I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett sköte i ansikte? Nej, tack.

Övrigt - Blandat

2006-08-29 16:22

Ett sköte i ansikte? Nej, tack.

Nu i helgen satt jag i soffan på en av stadens uteställen och drack min cosmopolitan (det enda jag dricker numera). Då går ett gäng kvinnor förbi, som var måttligt berusade, och en av kvinnorna sätter upp hela sitt sköte i mitt ansikte, lindar sedan benen hårt runtom mitt huvud.
Vidriga aromer från hennes underliv undersöks sakt, det var förfärligt jobbigt, av mitt luktsinne; allt detta får mig att må fruktansvärt dåligt, så jag knuffar undan henne med armen och återgår till att dricka min cosmopolitan.
Efter det ställer sig kvinnorna bakom mig och tjejen som precis hade skändat mitt ansikte började pilla i mitt hår, jag rör mig inte ur fläcken, säger ingenting, och fortsätter att prata med personen som satt bredvid mig.
När hon klappar mig på axeln har jag precis hunnit dricka upp halva min cosmopolitan, och åter igen säger jag ingenting och vänder mig inte ens emot den förfärliga kvinnan. Tre sekunder senare går hon och sina vänner iväg, jag tittar och ser att de vickar på rövarna som alla andra idioter som hänger ute.
Jag har två vittnen till detta, om ni nu tror att jag ljuger (som ni alltid tror).

Och till alla er som känner ett fruktansvärt behov av att säga "Oh, vad var det jobbiga? / vad mesig du är!", tänk er då in i situationen då en man kommer och trycker upp bollarna och penisen i ansiktet på er.

Borde jag polisanmäla händelse. Kommer det hända något? Eller är det bara slöseri med tid? Jag vet inte ens vad hon heter och knappt hur hon ser ut.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-08-29 16:24
Om du anmäler lär inget hända, vet du ens vem kvinnan i fråga är?
spliff macht frei

se det som en hemsk livs upplevelse. du behöver sånt med ^^,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

fyfan. jag tycker du ska polisanmäla. om inte annat så för att finnas med i statistiken.
sånt där ska fan inte få hända. vidrigt beteende.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-29 16:26
haha.. jag tycker du ska anmäla.. bara för principen.. jävligt roligt när hon får anmälan
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-08-29 16:27
hahah lustigt,
det jag skriver eller lägger upp, ska inte tas på allvar för jag är mytoman samt har personlighets klyvningar.

2006-08-29 16:27
vilken osannolik berättelse! haha.
måste ha vart en mycket traumatisk upplevelse, vaknar du kallsvettig om nätterna och känner aromen utav torskfiske numera?

2006-08-29 16:30
ew :/

anmäl! anmäl!

2006-08-29 16:30
sånt är ju rakt av äckligt, oavsett om de är en tjej eller kille som gör de...

2006-08-29 16:42
men hur gick det till. du satt ner, men var? på golvet?
jag tänker mig någon som krånglar sig upp på ett bord och försöker åla sig in mot ditt ansikte för att utföra vansinnesdådet. vilken galning.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-08-29 16:43
hahaha, va billig du måste känna dig!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-08-29 16:51
bobo .ja exakt va jag undrade
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
DJ

2006-08-29 16:56
Klart du ska polisanmäla. Ganska grova sexuella trakasserier om du frågar mig.

2006-08-29 17:02
låter som otten ^^

2006-08-29 17:03
"broed__ P20 Nu i helgen satt jag i soffan på en av stadens uteställen och drack min cosmopolitan (det enda jag dricker numera). "

HAHAHAHAHAHAHAHA

2006-08-29 17:07
Sånt händer mig hela tiden.. Jag bara tackar och bockar!

2006-08-29 17:09
Derhundt, hahaha. jatack.

2006-08-29 17:10
ah förfan , vem vill ha fnarre-hoe-fnask-fisk-fitta upptryckt i ansiktet . anmäl skiten !

2006-08-29 17:11
that's life.
En del jagar pussy hela tiden o livet utan framgång vissa ahr blivit blessed o får dom uppkörda in you face hela tiden :D
24/7 always keepin it.

