I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pierca klitoriskappan

Övrigt - Blandat

2006-05-11 16:21

Pierca klitoriskappan

Äre några tjejer här som gjort det? Va kosta det, hur ont gjorde det, någon skillnad när ni har sex, fördelar, nackdelar.. etc! Berätta allt =)

Och va tycker ni killar om det?

2006-05-11 16:22
ja gillert
www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!
Redaktionen

2006-05-11 16:22
Det kan du skippa alltså..

Hej lovato. :)
namaste

2006-05-11 16:23
jätte bra, frågan är hur skönt det är när jag blir arg och drar ur skiten
R.I.P. Big Moe

2006-05-11 16:23
jag gillar de inte.. varför vet jag inte.. men nää..
you might wanna borrow some pants,<br> you know first impression and all.?..<br>

2006-05-11 16:24
nej tack! det är ju helt insane, tänk om nåt går fel. skulle aldrig pierca ollonet om man kan säga att det är den manliga motsvarigheten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-11 16:24
Åderpåle, varfööööör ? Hej förresten =)

2006-05-11 16:25
Jaa, alltså det verkar ju lite creepy om nåt går fel. Typ blir infekterat och så... Det är ju inte precis som en infektion i örat

Redaktionen

2006-05-11 16:26
Lovato

Det är tillräckligt nice därnere, du behöver ingen piercing liksom..

Det är som att strö gumminallar över grädden som ligger på moset.
namaste

2006-05-11 16:28
ja ska ta hål den på min födelsedag :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-11 16:29
Hahah bra liknelse.. Ja men allt som är bra kan ju alltid bli bättre :) Nä men jag vetefan om jag nånsin skulle våga, men jag tänkte höra mej för lite ändå.

Tjejer, var är ni? Svara på mina frågor!

2006-05-11 16:29
äckligt. o va skulle de göra för skillnad genom att pierca kappan? kör genom klitoris om du ska hålla på.

Poet

2006-05-11 16:30

Saken är den att när man piercar sig därnere så läker
skiten otroligt snabbt. Jag har för mig att det är 2 veckor
eller så? Tror även att man ska akta sig med att ha
på sig tajta underdelar + byxor när man gjort, såsom med
bröstvårtspiercingar & navelpiercingar.
What I said, yo!

det är nice, skit i va de andra säger :P
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

Det är nice med percing där nere!

Jag har en polare som körde en precing genom ollonet, han kunde visserligen inte gå på några veckor. Men han sa att det var värt det för sexet blev mycket bättre.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-05-11 16:31
ääääääääckligt

2006-05-11 16:31
jag har inget alls emot det. det kan väl vara rätt schysst. jag ser inte att det fyller någon funktion men ändå.

PhilAhz0phee F20: 4-6 veckor är det faktiskt.

2006-05-11 16:33
Jag hade men tog ut den. Inte för att det blev infekterat eller så men jag tröttnade på den då den inte gav den effekt jag ville. Sen så fastnade en viss sak i den ibland och det gjorde ont.
Att göra den gjorde extremt ont, men bara i två sekunder, då hålet tog och sedan när smycket sattes i.
Kostnad: 650 kr.

Finns info på www.east-street.com

juvenilegangster

tar det 4-6 veckor innan det läker alltså? vet du typ om det gör ont eller är jobbigt innan det är helt bra? Du verkade veta lite grann, du kan ju berätta det du vet =)

piercing genom ollonet rules så jävla hårt.
baeng
Poet

juvenilegangster

Ok, men hursomhelst är det otrolig snabb läketid jämfört
med andra piercingar i kroppen. Det vill säga om man sköter
den ordentligt och så...
What I said, yo!

2006-05-11 16:35
Lovato F19: jag vet i stort sett ingenting. men för några månader sen så flörtade jag med en brud som sa att hon inte kunde knulla på 4-6 veckor för hon hade piercat sig där. men jag vet inte det kanske inte är samma grej.
Rappare

2006-05-11 16:37
hmm......
nu kommer jag låta som en novice men fuck it, va e det för skillnad på klittoris-kappan o själva klittoris?

jag skulle själv aldrig våga göra något sådnat ,tänk om något går fel o man liksom tappar känseln osv .... fan va skänt du har det resten av livet bara för att du ska ...... ja ...typ göra dig fin för dig själv.D e juh inte så att du springer runt naken o visar att du har det ,eller...hahahah ;)
jag e så RAK att du blir SNE!

2006-05-11 16:38
Haha, på tal om! Jag piercade mig imorse!

Gjorde en vertikal, det kostade 67 euro och smärtan var en barnlek. Jag har läst över 200 berättelser där nästan alla säger det var den värsta smärtan i deras liv. Och visst, det var intensivt men man stod ut lätt som en plätt. Pröva att nypa dig själv där nere, det är mycket värre än själva piercingen. Iallafall för mig, kan ju inte tala för andra.

Det blödde ingenting, och jag gick och tränade direkt efter. Jag kan röra mig hur som helst utan att det gör ont, och ibland känner man av den. Otroligt trevligt, kan inte klaga direkt.

Det var lätt det bästa jag har gjort på länge! Go for it!
Poet

2006-05-11 16:41

Som sagt har alla olika smärttröskel.
What I said, yo!

2006-05-11 16:42
Oj, tilläggas bör att han sprayade på en kall spray som skulle ta udden av det hela, det kan ju ha hjälpt lite grann också.

