Då utveklas det till aids o din kropp bryts ner till aska !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
extremt sexigt. kan ju inte uttala mig så mcyket mer än så
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
jag e porrskadad !
det finns en chat! missa inte den...
DIPLOMATS - varför skulle clajlo inte våga säga att hon har en "piercing där nere" till folk irl? det handlar väl snarare om att man inte går runt och berättar saker folk inte ens bett om att få veta. kan tänka mig att hon berättar om den utifall det diskuteras. normal social regel att inte snacka om saker som är completly out of the blue.
baeng
finare utan. skippa sånt där
Jag har ingen forumsignatur.
Gud eller naturen eller vad man nu än vill tro på skapade saker för att dom e fina som dom är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DIPLOMATS:Ja inte fan slickar jag på nån jävla metall bit när jag har sex
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
dags för ny tråd: Pierca klitoriskappan2
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
Helvete va skabbigt. Låt allt VAAAA.
undertiden
Nu när vi ändå är inne på ämnet har jag en fråga till tjejer med piercing i klittan. Om man nu stöter på en tjej med piercing mellan benen och ska ha sex med henne. Ska man då "behandla" klitoris på ett annat sätt eller e de som vanligt? :P hihi
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen
kan jag få se bild, jag förstår inte.
"komma 10 ggr av att man slickar en piercing" hahaha.
What I said, yo!
Th1ef F-1 jag snackade iof om att föda inte pirca.
jag e så RAK att du blir SNE!
Go for it girl! Personligen tycker jag inte kappan är den snyggaste genital för tjejer. Men jag kan tänka mig att den är lagomt funktionell;D
DIPLOMATS: varför skulle jag inte våga berätta det IRL? Om någon frågar, eller om det diskuteras är det väl klart att jag kan berätta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De som säger att det är fult lär ju i vilket fall som helst inte banga ur när de är i det stadiet att de ser tjejens klitorispiercing...alltså skulle de visst knulla någon som har det... själv tycker jag det är sexigt. fast jag skulle aldrig vilja pierca mig nånstans...jobbigt med massa grejjer som skaver o skit. håller mig till tatuerinar.
Idag är jag farlig
Riotrunner, piecingar skaver inte?
SötaEhlin: Du menar en "christina"? Det är grymt snyggt! Om det inte vore för att det blir en komplicerad historia att raka sig med den piercingen skulle jag också ha gjort en, men valde istället klitoriskappan.
I WANT TO LICK A SHINY PUSSY! :)
SötaEhlin exakt var är en "christina"?? den ligger inte på mot klitoris va? jag är så rädd att det ska bli sådär som folk säger, att klitoris blir "härdad" om du fattar. Gjorde det ont? Har det funktion?
Loungo P21 : som en jävla 3 åring asså , svårt att kläcka ur din poängen eller?
"rädd att det ska bli sådär som folk säger, att klitoris blir "härdad"." fy fan, d låter jobbigt och läskigt, kan d värkligen bli så av en piercing där nere? Någon som pircat snoppen btw..? hur e d, och hur har ni själva smycket då så att säga???
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
starang Clear eyes är ett medel för att få bort rödsprängda ögon.
nu vet jag iaf vilket yrke jag ska satsa på
Clajlo. Aah fan det är ju fränare att ha där än i klitoriskappan tycker jag. Synd att man är så rädd för nålar, men jag ska fan våga... Vet du om den ligger PÅ klitoris? Christina alltså.
åhh vad jag vill, men åhh vad jag inte vågar
Lovato: nej, den är inte ens i närheten av klitoris. Den slutar där din klitoriskappa börjar så att säga. Jag tycker också den är ball, men som sagt.. det blir ett jävla projekt att raka sig där, särskilt under läketiden. Pallar fan inte besväret alltså :)
chomperzchompa: klart du vågar! Kan jag, som är världens största mes när det gäller smärta och typ svimmar vid sprutor och blodprover.. så kan fan vem som helst.
Toastare
2006-05-14 15:59
ååå jag ryser... får mig att minnas en förfest i Malmö med en tjej som pratade grötskånska som jag var ute och rökte med. så säger hon när hon ska sätta sig ner "Fy fan det gör så jävla ont i fittan, jag har precis piercat mig i klitoriskappan" Jaha? det där ville jag verkligen inte veta... att hon hade en svullen bullfitta...
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2006-05-14 16:00
OBS! Tyvärr får ni inte länka bilder på piercade underliv då dessa bilder faller in under reglen "stötande material"
BountyBoo: haha, tror hon bara ville skryta isånafall. För det ska inte göra ont bara att sitta ner efter att man har piercat sig där.
BountyBoo: oj, förlåt.
Toastare
2006-05-14 16:04
Clajo, det är lugnt.. jo det tror jag med... jag ville ändå inte veta, första gången jag träffade henne (och sista)
clajlo tror nog att jag kommer kunna palla smärtan vid själva piercingtagningen. är bara rädd för att det ska bli komplikationer sen. är det mindre risker att pierca klitoriskappan än att pierca själva klitoris? för jag har hört att man kan tappa känseln totalt om man pierca klitoris.
chomperzchompa: jag är inte superpåläst men jag har för mig att det är många piercare nu för tiden som har valt att inte pierca klitoris just för att det typ anses vara riskfyllt. Men klitoriskappan påverkar ju inte klitoris på det sättet, visst - kulan ligger ju nästan på klitoris men man känner ju inte av det hela tiden. Men på vissa personer är det lättare att stimulera sig själv om man masserar med kulan och kommer därför snabbare och intensivare. Men att man skulle tappa känseln, den risken tror jag är nästan obefintlig.
Sen behöver du inte oroa dig för komplikationer, klitoriskappan läker oerhört lätt.. du behöver knappt göra någonting förutom att skölja med saltvatten två gånger om dagen typ och bara låta den vara ifred.
clajlo tack! ska kanske läsa på lite mer om risker osv. sen får ja se om ja kan peppa mej tillräckligt för att göra det:) är jävligt sugen iallfall!
"Gud eller naturen eller vad man nu än vill tro på skapade saker för att dom e fina som dom är" - päronpung Det är enligt mig ett av de mest cp argument som finns,, för antingen är isåfall allt vi människor gjort fult eller så inkluderas det i vår "natur". Man kan väl inte påstå att det finns vissa bisarra gränser där saker vi gör är helt plötsligt inte "naturliga". Jag vet inte om jag tycker det är snyggt, har aldrig sett det, men kan tänka mig att det är rätt schyst och att det är eh, "praktiskt". Själv skulle jag dock nog aldrig pierca mig i de områdena, mest för att jag inte skulle vilja riskera något.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Clajlo ah fan jag ska snacka med en piercare nu, tack för hjälpen! det blir nog en "christina" ;)
najs :)
först svara på själva tråden: jag har inte gjort det. jag tycker att det kan vara jättefint (beroende på hur själva pussen ser ut såklart). sen: jag har gått och blivit ett skällsord på whoa. jag känner mig hedrad. ^_^ tack Loungo P21
Lovato: schysst! Berätta gärna hur ont det gjorde sen, är själv intresserad :)