I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

minne? full igår? jaaah!

Övrigt - Blandat

2006-06-08 20:28

minne? full igår? jaaah!

Tänkte skapa en tråd där folk som vill kan droppa lite fylle historer som man inte/knappt minns... dvs det SISTA minnena ni haft av kvällen och vad för skumma saker ni märkt när ni vaknat upp dagen efter och tänker: VA FAN GJORDE MAN IGÅR?!!?

har ett litet bidrag som ja tänkte på när jag skapade tråden..

börjar senare in på kvällen som det var tänkt så de inte blir allt för långt..

- Det var en kväll för kanske 2-3 år sen.
Jag och d-beck satt hemma hos mig och var ganska tankad på Orminges HemmaGjordaVin(thaa shiit!!).
Vinet tog slut och vi bestämmer oss för att hämta mer. Klockan var runt 1 om jag minns rätt. En till polare som var med(fast var nykter) stannar hos mig.

Vi ger oss iväg och fixar. På väg tillbaka stannar vi upp pga av ?nån? anledning å snackar.
Då kommer en glas flaska flygande från nått av husen och landar brevid våra fötter! Vi fattar inte mycke av varför & var flaskan riktigt kom från så vi gled vidare.

Kommer hem till mig igen. Efter ett kort tag så vill våran polare gå hem för hon var trött och skulle slagga(tror bara inte hon pallade med oss). :)

!!LOST OF MEMORY!!

Dagen efter så vaknar vi upp och vi märker att vi hade TOTAL DECKAT. Låg halvt nere på golvet och halvt på sängen... :)

När vi har vaknat till lite så hittar d-beck sin vita t-shirt helt ned dränkt i något som verkar vara HemGjortVin! :D
Vi skrattar gott och tänkte VA FAN GJORDE VI IGÅR.

Vi sätter på lite musik å chillar..

Efter ett tag så kollar ja i papperskorgen, garvar åt d-beck och frågar va fan han slänger sin t-shirt för när de bara e å tvätta!

d-beck säger: Vaaa? Ja har ju min här och visar upp sin ner vinade t-shirt.

VAAAA FAAN! HAHAHA... Det är ju min vita t-shirt (säger jag) som också är helt ner dränkt av vin och smuts.
--

Vi har fortfarande inte kommit på vad som hände den natten vi kröka loss så hårt på Orminges bästa HemGjordaVin!!

d-beck kanske har en annan uppfattning och minne av kvällen och får gärna droppa sin version av natten och morgonen...

Slutsats: HEMGJORTVIN ÄR FARLIGT MEN DE E BARA KÄRLEK!!

//Ante

Bara kärlek!!

2006-06-08 20:33
mellanslag! mellanslag! mellanslag!

2006-06-08 20:35
svinfull po en pub i prag som heter Chilly, iaf sa var vi utanfor o rokte med en bartender och in i granden dar puben ligger kommer tva svarta mercor och ur kliver (tydligen, enligt bartendern) tjeckiens premiarminister plus 5 grabbar fran tjeckiens motsvarighet till sapo. sen gick vi in och bartendern sop ner oss av ren ilska med tanke po vad hon tyckte om ministern. tja alltid ngt att komma med

2006-06-08 20:38
mike_: vadfan har det där med minnesluckor att göra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-08 20:41
har en lucka i minnet bade innan och efter handelsen!

2006-06-08 20:49
jag minns att jag kom hem och somnade.
don't watch me, watch yourself

2006-06-08 20:50
Jag och några polare var ute och slirade i gbg för ett tag sen. Efter krogen så klättrar vi upp på kopparmerra och sjunger:

Vi ska fylla våra badkar med den unga högerns blod
When the red revolution comes

Samtidigt som vi sjunger detta så drar min polare ner brallorna och gör helikoptern.

Ska noteras att innan vi gör detta så var vi på mcdonalds och min polare lackar på en brud och trycker upp en cheese burgare i ansiktet på henne. Sen blev han jagad av henne och hon klöser han i ansiktet så han får feta rivsår.