2006-08-29 17:12
klart du drar till dig kvinnor om du dricker cosmopolitans

2006-08-29 17:12
Frågan är ju, hade hon eller hade hon inte trosor på sig? Antar att hon hade nån sorts kjol eller nåt.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-08-29 17:24
ja fan gjorde du inget? visst kan iognera folk hit o dit, men nånstans går ju gränsen ey?
BAHA!

2006-08-29 17:40
Fan va skabbigt... jag skulle nog inte polisanmält det, men tycker dock att du borde göra det! Punani i ansiktet när man sitter och har det trevligt... njaaaa
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-08-29 17:41
Som sagt, jag vet inte vad hon heter. Hon var runt 20år, ca 165 cm lång, brunhårig och ganska normal kroppsbyggnad (inte fet, inte heller supersmal).

Bo-Bo och nuss
Jag vet inte, jag var allmänt chockad och visste inte riktigt hur jag skulle tackla situationen. Jag borde väl antagligen sagt åt henne, men räcker det inte med att knuffa undan en annan person för att den skall förstå?

snorty F22
Sofforna är ganska låga, så om man står rakt upp så är soffkanten i midjehöjd.

phatie F0
Korrekt, är där 3-5 gånger per år (om jag umgås med såna som gillar stället), varenda gång jag är där händer något vidrigt.

Shakes P19
Hon hade en kort kjol och visst hade hon trosor, men eftersom hon var svettig, hade säkert dansat, så luktade det verkligen könsorgan när trosorna nuddade munnen.

IDIOT P20
Jag knuffade undan henne, sedan försökte jag bara att ignorera.

Men om jag polisanmäler och knappt vet vem kvinnan är, vad händer då? Jag menar, polisen behöver mängder av bevis om det ens skall bli rättegång när våldtäkter utförs, så varför skulle de bry sig om detta?

2006-08-29 17:45
jag hade bitit av klittan på horan och spottat den i käften på henne.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-29 17:45
Besök aldrig uteställen utan att beväpna dig för att kunna värja dig mot könsattacker. En cosmopoliten fungerar bra i kombination med en svärdskäpp, alltid redo att beröva aggressiva kön livets gåva.

2006-08-29 17:51
broed__ P20: ok....men vet du inte vem det är så är det inte mycket du kan göra!

fan vad jag kan störa mig nått så fruktansvärt på vissa brudar, tro dom får göra vafan dom vill bara för att dom e tjejer! spec vissa snygga tjejer tro verkligen dom kan göra vadsomhellst just för att dom ser bra ut, Softa!
BAHA!

2006-08-29 17:54
amfetaminpsykos
Precis, men en cosmopolitan borde räcka som sköld från enfällningarna, eftersom det ger signaler att jag inte är intresserad av kvinnosläktet, jävla spannhakor.

2006-08-29 19:05
måste bara få klämma in att samma hände när jag satt och väntade på bussen. eller en tjej, kvinna eller vad ni nu vill kalla det gick och tryckte upp sitt "sköte" i en, för henne, främmande man. det var efter skolan slutade så det var ju inte direkt tomt på folk på busstationen heller.
MoDo - the Heart of hockey!
Producent

2006-08-29 19:37
Kan inte någon börja trycka upp knappnålar med rubriken.

"Ett sköte i ansiktet? Nej tack"

Typ som "Slå inte min kompis!" eller "EU? Inte utan min prilla".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-08-29 19:38

2006-08-29 19:39
haha, de lustiga är att bara en reagerat hittills på att du satt och drack din cosmopolitan!:P mitt första intryck när ja läste det var att du kanske hellre velat bli "tea-bagad";)

2006-08-29 19:40
frågan är ju varför du inte sa något, personligen hade jag bitchslappat henne åtminstånde 1 gång... eller frågat om hon ville gänga, beroende på hummör.
Rock out with your cock out!

2006-08-29 19:46
Haha word på Roni. Är inte cosmo en tjej drink??

2006-08-29 20:51
ett sköte i ansiktet är väl ungefär lika stötande som manslem i baken varje gång man får för sig att skaka sitt på dansgolvet? skulle jag anmäla alla snubbar som trycker sina kukar mot min rumpa när jag är ute o dricker cosmo skulle jag inte göra annat än sitta hos polisen varje söndag.
typ.

anmäl om du tycker det känns rätt, såklart! men det lär tyvärr inte leda nånstans!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-08-29 20:53
Ett sköte i ansiktet är lika stötande som en manslem i ansiktet. Du har förhoppningsvis inte ditt doftorgan i baken.

