Poker-Tråden!
Tänkte vi skulle prata lite poker och inrikta oss på Texas hold em' Eftersom jag själv inte har några intressanta pokerhistorier så tänkte jag att ni skulle berätta om er fetaste hand, största vinsten eller den gången ni spelade bort eran mammas bil? peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag satt på 30/60 fixed. Fick 86suited hjärter. floppar färgen. En nisse har AK och esset är hjärter. Floppen är Q74 på turnen kommer 5an jag får str8flush han har alltså flush ace high..mumma :) max raises sen på rivern kommer en dam till..det räddar honom lite men bara lite... potten blev på 1198$ Those were the days
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Sitter och letar sidor där man får gratis pengar att börja med. Signup bonus. Hittar inga vettiga, någon vänlig själ som kan länka?
unibet har någon sen missade du världens chans på gamebookers... där fick man 1000kr :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Får väl också dra en rolig hand. Uppe å skottar lite på 10/20£ i fyllan! Sitter med lite över 4000£. Höjer upp 87s på knappen. Utg som har limpat kör ett fett omslag. Han har dryga 5K£ Borde ju lagt redan där. Flopp A64. Han bettar pott. Drygt 300£ har jag för mig. Fisk som jag är synar jag självklart hålstegen. Turn Klonk 5. Nutz!! Han bettar hårt igen, jag slår om han ställer och täcker mig. Han har AA. River blank pott på lite över 8000 £ Slappt fylleslask...
bla bla bla
jag sitter på pocket tior, synar en grov höjning innan floppen. Floppen 10s 4h 4c Brutala höjningar turn 2d Fortsatt brutalt river 8d Alltså, ingen stegchans, ingen färgchans. Jag har alltså den näst bästa handen som går att ha, den enda handen som kan slå mig är pocket 4, vilket jag hade räknat bort för länge sen att han inte hade.. Han går all in, jag synar 4 4 visar han..got damn Pratar inte om summor sen dess
Aldrig mer....
Apjävel Några frågor bara. Hur kan det vara "grov höjning" pre-flop, "brutala höjningar" på floppen och "fortsatt brutalt" på turn, utan att ni hamnar all-in (på flopp eller turn, alltså)? Och vad spelar det för roll att det inte finns steg- eller färgmöjligheter? En kåk är ju bättre än såväl färg som stege, vet du...
Fuck you and the horse you rode in on
jag vann som fan, gick bust vann som fan igen gick bust igen vann återigen som fan, busto igen. sen en sista vinn vinn bust bust historia. nu e jag tillbaks in the game on the grind så att säga. GL me.
Då har du inte sett så mycket om det var den värsta bad beat du sett... Pröva att vara 99,6% favorit på floppen och torska... :)
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
6d Ah win 1.82% Qc Jc win 97.27% , tie 0.91% det är bra nära....
Spelade Grebbestad European Poker Challenge, plockar rätt tidigt upp KK. Killen före mig raisar (preflop) jag reraisar, en annan kille synar, likaså gör kille nr1. Vi är 3 pers med på floppen som kommer i regnbåge med K hög. Jag bettar pot, får syn av killen efter mig nr1 foldar. Turn kommer så att har man JT så har man stege med K hög. Jag är helt inställd på att den andra killen sitter på AA, annars hade han inte synat en raise eller reraise (eventuellt ett lägre pocket och träffat set) När rivern kommer utan ett A ställer jag in de sista 5000 jag har (startstack 10K) han synar. Visar upp AA varpå jag visar KK med träff på floppen. Sånt jävla pucko som tror att hans hand är oslagbar bara för det är det högsta paret.. Men väldigt tacksamt att dubbla upp så tidigt, dag 1 av 3. Slutade på plats 41 av 591 ITM, och sista tjej standing i turneringen..
Just my 5..
