I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett sköte i ansikte? Nej, tack.

Övrigt - Blandat

2006-08-29 21:45
kollat alla dina inlägg och du har inte förklarat hur "kvinnan lindar sedan benen hårt runtom mitt huvud.".. måste väl ha blivit rätt krångligt för henne att klättra upp på dig och klänga benen runt ditt huvud..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-29 21:46
Joel413

Funderade över det först även jag tills jag läste om och uppmärksammade att han satt i en soffa varpå möjligheten ökade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-29 21:51
du skulle gjort som brudar gör på oss killar när dom tycker vi är äckliga.. kasta drinken, i ditt fall på framstjärten
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-08-29 21:51
amfetaminpsykos: Ah jo sant.. men blir ju ändå en liten klättring.. måste sett lustigt ut..

2006-08-29 21:55
ett knä på klitoris o claima självförsvar

2006-08-29 21:56
Joel413 P22
jag ritade precis en paint för din skull, men det verkar inte fungera att ladda upp den.
Men när jag satt i soffan var ungefär mitt huvud vid hennes midja....sofforna är väldigt låga. Det var inte direkt så att man behövde vara gymnast för att klara av det.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-08-29 22:04
broed__ är "bara" 19 än så länge så jag får snällt hålla mig där på fredagar i så fall. fast det kan jag väl säga redan nu att jag inte direkt kommer hålla till så många fredagar i framtiden. för fredagsutgången imponerade inte så mycket på mig. fan, jag ville också dra på Leche eller vad klubben heter, den du snackade om med hiphop. men det är 20års gräns där med :(

alltså, sure thing. man får va aspackad om man vill men ja menar, är man SÅ packad att man som brud kör upp hela fittan i ansiktet på någon random snubbe så känns det som man borde gå hem å sova sig snygg eller något.

2006-08-29 22:10
Kanske låter som en fånig fråga men var tjejen fräsch? Hur gammal typ? Har ni träffats förut?
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-08-29 22:11
phatie F0
Om du inte skall gå ut på fredagar får du vänja dig vid att aldrig komma in eller att hålla till på studentkrogen och republik på torsdagar.....men eftersom du är tjej så kanske du kommer in på de flesta ställen, om du ser bra ut. To m jag som är kille och ser ung ut, kommer in på alla ställen utan att visa leg (oftast) om man räknar bort palace som är stenhårda.
Ses på republik på torsdag!

Jo, det stämmer väl, men alla vet att otten är en köttmarknad och jag vet inte ens om bruden var stupfull, men däremot kan jag tänka mig att det var något "vad" med polarna eller att hon är helt pyskad. Men, som sagt, otten. Never again (tills nästa gång).

2006-08-29 22:13
Mjauv P21
Hon såg helt okej ut, om hon nu vill ha ett ragg så har hon nog inga större problem (av det lilla jag såg av henne). Men även om hon inte hade kört upp hela skötet i ansiktet på mig hade jag aldrig varit intresserad, gillar inte den "typen" av kvinnor.
Hon var ca 20-23 år och jag har aldrig sett henne innan.

2006-08-29 22:15
broed__ P20
Jag förstår... jag undrar om det finns ett samband mellan dina äckelkänslor inför doften av kvinnliga könsorgan och din förkärlek för cosmopolitans... :P
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-08-29 22:17
Mjauv P21
Jag pratade inte om könsorgan i allmänhet, utan ett specifikt fall.

2006-08-29 22:19
broed__ så det är inte SÅ svårt att komma in på ställen alltså? skönt att höra för jag älskar verkligen att dansa - så jag pallar inte med pubhäng varenda helg lixom.

yes! jag ska till republik på torsdag som en av nollningsaktiviteterna faktiskt. så, who knows. ska jag gå runt och fråga varenda karl om han heter "broed__" på whoa tills jag hittar dig? ;D
Redaktionen

2006-08-29 22:23
namaste

2006-08-29 22:26
phatie F0
Inte så länge du är 18 år, då är det lätt....de är inte så hårda här på sånt. Ja, det är riktigt kul att dansa om man får driva lite och bjuda upp medelåldersmän på bugg.

Vad kul, förresten, är det vara studenter som får vara där då? Jag är inte student så det vore bra om man visste det...haha, nej, men jag såg på din presentation att du hade en bild, så jag vet hur du ser ut.
Ganska lätt att känna igen mig annars, alltid hatt och en stor näsa!

2006-08-29 22:26
Men oj, daska mig med kuken i pannan och kalla mig Arnold. Stackars människa att sitta och få kvinnans mest privata del uppkörd i ansiktet. Fy fan säger jag bara, har folk inget vett nu för tiden? Oj vad oseriöst det blev, men jag är seriös. Hur kan de bara med?
My heart lives in my vagina.

2006-08-29 22:30
hon försökte säkert vara sexig.. skulle vart en skön diss om du bara högt och tydligt sagt åt henne att "ursäkta, men din fitta STINKER!"

2006-08-29 22:31
wackcent P22
haha, lätt att vara efterklok!

2006-08-29 22:33
Jag tycker du ska anmäla broed, låter som en klockren förstasidesnyhet på aftonhoran:

"Man fick sköte upptryckt i ansiktet."

2006-08-29 22:35
Varför ska killar "lära sig" att såna här saker är kränkningar? Skulle inte allt bli mycket trevligare om tjejerna "lärde sig" uppskatta en hård kuk mot midjan på dansgolvet istället...

2006-08-29 22:35
caupolican P25
bra idé. Fast de tycker bara sånt som kommer från det andra hålet.

2006-08-29 22:43
Det är sant du behöver något mer. Synd att hon inte var dokusåpa stjärna eller en "folkkär artist".

