemmig när de i själva verket menar något harmless.
Femme fatale
Jag brukar va totalt ovetande när folk talar om sex-relaterade grejjer faktiskt... typ när det satt en lapp i hisen om attnån skulle göra sig av med sin knirriga säng så trodde ajg dom mena den vi har i vardagsrummet, som knirrar ibland när jag lägger mig i den. jag vill inte uppfattas som nått jag inte är bara. fast iof vet jag ju själv vad ajg är å inte är så de borde inte spela roll...
fridge P17 om man bortser från intellekt å allt sånt bra hos Amar så gilalr jag nog hennes hår messt. å hennes trippelinlägg förståss, dom är underbara.
tänk om dom bara började göra amar peruker så skulle alla krig i världen sluta.
hehe tänkte direkt på tatueringar när jag såg tråden. varför tycker folk att just latin är så grymt egentligen? hårdare att gadda saker på sitt eget språk. om du är en forntidsgrek ber jag naturligtvis om ursäkt.
förra veckan så tvingades vi göra expressen olika kärleksrelaterade test på livskunskapen i skolan. min syn på sex är som direkt plockad ur en flickbok stod det... nått sånt. vem var det som kämpade så mkt för ett sex forum på whoa? från tatueringar till amar till sex..
Watakushi haha nu försöker du framställe mig som en dålig flicka :D fridge och Watakushi, tusen tack för hårkomplimangerna, sånt gör en kvinna glad :D
Femme fatale
Demento , du har en poäng att det har gått inflation i latintatueringar menmen..de kanske gaddar sig i latin efetrsom de ser lite kryptiskt ut samt att det är stammen till så många ord vi har att de kanske ser snyggt ut emd någon grundform, men tatuering man kan lite ana sig till men ändå inte förstå själv ska jag gadda mig en vacker dag med persisk/arabisk skrivstil
Femme fatale
fridge. haha värst vad ni är snälla idag :) good whoaspririt !
Femme fatale
jag tycker det är skitkul att en kille ber om en översättning och får 137 svar :D
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg