I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lögner som kvinnor har sagt till mig.

Övrigt - Blandat

   

2006-08-17 22:14

Lögner som kvinnor har sagt till mig.

Ja, temat är snott på Internet....men inte innehållet.


"Det är inte dig det är fel på, det är hos mig felet ligger."
LÖGN! Ingen människa i hela universium gör slut eller skiter i att bli tillsammans med en annan individ bara för att felet ligger hos dem. Nej, ingen.
Problemet är fegheten som är enorm, det går inte ens finna ord för hur irriterad jag blir över dessa människor.
Jag kommer ihåg när jag var 15år, oförstörd och sade "jag gillar dig.....lite" och fick svaret "hmmm..jaha...jag gillar dig med". Veckan efter pratade jag i telefon med denna underbara kvinna och fick då höra "alltså...jag är rätt knepig som person...det är inte dig det är fel på...det är mig det är fel på".
Vad hände? Jo, orden som hon yttrade fick mig att slå sönder kuddarna (nej, kuddarna gick inte sönder, om du är en kuddfantast, vill ju inte att någon skall ta illa upp) i mitt pojkrum. Visst, jag blev lite besviken men det som störde mig mest var "HUR I HELVETE KUNDE JAG ENS TYCKA OM NÅGON SOM SA NÅGOT SÅ KLYSCHIGT?.

"Jag är träffar ingen just nu."
LÖGN! Bara för att vara klar och tydlig: alla kvinnor är horor, likså alla killar. Men nu skriver jag om kvinnor va? Alla kvinnor som har sagt "jag träffar ingen just nu" till mig har med 99procents säkerhet kastat lögnen rakt i mitt ansikte.
Jo, för hur kan "ingen" gå till "jag träffar en ny kille varje gång jag är på krogen"? Du kanske är för feg för att säga att du knullar runt, lägger dig i vilken mans famn som helst och behöver få kärlek när du är full och olycklig.
Det enda rätta att säga är: jag ingår inte i ett förhållande, mer får du inte veta.


"jag tycker att sex är överskattat"
LÖGN! Jag säger inte att ALLA ljuger, men det är alldeles för många för att acceptera beetendet. Okej, du tycker inte om sex? Jag kunde inte bry mig mindre, men det gör inte jag heller.
Det som jag är förvånas över är att du gärna vill berätta hur många gånger du har sugit kuk, vilka som har varit dåliga/bra i sängen och vilken penisstorlek du föredrar.
Visst, jag vill också berätta om hur många gånger jag har sugigt kuk, och alla som jag har legat med har sagt att jag var dålig/bra i sängen (eller sängen? :) Brukar ju bli alla möjliga ställen *ler*) och visst har jag en penisstorlek.
Vad händer sen? Jo, man ligger där i sängen (kramas + håller om varandra), vad händer då? Jo, då börjar tjejen i frågan slå på min röv, vilket får mig att säga "aj, det där gör ont". En kort stund senare somnar jag och vaknar upp 2-3 minuter senare av ett slag i ansiktet, det följs upp med "Varför vill du inte? Är det något fel på mig? :S:S:S:S:S".
Slutsats? Det är så att ingen tjej känner njutning i sängen och har bara sex för att få känna sig älskade av killarna. Varför har du killarna sex? Killar känner inte heller någon njuting, har alltså bara sex för att bli omtyckta av sina vänner. Det är helt enkelt en ondcirkel!
p.s alla som använder ordet "älskog" borde fan DÖDEN DÖ! d.s


"Ingen bryr sig om mig."
LÖGN! Visserligen är det sant att jag inte bryr mig om dig; men det finns säkert några få individer på denna planet som skulle gråta om du dog. Skall vi ta reda på det? Jag kan skjuta dig i skallen 7 gånger och jag lovar att Enebys kyrka skulle bli fullsatt, dessutom att 10% gråter när prästen läser ur biblen.
OBS! Om jag dör ung, enda gången folk verkligen bryr sig, så vill jag INTE att 12åringar på Lunarstorm, Helgon eller annan community skriver *RIP* i gästboken. Funderar du ändå på att göra det? Alla som gör det kommer bli hemsökta av mig, det är fan ett löfte.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?