I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

minne? full igår? jaaah!

Övrigt - Blandat

2006-06-10 09:54
jaha så e man bakis igen...
ska försöka komma ihåg de små minnes luckor ja har från igår..
men nu ska ja lägga mig i sängen å fixa bort min baksmälla med el bong! :P

Im the king of bongo bong..
Bara kärlek!!

2006-06-10 10:07
mitt varsta fylleminne ar nog nar jag hinkade absolut och cola.

Fyllan

Börjad fint med lite sprit o mycket cola sedan ju argare man blev (var arg över min kille) desto mer sprit och mindre cola i glaset blev det.
var sjukt fuller, spydde ner polarens toa och skrek att de skulle ringa efter ambulans för jag ej kunde andas. (polaren berattar an idag alla skumma grejer jag gjorde pa den ferren för folk jag ej kanner. nar de traffar mig sa blir ja da presenterad som "DET har ar Johanna, du vet".

Dagen efter

Vaknar upp med gardinen som tacke. (hade ej hittat mitt tacke nar jag skulle sova sa hade dragit ner gardinen *tacket lag under sangen(?)* hade fötterna pa huvudkudden(sov at fel hall), en strumpa pa ena foten och min tröja pa mig. sedan sa lag mina skor och alla klader i ett spar fram till dörren som förövrigt stog pa glant! hade ej last elelr ej ens stangt den helt pa natten...

whacked night
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-10 12:09
bara förra veckan lånade jag pengar av en okänd i 7-eleven kön för att köpa mat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-10 12:34
Mitt värsta fylly"minne" är när jag fick för mig att försöka svepa en 70is Ouzo.
Jag sitter med öppnad hals o låter det rinna ner minneslucka någon duschar mig minneslucka jag sitter i baksätet av en bil och hör brorsan och farsan i framsätet minneslucka stapplar fram mot akuten minneslucka en sjuksköterska slår på mig och säger åt mig att vakna.

Därefter vaknar jag och får reda på att jag hade över 3 promille i blodet och att hjärtat hade stannat 3 gånger. Mindre lyckat