Jag tycker X-Men 3 är lätt sevärd, det är väldigt bra actionunderhållning och var klart roligare att titta på än jag hade trott. Dessutom delar jag många kompisars (som är serietidningsnördar i din klass eller över) uppfattning att det är filmen som känns mest som serien av de tre.
12.
offtopic Redan besvarat. j-adD Ah, du nämner vänner som är serietidningsnördar i min klass eller över, det du inte vet är att jag är nästan lika stor fantast när det gäller film och sett ur det perspektivet så är X-Men 3 The Last Stand ytterst värdelös.
Kauka, sett ur filmfantast perspektivet är x-men 3 dålig? Hummm... Det beror ju på om man ser på film för att det är en fantastisk kulturell upplevelse och vill bli resencent i gp och få chans att hylla sånger från andra våningen och dissa allting som har med action att göra eller om man tittar på film för att det helt enkelt är underhållning.
1.va heter comicsnubben o simpsons utan o googla fram namnet? 2.Ser du ut som honom alt. tänker du o beter du dig som honom?
www.gbg031.se
Kauka - det du inte vet är att jag antagligen är större filmfantast än du, om du tänker ur en cineastisk synvinkel. Dock kör du nog över mig när det gäller vissa typer av serier. Och även om ens favoritfilm råkar vara Andrei Tarkovskijs Stalker så tycker jag man ändå bör kunna uppskatta mindre cineastisk film för var det är, underhållning. Är det underhållande så är det i viss mån bra. Jag tyckte även Pirates of the Caribbean var en underhållande film men inte fan slår den Akira Kurosawas Drömmar för det.
12.
offtopic Jag tar filmer för vad de är och X-Men 3 är en usel film.
haffad WORST. QUESTION. EVER.
Gissar på Jim the Comicstore Guy och nej, jag är nog hans raka motsats.
En gammal bild på mig med glasögon som jag tog på bara för bildens skull, har ej glasögon annars.
http://imagesocket.com/view/img_0319_113 ..
hahahah han pratar exakt så o ja vet inte hans namn men du har nog rätt :D
www.gbg031.se
j-adD Du lider av "Jag har sett den och den"-syndromet. Att vara en filmfantast innebär inte att man kan namedroppa Akira Kurosawa, det innebär att man kan njuter av att se film och har det som hobby/intresse. För övrigt så var frågan vilken superhjältefilm JAG tyckte var sämst, vill inte vara otrevlig men då spelar det knappast roll vad ni tycker om filmen. Roligt att ni tyckte den var bra, det tyckte däremot inte jag.
När man drar upp att man är filmfantast menar man oftast cineast och cineaster är oftast jobbiga vinbögar från Chalmers som inte kan annat än name droppa så jag trodde att jag la mig alldeles vid din nivå där. Se vad fel jag hade, det gjorde mig glad. Men självklart bör man kunna njuta av film för att kalla sig något liknande, och självklart får du tycka vad du vill. Jag tycker bara det är tråkigt med folk som inte kan uppskatta film för olika saker, så som t.ex. ren underhållning vilket jag verkligen tycker X-Men 3 är. Tycker du annorlunda så gör så. Jag ville bara prata lite. Jag är så ensam. Bu hu hu.
12.
Hahah, jag satt och väntade på ett argt svar men se där vad fel jag hade, det gjorde mig glad. Ja, vill inte spåra iväg på detta alltför mycket men jag njöt enormt mycket av From Dusk Til Dawn till exempel. Vad tyckte du om The Incredible Hulk?
Jag tyckte The Incredible Hulk sög valkuk :)
12.
Då håller vi med varandra om det. Nu är det sovdags, besvarar mer frågor imorgon, godnatt!
Kauka P-1 Du är super söt.
vad är shazaam för slags superhjäte? :)
Om du läst x-men nr 8 2002 vet du att wolverine slåss mot en wicked seriemördare och får pisk. Lyckas han ta kål på snubben i nåt senare nummer? Vore guld att få veta det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ReM Tack :=) andiii Captain Marvel heter han, rätt tråkig faktiskt, en nisse som skriker Shazam! och får superkrafter som är identiska Supermans i princip. Attjagorkar Bortsett från tiden jag jobbar? Inte det minsta, jag är som sagt inte någon typisk serietidningsnörd som sitter hemma och onanerar till senaste Wonder Woman tidningen. dewilicious Han får ju inte alls pisk, Blok stoppar honom från att mörda killen i slutet, sen slocknar Wolvie och vaknar upp ute till havs på en flotte. Nej, den nissen är död om jag inte minns fel, bara en liten skitroll.
ok tack, ville bara höra det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha I cant beleive du missade på frågan om spidermans svarta dräkt! Har du glömt bort secret wars? "During the Secret Wars limited series, Spider-Man is taken to an alien planet and participates in a battle between Earth's greatest heroes and villains. During the war, Peter's blue-and-red costume is destroyed. Peter finds a machine on the strange planet that seems to fashion a new black costume to replace his tattered one. The costume responds to Peter's thoughts, maintains an unlimited supply of web-fluid and can change appearance at will. However, when Peter returns to Earth he discovers that the costume is actually an alien symbiote bent on permanently bonding with its host."
