Lögner som kvinnor har sagt till mig.
Ja, temat är snott på Internet....men inte innehållet. "Det är inte dig det är fel på, det är hos mig felet ligger." LÖGN! Ingen människa i hela universium gör slut eller skiter i att bli tillsammans med en annan individ bara för att felet ligger hos dem. Nej, ingen. Problemet är fegheten som är enorm, det går inte ens finna ord för hur irriterad jag blir över dessa människor. Jag kommer ihåg när jag var 15år, oförstörd och sade "jag gillar dig.....lite" och fick svaret "hmmm..jaha...jag gillar dig med". Veckan efter pratade jag i telefon med denna underbara kvinna och fick då höra "alltså...jag är rätt knepig som person...det är inte dig det är fel på...det är mig det är fel på". Vad hände? Jo, orden som hon yttrade fick mig att slå sönder kuddarna (nej, kuddarna gick inte sönder, om du är en kuddfantast, vill ju inte att någon skall ta illa upp) i mitt pojkrum. Visst, jag blev lite besviken men det som störde mig mest var "HUR I HELVETE KUNDE JAG ENS TYCKA OM NÅGON SOM SA NÅGOT SÅ KLYSCHIGT?. "Jag är träffar ingen just nu." LÖGN! Bara för att vara klar och tydlig: alla kvinnor är horor, likså alla killar. Men nu skriver jag om kvinnor va? Alla kvinnor som har sagt "jag träffar ingen just nu" till mig har med 99procents säkerhet kastat lögnen rakt i mitt ansikte. Jo, för hur kan "ingen" gå till "jag träffar en ny kille varje gång jag är på krogen"? Du kanske är för feg för att säga att du knullar runt, lägger dig i vilken mans famn som helst och behöver få kärlek när du är full och olycklig. Det enda rätta att säga är: jag ingår inte i ett förhållande, mer får du inte veta. "jag tycker att sex är överskattat" LÖGN! Jag säger inte att ALLA ljuger, men det är alldeles för många för att acceptera beetendet. Okej, du tycker inte om sex? Jag kunde inte bry mig mindre, men det gör inte jag heller. Det som jag är förvånas över är att du gärna vill berätta hur många gånger du har sugit kuk, vilka som har varit dåliga/bra i sängen och vilken penisstorlek du föredrar. Visst, jag vill också berätta om hur många gånger jag har sugigt kuk, och alla som jag har legat med har sagt att jag var dålig/bra i sängen (eller sängen? :) Brukar ju bli alla möjliga ställen *ler*) och visst har jag en penisstorlek. Vad händer sen? Jo, man ligger där i sängen (kramas + håller om varandra), vad händer då? Jo, då börjar tjejen i frågan slå på min röv, vilket får mig att säga "aj, det där gör ont". En kort stund senare somnar jag och vaknar upp 2-3 minuter senare av ett slag i ansiktet, det följs upp med "Varför vill du inte? Är det något fel på mig? :S:S:S:S:S". Slutsats? Det är så att ingen tjej känner njutning i sängen och har bara sex för att få känna sig älskade av killarna. Varför har du killarna sex? Killar känner inte heller någon njuting, har alltså bara sex för att bli omtyckta av sina vänner. Det är helt enkelt en ondcirkel! p.s alla som använder ordet "älskog" borde fan DÖDEN DÖ! d.s "Ingen bryr sig om mig." LÖGN! Visserligen är det sant att jag inte bryr mig om dig; men det finns säkert några få individer på denna planet som skulle gråta om du dog. Skall vi ta reda på det? Jag kan skjuta dig i skallen 7 gånger och jag lovar att Enebys kyrka skulle bli fullsatt, dessutom att 10% gråter när prästen läser ur biblen. OBS! Om jag dör ung, enda gången folk verkligen bryr sig, så vill jag INTE att 12åringar på Lunarstorm, Helgon eller annan community skriver *RIP* i gästboken. Funderar du ändå på att göra det? Alla som gör det kommer bli hemsökta av mig, det är fan ett löfte.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Hallelujah broder
Still in the bridge
jag ska till mexico =/
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein
Reta P20 Alla lögner är välkommna.
haha. det var underhållande. lycka till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ännu en bitter kille som skriver en bitter tråd som kommer att fyllas med en massa skitsnack om hur alla brudar är horor som förtjänar att bli behandlade som de sprutluder alla är. jisses, kan inte ni bara gå vidare och kämpa på med ert patetiska kärleksliv utan att spamma sönder whoa?