När man är ute och festar med fotbollshuliganer kan fan allt hända :)

Wicked kväll var det iaf.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-06-08 20:52
det var såhär att jag började drikka, sen slutade det med att jag vaknade på morgonen och helgen var över...
((MAAD))

2006-06-08 20:53
Mer mer mer!!!
Burn this after rolling

2006-06-08 20:55
picture this.
ett kafé i en håla i juggan.
jag o min kusin sitter o dricker öl...vi får för oss att det skulle vara kul att shotta lite..men vad ska vi shotta? utbudet är inte direkt jättehäftigt på stället. men dom har konjak. så vi sitter och shottar konjak, och skunkafied får den briljanta idén att sno flaskan så "har vi den framme o häller i oss, dom märker inget". jaja. minns att jag stod på nån pall eller nåt och sjöng. minneslucka. står på alla fyra på en gräsmatta och spyr dagens matsedel. kusinen ligger avtuppad på gräsmattan. minneslucka. känner att nån slänger in mig i baksätet av en bil, ligger på några personers knä. spyr på nån bruds skor inne i bilen. minneslucka . vaknar i en säng (inte hemma, dock) av att nån säger "skunk, här är en balja om du vill spy". minneslucka . promenerar hem med kusinen.

fin.
We call them winerbrods.

2006-06-08 20:59
xavante P17 nej!nej!nej! mr. stavelse polis som inte förstår att jag skrev så med flit och att jag vet att de inte sitter ihop igentligen! :P

mike_ P21 haha ja inte direkt det ja hade tänkt mig, men nice iaf. kul att du delade med dig mer än vad elikz P17 iaf! :D
hoppas ni hade det kul fast hon söp ner er av ren ilska. :)

nån mer som e sugen på att dela med sig av nån händelse, fast då mer i stil med min som syftet med tråden var?
Bara kärlek!!

2006-06-08 21:05
Satt hemma med några polare och förberedde mig för en kväll ute, så får Midas den briljanta idén att vi ska shotta Vodka. Kan ju säga att det beslutet inte var det bästa jag har gjort. Kommer inte ihåg att jag lämnade min lägenhet... vaknar upp dagen efter med en så sjukt galen baksmälla att jag trodde att jag skulle dö. Fick höra efteråt att vi hade dragit till krogen och så, och att jag glömde bort lösenordet till min dator. Slog tydligen i huvudet i en trapp eller något sånt också... kanske bidrog till min minneslucka, vem vet? Hehe, har en flashback från att jag sitter hemma och polarna vill typ surfa eller nåt, och jag sitter och trycker på alla tangenter som finns i typ en halvtimme innan det svartnar igen. Gick ju tydligen inte att få ur mig lösenordet heller... go figure. Ganska skoj.

En annan skön minneslucka var när jag hade vart ute på en klubb som sög, och på vägen hem får en polare för sig att vi ska bomba allt hela vägen hem till mig. Väl hemma så försöker min brorsa att förgäves dra mig ur garderoben, eftersom jag inte bör spy/pissa där. Kanske ingen större hit. Trodde väl att det var dörren till badrummet eller nåt. När jag vaknar dagen efter och går ner mot centrum ser jag att någon har taggat på allt från min lägenhet ner till klubben.. tänker "Vad fan? Känner igen den där tagen..." När jag insåg att det var jag som hade bombat allt blev jag ganska konfrunderad och började tänka på vad som egentligen hade hänt natten innan. Lyckades dock bara minnas att jag blev utslängd från det där skitstället. Det var för många år sedan iofs. Heh, kanske inte så konstigt att jag har slutat dricka sprit.. håller mig till öl nu.

Har även vaknat upp utanför min port, sovande i snön eftersom jag inte kom ihåg portkoden.. eller inte klarade av att slå in den eller nåt. Var ju ganska sjukt också. Var på någon bisarr fest där jag lyckades dricka upp nästan en hel flarra tequila, så det var ju inte så konstigt att jag fick en fet minneslucka där. Otroligt nog hittat jag alltid hem i alla fall. Det är ju trevligt.

Har chillat med spriten i några år nu, så det kanske börjar bli dags för en ny minneslucka snart... fuck yeah!

