nej jag gjorde allt rätt. men det fittade sig endå troru inte jag vet mitt namn å min adress osv lr? :(
cry me a river! --> thcrew
Registrerade du dig med din adress och namn på Partypoker också?
y00!
........nej absolut inte? vad tror du egentligen?
cry me a river! --> thcrew
Ja jag vet inte.. mer än hälften av alla registrerade har inte blivit godkända pga att dom inte har följt guiden..
y00!
jag hade redan playmoney account, och nu när jag vill göra realmoney måste jag ju ange betalningssätt? och trycka på "gör en insättning nu". det vill jag ju inte? hur ska jag göra?
Du kan skapa ett nytt konto, helt enkelt. Med en annan mail då, självklart..
y00!
Så, hur går det för er?
y00!
Man blir inte uppringd o grejer av dem för att verifera uppgifter osv va?
ska man öppna ett realmoney account förresten? :P
Du blir inte uppring under registreringen. Följ guiden du får i mailet så fixar det sig nog.
y00!
har följt allting.. svara nu på om man ska öppna ett realmoney account för att få sina 50$?
man måste ha ett realmoney account för att kunna spela för riktiga pengar det är därför det heter real money =)... även om det skulle gå att få pengarna ändå så tror jag inte att det går att göra uttag om man inte har det
Det är så här. Du skapar ett PP-konto, fyller i dina uppgifter där. Det är allt du behöver göra på PartyPoker. Du har då ett playmoney konto fortfarande. Men när pokerstarten skickar pengarna till ditt konto så görs det om till ett real money account, OM du har fyllt i uppgifter som du ska göra på PartyPoker, (Cashier -> Deposit i pokerklienten, du behöver bara göra första steget, dvs fylla i uppgifter. Inte sätta in några pengar)
y00!
jag hade redan ett playmoney account... Betyder det att jag inte kan få 75$ eller går det iaf? Hur isf?
...Jag skojade bara!
den situationen sitter ajg också i. har inte hittat lösning=/ konstigt att man inte kan ha två konton på en dator på pp. hittar inget sånt iaf, så jag kan göra nytt.
Om du bara har ett Playmoney konto så är det inga problem att göra ett nytt konto med ny mail..
y00!
Kon-artist P18 När jag försökte göra ett nytt konto så sa den att jag redan hade ett och därför gick det inte.
...Jag skojade bara!
Vad ska man skriva efter amount?
...Jag skojade bara!
fan va kefft
...Jag skojade bara!
Du ska inte sätta in några pengar, efter du har fyllt i alla uppgifter när du trycker deposit så ska du trycka next eller något, och sedan stänga fönstret. Du måste ha en ny mail om du ska registrera ett nytt konto.
y00!
har du skrivit in allting får du skriva på en annan person om du har bonusen... de är rätt hårda på id och sånt jag fick föresten en rätt skön bonus av dom häromdagen 100 dollar behövde inte sätta in något fick de direkt och för att kunna ta ut något så behövde jag spela 1200 rakeade händer gjorde det på två dagar och nu 4 dagar senare upp i 750 dollar =)
Vart ska det sen stå att man fått pengarna? har aldrig kört på partypoker :P
Klicka på Beginners, 0.05/0.10 NLHE och sätt igång att spela :D
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
vem har sagt att jag är nybörjare? på partypoker har jag aldrig dock kört. haha. vart står det nu att jag har några pengar överhuvudtaget? när jag nu får dem :P
öh man får ju inga pengar, jag har gjort EXAKT som det stod.
Alltså, det är bara att följa guiden du får i mailet, sedan får du pengarna om allting är gjort korrekt. Vissa mobiloperatörer med 076 i början fungerar inte med SMS-tjänsten, då får ni ta och maila supporten.
y00!
Kon-artist P18 Ok. Jag ska pröva med en ny mail. Däremot hade jag ett problem sist jag skulle regga mig för realmoney spel. Jag har visa electron och den är lite fumlig med siffrorna.. Har tex inte de 3 sista säkerhets siffrorna.. Någon som har samma problem men lyckats lösa det??
...Jag skojade bara!
crazy_breaker still den ända vettiga limit att spela med $50 dollar dock IMHO
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
måste man sätta in pengar för att få bonusen?
DAS KAISERREICH!
Mja, men du kan inte använda det igen till partypoker, i alla fall inte från samma IP.
y00!
får inget sms fast jag skrivit exakt som det står testat 10 gånger .....eller tar det flera timmar ???
RIP DJ SCREW
Jag är med! Men kan vi köra så vinnaren får alla pengar istället?
Läste igenom sidan nu, man får ju bara 50$, och sen 25$ extra efter 500 spelade händer!!!!
MÅste man skriva in kontokortsnummer?
whoa turneringarna var kassa. för det var som vanligt alla är bäst på holdem på whoa men ingen ville visa eller va med.. var skojj när det var 3 bord :) men sen dog det ut.
----------------------
Så, hur går det för er???
y00!
man behöver INTE lägga in EGNA pengar (för hundrade gången) på partypoker för att få $50 från sidan, utan man måste bara skriva in rätt uppgifter och registrera sig med cashier, och använda deras kod. jag e uppe i 150 nu.
jag vet, de e de jag har sagt under hela tråden
y00!
MÅste man skriva in kontokortsnummer?
Är det någon som har VISA electron? Hur fan gör man då? (electron korten har ju inte dom där 3 säkerhetssiffrorna)
...Jag skojade bara!
vad ska du med visa electron till?, man reggar sig sen får man pengarna. man behöver inte nå kreditkort eller ngt, men när du sen vill ta ut kan du använda det.
Ni behöver inte sätta in några pengar, följ bara guiden ni får i mailet...
y00!
Folk förstår ju fortfarande inte :x
y00!
Ganska enkelt sätt att tjäna pengar, synd det.
Kon-artist P18 men alltså. Jag måste väl fylla i mina uppgifter i cashier för att det ska funka?
...Jag skojade bara!
Ähh, det löste sig. väntar på cashen nu, sen skaj ag ta er med storm.
...Jag skojade bara!
får ju inga pengar :/ Hur lång tid tar det ungefär?
...Jag skojade bara!