I´m with stupid--->
aniii F17 Ett par stycken, självklart.
broed__ P20 sluta upp med pajastrådar.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Mjaaaau håller med whipper baybee;) pajas och bara... hoho.. tomten är i stan..<3<3<3<3<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en sa till mig, Jag flyttar till usa till hösten, så jag vill inte satsa på ett förhållande med dig för det kommer göra mera ont när jag åker i slutet av året. hahhaa tror ni hon åkte?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
nej man skall inte skjuta tjejer, jag älskar tjejer, dock finns de vissa undantag,
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
"det är inte du det är jag" kan faktiskt vara sant...om man inte är redo etc
skriv kort, helst inte alls
Skönaste lögnen jag fått är: Jag var kär i dig, men sen började jag tänka mer och mer på hur olika vi var och kom fram till att vi aldrig skulle funka.
din jävla stolle broed__. du är ju galet uppmärksamhetskåt.
jisses, kan inte ni bara gå vidare och kämpa på med ert patetiska kärleksliv utan att spamma sönder whoa? dom som gör det får ju inga props för det! vi borde skicka ut pre-emptiva "tack för att du inte lagt upp en misslyckad-kärleksdikt/tråd-i-blandat på en vecka"
jo...de här är ju verkligen könstypiskt......not. finns inga skillnader emellan könen. den bästa lögnen jag hört. hm. "förlåt att du hamnade på psykakuten pga mig?"
du behöver kärlek
MoDo - the Heart of hockey!
Producent
2006-08-18 00:12
Broed är min nya idol !!!!! du har så rätt så !! haha poss
i make music
Det är småkul att att folk sitter och säger att "män minsann är likadana", när det inte ens tillhör tråden? Nu gjorde broed_ en tråd om lögner KVINNOR har sagt till honom. Kan inte någon brud göra en "Lögner män sagt till mig", om ni nu blir så jävla förolämpade? Jävla gnäll.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
allt det här stämmer ju. Jag hatar kvinnor, de är så jävla jobbiga. Nästa gång någon kommer och fiskar positiva kommentarer med sånt som "ingen tycker om mig" eller "jag känner mig så slampig/dum/smutsig/whatever" så ska jag gladeligen svara nåt i stil med "Visserligen är det sant att jag inte bryr mig om dig; men det finns säkert några få individer på denna planet som skulle gråta om du dog. Skall vi ta reda på det? Jag kan skjuta dig i skallen 7 gånger och jag lovar att Enebys kyrka skulle bli fullsatt, dessutom att 10% gråter när prästen läser ur biblen." och "du känner så för att det är så, dina känslor ljuger aldrig!"
vad har hänt me whoa senaste veckan? är modsen lika womenhating som pojkarna på denna siten förvandlats till
trodde jag gjorde de...hehe
ärligt vad är det för tjejer du träffar om du anser att alla är horor? felet ligger nog hos dig, antingen är du för ful för att träffa nån tjej med lite stil eller så är du allmänt odräglig som person. du verkar rätt bitter av dig och jag förstår att det kan kännas bättre att skriva om hur vidrigt ALLA tjejer beter sig, men you wrong kid.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
jag och du är så lika, du förstår bara inte broed__. jag tänker som dig fast en aning skevare haha
www.gbg031.se
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahah
till alla som gnäller på trådskaparen , sluta slicka whoa fitta och se det roliga istället
FYI har jag aldrig slickat fitta i hela mitt liv och jag har kanske inte lika tråkig humor som du?
hahahahaha då förstår jag din brist på humor om du aldrig har slickat fitta missförstå mig rätt
abused_bitch : man är kanske rädd för att såra den andre. då är det ofta lättare med en vit lögn , att veta allt behöver ju inte alltid vara det bästa . men ärlighet varar ju onekligen längst. man får helt enkelt lära sig spelet lite bättre , om man själv är en sån som drar vita lögner så känner man ju lätt igen när de slår tillbaka på sig själv. då vet man ju iallafall . shit det här blev bara en smörja , förväntar mig inte att nån ska fatta nått :)
starang P23 wow, en 23-åring skrattar åt mig för att jag aldrig slickat fitta. det är nåt jag själv väljer att inte göra men om du njuter av det så bra för dig. 24km ok.