2006-06-08 21:07
Jag var på en skön fest på nyårsafton. har druckit redigt av allt och tar en shot där. SVART. vaknar helt sönderslagen med en polares fula nuna hånskrattande åt mig. hade ett tio centimeter långt sår på röven, helt trasiga jeans, ett stukat pekfinger och en fet bula. ingen har lyckats komma med en vettig förklaring till vad som gjorde det där.

men den här är värre.
efter en fest så ska jag till en annan fest som låg på nåt konstigt ställe vid s:t eriksplan. kommer inte ihåg mer än att jag går ut från den första festen så blir det svart.
på vägen till tuben träffade jag tydligen några polare och bombade lite.
det jag minns efter det är att jag står i en lång garage aktig sak och kikar mig omkring. ur mörkret från ingången (fanns inget annat ställe att komma ut på) kommer det två väktare. jag står och hånler åt dom tills dom är två meter ifrån mig då springer jag runt dom och ut ur garaget hoppar över ett staket och slår mig illa, speciellt i ena knäet.
svart igen. helt plötsligt är jag vid festen som är i en skum lokal under en bro. dom jag kände där drar direkt och jag hinkar mer öl och börjar förmodligen jiddra med nån.
svart. ramlar framåt och slår i mitt andra knä och en armbåge.
det enda jag vet hände sen är att jag spärrade mitt mobilkort när jag försökte slå in koden och det är inte ett minne utan bara nåt jag visste när jag vaknade.

har fortfarande ont i armbågen trots att det var flera månader sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-08 21:11
an-te Jo, jag skrev "mellanslag" för att jag trodde att du inte visste hur ordet stavades, och inte för att påpeka hur fruktansvärt irriterande det var att läsa det om och om igen. Hej då Badboll! I'm out.

2006-06-08 21:18
värst är ju när man vaknar upp med blod på kläderna och man minns inte va man har gjort.

2006-06-08 21:20
det är inte så att midas heter ekholm i efternamn?
Burn this after rolling

2006-06-08 21:26
jag spydde på mamma, men kommer inte ihåg det... *skäms*
Mooving beyond borders of time,
Backwads but Forwardsš

2006-06-08 21:46
har fått höra en del skumma grejer från en tysklandsresa med klassen förra sommaren när vi skulle på nån tryck/förpackningsmässa. Iaf så har jag vad jag har fått höra iaf, först härjat inne på hotellet vi bodde på, vinglade runt med en flaska rödvin och försökte prata tyska..på vägen mot centrala Köln så rasade jag ner i några buskar när jag bestämt skulle balansera på nån stenkant och blev liggande där en stund till mina polare upptäckte att jag var borta. Väl inne på puben som vi tillslut hamnade på så började jag tydligen tjafsa med ägaren som pratade tyska/spanska och jag förstog ingenting vad det handlade om till jag fick reda på dagen efter att jag antagligen hade pajjat ett handfat när jag var på toaletten, började även bråka med en kille i klassen som jag tyckte var dryg mot mig. Minns inte hur jag tog mig till hotellet sen men dagen efter när bussen gick hem kl 8 på morgonen var det inte kul att facea alla som hade sett vad jag gjort. Ägnade hela resan med att sitta inlåst på busstoaletten och stirra på en fläk på dörren för att fokusera på nått..bussresan tog förövrigt 2 h till mässan där jag drev runt och stank sprit hela dagen..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2006-06-08 21:54
DamnX P20
Nej, Midas heter inte Ekholm i efternamn. :P

2006-06-08 22:03
Sissta minnet på min 20års dag var att jag var påväg mot Järntorget (jag var ca 30 mer ifrån) Sen är det vart. Vaknade upp i en lägenhet i Linné med två brudar. Jag ba "Vart i helvete är jag!?"
Sen kom min kompis in i rummen och sa att jag hade varit hur fet som hällst.
Tråkigt att inte komma ihåg bara..

En annan liten rolig sak som jag brukar skrocka om för mig själv var hur jag vaknade liggandes i sängen helt normalt förutom att jag hade mössan, vinterjackan och hallsduk och allt på mig. Jag fan mig faktiskt väldigt söt. JAg var ju trotts allt inte mig själv när jag la mig.