Beklagar förresten, glömde säga det.

2006-08-29 22:44
trycker* skulle jag självklart säga, och skämtet försvann.

Tids nog, tids nog, skall ställa upp i idol nästa år och söka till bigbrother nu i vinter! blir fin fint.

thanks!

2006-08-29 22:53
tycker det är lite konstigt att precis du fick en svetig fitta upptryckt i ansiktet så fortsätter ni prata som inget hänt...
Get Random!

2006-08-29 23:18
jag knuffar undan henne med armen och återgår till att dricka min cosmopolitan

Normal reaktion, haha :D

2006-08-29 23:20
Hur fan satt du i soffan om hon kunde

"sätter upp hela sitt sköte i mitt ansikte, lindar sedan benen hårt runtom mitt huvud."

Jag får bara inte ihop det, om hon ska linda sina ben hårt runt om ditt huvud så måsta hon saxa dig på nån vänster, och för att hon samtidigt ska kunna ha sitt sköta i ditt ansikte måste hon använda sina armar som stöd åt kroppsvikten.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2006-08-29 23:44
Marcan och MFD00M
jag har förklarat det 10 gånger nu, orkar inte längre.

2006-08-30 01:11
hahahahaha ASG du måste va helt förstörd att du ens kan sova om nätterna efter nåt sånt hahaha!!!
NÄ fan jag pallar inte!!!orka palla liksom!!!!

2006-08-30 01:26
fyfan vilken fjant om du menar allvar, du måste vara världens tråkigaste människa...

2006-08-30 02:25
fyfan vilken fjant om du menar allvar, du måste vara världens tråkigaste människa...

visst är han tråkig, i fredags var jag på fest och träffade några lika tråkiga brudar. gungade min pung mot deras munnar när de hade däckat i en soffa. De vaknade och skrek så nu ska jag på förhör imorgon.. tråkiga jävla fjantar, eller hur BjörnSkifs. Det var ju bara ett partytrick. Och de ska vara glada åt att få pung, tänk alla som inte får det!
Ja, det är sant! Det är sant!

2006-08-30 02:35
Haha tänkte detsamma som björnskifs... jag menar
Nu i helgen satt jag i soffan på en av stadens uteställen och drack min cosmopolitan ... wow, party ovah here
men annars om jag va singel hade jag uppskattat det, vafan lättare ragg än sådär får du ju fan inte !
nu är jag däremot upptagen o hade slagit henne som fan
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-08-30 02:36
Inte mitt fel att ni stoppar kuken i allt.

2006-08-30 02:49
Något jag kom att tänka på är ju vad du gjort om det var en kille?
om du fått en jävla kuk i käften, hade du inte flippat totalt då?
jag menar kvinnor vill ju ha det jämställt o sånt, alla ska behandlas lika oavsett kön , så ge henne en knytnäve i ansiktet - det är jämlikhet när det är som bäst
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-08-30 03:14
Vafan han hade väl inte däckat?? och jag antar att bruden inte drog ner brallorna och gned sin fitta i fejjan på honom??...vill du sitta i fred o smutta på din dyra dompa får du väl sticka till trOppAn och softa.......är det en tight brud så hookar man upp henne på dansgolvet, är hon rutten så är det en grej man garvar åt....

2006-08-30 03:21
visst, man trycker inte ett könsorgan i ansiktet på folk, varken kille som tjej...men vafan, sitter man och juicar på en klubb låter ju detta bara roligt...något man kan snacka om o dricka bärs åt i minst 20 minuter efteråt !

2006-08-30 04:11
Ja, men vill du ha en gammal fitta i ansiktet för att kunna prata om det i 20 minuter, så varsågod.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-30 04:29
Fucked up, på riktigt.
Även om bruden varit asfräsch. Helt fucked up.
www.google.se

2006-08-30 08:40
Du skulle ha bitit av henne klittan American Psycho style! ;)

Nej, men seriöst jag skulle nog fan anmält det hela om jag inte varit singel och så dragen att jag uppskattat gesten. Hade det hänt mig nu hade jag flippat tror jag. Dragit ut ballen och helikotrat hennes ansikte.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2006-08-30 08:51
Gah, det var hur som helst den mest originella isbrytare jag hört talas om hittills.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-08-30 10:14
anmäl. man får ju nästan alltid läsa om män som gör ngtg i tidningar så de skulle väcka kanske nån form av debatt.

2006-08-30 21:36
broed__: haha! fan vill se den där paint bilden nu ju..

2006-08-30 23:10
Joel413 P22

Njut.

2006-08-31 00:32
...du är snubbe...och dricker cosmopolitan...? :/

2006-08-31 00:39

folk är sjuka i huvudet, när en tjej gör så så blir det bara kul, om en kille gör så är han fullkomligt vidrig?

de var vidrigt hur som helst. e är ingen idé at anmäla om du inte har något att gå på dock om anars för statistikens skull.
Femme fatale

2006-08-31 00:54
broed__ P20
Du hade ju så utmanande kläder så du får skylla dig själv.....(minen)
 DIF!

2006-08-31 00:56
Rolfi
Det är något allvarligt fel på mig, jag dricker en tjejdrink. Förtjänar döden.

bob P18
haha.

2006-08-31 02:02
FYFAN VAD MUSTIGT!!!!!!! mera sånt tack, gärna på mig nästa gång.. :D
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg

2006-08-31 07:48
TonyO.. Det var en storstark, eller nej.. det var väl en cider? nä det var det inte alls det var en Cosmopolitan.

2006-08-31 07:51
fett oschysst om killar inte ska få dricka cosmo ifred:(
det är den bästa drycken ever när man är ute o slirar.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-08-31 08:04
Går det att slira på Cosmo?