abused_bitch : helt sant som du säger . vet inte varför man inte skiter i spelet och enbart är ärlig , feghet kanske?
tahoma P22: hahahahha det är inte det att du inte har gjort det utan att du skriver att du inte har gjort det och använder det som nått slags argument. Du vet om du tänker efter lite så kanske du förstår vad ja g menade med "sluta slicka whoa fitta" . Syftade inte på att du hade en whoa fitta i ansiktet just i det tillfället för att göra det lättare för dig
abused_bitch : rädsla för konflikt it is
eller saknad ork att ta konflikten helt enkelt , man väljer en lättare utväg för båda parterna tror man. då utgår jag från mig själv
jag skrev "FYI" för att du inte skulle ta det så allvarligt. men fortsätt du och skratta åt broeds kommentarer och sätt på din Al Bundy-DVD sen..
hahah just nu är det du som bringar skratt till min vardag, ber som ursäkt för att jag inte förstår internet tugget
reta...om du kolla de inläggen jag skrev ovanför de borde de nog klassas som manliga lögner. tänk om tänk rätt.
Jag kan inte annat än att hålla med trådskaparen. Det ljugs alldeles för mycket. Men jag tror att jag förerdrar en vit lögn som man vet vad det innebär. Det är ju upp till en själv om man vill fatta vinken eller spela dum och överreagera. Det jag däremot avskyr är när man är ärlig som satan och förklarar saker ur ens synpunkt och ger personen en chans att förklara och vara ärlig tillbaka. När personen i fråga väljer att inte svara (om man är ytterst snäll och skriver ett mejl så att fegisen inte behöver se en i ansiktet när han förklara sitt "dilemma") eller det värsta, bara ignorera. Sånt är fan värre än vilken keff vit lögn som helst.
Enebys kyrka, heheh aaah..
DIF!
ännu en bitter kille som skriver en bitter tråd som kommer att fyllas med en massa skitsnack om hur alla brudar är horor som förtjänar att bli behandlade som de sprutluder alla är. jisses, kan inte ni bara gå vidare och kämpa på med ert patetiska kärleksliv utan att spamma sönder whoa? You got knocked the fuck out!
min häst e sjuk så jag kommer inte ha tid för dig mer
I'm the one your girlfriends tell their friends about!
tjejer e fräcka minsann
www.soundcloud.com/lirzproductions
men dumma
www.soundcloud.com/lirzproductions
Broed i farten igen. Hejar på Broed, visa them hoes vart skåpet ska stå!
Det är inte dig det är fel på, det är hos mig felet ligger hon menade kanske att hon inte hade känslor för dig?
mephisto + andra som tycker tjejer ska skapa sin tråd om mäns lögner: well, om jag skulle tycka att den här tråden är ompgen, barnslig, bitter o håller allmän låg nivå i sin utformning, då e de väl knappast i mitt intresse att göra desamma, o va likadan??? själv tycker jag personligen de e intressant med erfarenheter, så tråden va intressant, o berikande på olika sätt. men jag vill hålla med om att den knappast för en människa framåt till att våga träffa en ny o våga lite mera nästa gång..!
och..???
oj, jag va nog lite snabb med att döma, för längre ned så har inläggen förändrat karaktär... ;oP Dicecard: upplevelser e aldrig falska.
och..???
dicecard jag vet, jag e oxå fast i många könsroller, på min sida, de e sånt vi fått med oss med nappflaskan av våra föräldrar o kämpar med att förändra hela livet ;oP jag själv brukar faktiskt försöka skita i regel om vem som ska ragga, däremot tänker jag att jag försöker ''ragga intressanta personer att ha en sjysst konversation med''. De e långt ifrån alla som slutar med att vi byter nummer, ännu mindre att personen följer med mig ända hem... men jag har ofta haft en trevlig stund ute just då iaf.
och..???