2006-08-29 20:54
Problemet med dansgolvet är väl att jämställa med att man ständigt måste stå ut med att bli attackerad av lösflygande bröst från höger och vänster.

2006-08-29 20:57
nej fo sho. men det kan väl vara lika stötande ändå? det var väl inte lukten som var det allra mest stötande i sammanhanget, utan snarare det faktum att bruden tog sig friheten att flasha sin murra hejvilt lite varstans?
eller...?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-08-29 21:00
Problemet med dansgolvet är väl att jämställa med att man ständigt måste stå ut med att bli attackerad av lösflygande bröst från höger och vänster.

ja förmodligen, dock har jag aldrig uppfattat att det är ett vanligt problem. har aldrig hört någon av mina killkompisar klaga på lösflygande boobs på samma sätt som mina tjejkompisar nästan alltid beklagar sig över att de har blivit ofrivilligt rövknullade, om än med kläderna på.

2006-08-29 21:02
En gång fick jag en patte i ansiktet, det var jävligt.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-08-29 21:10
Loria

Det beror nog på att dina killkompisar inte har insett att de har blivit kränkta och att ifall de uppmärksammade någon annan på detta skulle framstå som mindre maskulina eftersom rollen som offer i de kretsar de rör sig är förknippat med svaghet.

2006-08-29 21:10
broed__ haha, hade det på känn. först med att du satt i en soffa och sen att incidenten hände. vilken dag var du där? anmäl skiten så att iaf personalen/ägarna på Otten kan hålla lite bättre översikt på extremt fulla människor.

för människor som är inne på krogar och är SÅ dyngraka borde gå hem och sova istället.

2006-08-29 21:11
F.ö. tror jag inte flashandet är problemet utan det faktum att någon försöker föra upp en i valfri kroppsöppning. Man vill inte oprovocerat ha någons crotch i ansiktet helt enkelt.

2006-08-29 21:12
LoRia F19
dina tjejkompisar är för gnälliga helt enkelt!
klart en snubbe ska få sig ett rövknull på kvällskvisten, annars kan man ju lika gärna stanna hemma!

2006-08-29 21:22
Queer-Bitches P15
Mycket möjligt att det är en tjejdrink, bögdrink eller whatever...men efter att man har druckit 6-7 öl på förfesten är man sugen på något annat. Inte direkt så att jag skäms.

Roni P0
Det var meningen att det skulle vara lite humoristiskt, varför skulle jag annars skriva vad jag drack? då det är irrelevant.

LoRia F19
Det är inte alls samma sak, däremot förstår jag om du tycker att det är äckligt.

phatie F0
I lördags, vi tänkte gå in på Hugo som hade hiphop-kväll, men eftersom det var en jävla kö samt att två av mina vänner var sugna på "kött" kastade vi in oss på ottens dansgolv. Var du där?
Det brukar vara ganska OK standard där på lördagar eftersom åldersgränsen är 21 (eller är det 20?).

Håller inte riktigt med, för min del får man vara extremt full så länge man inte stör mig; vilket kan te sig motsägelsefullt eftersom 90 procent av de man stör sig på krogen, har hällt i sig kopiösa mängder av diverse rusdrycker.

amfetaminpsykos har koll

2006-08-29 21:26
amfetaminpsykos

aiight. jag sa det inte som jag visste, mer som jag undrade. hoppas det gick fram.

2006-08-29 21:28
broed__ P20
hehe, tog du illa upp? gör inte de, de va inte illa menat!
annars kan man ju använda irrelevanta saker för att krydda en annars tråkig historia, inte för att ja säger att du gjorde de men

2006-08-29 21:30
Roni P0
Jag tog inte illa upp, var bara roligt att du uppmärksammade det.

2006-08-29 21:36
vadå gick hon ner i brygga eller? hur fan kunde hon slingra benen hårt runtditt ansikte? satt på dina axlar kanske?

2006-08-29 21:37
Joel413 P22
Jag har redan förklarat. Läs lite längre upp.

2006-08-29 21:39
broed__: aha.. sorry.. jobbig grej iallafall.. jag hade skällt ut henne direkt, hon kanske, vilket iförsig är bra dumt, trodde att du bara spelade svårfångad.. hehe!