kanbarra lyssna på hiphop mår typ dåligt av annan musik.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Indie & hiphop.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
hiphop och country
norrkööping
Lyssnar allra mest på hiphopscenen men även på artister som Kelly Clarkson, Gwen Stefani och en och annan popluärlåt som Linda Bengtzin. Men även lite rock. Ibland behöver jag lite variation från hiphopen och då känns fröken Clarkson helt rätt.
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
lättare att säga vad man inte lyssnar på: dansband, trance, eurotech, "mtv-hiphop/rnb" och sånt som typ blink 182 gör, det mesta sväljer jag sen. I skivbakarna och i mp3spelaren så är det typ 90 % hiphop
SMÅLAND!
jag lyssnar på det som är bra helt enkelt. fast dom musikstilar som ligger mig närmast är väl. punk,hardcore (helst new york skolan) ,hiphop,gammal soul (stax,motown) och deppiga singer/songwriters typ tom waits nack cave med flera
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Producent
2006-05-07 22:01
ja, allt möjligt.. kan va typ blinkliknande, hiphop, reggae, trance, lugn musik .. typ sån avkopplingsmusik, nån konstig musik lr nåt.. typ typ typ.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Gillar Shakira som fan, Har alltid Hatebreed och Slipknot i lurarna, Throwdown ibland. Immortal Technique är bäst. Annars är det Lars Winnerbäck och Tracy Chapman. Många olika stilar. För mig handlar det inte om musiken utan mest om texterna.
Lyssnar typ bara på hiphop,men akn lyssna på.Simple plan,greenday,linkin park.
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Ni som gillar death metal ska direkt ta en titt på
www.carneus.net Tanka låtarna och njut! Dom är på framfart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
någon sa att om man lyssnar på fler än en musikstil har man dålig musiksmak. tvärt om säger jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har rätt så bred musiksmak-- hc, punk (old school), psychobilly, hiphop (inte 50centskit), ska. jaja ni fattar
Rap, Jazz, Soul och reagge. Samt det som kallas "gammal kvallitets musik" (typ Pink Floyd och liknade).
Just fan, det är jag som är Satan.
Hiphop kommer alltdi först men sen så kommer det nog hardcore grejer som man kan röjja och sparka loss till..
faty fat faty
hardcore - grind/crust, hiphop, reggae, d'n'b.. och så mkt mer.
enligt mig själv har jag en bred musiksmak, enligt andra har jag inte det. beror väl på hur man ser det.. industri britpop rock metal electro italo/disco synth/ebm chillout/ambience game music (nobuo uematsu etc) hatar folk som hör lite snabb gitarr och genast tror att det är death metal alternativt att man är djävulsdyrkare (it happens). okej, jag är inte heller bäst på att placera och sortera musik i olika genres.. men att folk ska behöva döma och bli skrämda av lite skramlig musik .. sigh.
kichi
för tillfället lyssnar jag enbart på reggae/ska... men gillar också hiphop, soul, viss rnb, 70-talsmusik å så.
JMD, Jag Måste Dansa!
alternativ pop, progressiv rock (ex. mars volta), singer/songwriter, electronica, postrock, hiphop, liiiite opera
Hiphop, Trance (hardcore, Hard Trance osv), Indiepop, Soul, Reggae Finns säkert mer, men kommer inte på det.
*snaark*
Psy/Hardcore/Happy Hardcore/Goa-Trance. Hiphop Och om jag är på humör lyssnar jag på Korn, Rage against the machine, System of a down osv. just nu är det mest Aphex Twin och Infected Mushroom. Allt beror på vilket humör jag är på.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
gud ja. rock, reggae, hiphop. nästan allt.
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Jag lyssnar bara på belgisk industrisynth.
