I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Jag ringer dig imorgon"

Övrigt - Blandat

2006-10-02 17:15
Rachel. du har gjort ditt. avvakta. hatar detta stadie i att bekanta sig just pga osäkerheten, men räkna med en vecka ungefär, alla har inte lika bråttom med att ringa.

Femme fatale

2006-10-02 17:23
När jag påstår att jag ska ringa "imorgon" kan jag ta en vecka på mig.

Jag ringer när jag har något för mig som jag kan ta med henne på eller i alla fall när jag har tid.
Sedan är jag en rätt blyg person också så ibland skiter jag i att ringa eftersom jag själv känner mig ganska sårbar i det läget, men skulle bli glad om bruden ringde. Speciellt när hon inte fick mitt nr av mig.

Så ring! Han kanske bara är lika osäker och tror att du bara såg det som en fyllegrej.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2006-10-02 17:26

tror jag bara säger att jag ska ringa utan att ge tidsintervall, om vi nu inte har bestämt att hitta på något..

jobbigt att ha fått en tid och så ringer personen inte. blä
Femme fatale

2006-10-02 17:31
Han är säkert blyg och hans självförtoende är inte på topp, som efter 10 öl en fredagsnatt.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-10-02 17:43
Amar F19 japp, det ÄR jobbigt. men men...har som jag skrev nyss tagit saken i egna händer och smsat då jag inte pallar att gå en vecka och tänka på det. om han svarar inom kort - wiiiiee!, om inte så spelar det inte så mycket roll längre - då var han helt enkelt inte tillräckligt intresserad
Delam tange barat

2006-10-02 19:20
håll oss underrättade =)

2006-10-02 19:49
kaaay F19 I will, mina kära whoaiter haha :D just av den anledningen att jag behöver avreagera mig

men men...nu är det så att han hade permis fram till lördag och på söndag åkte han tillbaka. så. det kanske dröjer med svar. förbannat! dock så ringde någon med okänt nummer ett tag efter att jag skickat smset, men missade det. hoppas det inte var han :/
Delam tange barat

2006-10-02 20:38
ville bara berätta att min dejt tydligen hört talas om tredagars-regeln för han ringde idag :P

2006-10-02 21:07
heheow 
Asså älit, 3-dagars-regeln gäller no matter what

Håller med ig helt o hållet. Allt innan 3 dagar värkar desperat och är ganska avtändande..

Låter kanska lite hårt, men men, så tycker jag.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer

2006-10-02 21:15
Rachel, jag vet vad du skrev, jag utgick från det. dvs nu har du smsat och gjort ditt =)
3dagarsregeln är så jävla töntig. tacka vet jag killar som int4 kan hålla sig att ringa och bara måste säga att han hade det trevligt ganska kort efter. så länge han inte ringer massa gånger utan håller bara vill säga det så spelar de väl ingen roll när han hört av sig..

ett av de gulligaste dejter jag varit på, eller dejten var rätt normalt, men det slutade med att vi kysstes,
 och han var en sån typ som såg sig själv lite viktig. Typ, tjena jag är 25 år och vakt. Hur som helst så lär han ha haft ganska mkt brudar efter sig då han både såg bra ut och var rolig och självsäker men han ringde precis efter vår dejt och lyckades pressa fram:

-Hum..
-Hallå?
- eeeh, hej. det där var, aa, alltså ja. det var bra..eller. mmhm. jag trodde bara inte du..ja du vet.. jaa Gud vsd bra du är på att kyssas herregud det var det bästa jag varit med om för att andra dem är liksom..ahh fan jag vet inte vadjag vill säga eller varför jag ringer men de var så jävla..ja vet itne, speechless.

Då blev man fan glad!! Lätt mycket bättre än en fjärt som ringer veckan efter.

är förresten själv sån som ringer vecka efter..
Femme fatale

2006-10-02 21:18

det jag menar är att man alltid blir glad, iaf jag, av en kille som ringer efteråt och tackar för sig, finner något gammeldags, artigt och romantiskt i det. som om han inte kan hålla sig och ringa

har bara hänt mig en gång att en kille inte smsar och tackar för dagen osv, och han hörde av sig efter 2 veckor, och lyckades förvirra mig rejält under "vår" period, och det rann bara ut i sanden eftersom samtalen kom med så långa intervall.
Femme fatale

2006-10-02 21:37
Har han svarat? =)
behöver ni funkis så bjinga bilen!

2006-10-02 22:14
fuck love anyway...
softa hårt

2006-10-02 22:56
han har inte svarat ännu, men man får se :)
Delam tange barat

2006-10-02 23:01

Rachel, som för 3 dagar sen bölade över att hennes kille gjort slut och kallade han kukhuve och shiiit, du känns inte så jätte seriös, jag tar dig iaf som ett stort skämt.

yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-10-02 23:04
bombomachides jag skulle aldrig skriva något dumt om någon på nätet. och jag har för övrigt aldrig blivit dumpad?

du tar fel på person, mr.
Delam tange barat

2006-10-02 23:06
nej. du hade blazat looong time ago och sen hade din dude gjort samma sak som hämnd.. sen grina du över det.. jag vet att det var DU försök inte komma undan.