1. Tecknas Dilbert fortfarande? 2. Hur försvan Robotman från Monty (som då hetter Robotman)? 3. Var kan man läsa Bizarro idag när inte den engna tidingen finns och den inte publiceras i Larson? 4. När var Martin Kellerman chefredaktör för pyton?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Parrot Jag läste aldrig Secret Wars, tyckte den var tråkig :V Jabtizemo Ingen aning, läser ingen av dem där.
vad har jubilee för krafter igentligen?
storpajsarn Hon kan generera exploderande gnistor, det är den bästa beskrivningen jag kan komma på. Tänk dig att hon kan skapa fyrverkerier helt enkelt.
haha tänkte jag med men trode hon hade bättre egenskaper. fan sjukt dålig karaktär.
vad gör gambit med sina kort igentligen och hur många olika miffon fins det som kan morfa sig in till andra?
1.Varför är aldrig superhjältarna bögar? 2. Vad är catwomens bh storlek? 3. Vem skulle vinna i en kamp mellan stålmannen och batman?
..!.._{-,..,-}_..!..
batman har redan spöat stålmannen det har även lobo gjort
storpajsarn Gambit laddar korten med kinetisk energi och han kan göra så med i princip allt han rör vid. Förstår inte din andra fråga, undrar du hur många skepnadsändrare det finns? Ett par miljarder. Matttan 1.Varför är aldrig superhjältarna bögar? Apollo och Midnighter är två homosexuella superhjältar som är ihop. 2. Vad är catwomens bh storlek? Framkommer aldrig. 3. Vem skulle vinna i en kamp mellan stålmannen och batman? Batman och redan besvarat.
Är batman tv serien från 60 talet är iskall action eller var den redan då gjord att vara ironisk?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Det finns om jag inte minns helt fel en DC hjälte med blågul dräkt och en guldig hjälm, vem är det och vad är hans krafter?
The absence of evidence is not the evidence of absence
Jabtizemo Halvt menad att vara komisk och halvt action skulle jag tro. Sino Hmm, kommer inte på vem du tänker på.
Kauka, villka är dom bästa tecknade filmerna med superhjältar enligt dig? Villka kan du rekomendera?
testie Hmm, Ultimate Avengers första filmen var rätt cool, sen de nya tecknade filmerna med Batman. Måste erkänna att jag faktiskt inte sett så många tecknade långfilmer med superhjältar.
The absence of evidence is not the evidence of absence
Menar du Batman tv serien? jag hatar fan den skiten, den gammla serien var kung men det är fan omöjligt att hitta den :(
Jag undrar såklrt hur gammal karaktären Stål-kalle är, när han kom till?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Sino Hmm, det är någon från JLA. Ska kolla upp det.
fader Ingen aning, jag hatar alla dem serietidningarna.
Systemfel Robin kallar sig för Nightwing nuförtiden och det finns en ny Robin som hänger med Batman istället. Nightwing är ledare för Teen Titans bland annat. Här är en bra bild på hur Robin gått från lilla Boy Wonder till Nightwing:
http://imagesocket.com/view/Nightwing577 .. Onslaught (Proffessor X) skulle vinna utan tvekan. Han har redan vunnit en gång tidigare.
I vilken tidning är det Stålmannen måste slåss mot Muhammad Ali ute i rymden för att rädda jorden från aliens? Hur påverkas egentligen Stålmannen av röd kryptonit?
Walking the street of dreams
Hittade svaret på första och undrar istället om den tidningen i väl skick skulle kunna vara värd någonting? Jag har en hel del Stålmannen och Fantomen-tidningar från 70-talet, ligger det några pengar i serietidningar eller måste man ha speciella utgåvor och skit för att hustla?
Walking the street of dreams
Naizo I bra tillstånd är den tidningen värd nånstans runt 35 dollar. Så det gäller att ha speciella utgåvor och hitta rätt köpare. Röd kryptonit påverkar Superman olika varje gång, för det mesta så påverkar det hans beteende.
ofan trodde han fick den där. den heter nått med space wars eller likande, visste du att peter parkers pappa var dubbelt agent åt CIA när han jobbade i Redskulls organisation ? :)
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
vad är bishops krafter?
vem av alla har störst rå styrka? blobb, colossus, rouge, jaggernaut m.m. alla har mega styrka och många är osårbara för det mästa. men vad är deras korekta specs?
Producent
2006-09-06 13:04
Låt säga att jag var en superhjälte. Bara för en dag... Skymningen ligger tätt över staden och krafterna pulserar som hjärtat hos en ansträngd brottare. Blicken fäst på min fiende som de vore Jessica Simpsons bröst. Vad skulle du göra om du var i min situation?
Producent
2006-09-06 17:57
tar tillbaka föregående inlägg
storpajsarn P23 jag skulle tänka mig när det gäller råstyrka så står det mellan Juggernaut och Colossus. Om vi då inte räknar med Galacticus. Vem som är starkast av de två har dock aldrig framgått. Dock så finns det en episod i X-men där Juggernaut får tillgång till en annan kristall och blir så stark att han slår igenom och sönder dimensioner. Hoppas deta besvarade din fråga.
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
storpajsarn P23 vad är bishops krafter? han är ett männskligt batteri. Han kan ladda, förvara och skjuta med alla former av energier.
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
varför reagerar clark kent på dom där rymd stenarna? vad heter ämnet?
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
bombomachides varför reagerar clark kent på dom där rymd stenarna? vad heter ämnet? för att stenarna har blivit "muterade" av olika gifter i rymden. De gröna av nukleära efftekter efter kryptons explosion. De röda av kosmiska moln.
jag menar är det inte lite lame hur många det fins runt marvel universum som har super styrka som ända egenskap. det blir rätt tråkigt efter ett tag.