I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett sköte i ansikte? Nej, tack.

Övrigt - Blandat

   

2006-08-29 16:22

Ett sköte i ansikte? Nej, tack.

Nu i helgen satt jag i soffan på en av stadens uteställen och drack min cosmopolitan (det enda jag dricker numera). Då går ett gäng kvinnor förbi, som var måttligt berusade, och en av kvinnorna sätter upp hela sitt sköte i mitt ansikte, lindar sedan benen hårt runtom mitt huvud.
Vidriga aromer från hennes underliv undersöks sakt, det var förfärligt jobbigt, av mitt luktsinne; allt detta får mig att må fruktansvärt dåligt, så jag knuffar undan henne med armen och återgår till att dricka min cosmopolitan.
Efter det ställer sig kvinnorna bakom mig och tjejen som precis hade skändat mitt ansikte började pilla i mitt hår, jag rör mig inte ur fläcken, säger ingenting, och fortsätter att prata med personen som satt bredvid mig.
När hon klappar mig på axeln har jag precis hunnit dricka upp halva min cosmopolitan, och åter igen säger jag ingenting och vänder mig inte ens emot den förfärliga kvinnan. Tre sekunder senare går hon och sina vänner iväg, jag tittar och ser att de vickar på rövarna som alla andra idioter som hänger ute.
Jag har två vittnen till detta, om ni nu tror att jag ljuger (som ni alltid tror).

Och till alla er som känner ett fruktansvärt behov av att säga "Oh, vad var det jobbiga? / vad mesig du är!", tänk er då in i situationen då en man kommer och trycker upp bollarna och penisen i ansiktet på er.

Borde jag polisanmäla händelse. Kommer det hända något? Eller är det bara slöseri med tid? Jag vet inte ens vad hon heter och knappt hur hon ser ut.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?