Spelade på nätet, 2 spelare, jag gick all in (5-5) han callar med Q-K suited... Flop Q-Q-K det ända jag kan vinna på är 2 or på raken vilket oddsen är väligt låga på :P Turn: 5 River: 5 Winner: JAG! : )
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
spelade turnering igår på expekt slutar 6 av 784 stycken...helt okej vann sista handen med 2,3 suited...väldigt fint att träffa stegen me dom skit korten
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
and-one vad var det för buyin? för jag har slutat 8a av 2000 på en freeroll ;)
Just my 5..
Rounder P20 Och vad spelar det för roll att det inte finns steg- eller färgmöjligheter? Vet faktiskt inte alls varför jag skrev det där om steg och färgmöjligheter =/ skyller på att jag var trött.. Hur kan det vara "grov höjning" pre-flop, "brutala höjningar" på floppen och "fortsatt brutalt" på turn, utan att ni hamnar all-in (på flopp eller turn, alltså)? Vi satt på en hel del cash
Aldrig mer....
På bordet ligger det färgstege, 4-5-6-7-8 i hjärter jag bettar han foldar haha :D
/Mvh Q
"spelade turnering igår på expekt slutar 6 av 784 stycken...helt okej vann sista handen med 2,3 suited...väldigt fint att träffa stegen me dom skit korten" Konstigt att du vinner sista handen, men ändå slutar sexa :) Sista handen förlorar man alltid om man inte vinner turneringen!
jag älskar dig!
quarlzzon .. hjärter 9?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har inte spelat cashgame särskilt högt än men över $100 har jag nog haft någon pott tror jag. Skall se om jag kommer ihåg ngn av dem;) J7s HU på 0.5/1. HERO pfr 3$ FI calls 3$ Flop: JT3 två ruter FI checks HERO bets 4$ FI raises $12 HERO reraises $36 FI is all in 80$ eller något liknande. HERO calls Turn: 3d River: 7x FI shows Q9 a pair of threes HERO shows J7 two pairs jacks and threes
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Kom tvåa på en freeroll, vann $67,50 YEAH BOII!!! =D
^ Smart sagt.
Kom även 77 av 11580 spelare ;) det är en helvettes massa spelare... fick bara 2 dollar dock :) va även det en freeroll...
^ Smart sagt.
De högsta jag har vunnit på en pot e 50 euro :P de mesta jag förlorat på en pot e runt 70 euro, kommer tyvärr inte ihåg va jag hade för händer :) Ere många som spelar på unibet föresten? :D
sitter på en freeroll nu, 1600/3600 spelare kvar, har 3k cash
900/3600 spelare kvar, sitter med 10k
testie är du på expekt? =) va med där nyss med.. åkte ut ganska tidigt men men =P
^ Smart sagt.
japp, det är expekt, lirar nu...300 kvar, sitter med 9k
jag har kommit 11:a på en freeroll med 10 000 pers
Aldrig mer....
jag har kommit 1a i en 4,5GTD ^^
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
120kvar, 18000cash...spännande som fan nu ;)
Kom tvåa en gång på pokerchamps freeroll med 2000 reggade. 1a pris 5$ 2a pris 3$ så 4timmars svettande för 22sek hehe fyfan!
The New World Order IS Here
14plats, 3dollar... (H)
Kazo hahahahahha fy fan va sunkigt. hur snål freeroll va de då? varför va du ens med?