2006-06-08 22:06
fan synd..för det var jävligt kul i nyår när han på morronen kom å sa:

Vafan gör jag här jag ska ju vara i tyskland..!!
Då hade han alltså varit i tyskland, åkt till växjö deckat å vaknat utan minne..fint
Burn this after rolling

2006-06-08 22:07
xavante P17
jaja men hoppa över å läsa det orden då! =)
och jag vet hur det stavas, hem magjo rtv in! ;)
hej då lunar! you're out! Im not..

dewilicious
hahahah fan va kul det låter! :D bara kärlek!

Sohn P23
hahah fan va kul om du hade spytt/pissat i garderoben! :D

sam_lamm
hahah kommer ihåg när du berätta de! feeeeeeeett kul! å coolt att du kan berätta det lika som när du berätta för mig! skulle aldrig mitt minne palla! :D hörru vare inte holla_atcha_boi du ringde? :)

kärlek till alla som skänkt mig så många skratt ikväll! e så glad! :D
Bara kärlek!!

2006-06-08 22:19
kom och tänka på en grej efter att Sohn skrev om somna utanför porten...

kort kort bara...

- var på lokal haket och krökade loss med lite polare! får en ide, frågar om några polare vill haka på ut å smoka min bucket(dragspels bong typ). och några tackar ja å följer med.
sätter oss på den smutsiga marken vid lastkajjen bakom krogen och smokar.... blir så wasted så ja inte kan röra mig! några går in å sen kommer ut efter en halv timme lr nåt. jag sitter isamma ställning som innan, minns inte riktigt men fick nog skjus hem för de regna ute å jag var torr när ja kom hem. iaf kom till min port å hade inga nyklar. hade 1 kr på mobilen så ja sätter mig mot porten å tänker på vem ja ska ringa vid den här tiden som har mobilen på och som svarar, så den i sin tur kan ringa hem till dom jag bor med. men jag somnar i mitt funderande och vaknar upp tok förvirrad av att nån tjej som bor i porten fråga om jag mådde bra och om jag bodde där... kunde iaf klämma fram ett nyvaket, snurrigt och klent Ja! tacka så mycket om och om igen å sen gick hem å värmde mig i täcket!
Bara kärlek!!

2006-06-08 22:24
Weed och alkohol kan sluta galet. Konstiga är bara att det kan bli sjukt skoj ibland och andra gånger kan man få helikopter seende och vara helt wasted och spy sönder sig, undra vad det beror på?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-06-08 22:36
vaknar.. tar en dusch,, sen minns jag en sak.. älska aldrig
Street savvy

2006-06-08 22:43
Vi hade fest hemma hos min kompis på juldagen förra året. Alla var samlade i good ol' Sundsvall igen och stämningen var sjukt hypad. Själv så däckade jag och sov bort typ hela festen men i alla fall.. Dagen efter sitter några av oss bakis och jävliga i vardagsrumssoffan och försöker hålla igång ett samtal. Efter ca två timmar upptäcker min kompis (som äger lägenheten) att någon slitit bort hela dörren till tv-bänken och inte bara dragit av den i gångjärnen utan slitet loss den i träet. Hon blir skitförbannad och börjar skika om att "den jäveln som gjort det ska få betala dyra pengar för skadorna". Well, det visade sig, fick vi reda på genom en annan kompis sen, att det var hon (som ägde lägenheten) som slitit av den, suttit sönder sin skohylla, rivit ner hela klädhängaren i bitar (som låg under vardagsrumsbordet) och spytt i kastrullen som stod frusen på balkongen. .. Damn shame att det inte hände innan jul så hon kunde önskat sig nya grejer i julklapp.

2006-06-08 22:59
En gång tog jag och en nära killkompis en promenad i området där vi bodde. Vi hade druckigt innan (eller iallafall jag, vodka), och bestämde oss för att röka upp den sista biten brunt han hade på sig. Vi satt på en bänk, och röker.. sen börjar världen snurra och skaka.. Jag sjunker längre och längre ner på bänken och kan bara titta rakt ner för om jag ser mig omkring blev det värre.. blev nästintill paralyserad och tillslut lägger mig där för att spy.

Sen är det svart.

Sen vaknar jag i hans soffa, hos hans föräldrar av att jag skakar som om jag hade någon form av köldskada. Han sitter i soffan bredvid och är ungefär lika risig som jag. Det svartnar till då och då, och varje gång jag vaknar upp ligger jag fortfarande och skakar och tavlan jag stirra på på väggen mitt emot ändrar skepnad. Svart, vakna, svart, vakna.