2006-10-02 23:08
bombomachides vad e det du snackar om? :S
Delam tange barat

2006-10-02 23:09
patetisk...

2006-10-02 23:12
minns att Amar också snackade om det.. får se om hon minns dåååå.

2006-10-02 23:27
som kille ringer man aldrig dagen efter även om man säger det. För att det skulle se ut som att man var desperat lr så. man väntar alltid 3dagar sen ringer man! han kommer nog ringa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-02 23:51
3-dagars regeln var ett skämt som nån tog på för stort allvar.
det är som att vara skithungrig och handla på McDonalds för att sedan frysa in skiten i 3 dygn. vem gör det??

antingen är killen inte intresserad eller så är han "nån" i ovanstående mening.

allt beror på hur man känner.

MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2006-10-03 00:27
nej 3dagars regeln är ju verkligen tvärtom. Det är ju det bästa för situationen. Tjejjen känner sig lite ledsen då ingen ringt/messat sen kommer samtalet/messet å hon blir mkt gladare än om det kommit dagen efter. Och därav kanske killens chanser ökar lite
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-03 04:11
Svaret är ju enkelt egentligen .
Han blev nykter och insåg att du inte såg så jävla bra ut
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-10-03 04:28
Äh, tycker hon ser söt ut, jag skulle ringt upp om jag var intresserad(om jag nu var killen i fråga alltså). Dock tycker jag inte du ska smsa eller ngt sånt(inte orkat lusläsa tråden men skymtade det) utan ringa direkt så du slipper fundera.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-10-03 10:15
bombomachides. öh jag minns inte ett skit men var det inte du som tog fel på mig en gång ?
att jag hade lagt upp en bild på en kille och fönedrat hnom??? när det visade sig varit en annan tjej än mig och så hatade du lite på mig i evigheter?

Femme fatale

2006-10-03 18:05

uppdatering igen

jag fick svar på smset jag skickade igår. kändes lite halvtorrt, trots att det stod att det var kul att jag hörde av mig.

nåja, nu var det avklarat iaf :)

men det här med 3-dagars regeln: om man träffades på en fredag, när skulle ringa då?

Delam tange barat

2006-10-03 18:11
Måndag?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2006-10-03 19:12
Haha tare lugnt, han e väl lika nervös som dig.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-10-03 19:15
Ring direkt! utan att tveka.

Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-10-03 19:25
Dicecard psykhem, of course..gillar udda killar ;)

nej, men lumpen :)
Delam tange barat

2006-10-03 20:28
1. Dagen efter känner han sig för bakis och schleten.

2. Söndagen pallar han inte.

3. Måndagen är han nervös när han tänkt ringa och går och lägger sig i stället.

4. På tisdagen har det gått för lång tid och han ger upp det hela.

Voíla.

2006-10-06 19:31
rachel: har det hänt något mer efter hans svar?

2006-10-06 21:39
ytterligare uppdatering:

han smsade mig igår att han ville träffa mig idag! blev typ sjukt glad :D

dock så är jag nu fast med skolarbete som inte kan uppskjutas, så blev tvungen att inställa. smsade tillbaka att jag hade tid imorgon, men då var han tydligen upptagen. helt plötsligt känns det så mycket tungare att sitta och skriva arbete :/
Delam tange barat

2006-10-07 00:36
gött att en tjej tar tag i situationen själv, även om han nu iofs sa att han skulle ringa;P

värdighet smärdighet vill man ha nån så får man väl visa det, kille som tjej... propps till dig Rachel
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2006-10-07 00:51
Haha, jag har sagt "Jag ringer imorn...", och sen så när jag vaknar på morgon så tänker jag; "Men vad fan håller jag på med? Jag kan ju inte ringa henne... hon lär ju fetångra allt hon gjorde och tycka att det var pinsamt." Så slutar det med att jag skiter i att ringa och får ett samtal av henne nån vecka senare. :P

2006-10-10 14:59
Shit, det är tjejer som dig som man verkligen hatar!

Säger han att han ska ringa så gör han det.. om han inte gör det så är han inte intresserad. Men ändå håller du på och smsar å har dig?

Patetiskt... Tycker synd om honom.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-10-10 15:26

Jag tycker inte det är fel att sms:a. Vad har du att förlora? Antingen säger han nej och då vet du det. Bättre än att gå och vänta och kanske aldrig höra av honom. Jag hade personligen uppskattat det.

http://www.twitter.com/michaelcrackson

2006-10-10 15:37
En tror en dör... man lever bara en gång. Kör på't!
sen är tjejer och killar på olika plan när det gäller ringa och skit.. iallafall för det mesta.
Jazztobak

2006-10-11 01:14
Kontrast P21 jag skickade ett sms och fick ett svar på det. sedan skickar han ett sms ett par dagar senare att han ville ses. det var han ju knappast tvingad till att göra?
Delam tange barat

2006-10-11 01:31
Fan va bra du är Rachel. Fuck 3dagars regeln
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2006-10-11 09:44
HAHA KOLLA VAD JAG SKREV I HAZN_:S TRÅD, man vet fan hur kvinnor tänker..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.