mz, har du fått dina pengar ännu?
y00!
asså man måste väll fixa real money konto för att kunna spela dvs skriva in kontouppgifter o shit. när man blivit medlem så har man ju bara playmoney till att börja med?
DAS KAISERREICH!
FETTMA P18 Du ska registrera ett konto på partypoker, och då ska du fylla i pokerstartens kod under registreringen. Allting står i guiden. Du har ett playmoney konto tills dom skickar pengarna till dig, då förvandlas det till ett real money konto.
y00!
Kon-artist P18 aah, efter två mail till pokerstarten så fick jag mina pengar igårkväll/igårnatt, nästan 2 dygn senare än vad dom skulle komma. :P men men, nu har jag pengarna och jag spelar för fullt.
...Jag skojade bara!
Var uppe i 350 dollares efter 6 timmar, men tiltade järnet. nu ligger rullen på 120 $
Plussade $12 över 24 22's igår, w00t Så ovärt :-)
Ja, vi får väl se om det funkar. Jag reggade mig och följde guiden i mailet, så det ska väl inte vara några problem.
Pirloo P20. Nej det ska inte vara några problem om du har följt alla stegen. Lycka till
y00!
Det är ju hur chill som helst, cashen kom. Men det tog ett par timmar. Vann nyss 12 dollar i en turnering, men ligget i alla fall på minus just nu. Så kan det gå...
ah ok, lycka till pirloo!
Om man nu skulle få lust att ta ut pengarna sen då, det är ju ett litet projekt? Eller har jag fattat allt fel?
Nej då, i värsta fall så ringer PartyPoker dig och ber dig säga till namn och adress.. för att verifiera att allting stämmer
y00!
Har någon annan försökt ta ut pengar?
y00!
Bara o välja sätt, jag rekommenderar, visa elr bank wire.
Redan gjort den där 75 dollar grejen för ett tag sen... 75 blev 400 eller nått... fett ovärt att grinda där :)
Efter punkt stor bokstav.
razazi; Har för mig att om man vill få pengarna till sitt Visa-kort måste man göra en insättning med det kortet? Eller har jag helt fel där?
Pirloo Ja, du måste ha gjort en insättning med ditt CC, har jag för mig iaf...
y00!
binh P20 Har du fått dina pengar ännu?
y00!
jag fattar inte hur jag får tillgång till dedär sketpengarna (75..Hr fan reggar man sig så
Följ bara guiden du får i mailet, det är skitlätt
y00!
Hur många är det som har fått pengar här i tråden?? Vore nice om vi kunde lira emot varandra också :D typ göra ett eget bord för oss på whoa..
y00!
om någon har riktigt mycket pengar så kan dom ju försöka vinna den stora turneringen som är på PartyPoker ikväll.. första priset brukar ligga på runt 120k dollar
y00!
den är väldigt svår o vinna
Äh, bara man har tur så går det bra :>
y00!
För er som redan har ett konto genom pokerstarten, ni vet väl att ni kan tipsa era polare om sidan och tjäna upp till 400 dollar?
y00!
ganska mycke tur för att vinna en turnering
När vi ändå va inne på onlinepoker. Nån som vet några sajter där man kan spela utan pengar? För oss minderåriga :)
På de sidorna som erbjuder playmoney, vilket är typ varenda sida.. PartyPoker har Play Money vet jag iaf.
y00!
jäklar, varför spela för playmoney