Tillslut vaknar jag upp i hans säng på morgonen.

För att komma hem till honom hade jag alltså typ krypit hela vägen, han hade försökt släpa mig hem. Lagt mig i deras soffa, och senare lyft upp mig till hans säng på övervåningen.

Kanske inte världens roligaste historia, men det är enda gången det har svartnat för mig.

2006-06-08 23:09
Ninish

hehe....påminner mig om en midsommarfest för lääänge sen då min dåvarande flickvän krossade en vinflaska mot ett berg för att dagen efter buttert fråga oss andra vad det var för en idiot som krossat glas i naturen ;)

------------

Min senaste personliga lucka var från midsommaren förra året....sista minnet är att någon skriker "nu ska vi ha nubbe"....sen är det svart.....i drygt 9-10 h....små flashar.....men mest svart..... ;(
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar

2006-06-08 23:17
var i danmark när jag gick o sjuan och hade köpt mig en Smirnoff vodka, sjuttis.

vi hade tänkt oss en rysskväll hemma hos mig med fluffifga mössor och vodka.
Den kvällen var första gången jag drack vodka så jag tyckte inte att det var ngt. speciellt med smaken och eftersmaken så jag halsade halva flaskan rakt av utan ngn. paus.

det enda jag minns är att jag spydde i telefonen när jag snackade med mina föräldrar.

don't watch me, watch yourself

2006-06-08 23:22
kom på en sjukt "rolig" grej som hände min lillsyster...

hon hade varit ute och krökat med sin dåvarande pojkvän....dem kom hem och skulle göra mat.

dem började laga mat men sen däckade båda två.

köket börjar brinna.

grannarna ringer brandkåren som slår in dörren till lägenheten och släcker branden.

min syrra vaknar inte under allt detta utan ligger och sover som ett barn under hela kalabaliken....tilläggas bör även att lägenheten dem bodde i är väldigt liten...då sover man djupt ;P
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar

2006-06-08 23:25
Orminges HemmagjordaVin ,.. Jo det har man ju supit på X-antal gånger.

..bra grejer asså. Vaknade upp i ett förråd typ i Gustavsvik utan att minnas hur jag kom dit, en gång när jag hade druckit de...De va kallt

2006-06-09 00:00
Papalagi P22

det handlar om att ha kontroll men den gången var jag bara dum! man ska inte smoka bong när man krökar tycker jag! bara om man vill chilla ner..(sova).
man ska ju också smoka lagom och supa lagom så blire kallas tycker jag... lr de ena lr andra... som nu.. :)
Bara kärlek!!

2006-06-09 00:09
naddosh
hahahaha fy fan va kärlek! aah du måste fan testa en ex. orminge bo's HemmaGjordaVin! :D klart idag... gott gott

imorn kan de ju kanske bli en till historia med minnes luckor lr så blire ingen historia för att man inte minns ett skit! :P

god natt
Bara kärlek!!

2006-06-09 00:38
An-Te P21

Hehe, jo...skönast är ju att dra i sig 6 bira och slå på en sen, då är man fan på topp! :)

Problemet är att när man har karatefylla så har man inte omdömmet nog att hålla sig ifrån att smoka, så det kan gå åt helvete...fast ibland kan det bara bli sjukt jävla skoj. Bong är väll inte att föredra i det läget. Det är nästan jobbigt att röka bong när man är nykter och det är fet jävla bong...iaf dom första 5 minuterna...sen brukar det vara lungt.

2006-06-09 00:42
jag var sexton och befann mig på kiviks marknad. jag och en polare sitter skitnöjda i gräset med varsin absolut-flaska och hallonsoda.

äntligen dax att kröka ner sig tänker jag, och får i mig min flarra på en kvart. polaren har sin flaska halvfull så jag säger till han att inte va en sån jävla mes.

jag - "här, ge mig flaskan. jag ska bara hjälpa dig lite."

klunk klunk klunk klunk (dricker rent)

polaren - "men vafan johan!"

jag "äh, vi hämtar mer. kom!"

