Har ni flera musiksmaker?
Ja som rubriken lyder! Själv gillar jag rap, RNB och techno
Inspelning 2 is the shiat
black/death metal, neo trash metal, klassisk thrash metal, emo rock och hip hop..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
själv gillar jag allt brutalt.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
black/death metal, neo trash metal, klassisk thrash metal (orkade inte skriva själv) och Prog, jazz, psykedelia och sånt.
Fantalight vad är psykedelia? :)
flummig knarkmusik.
Okej, jag kunde nästan tänka mig nått sånt
det mina öron uppskattar. det kan vara allt från Sex pistols till big daddy kane
Be the change you want to see in the world.
lyssnar på alltifrån the smiths till immortal technique
skit skit skit, kan ni inte lära er?
lyssnar inte på musik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den enda musik man lyssnar på är polisradions truddilutt, annars är man inte gangster
Haha, förra året spelade jag in göteborgs polisradio på examens dagen, det var skit kul och lyssna på senare nästa dag!
klart man gör de ja lyssnar på i stort sett allt från eddie meduza till 2Pac måster ju va sjukt jävla trist o va "äkta" hiphopare lr hårdrockare lr nån annan "livsstil" o aldrig lyssna på nåt annat...töntigt oxå :P...
en död moderat är en bra moderat
hiphop, rock, r&b, klassiskt, techno, folkmusik... Ja nästan allt. Förutom typ opera.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hiphop, jazz, blues (i viss mån), funk samt soul. Grime ska heller inte underskattas.
Keep crushin'!
Mest lyssnar jag på Hip Hop, Rap, Reggae, Jazz, Soul, DnB och Trip-hop.
självklart... mest reggae och tillhörande genres, blues (mest delta), hiphop, jazz en del soul, och mycket konstmusik, inte så mkt klassiskt utan helst 1800-tal och sekelskiftet 18/1900. och vysotskij
hiphop, reggae, dnb, house, 70-tals musik, soul... och såklart Bo Kaspers! :D (Sleinone, you know what I'm talking about! ;P)
Trodde du ja!
Ahh just det! själv glömde jag att skriva reggae det är ju det skönaste!
hiphop, r&b, electro, disco, house, dnb, uk garage, soul, pop
jag har inte flera musiksmaker, snarare en musiksmak som infattar väldigt många stilar. Det jag tycker skiljer folk som lyssnar på musik och folk som lyssnar på musik är att vissa lyssnar på låtarna, medans andra lyssnar på musiken. Det är skillnad.
indiepop , bitpop, synthpop/electro och rockpop
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Electric banana band - One love
reggae, hiphop, psytrance & progg vid vissa tillfällen..
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Lyssnar på det mesta, men Hiphop, reggae, psytrance, indie, metal (all sorts metal, men mest black och death), är väl det som jag lyssnar mest på.
Lyssnar helst på funkig House. Men även mycket på: Hiphop Gammal Soul Ny Rnb Dnb Reggae Reggaeton Nu jazz broken beat grime Uk Garage Indiskt Brazilica
http://www.earforcefm.blogspot.com
mestadels reggae, men även en hel del hiphop/grime, house, dnb, idm, och när det passar sig en del jazz, funk och soul..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Och med Dnb menar jag Liqiud funk, nästan bara.. Helst inte Darkstep och Neurofunk och sånt sjukt, även om det är ball på ett dansgolv.
death metal och indie.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Juust det, gillar britpop med... fast det skäms jag lite över ;)
Hmm jag diggar metal, emo, skatepunk, collegepunk, screamo, modern rock. Btw, kan man sätta in System of a down i en genre? Tycker dom är rätt mycket blandat.
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
och jag glömde Hardcore :)
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
jag har ingen musiksmak. lyssnar på allt från opera, tecno, rap, folkmusik till hårdrock
forever feels like home
Oi!,hardcore,soul,reggae,ska,jazz,blues, rock n roll,rockabilly,en del metal osv.
Trance(alla dess former) Rap,hiphop,rnb,reagge,salsa,merengue,cum bia öhm å några andra
Meep meep
Jag lyssnar på allt från Lars Winnerbäck till Arctic Monkeys och Cunninglynguists.
Lyricist
2006-05-07 17:06
Hiphop, grime, dancehall, reggae, reggaeton, house, techno italidisco, grindcore.
Jag lever för hiphop, men jag älskar även rnb, soul, psytrance, goa, lite rock, lite dnb, reggae, ragga, ska, Japansk pop, grekisk musik, arabisk musik, house o.s.v....
What I said, yo!
Håller med Heartsick F18 . Min musiksmak är alla bra låtar jag hittar inom olika genrer!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Jag lyssnar helst på powermetal, synth och i vissa fall enstaka välgjorda hiphoplåtar.
My heart lives in my vagina.
Man har ju bara en musiksmak, hur bred den än må vara.
12.
jag lyssnar på allt förrutom "skrik-rock". visst, några låtar kan vara charmiga...men i stort sett all skrik-rock blir jobbig bara efter en stund. olika musikgenre beroende på vilket humör dock..
Delam tange barat
reaggge sen riktigt tung psy-trance uppskattas men e förövrigt en allätare inom musik utom som Rachel uttrycker det skrik rock
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
nämn några artister inom vad ni kallas "skrick-rock" är ni snälla!
12.
Yes, gillar allt. Det är låten som avgör!