i know da feeling... jag håller med dig om att de e segt med den attityden att krogarna ska va sexraggställe, när de e en alldeles underbar plats att i avslappnat tillfälle bara va social o lära känna folk lite lagom ytligt, för att ha skoj ihop o byta tankar om smått som stort. sen, klart om man nu märker att de inte e så mycke annat som funkar, varför inte bara ta chansen o byta kroppsvätskor innan man mumlar nåt om att man ska iväg, har planerat nåt eller måste jobba extra dan efter... man tar vad man får, svältfödd blir mätt även på smulor ;op men, tyvärr måste jag bolla tillbaka till dig att de flesta killar avancerar med en ''ragg - look'' eller lägger repliker med den känslan att jag upplever han kollat in om min kropp skulle passa för hans kuk. smickarande visst att uppfattas som attraktiv/sexig men tröttsamt att bli betraktad utifrån en annan persons behov. jag skaffade glasögon i våras, o jag måste säga att de har både roat o förvånat mig hur rekationerna varit på det... =) både från tjejer o killar. nu e de så att jag pallar inte ha glasögon hela dagarna, utan har dem bara ibland, o nu e väl skillnaden inte lika markant för mig längre. ;oP .. ... .... jag kanske oxå har förändrats o med det det bemötande jag får av människor. de gånger jag träffat killar som verkligen ansträngt sig att möta mig som person, de e då jag har blivit berörd o känt att jag velat ha mer kontakt. jag söker det i alla mina relationer, bland kompisar, som i kärleken... alla har vi fantasier o drömmar, även sexuella, o de klart de väcks när de e nån snygging som korsar ens väg. men för att jag ska kunna lita på att de finns genuint intresse från personen, oavsett om de handlar om ett tillfälligt sammarbete, typ i jobbet, lr nåt mer djupare, så e de här en grundförutsättning för mig. det är i det mina största besvikelser finns - när vänner inte visar ett ärligt engagemang som gäller för mer än just en kort stund för att vi båda ska trivas i relationen. tyvärr måste jag oxå erkänna att de har hänt att jag sett att en kille sett på mig med ''andra ögon'' än hur de brukar va på krogen, o de har inte alltid varit helt lätt att hantera det, för även jag e van vid att hantera killar som raggar, men en kille som ser på mig, som om han undrar ''vem är du o hur ska jag få veta vad de e för känslor o tankar i dig som driver dig o gör dig till den du e'' e nästan för bra för va sann.... de e så avväpnande o öppet, o det öppnar upp till att hela världen kan erövras tillsammans med en sån person, o de e ganska hisnande känsla.
och..???
hahaha, jag fick höra denna en gång: "Förstår du vad du betyder för mig? jag har gett dig min oskuld". (detta sa hon ca 1 vecka efter att vi låg). 2-3 veckor senare var det något annat as som tog min roll.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
men jisses. vill man verkligen vara ihop med någon som uppenbarligen inte vill vara ihop med en? visst, det är idiotiskt att ljuga och dra klyshor, men folk gör väl det för att döva sitt dåliga samvete eller "vara snälla" (iaf intala sig att de är snälla). jag förstår varför folk ljuger för varandra, och jag tycker att det är fullkomligt onödigt. det blir bara problem. (lite: vad tjänar jag på att fejka i sängen, fejkar jag så tror killen att han gör något rätt och därför fortsätter han med det trots att jag inte njuter av det, enbart för att jag fejkar) personligen kör jag på total öppenhet och är killen inte öppen mot mig så lär det inte funka länge. man tjänar inget på att ljuga. inte i längden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl visst har du rätt, men hur ofta hittar man de ärliga? jag har träffat ca 15 tjejer skulle jag uppskatta. där en flört eller kanske mer ägt rum, dvs vi har på ett eller annat sätt varit intresserade av varandra. Och det är faktiskt inte förrän NU som jag känner att jag har träffat en som inte har behovet av att hävda sig/ljuga. en på 15, you do the math.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare P23 jadu. jag känner kanske två honor som är ärliga i sina förhållanden, förutom mig själv då, så vi verkar ju inte vara norm direkt. en bra start kan ju vara att vara ärlig och öppen mot tjejen från start och be henne vara det tillbaka. jag vet inte. det funkar skitbra för mig och min kille iaf. iofs vet jag många människor som skulle freaka om de fick höra ens tankar och tvivel. men det har väl med osäkerhet att göra. som vanligt. folk tar kärlek på för stort allvar. livet slutar inte för att man förlorar den man älskar eller är kär i. och är man vettiga människor så kan man fortsätta ha kontakt och vara vänner efter att det tagit slut. (lite OT nu kanske)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-08-19 20:28
"jag ringer dig"
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Aldrig hört just dem lögnerna men dessa är ganska "sköna" "Jag sväääär till gud och på allt att jag aaaaaldrig varit otrogen mot dig!!" aha därför du har sperma i fittan innan jag knullat dig? "Jag tar livet av mig om du lämnar mig!! gråt böl och gnäll" Du ser ganska levande ut för att vara död
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
MEN FÖR FAN orka jävla hårklyvnings jag-vill-vara-djup-och-förstöra-roliga-t rådar, håll er till roliga lögner och inte massa genusperspektiv på dagisnivå jävla helvete
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Jag gjorde slut en gång för att det handla om mig... gjorde jag alltså inte det igentligen då eller?
du sitter helt för mycket på fujifilms hemsida, pallar inte detta längre.. och din mammas köttbullar är inte goda! Lögn för hon älskar min mammas köttbullar och är bara avis för att jag har tjockt med rabbat på fujifilms hemsida. Fick reda på senare samma kväll att hon var lesbisk och kär i min polares lilla syster som bor mitt emot granne med mig.
http://www.homage.nu/
Det känns som att broeds trådar kommer bli dagens motsvarighet till det förflutnas LIS sextrådar :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ P18 vad menar du?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
alla ljuger! människan är ett svin å de finns inget nån kan göra åt saken.. bara acceptera å leva me de. men man skulle fan inte bli glad om man fick veta sanningen hela tiden heller!
Nuuudel my Duuuudle!
redLight F16 tala för dig själv. jag mår bra av att äntligen befinna mig i ett totalt öppet förhållande där ingen av oss ljugit en enda gång för den andra. sen är det också skillnad på att vara ärlig och att pracka på folk sina åsikter hela tiden, typ säga att man ogillar en tröja utan att ha blivit tillfrågad vad man tycker. är man inte redo att ta ett negativt svar på en fråga så ska man inte fråga.
broed__ P20 : Det du söker är en stor KRAM!
BAHA!
missförstå mig rätt! de e klart att man vill ha ärliga svar... men i vissa situationer är små vita lögner mer passande. sanningen kan tyvärr låta som en lögn! och för att inte bli missförståd så undanhåller man vissa saker för att förhindra nått väldigt onödigt. när det tex. verkligen inte har hänt något men man vet att den andra parten skulle ta de hellt fel! alla människor ljuger, de kan ingen förneka.
Nuuudel my Duuuudle!
redLight F16 eller så frågar man hur människan menar när den säger något som kan tolkas på fel sätt. så gör iaf jag. självklart ljuger alla människor. själv ljuger jag dock aldrig om vad jag vill och hur jag känner, och det är en av de viktigaste byggstenarna i ett förhållande tycker jag. iaf om jag vill trivas en längre tid. (har aldrig ljugit för min pojkvän, jag tjänar inget på det. däremot ljuger jag ibland för ytliga bekanta, men det är en helt annan femma)
broed__ P20 for president!
broed__ P20 Du var inte med för kanske 3-4 år sen. Då var det en användare som kallade sig LIS, som berättade ingående om sitt sexliv på whoa i långa bloggar. En del älskade det, en del hatade det, men de var jävligt kända på hela whoa. :P Tänk om dina cyniska bittra bloggar når samma status? :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Clemenz F20 jag håller med fuuuullt ut. jag borde lära av det där också, för alla killar är väl inte dumma i huvudet, eller..?