förresten tycker ajg den här är skön. spelar på extremt små summor så de är inga big money jag kammar hem men de e roligt spelat:) hoppas ni orkar läsa igenom Dealer: vadkanman kliver in på första handen med endast 0.87 i marker Dealer: ** New hand ** Dealer: Napis posts the small blind $0.02 Dealer: vadkanman posts the big blind $0.05 Dealer: DEALING POCKETS Dealer: bfog calls $0.05 Dealer: inganor calls $0.05 Dealer: biggen calls $0.05 Dealer: Napis raises 0.05 to $0.10 Dealer: vadkanman calls $0.05 Dealer: bfog folds Dealer: inganor calls $0.05 Dealer: biggen calls $0.05 Dealer: DEALING FLOP Dealer: Napis bets $0.05 Dealer: vadkanman raises 0.05 to $0.10 Dealer: inganor folds Dealer: biggen folds Dealer: Napis raises 0.05 to $0.15 Dealer: vadkanman raises 0.05 to $0.20 Dealer: Betting is capped Dealer: Napis calls $0.05 Dealer: DEALING TURN Dealer: Napis bets $0.10 Dealer: vadkanman raises 0.10 to $0.20 Dealer: Napis raises 0.10 to $0.30 Dealer: vadkanman raises 0.10 to $0.40 Dealer: Betting is capped Dealer: Napis calls $0.10 Dealer: DEALING RIVER Dealer: Napis bets $0.10 Dealer: vadkanman goes all in $0.03 Dealer: $0.07 is not called, return back to Napis Dealer: Napis shows Two Pair, Jacks and Tens Dealer: Napis shows Two Pair, Jacks and Tens Dealer: vadkanman shows Four of a Kind, Jacks Dealer: Hand 72151924: vadkanman wins main pot($1.60) with Four of a Kind, Jacks och grjejen är alltså, jag får fyrtal efter floppen, en kille som sitter på pocket10 raisar mig som en galning, och har inte ens misstankar att jag har triss? eller försöker skrämma bort mig på rivern när jag raisat alla hans bet hela den handen? konstig kille.
Rolah där ångrar du att du satt på potlimit bord... =D
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Rolah, Vilken monsterpott! inte. =)
^ Smart sagt.
och testie, Grattis ;) det var på den jag kom på andra plats o vann $67,5 =)
^ Smart sagt.
hehe.. vart kan man spela 0.02/0.05?
jag ber om ursäkte spíza ja skrev fel
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Parbet 15de plats 1.50 dollar haha.. poker.com 11 plats omaha, första gången jag spelade det, 5 dollar hehe
Greenline/Uffline
men jävla hora man förlorar alltid KK mot nåt jävla ägg med ess.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
En lättspelad hand (MTT): ** Dealing card to Sirre: 10 of Clubs, Ace of Clubs rich333oct called - $50.00 Sirre called - $50.00 bairstow called - $50.00 Tassadar checked ** Dealing the flop: Jack of Clubs, Queen of Clubs, King of Clubs bairstow checked Tassadar checked rich333oct bet - $50.00 Sirre called - $50.00 bairstow called - $50.00 Tassadar folded ** Dealing the turn: King of Spades bairstow checked rich333oct bet - $100.00 Sirre called - $100.00 bairstow raised - $400.00 rich333oct called - $400.00 Sirre called - $400.00 ** Dealing the river: King of Diamonds bairstow checked rich333oct bet - $300.00 Sirre went all-in - $515.00 bairstow folded rich333oct called - $515.00 rich333oct shows: 7 of Hearts, King of Hearts Sirre wins $2580.00 from the main pot Royal mot fyrtal i kungar.. hehe!
ligger 4/10 med 700ish startande... går rätt gött
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Haha, vadkanman har man ju spelat med :)
Toastare
2006-04-23 00:19
Har vunnit Parbets $5 buyin $1000guaranteed 2 gånger, kommit tvåa en gång. Resten räknas knappt ;) Vann en freeroll på Parbet med ~3000 startande, gav bara $20 dock :P
www.twitter.com/jimmypistol232
drog hem ett IRL spel på 60kr nyss, hehe ;)
Ikväll förlorade jag 20:- på poker. Fan ta dig testie :D Jag tog dig nästan, men du och din jävla stege :)
Infinitiv: Jasså?:D det är ju jag i allra högsta grad:D vart, freeroll eller ringgame? på expekt antar jag? de va ju faktist lite småcoolt, vad har du för nick?:)
haha och skratta inte åt mina summor:) spelar bara på kul liksom. och ni såg ju hur stor bankrulle jag hade när jag kom in på bordet! haha!
Kan man inte göra egna bord på expekt? skulle vara kul att spela sit n go med ett par whoare :)