love is the way to go so keep that smile
Just smile nad play Happy If you "" Sad *
you got to feel love, everyone!! casue you need love, so pass it on!!
Japp. ÅÅ massa Kärlek till min Underbara PoPPo=) Älskar dig Bäver :) Kyss
it ain't the end of the rainbow with a treasure chest and a map it ain't easily learnable with definitions in tact it can ride your train of though and demolitions your tracks hittin' and bullwhippin you, leavin' them slits in your back but i've been a lucky one.. loving parents, loving friends but I still spend a lot of my life loving sin but I ain't a genius on it, I can only pretendcause over all it's an emotion I can not comprehend.. it's love Deacon the Villian said it! men ok. lite kärlek då.
fortsättning följer.
kärlek till nya familjen(emelie & an-te) och nya huset i tyresö :) kärlek till musik kärlek till kärlek
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Kärlek till mina vänner A,M,K,J,T. love ya'll so much. Vad skulle man göra utan dessa underbara damer? Hoppas jag kommer iväg till dig M nästa vår i Arizona och imorn bär de av till A i Umeå. puss på er!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har fullt med kärlek i kroppen! IIIH!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
hahaha. fullt med knark i kroppen? njaa inte direkt. typ två koppar kaffe, en smörgås och en öl. Sen är det väl mitt problem om jag har "knark" i kroppen eller inte?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
happ. skojjigt! ps. Niklas är det bästa som hänt mig. Kyss
hej jag tycker om min kille o ja gillar min bror. dom e jämt snälla mot mig. ja brukar få godis o glassar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BattleBaey__ Ja, det är otroligt roligt- Sluta hata ner kärlekstråden!!!
kärlek till knäckemacka med ost på samt öl.
fortsättning följer.
nej nej.. jag hatar inte ner kärlekstråden . Jag är en person med mkt kärlek så varför skulle jag göra det? ALDRIG! Håll tråden kvar =)
BattleBaey__ F16 men lilla gumman, detta är fortfarande inte lunarstorm. har du inte förstått det? på det sättet du skriver i trådar bekräftar bara min teori om att du fullkomligt skriker efter uppmärksamhet. lägg ner o logga in på lunar.
syumoan akoinwe!
jag ser ingen kärlek, vad gör man då
schärlek for the world! :D vi behöver verkligen mer kärlek, glädje och omtanke. se till varandra och le mer och göra andra glada. älska världen! kände mig jättedeppad som är hemma med halsfluss. så skickar en klasskamrat, helt otippat, ett sms och frågar hur det är med mig och att hon saknar mig. det kändes jättebra, värmde ända in i själen :)
Delam tange barat
fan haru rökt hasch eller?
syumoan F20 tappa inte kärleken! fjortisar behöver också kärlek ;)
Delam tange barat
Mer kärlek är vad hela den här världen behöver, kärlek kärlek kärlek! man kan aldrig få för lite kärlek, och man kan Aldrig ge för mkt kärlek!!!!
Kärlek är underbart!! Finns inget bättre än att få lite kärlek och sprida lite kärlek:)
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Kärlek till min pojkvän och mina syskon :)
Magnus Betnér <3
Den här tråden är gay. Kärlek till dom som förkänar det.
vadå gay? kärlek är bra!
kärlek börjar alltid bra iallafall :]
- men nog om dig nu.
http://www.namninsamling.com/site/list.asp?id=1225 Spread the loove!
Lycka är ett sätt att resa, inte en destination.
just kommit hem från träningen, musklerna är så där underbart trötta och man VET att man inte kommer göra minsta ansträngning till att kolla på läxan trots att man sitter här och inbillar sig det.KÄRLEK TILL BREAKING OCH ALLT SOM HAR ATT GÖRA MED DET!!!
each one, teach one! för hiphopen vidare
Rachel F18 hos mig finns ingen kärlek, iaf inte när man tvingas gå upp kl 6 för att gå till jobbet. då finns det bara hat. imorgon kanske det finns en gnutta kärlek i mig:D
syumoan akoinwe!
jag kan iaf säga att här i stockholm sverige sprider vi minst kärlek bland folk,,bara sura egoistiska miner nuförtiden..pfft mkt tragiskt tur för mig att jag flyttar till sydamerika i ett par år!
blazethathaze Nu tycker jag inte att du ska dra alla över en kam. Jag försöker sprida kärlek så ofta jag kan, går kanske inte varje dag, men nästan! jag älskar att möta någon ute på stan som ger en ett stoooort flin, det kan göra en hel dag för mej! : )<3