Som om någon skulle bry sig men.. Rock Punk Ska Reggae Dub Hip-hop Indierock Indiepop Post-rock Filmmusik Diverse annat som inte platsar in just någonstans
Still in the bridge
Men gud vad mycket genrerunkare det finns =) Jag har suttit och studerat varenda jävla genre, subgenre och stil på hela allmusic.com, och i perioder har jag försökt att sammanfatta min musiksmak med alla dessa musikrelaterade genrer, känslor och eror som finns. Men jag har insett nu - eller accepterat är ett bättre ord - att jag faller för enskilda låtar, och ibland inte ens bara det. Till exempel just nu är jag sjukt inne i bara refrängen i en låt, men resten av låten är inget mer än en väntan på den grymma refrängen.
för några år sen var det i stort sett bara hiphop som gällde. sen ändrades saker och ting. nu är det främst punk/oi! som tjuter ut ur högtalarna. det var en sorts återfödelse till det råa och aggressiva som hiphop en gång var. men det blir fortfarande lite hiphop då och då.
man ar ju bra dum om man bara lyssnar pa en typ av musik, och man har antagligen ett javligt daligt ora for musik da ocksa! Bra musik ar bra musik, sen sa skiljer det sig ju lite mellan olika folk, men bra musik ar fortfarande bra musik. Man behover inte gilla det, men ar det bra ljuger man om man sager att det ar daligt :D Jag tycker att tex techno och san skit ar olidligt jobbigt och trakigt att lyssna pa, men jag forstar fortfarande varfor folk gillar det. m.a.o. jag tycker det ar daligt men bra :P
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent
2006-05-08 05:24
gammal hiphop psych funk space disco electro
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Moderator
2006-05-08 06:01
jag lyssnar på otroligt blandat håller mig ifrån den mesta elektroniska musiken och folk som försöker vara gulliga och väldigt vita välanpassade rockband intresserar mig inte heller nämnvärt. men jag lyssnar på allt från misfits till tenor saw till slayer till roky erickson. min senaste playlist innehåller musik i genres som soul hardcore rap glamrock punk visrock heavy metal country emo riot grrl punk d'n'b vissång rock n' roll rockpop reggea grunge funk 50's pop
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Vad är Garage för slags musik? :)
Trodde du ja!
allt från big pun till sage francis till bad cash och kent...
What would macgyver do?
Vad är grunge för sorts musik, nämn gärna en grupp eller artist så jag kan ladda hem och lyssna
Inspelning 2 is the shiat
troligt... nirvana=grunge...
What would macgyver do?
garagerock... gamla band som fanns typ under 60-talet ex. rolling stones
besserwisser1 F16 thnx ! :)
Trodde du ja!
och sen kom jag på att jag älskar spelmusik. inte alla då men oftast från de spelen jag spelar.
What I said, yo!
Pilsner aah, då vet jag juh
Inspelning 2 is the shiat
Hiphop, reggae, funk, soul, ska, elektro och min nya favorit house, är helt såld på de, roligaste att spela på klubben med!
Wherever there is a fight against the blood and hatred in the air, look for me man I'll be there!
Mkt hiphop, reggae, disco (-70), soul, rock (thin lizzy, kizz.. den skolan) och så lite ditten å datten nutida pop. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Jag lyssar på allt från Hiphip, reggae till elektroniskt och lite rock.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Ja lite klassisk rock och ibland power metal slinker väl ner då och då i min annars till stor del av hiphop dominerad spellista.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Det blir för det mesta: Hip Hop Hårdrock Power Metal
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Allt utom opera och Schlager/dansbans för det e fan urk!
The New World Order IS Here
funk,reggae,hiphop
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
rap, soul, funk, drum n bas, grunge o så.
Finns få genrer jag inte lyssnar på, på tok för många för att jag ska orka lista :)
Look with your own eyes - See with your own mind
reggae hiphop rnb techno
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
I stort sätt alla genrer förutom: death metal, RnB, Reggaeton, glamrock och dancehall. Hatar skiten.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jag har min blandning av hiphop,RnB,Rock(punk,glam m.m.) vet inte rikigt vad de kallas men de två kan jag, gillar nästan all rock utan metal o så... sen är techno reagge o sånt bra oxå
Get Random!
jag lyssnar på allt som har en skön melodi, så det blir typ aldrig rap/rnb. Men hiphop e nice
http://felidae-music.com