2006-05-11 16:43
Fan är detta vanligt? Eller är det bara tjejerna på whoa? ^^

2006-05-11 16:44
GAIA: har för mig att det iallafall är den vanligaste av genitala piercingar.

2006-05-11 16:46
Jo men genitala piercingar, hur vanligt kan det vara liksom? Eller iofs, vem vet vad som döljer sig i brallorna på flickorna nuförtiden? Jag har iaf aldrig sett nån själv eller hört talas om nån polare som haft nån tjej med det, det måste vara whoa! :P

2006-05-11 16:47
duetönt: snyggt, skönt, lite exotiskt. Om det är snyggt eller inte är ju en smakfråga. Varför är man en hora bara för man har piercing där nere? Det var bland det dummaste jag hört.

GAIA P24

jag vet åtminstone fyra stycken som har liknande piercingar..
R.I.P. Big Moe
Poet

duetönt

Trevligt tankesätt.
What I said, yo!
Producent

2006-05-11 16:48
njae, bättre utan.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-05-11 16:48
flowmaster

Hah, du känner 4 brudar på whoa?
Rappare

2006-05-11 16:51
har aldrig heller stött på det,men d e nog en genernations grej..... eller....??

2006-05-11 16:53

en kompis till mig gjorde en horistontal (heter de så?) .
till en början va de hur nice som helst , hon kunde typ pilla lite o hon fick orgasm direkt , men nu säger hon att de liksom blivit "härdat" att de inte känns lika mkt längre .. att huden typ blivit tåligare och inte lika känslig ..
sjukt synd om de skulle bli så ju =/
mjao!
Rappare

2006-05-11 16:54
sen kan jag tilllögga att jag hadde nog blivit helt ställd om jag hadde sprungit på det !
jag menar!
efter många års träning (hehehe) så har man fått in en teknik på hur man ska hmm.... behandla eller vad man ska kalla det ,leka kanske me klittan för att personen i fråga ska njuta av det,det e juh en känslig spot, o då helt plötsligt det finns något där... hur fan ska man då.... hmmm.... det hadde nog sabbat hela min teknik

Rappare

2006-05-11 16:55
DaShiki F1
precis d jag menade i mitt första inlägg!
tänk o tappa känseln eller att den ska försämras räcker juh .. fuck va bull läge

2006-05-11 16:56
Tico

Haha, nya sätt att behandla kissekatten, du kan gå med fet magnet på stan som switchar poler kontinuerligt, kanske du kan få nån i busskön att komma? :)
Poet

2006-05-11 17:04

Det är lite töntigt att ni håller på som ni gör och säger
att man är slampig om man har piercing i klittan.

Tänk om man tycker det är snyggt?
Förgyller sexlivet till max, det kanske man vill?

Och ni som inte vill ligga med brudar med piercing
mellan benen, slipp. Bara för därför kan ni ju inte
svara för vad alla killar tycker om saken sen är
det väl upp till var och en och göra vad man vill
med sin kropp.
What I said, yo!

2006-05-11 17:08
Jag gillar det inte. Och gillar inte heller tanken på att ha en främmande man/kvinna i mitt underliv. Bröstvårtan var illa nog.
My heart lives in my vagina.
Poet

2006-05-11 17:09

GopheR

Finns killar utanför whoa också, ett litet tips sådär:
När man säger att det är ens åsikt så säger man det,
men när man säger "GÖR INTE DET!!" så bevisar
det starkt att du tycker med punkt slut att hon inte
skall göra det.
What I said, yo!
Poet

2006-05-11 17:09

Th1ef

Skall du aldrig besöka gynekolog? Föda barn? etc etc...
What I said, yo!

2006-05-11 17:11
PhilAhz0phee

För tillfället ska jag inte det nej. Så därför är min åsikt i nuläget att jag inte tycker att det är snyggt + att det skulle vara obehagligt med någon där nere. Sedan då jag är 25 och plötsligt får för mig att föda barn så kanske jag ändrar min åsikt. Kanske.
Rappare

2006-05-11 17:15
Th1ef F-1
det e inget KANSKE d e ett JA det kommer du! var såååå säker

Poet

2006-05-11 17:16

Th1ef

Du kan ju inte sitta och bestämma när du behöver
besöka gynekolog eller föda barn, en dag så bara sker det.
Men fine, din åsikt är din åsikt och ingen tvingar dig pierca
dig därnere och det har jag inte påstått att du skall göra heller.
What I said, yo!

2006-05-11 17:17
The_Real_Tico

Jag tror aldrig att jag kommer acceptera att ha en främmande människa som petar i den del som jag ser som mest privat för att göra en piercing som jag inte tycker är snygg. Men det är som sagt bara en känsla jag har, att det skulle kännas pinsamt och obehgaligt.

2006-05-11 17:35
Th1ef: nu är det väl från person till person, men jag är ganska blyg av mig och det var ändå inga problem för mig att visa fettan. Dom är ju proffessionella och gör bara sitt jobb, det är ingen stor grej.

2006-05-11 17:37
Thief du e ju helt väck i huvudet.. hur jävla helig är din nederdel om du inte kan tänka dig att en läkare ska se skiten?

2006-05-11 17:39
Jag ska pierca ollonet när jag får lön
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-05-11 17:41
Jag vill också se VS piercade ollon, :E