Högskola
Hej. Jag undrar vilka utbildningar ni har sökt till högskolan till hösten 2006? Själv så valde jag Ekonomi och Maskinteknik i Linköping / Luleå :)
1. Juris Kand Göteborg 2. Personal och arbetsliv Göteborg 3. samma fast i växjö 4. samma fast i karlstad 5. 6. 7. = pol mag i karlstad och växjö och europaprogrammet ( kommer inte ihåg ordningen)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
just det. vet att jag inte kommer in på juris kanden , men vill bara veta hur långt efter jag ligger =) hoppas på alternativ 2 , de hade 1.4 på HP förra året, och det fick jag nu senast jag skrev, så hoppas ine de höjt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag ska söka journalistik i Göteborg och naturbasår på folkuniversitetet. Jag ska söka imorgon alltså, måste bara in och prata med min studievägledare innan.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
Samhällsplanerarlinjen på SU Europaprogrammet inriktning kulturgeografi på GU Båda dessa är prio 1, sökte via brev till su och det andra via vhs. Prio 2 var europapgrogrammet inriktning idé- och lärdomshistoria på GU.
We are just statistics, born to consume resources.
psykologi b i uppsala o sthlm.
human rights C .. malmö högskola
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Dinosauriekunskap 5p i Uppsala!
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Broder lät intressant som fan.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
litterär gestaltning i göteborg, men det är svårt som fan att komma in så förhoppningarna är låga. Annars blir det lite svenskakurser, eller kanske datalingvistik. Eller programmering? Hur skall man veta vad man vill? Det undrar jag.
Jag har sökt några religionskurser på Södertörn och en hel del kurser i informationsdesign på Mälardalens högskola.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Väg och Vattenbyggnad Arkitektur Öppeningång Luleå
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
1. Civilekonom Handelshögskolan Stockholm och Juridik på Stockholms Universitet som back-upplan om det helt plötsligt blir 20,0 på Handels.. och broder , jag var sjuuukt sugen på att söka dinosaurier 5 poäng på SU. =) Och de geologiska förutsättningarna för Skottlands whiskeyindustri 5 p. Grymma kurser!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Sökt Historia allmän kurs 1-20/1-40 vid LU, Högskolan på Gotland (distans) och i Växjö. Malmö Högskola: 1. Historia med kulturanalys 2. Kulturvetenskap 3. Communication in English. Även Islamologi (LU) och tre otroligt feta 5p-kurser i Växjö: 1. American History X 2. Historia i populärkultur 3. Ungdomskultur och musik: från jazz till hiphop
Why the fuck can't emcees emcee no more?
F20 Gör det då! så kan vi räkna Stegosauroständer tillsammans! De geologiska förutsättningarna för Skottlands whiskeyindustri 5 p finns i Uppsala? Låter fan riktigt soft
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Broder, för sent nu. + jag var nog mer inriktad på att plugga heltid =) Whiskeyindustrion var också på Stockholms universitet. Grym kurs!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Seized.. jag ha läst 40p com eng i Malmö.. grym kurs..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Damn vad alla väljer att läsa samhälls ämnen :)
Hydrahövdad hegelochheideggeriansk levinasderridaism och judisk-kristen seminarieutarmad anti-patricisk natur-, historie-, och människosyn 160 p vid Golgata universitet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Smirnoff not me. naturämnen :) här ska sökas till lund sen :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
vem sa att jag skulle söka till denna terminen? jag ska måla på Östra Grevie först hade jag tänkt.
plus att senaste ansökningsdag var den 15e. 3 dagar sen, vad jag vet.
Smirnoff ja några ska ju bli arbetslösa också =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har sökt medieproduktion inriktning rörlig bild i falun. va ju helgdag den 15e och sen röd dag igår. därför de vart den 18e..
foureye's!
Läppglans jag vill göra något kul innan jag pluggar ihjäl mig. ska söka till Civilingenjörsutbildning-Bioteknik eller Civilingenjörsutbildning-Kemiteknik hade jag tänkt så... jag måste "leka av" mig lite först :)
M.A in International relations pa Yale. 20 personer kommer in. Jag ska fan bli en av dem...
"Östermalm for life. Hårdare än Trenchtown!" http://fnochjag.blogg.se
Kul att ni söker till Luleå... jag gjorde den med en gång i tiden. Har varit här i 4 år nu. Jag kan rekommendera det på vissa sätt, på andra inte. Om man läser här så får man mycket goda möjligheter till utlandsstudier, mycket bättre än något annat universitet. Anledningen till detta är att universitetet har massa kontakter med andra universitet, detta i kombination med ett fåtal intresserade studenter gör att man mer eller mindra är garanterad en plats i utlandet. Negativt, hehe, snö, kyla och ständigt mörker. Jag sitter nu i min skitlya nära universitetet, det är den 18 april, och det snöar. Det har snöat varje dag den senaste veckan. Jag hatar vintern, men jag tar examen om två månader så jag skiter i det.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Ingen som har sökt CSI Södertörn? :D
"Not fuck myself in the head with stupid men"
candide damn. jag började frysa när jag läste ditt inlägg. jag sitter i varma Skåne med glass i handen. hehe... grattis till examen eller vad man säger :)
Jag sökte ekonomiprogrammet på Mälardalen som nummer ett. Sjuksköterska nummer två. Sen lite journalist och pr och sånt... Borde ändå komma in på första.
What we do in life echos in eternity.
Gaby F21 Jasså, jag tog det som tredjehandsval men kanske blir det den ändå. Kan du inte berätta lite om den?
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Simmoon P18 ah, jag blir stolt att se lite framtida v-byggare. thats the spirit
noyoudont How come? Gått det själv och kan berätta vad jag har att förvänta mig av framtiden?
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...