SVART

vaknar sen mellan mina föräldrar i deras säng.
vafan hände!?

* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *

2006-06-09 07:14
Papalagi P22

jo sant!
men bong e kärlek... min e väl runt 80-90 cm. fast känns inte så mycke kärlek nu när man sitter på jobbet å e efterisch...

piiiiiz
Bara kärlek!!

2006-06-09 07:35
kan ni inte hålla era fyllor för er själva?
Tell them it's okay even though it's fucked.

2006-06-09 07:38
Var pa forfest... regeln var att ingen skulle lamna den forran drickat var slut... varden haller tal.. blankt... vaknar upp med fem olika stamplar pa handen

alla sa att jag hade varit hur festlig som helst
Promotor

2006-06-09 07:43
Kommer ihåg att jag var ute med 2 guzzar och skulle sova över hos dom.. vi skulle ba dela på ett flak för att softa.. sen träffa vi mer folk som hade mer.. vi satt och snacka softa och allt vad man gör, sen tar minnet slut där, dagen efter vaknar jag och har torkat blod över halva käften.. enligt mindre fulla folk så gick jag lös på både punkare och nazister den kvällen.. haha tur att näsbenet inte gick av, värkte som fan i nästan, plus att jag hade tand avtryck på insidan av underläppen :/

2006-06-09 09:44
brukar oftast inte minnas hur jag tagit mig hem. reptilhjärnan tar över

2006-06-09 11:27
Vakna upp med med trasiga och leriga byxor och sjuhelvetes ont i benet :)

2006-06-09 11:30
vaknade en gång med blod i hela jävla sängen och ett sönderkickat ben med glas i..
Street savvy

2006-06-09 12:52
ja shit va galet med 2 nedsplidda tshirts? de lär ju inte va mycke att minnas.....

2006-06-09 12:53
Var på fest hos en polare, spydde som fan och däckade senare. Morgonen därpå, kring halv 9 tiden, så kom hans morsa och väckte mig och jag fick se att jag spytt ner hela hallen.
Fick senare reda på att jag hade lagt mig ner på bordet och vält alla groggar. Efter det for alla därifrån :P

2006-06-09 13:11
an-te
hahahaha jaaa shit den kvällen, det är verkligen sjukt, tänk om vi hade haft en kamera uppe i ditt rum då så vi kunde kollat dagen efter.,.. :P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2006-06-09 13:17
min enda minneslucka är att.. jag säger i början på kvällen "nä, jag ska inte dricka ikväll" och att jag går hem... kompisar berättar att jag dragit en vodkaflaska själv.

2006-06-09 13:28
kan berätta om idag. Vaknade upp med världens näsblod, orkade inte tvätta mig så hela kudden och ansiktet blev fullt med blod....sen när jag knappt kunde andas gick jag och tvättade bort skiten.
Dessutom tänkte jag "shit vad skönt att jag sov ensam i natt...puh!" sen kom jag på att kille hade sovit här och drog innan jag vaknade.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-06-09 13:58
Kommer du ihåg vad ni "gjorde" inatt då? =)

2006-06-09 14:04
jag var ute och drack med en polare sen skulle han gå hem tror jag så jag började gå hemåt jag också..jag kommer ihåg att jag gick några meter typ sen kommer jag inte ihåg nåt mer....men iaf så vaknar jag typ 4 timmar efteråt (det var vinter ute) utanför systembolaget kall så inåt helvete:)undrar vad jag hade gjort:P
Vila i frid Daniel ! 091030

2006-06-09 14:48
komigenyo sluta vara så negativ och dela med dig av ett roligt fylle icke minne istället! du kanske vill att de ska vara blod på dem istället för vin så de blir "häftigt". nästa gång så gör jag det för din skull. :P
fråga.. vad roligast att ha en fotbolls bild där några killar kramas på sin press eller att vakna upp å inte minnas vad som har hänt med ner dränkt t-shirt i en papperskorg! röstning.... jag svarar ner dränkt t-shirt.. :)

d-beck P18
hehehe aah de skulle va kul! :D undrar om vi hade vin krig eller nått... skulle inte förvåna mig
Bara kärlek!!

2006-06-09 15:06
Papalagi tricket är att bli bäng för man bli full, då blire gött! :)